Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Berga skrev:

Og nå ble det pinlig å se kjæresten stå der og ta henne i håret som om ingen ting har skjedd 🙄

Kjenner at jeg får litt vondt av henne også, i det selskapet hos piloten og fruen. Hun ligner den ufikse gamle tanta fra landet, hun som har feil klær og feil humor, hun som snakker alt for høyt og sier feil ting, hun som drikker for mye og flørter med de unge guttene ...

Rart hun ikke ser det selv. Men hun ønsker vel så sterkt å være en del av dette miljøet og å være ungdommelig, at hun ikke ser hvor pinlig det er. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Berga skrev:

Og nå ble det pinlig å se kjæresten stå der og ta henne i håret som om ingen ting har skjedd 🙄

Kjenner at jeg får litt vondt av henne også, i det selskapet hos piloten og fruen. Hun ligner den ufikse gamle tanta fra landet, hun som har feil klær og feil humor, hun som snakker alt for høyt og sier feil ting, hun som drikker for mye og flørter med de unge guttene ...

Kan ikke si meg mindre enn 100% enig i dine betraktninger! 

Men hele den festen er et sponsekalas som blir filmet til «Bloggerne». Viktig å opprettholde fasaden.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Berga skrev:

Men som tror hun er midtpunktet 😃

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Berga skrev:

Tenkte akkurat det samme, fikk litt vondt av henne faktisk og det er litt rart fordi det er faktisk ingen mennesker i dette landet tror jeg som gir meg mer ubehag enn henne. 

Syns også det er litt trist å se den desperate snappingen av andre mennesker de gangene hun er sammen med noen. Det sier meg at hun er mye alene, og hun har liksom ikke «vanlige» venner slik jeg har. Hun sitter jo aldri i sofaen til ei venninne å skravler eller noe slik. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Luca_ skrev:

Tenkte akkurat det samme, fikk litt vondt av henne faktisk og det er litt rart fordi det er faktisk ingen mennesker i dette landet tror jeg som gir meg mer ubehag enn henne. 

Syns også det er litt trist å se den desperate snappingen av andre mennesker de gangene hun er sammen med noen. Det sier meg at hun er mye alene, og hun har liksom ikke «vanlige» venner slik jeg har. Hun sitter jo aldri i sofaen til ei venninne å skravler eller noe slik. 

Det er sant. Nå har jeg fulgt henne på diverse kanaler en stund og har til gode å se det bli skrevet om (eller snappet fra) hyggelige venninnetreff e.l. Årsaken kan være at enten har alle venninner nektet henne å bruke dem på nettet, eller at det ikke eksisterer en slik «normalflokk». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, anno1 skrev:

Dette ser ut som en kopi av forrige forhold, det utleverte hun på DIB. Hvilken villa skal vi velge, hvilken ring, hvilken bil, hvor stor tomt, hvilken aupair osv. Stakk fort den fyren også. 

Det var ikke forrige forhold, gitt. Har vært et par forhold (inkl. en forlovelse)  siden den gang. Utlevert på bloggen i samme stil.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, ashera skrev:

Det var ikke forrige forhold, gitt. Har vært et par forhold (inkl. en forlovelse)  siden den gang. Utlevert på bloggen i samme stil.

9 minutter siden, ashera skrev:

Stakkars AB som må kysse såååå mange frosker før prinsen dukker opp 🤥🤥🤥🤥🤥

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, formula skrev:

Når det gjelder felles bolig - praktikantdel eller ei - så lyser det da lang vei at han ikke vil? Han vil ganske enkelt ikke kjøpe hus med henne. Og det er da bare et sunnhetstegn, de har jo ikke vært sammen mer enn noen mån

Ja, men da kan hun kan kjøpe huset og han kan leie praktikantdelen. 

Uansett. Skjønner at man vil ha et sted å bo, men hvorfor dreier hele livet seg rundt denne eneboligen? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Luca_ skrev:

Nå går det ikke mange dagene før det snappes av soffakos med venninne/r for så å komme ett blgginnlegg om hvor koselig det var med en rolig kveld med venninne/r 🙈🤔😄

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kvinneguide skrev:

Ja, men da kan hun kan kjøpe huset og han kan leie praktikantdelen. 

Uansett. Skjønner at man vil ha et sted å bo, men hvorfor dreier hele livet seg rundt denne eneboligen? 

Jeg tenker at AB er desperat etter å finne bolig , og trenger hans økonomiske støtte for å realisere dette.(ved kjøp)

Etter hva hun skriver i bloggen, har han uttalt at han "trenger bare en liten leilighet, for han er bare en". Kan det sies tydeligere? Han vil ikke kjøpe hus med henne, og han vil faktisk heller ikke bo sammen med henne. Det må selv Anne Brith innse nå. Fatter bare ikke hvorfor dette skal deles med hele Norge (eller verden for den del). Men så er det dette med klikk da. Her serverer AB et par innlegg som mer enn antyder skjær i sjøen når det gjelder forholdet, for så å dra på fest med kjæresten. Og snapper fornøyd at han leker med håret hennes. I visshet om at hun klatrer på blogglisten.

Det som er ille med dette er måten hun bruker kjæresten på. Han blir jo framstilt som  en egoist som ikke vil hjelpe stakkars AB og barna med huskjøp, men foretrekker å friste tilværelsen som egoistisk mannsgris på strippeklubb. Han blir utlevert og utnyttet på en hensynsløs måte. Har faktisk aldri sett eller hørt om noe lignende. Og dette gjør hun mot den som skal være hennes aller nærmeste. Den hun elsker.

Her er det bare så veldig mye som er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Flettfrid skrev:

Nå går det ikke mange dagene før det snappes av soffakos med venninne/r for så å komme ett blgginnlegg om hvor koselig det var med en rolig kveld med venninne/r 🙈🤔😄

Garantert! 🙈

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Regn skrev:

Jeg forstår det ikke. Hun burde da ha nått egenadelkravet nå etter alle disse årene?

Ja det er rimelig uforståelig at det ikke er i boks med all den effektive sparingen over mange år av ei dame som når alle målene hun setter seg...kjappere enn jeg rekker å si kake skal vi tro alle hårete mål som er satt og som nåes på halve tiden. 

Er det 2 eller 3 år siden hun skulle kjøpe hus og illustrerte med hustegninger i fleng? Da hun la seg med tegningen av rominndeling som det siste hun så på veggen(eller var det taket?) på soverommet og samme tegning som det første hun så når hun våknet. Og siden har det gått i hus, normale folk med en inntekt på nesten 1 mill i året skulle klart fint å spare en god sum penger på den tiden når man i tillegg lever på 4000 i mnd på mat og griner seg til alt annet forbruk gratis🙈

Endret av Luca_
Skrivefeil
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
2 minutter siden, Luca_ skrev:

Ja det er rimelig uforstående at det ikke er i boks med all den effektive sparingen over mange år av ei dame som når alle målene hun setter seg...kjappere enn jeg rekker å si kake skal vi tro alle hårete mål som er satt og som nåes på halve tiden. 

Er det 2 eller 3 år siden hun skulle kjøpe hus og illustrerte med hustegninger i fleng? Da hun la seg med tegningen av rominndeling som det siste hun så på veggen(eller var det taket?) på soverommet og samme tegning som det første hun så når hun våknet. Og siden har det gått i hus, normale folk med en inntekt på nesten 1 mill i året skulle klart fint å spare en god sum penger på den tiden når man i tillegg lever på 4000 i mnd på mat og griner seg til alt annet forbruk gratis🙈

Koster mye å opprettholde selvoppussingen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Keikolina skrev:

Koster mye å opprettholde selvoppussingen sin

Det meste av det er også sponset; hår, negler, hudsliping ... kanskje ikke botox og fillers, men alt det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Luca_ skrev:

Ja det er rimelig uforståelig at det ikke er i boks med all den effektive sparingen over mange år av ei dame som når alle målene hun setter seg...kjappere enn jeg rekker å si kake skal vi tro alle hårete mål som er satt og som nåes på halve tiden. 

Så var det dette med AB og troverdighet da 🤔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith var på «God kveld Norge».... «Man ska ikke lur lesaren sin» 😂

Hun ser heeeelt annerledes ut på kamera enn på blogg + snap. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Anne Brith var på «God kveld Norge».... «Man ska ikke lur lesaren sin» 😂

Hun ser heeeelt annerledes ut på kamera enn på blogg + snap. 

Skjønner ikke at hun tør å bruke disse filtrene hele tiden, på TV avsløres hver pore og rynke og det gjaldt forsåvidt også fotballfrua

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...