Poyse Skrevet 8. september 2018 #13421 Skrevet 8. september 2018 50 minutter siden, Nettroll skrev: Nå har jeg ikke lest siste innlegg, da jeg er lite fan av å gi dama klikk. Men ser på snap at hun mener det er urettferdig at hun må betale 50% av lånet, selvom hun bare eier 20%. For det første er det vanlig at man betaler 50% av lånet SELVOM det er en part som eier 100%. At den som ikke eier noe part betaler leie til den andre. For det andre så ser jeg ingen grunn til at de burde kjøpe hus sammen. Om de bruker så mye tid på å krangle om dette, så har jeg liten tro på at forholdet vil vare. Det virker som at han rett og slett ikke vil kjøpe hus med AB. Synes synd på kjærsten, da det virker som at han har hoppa inn i ett forhold han aldeles ikke var klar over ville bli som dette. Det værste synes jeg det hytteopplegget er. Det virker jo som at dama tror at det er hennes hytte nå? Yeeye, AB burde nyte livet som Bærums-frue så lenge det varer, for jeg vil tro det ikke er lenge før bobla sprekker. Og da er det fryktelig dumt å ha invistert i ett hus sammen. Hva med å bare...være kjærster ei stund til? Det er vel ikke mer enn 9 mndr siden de ble sammen? Skulle tro nyforelskelsen fortsatt var tilstedes, og at slike krangler (som også hun har, akkurat som oss andre) ikke var tilstedes så tidlig i ett forhold. Hun sier de har vært sammen «snart 1 år», tiden flyr fort i snasent selskap 🙈 14
anno1 Skrevet 8. september 2018 #13422 Skrevet 8. september 2018 17 minutter siden, Helado said: Dama har jo vært desperat etter en mann og hus i minst 3 år nå.......de deseperate gjør deseperate ting. For oss som har fulgt henne lenge før bloggen. 8 år, minst. 19
Helado Skrevet 8. september 2018 #13423 Skrevet 8. september 2018 Er det noen som skjønner noe av siste blogginnlegg " når kamera slås av" ??? 4
Ella1 Skrevet 8. september 2018 #13424 Skrevet 8. september 2018 Denne bloggeren (og mange andre i samme bransje) mistenker jeg at lever etter ordtakene; " Man lever bare en gang", "Livet er for kort til å ikke gjøre det man vil" som en unnskyldning til å ta spontane og dumme valg. Hva med å tolke disse ordene litt annerledes. Ja- man lever bare en gang og Ja- livet er kort, derfor er det enda viktigere å ta gjennomtenkte valg som ikke fører til at man kaster bort dette ene livet på unødvendige konsekvenser. Livet trenger ikke å bli kjedelig og A4 selv om man tenker seg om både to og tre ganger. Blir aldri bloggerne lei av å hele tiden ta helomvendinger i livet sitt, be om unnskyldning, vrenge sjelen sin i media for å forklare seg osv? Er virkelig noen skarve kroner verdt det?? 12
Dråpe Skrevet 8. september 2018 #13425 Skrevet 8. september 2018 37 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Jeg kan ikke tro annet rnn at dette forholdet er et slags prstunt fra ende til annen. Han vil bli litt berømt, og hun trengte et litt langvarig prosjekt å skrive om, ikke sant? Det er den eneste plausible forklaringen, rett og slett. 10
ESFP Skrevet 8. september 2018 #13426 Skrevet 8. september 2018 14 minutter siden, Helado skrev: Er det noen som skjønner noe av siste blogginnlegg " når kamera slås av" ??? Hun er alene med tankene. Hun skjulte tankene sine for den voldelige eksen, nå er det en annen hun skjuler tankene for. Denne andre vet ikke hvem hun egentlig er. Inni henne er det alltid ro, gode tanker og lyse tider(?😂). Noen vil inn i rampelyset hun er en del av og hun lurer på hva som skjer når det (rampe)lyset slukkes. Hun er mest interessert i gråstein og vil bygge noe ekte. Hun prøver vel å være poetisk eller noe. Det kommer frem på en måte som gjør at hun virker forstyrret. 32
Gjest CecilieX Skrevet 8. september 2018 #13427 Skrevet 8. september 2018 Det hun holder på med er helt uforståelig og jeg skjønner ikke at hun ikke har mer omtanke for hvordan det hun skriver rammer den som omtales. Hun vier åpenbart ikke andre enn seg selv en eneste tanke. Alt ses bare fra hennes perspektiv både hva gjelder det konkrete rundt hus og det å bruke forholdet for alt det er verdt i forhold til blogginnhold. Det er ille nok når bloggere henger ut folk de er uvenner med, men det er jo en helt egen kategori å henge ut egen partner.
Lkk Skrevet 8. september 2018 #13428 Skrevet 8. september 2018 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Jeg kan ikke tro annet rnn at dette forholdet er et slags prstunt fra ende til annen. Han vil bli litt berømt, og hun trengte et litt langvarig prosjekt å skrive om, ikke sant? For hvem holder på slik hun gjør, klager på ham, utleverer ham, snylter seg inn på familiens hans eiendom hele sommeren og oppfører seg som om hun eier det. Hun har hverken respekt eller ydmykhet overfor han og foreldrene hans. Først skryter hun av over hvor fantastisk han er med ungene, og nå at han ikke er der nok? Sorry altså, men en yngre, litt playboywannabe type med instagram full av raske biler og båter, glad i fester og omgang med venner mens han jobber på pizzasjappe, hvor her lyser det "han skal bli pappa til ungene mine, og det før vi har flyttet sammen!". Jeg skjønner bare ikke hva hun tenker med, her skal alt skje i rekordfart. Hun er desperat ! 12
Gjest CecilieX Skrevet 8. september 2018 #13429 Skrevet 8. september 2018 29 minutter siden, Helado skrev: Er det noen som skjønner noe av siste blogginnlegg " når kamera slås av" ??? Hun skriver ullent for å legge opp til spekulasjoner, velkjent strategi.
Gjest Berga Skrevet 8. september 2018 #13430 Skrevet 8. september 2018 34 minutter siden, Helado skrev: Er det noen som skjønner noe av siste blogginnlegg " når kamera slås av" ??? Auda. Svulstige greier. Min gamle norsklærer ville bedt om grundig redigering og ny innlevering 🙄😬
Lkk Skrevet 8. september 2018 #13431 Skrevet 8. september 2018 Dette er kjent AB stil , hvis ikke hun får viljen sin er det bare å publisere hvor vanskelig dette menneske er , uansett om det er kjæresten . Hun har ingen forståelse for at han må få tid på seg til å gå fra singel 32 åring , til å date en godt voksen 4 barnsmor , bli 100% bonus pappa og kjøpe hus sammen på hennes betingelser ( som er helt urimelige ). 34
Gjest formula Skrevet 8. september 2018 #13432 Skrevet 8. september 2018 Nå har jeg lest siste innlegg via Bloglovin' - tror ikke det blir klikk på bloggen da? Noen som vet? "Når kamera slås av..." Slik snakker og tenker en ekte stjerne, som lever sitt liv i rampelyset. Ærlig talt Anne Brith! Du er en middelmådig blogger med ca 5000 lesere, er med i en norsk trash-tvserie, og har vært med i 4-stjerners middag. Du er ikke filmstjerne! I speilbildet ser hun den hun alltid har sett. Gratulerer med det! "Jeg mister mange på veien. Medsøstre". Ja, akkurat det har jeg lurt på. Ingen jevnaldrende damer å se, selv om det snappes jevnt og trutt. Kun unge bloggere og kjærestens kompiser. Faktisk må man legge inn en liten innsats for å holde på ekte venner. Og igjen: Kan det ha noe med deg selv å gjøre...? Tør å spørre deg selv, og gjerne "medsøstrene". Ellers preges innlegget av at hun ønsker spekulasjoner rundt forholdet, og det har vi sett før. Da tok det ikke lang tid før det ble snappet både båttur og kyss om jeg ikke husker feil. Det som er veldig rart er måten kjæresten lar seg bruke i denne jakten på klikk. Men, hans valg. Håper han får godt betalt, på en eller annen måte. Det fortjener han.
Gjest Puddelen Skrevet 8. september 2018 #13433 Skrevet 8. september 2018 Noen som fikk med seg innlegget på facebooksiden hennes dagen før konfirmasjonen ? Hun bad alle som ikke stilte opp for henne nå (hun som hadde ofret seg så for andre) om å kysse seg ett visst sted...hun skulle slette mange «venner» nå....nå er innlegget borte.
Gjest formula Skrevet 8. september 2018 #13434 Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, Puddelen skrev: Noen som fikk med seg innlegget på facebooksiden hennes dagen før konfirmasjonen ? Hun bad alle som ikke stilte opp for henne nå (hun som hadde ofret seg så for andre) om å kysse seg ett visst sted...hun skulle slette mange «venner» nå....nå er innlegget borte. Har ikke fått det med meg, men mener også å huske at hun skrev noe om at kjæresten måtte slette noen av sine venner, som hadde sagt et eller annet om henne/forholdet?
Korpsnerden Skrevet 8. september 2018 #13435 Skrevet 8. september 2018 1 time siden, CecilieX skrev: Hun skriver ullent for å legge opp til spekulasjoner, velkjent strategi. Ja, slik at hun kan tilbakevise spekulasjonene når angsten kommer etter at de som blir rammet i innlegget reagerer. 19
Kollontaj Skrevet 8. september 2018 #13436 Skrevet 8. september 2018 Omtrent like forståelig som diktene til Vindtorn, men uten den poetiske kvaliteten. Og hun drømmer om bokutgivelse? 🤪 16
Gjest Truka Skrevet 8. september 2018 #13437 Skrevet 8. september 2018 Du hendelse... da snappes det fra «fiffen» hos pilotparet, mens AB lager trurmunn og tar seg i håret. For en suppegjeng.
Lopploella Skrevet 8. september 2018 #13438 Skrevet 8. september 2018 Helt utrolig å ta dette her på åpen blogg. 13
Gjest Berga Skrevet 8. september 2018 #13439 Skrevet 8. september 2018 20 minutter siden, Truka skrev: Du hendelse... da snappes det fra «fiffen» hos pilotparet, mens AB lager trurmunn og tar seg i håret. For en suppegjeng. Og nå ble det pinlig å se kjæresten stå der og ta henne i håret som om ingen ting har skjedd 🙄 Kjenner at jeg får litt vondt av henne også, i det selskapet hos piloten og fruen. Hun ligner den ufikse gamle tanta fra landet, hun som har feil klær og feil humor, hun som snakker alt for høyt og sier feil ting, hun som drikker for mye og flørter med de unge guttene ...
Chrisssi Skrevet 8. september 2018 #13440 Skrevet 8. september 2018 Er glad jeg ikke ferdes i miljøer hvor "se og bli sett" er det viktigste. Snappene fra festen hos pilotparet hvor alle står med mobiler og filmer og hvor alle virker å flashe seg selv. Mor sjøl filmer desperat og Nils Erik 32 år Bærum koser seg nok. For et merkelig par 😂 33
Fremhevede innlegg