cookies Skrevet 6. september 2018 #13341 Del Skrevet 6. september 2018 Eller så var kanskje hun en av kjendisene som trakk seg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 6. september 2018 #13342 Del Skrevet 6. september 2018 Synes direkte synd på henne jeg - som har så travle dager med frisør og oslotur og servering av middag og presse 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 6. september 2018 #13343 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Og hvorfor nevne «lammesaken» hvis hun ikke vil at det skal være oppmerksomhet rundt den? Ved å legge ut den snapen startet hun dagens spekulasjonstema: Hvem av bloggerne var med i de firestjerners-opptakene med slakting og som de trakk seg fra 🤔 Hadde hun holdt kjeft, hadde ingen tenkt at det var bloggere med i de to programmene som aldri ble sendt. Jeg ler. PS Hun og SE må seriøst slutte med den smattingen når de liksom vil understreke noe. Det høres ut som om de suger på matrester mellom tennene ... Endret 6. september 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 6. september 2018 #13344 Del Skrevet 6. september 2018 En ting er sikkert - Anne Brith ville aldri ha trukket seg. Om hun så måtte sittet på ryggen til lammet og drept det med egne hender. For dette er stort for henne! Å få være med på dette bekrefter liksom at nå, nå er hun ordentlig kjendis. Ikke bare en som er med i Bloggerne. Hun får være på TV, til og med i samme program som selveste John Arne Riise! Her drømmes det nok om både "Skal vi danse" og mere til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 6. september 2018 #13345 Del Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, formula skrev: En ting er sikkert - Anne Brith ville aldri ha trukket seg. Om hun så måtte sittet på ryggen til lammet og drept det med egne hender. For dette er stort for henne! Å få være med på dette bekrefter liksom at nå, nå er hun ordentlig kjendis. Ikke bare en som er med i Bloggerne. Hun får være på TV, til og med i samme program som selveste John Arne Riise! Her drømmes det nok om både "Skal vi danse" og mere til. Tenk om hun klarer å klore seg med på farmen kjendis, folk burde legge sofaputene på gulvet i såfall, for haker vil falle! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helado Skrevet 6. september 2018 #13346 Del Skrevet 6. september 2018 54 minutter siden, formula skrev: En ting er sikkert - Anne Brith ville aldri ha trukket seg. Om hun så måtte sittet på ryggen til lammet og drept det med egne hender. For dette er stort for henne! Å få være med på dette bekrefter liksom at nå, nå er hun ordentlig kjendis. Ikke bare en som er med i Bloggerne. Hun får være på TV, til og med i samme program som selveste John Arne Riise! Her drømmes det nok om både "Skal vi danse" og mere til. Hadde vært morsomt med en " Ex on the beach" kjendisvarianten😂....sikkert stilt opp på det også, og da hadde jeg sittet som klistret😎 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2018 #13347 Del Skrevet 6. september 2018 Er det bare hun og Jon Arne som er med eller? Hun virker litt besatt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 6. september 2018 #13348 Del Skrevet 6. september 2018 26 minutter siden, loffen skrev: Er det bare hun og Jon Arne som er med eller? Hun virker litt besatt. De andre er vel sikkert «kjendiser» på hennes nivå, med andre ord totalt uinteressante. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 6. september 2018 #13349 Del Skrevet 6. september 2018 Det er bare fotballspilleren som er kjendis, de andre er bare fyllstoff. De få som vet hvem AB er - er familie og naboer, de som følger Bloggerne på grunn av KU eller noen andre og tilfeldigvis ser AB, eller som meg; som fikk høre om henne på KG 😅 (og ble rystet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. september 2018 #13350 Del Skrevet 6. september 2018 4 minutter siden, Berga skrev: Det er bare fotballspilleren som er kjendis, de andre er bare fyllstoff. De få som vet hvem AB er - er familie og naboer, de som følger Bloggerne på grunn av KU eller noen andre og tilfeldigvis ser AB, eller som meg; som fikk høre om henne på KG 😅 (og ble rystet). Hvem andre enn JAR og AB er med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 6. september 2018 #13351 Del Skrevet 6. september 2018 Begrepet "kjendis" begynner jo å bli ganske så utvannet når man ser på deltakerlistene i programmer som "4-stjerners middag", "Skal vi danse?", "Farmen kjendis" etc., men det tror jeg ikke at AB innser. Tvert i mot er nok dette veldig stort for AB og med sitt særdeles oppblåste ego ser hun nok på deltagelsen i "4-stjerners" middag som en bekreftelse på at hun faktisk er kjendis hun også. Jeg tror som @formula at nå drømmes det om "Skal vi danse?" og andre kjendis-reality konsepter. 10 minutter siden, Rosalie skrev: Hvem andre enn JAR og AB er med? Linda Vidala og Pål Gordon Nilsen i følge ABs blogg. Førstnevnte måtte jeg faktisk Google, da jeg ikke ante hvem hun var. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 6. september 2018 #13352 Del Skrevet 6. september 2018 50 minutter siden, Christiane_W said: Begrepet "kjendis" begynner jo å bli ganske så utvannet når man ser på deltakerlistene i programmer som "4-stjerners middag", "Skal vi danse?", "Farmen kjendis" etc., men det tror jeg ikke at AB innser. Tvert i mot er nok dette veldig stort for AB og med sitt særdeles oppblåste ego ser hun nok på deltagelsen i "4-stjerners" middag som en bekreftelse på at hun faktisk er kjendis hun også. Jeg tror som @formula at nå drømmes det om "Skal vi danse?" og andre kjendis-reality konsepter. Linda Vidala og Pål Gordon Nilsen i følge ABs blogg. Førstnevnte måtte jeg faktisk Google, da jeg ikke ante hvem hun var. .. og hva var svaret? Vet ikke hvem noen av dem er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. september 2018 #13353 Del Skrevet 6. september 2018 47 minutter siden, anno1 skrev: .. og hva var svaret? Vet ikke hvem noen av dem er. Pål Gordon Nilsen er sportskommentator. Hun andre er visst rapper, i følge min aller besteste venn google. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 6. september 2018 #13354 Del Skrevet 6. september 2018 2 timer siden, Rosalie skrev: Pål Gordon Nilsen er sportskommentator. Hun andre er visst rapper, i følge min aller besteste venn google. Han er kjent nok! Mer enn Anne Brith.Men hun rapperen har eg aldri hørt om...🤔 JAR som var stjernekjendisen da. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 6. september 2018 #13355 Del Skrevet 6. september 2018 Pål Gordon Nilsen er jo den eneste kjendisen som er verd en titt. Stakkars fyr som havnet på B-laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 6. september 2018 #13356 Del Skrevet 6. september 2018 Vidala er hu som har den "Bængshot" låta fra i fjor. Hører du på radio, har du hørt den - var en av de mest spilte låtene i fjor sommer-ish 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 7. september 2018 #13357 Del Skrevet 7. september 2018 Nå går det på engelsk og «Hello to all of my new followers» Skjønner ikke helt hvordan man blir international stjerne av å være med på et norsk matprogram? eller er det to av vennene til JAR fra England som har lagt henne til? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 7. september 2018 #13358 Del Skrevet 7. september 2018 Akkurat nå, anno1 skrev: Nå går det på engelsk og «Hello to all of my new followers» Skjønner ikke helt hvordan man blir international stjerne av å være med på et norsk matprogram? eller er det to av vennene til JAR fra England som har lagt henne til? Jeg blokkerte henne på snap da hun dreiv på og tørka seg med en duk og fikk ungene til å dokumentere det på snap. Plutselig i går dukket hun opp i snapfeeden under tilfeldige «influencere», altså har hun nå helt åpen snap for hele vide verden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 7. september 2018 #13359 Del Skrevet 7. september 2018 9 minutter siden, Viking-girl skrev: Jeg blokkerte henne på snap da hun dreiv på og tørka seg med en duk og fikk ungene til å dokumentere det på snap. Plutselig i går dukket hun opp i snapfeeden under tilfeldige «influencere», altså har hun nå helt åpen snap for hele vide verden. Det har nå alle influencere....så det overrasker ikke meg. Trodde du den var lukket for alle? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 7. september 2018 #13360 Del Skrevet 7. september 2018 Akkurat nå, TøffeSnåkus skrev: Det har nå alle influencere....så det overrasker ikke meg. Trodde du den var lukket for alle? Nei, det tror jeg ikke. Men når jeg selv har blokkert henne så forventer jeg absolutt ikke at hun plutselig dukker opp midt i fleisen på meg der hun satt trøtt i senga og snakket om hvor travel dagen kom til å bli med alle pressemøtene til Bloggerne. Plutselig dukket JAR opp og siste innspillingsdag for 4 «stjerners» middag. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg