Gjest Max Potente Skrevet 3. september 2018 #13281 Del Skrevet 3. september 2018 Erklærte ikke hun med brask og bram at hun skulle slutte å eksponere barna i bloggen for bare noen måneder siden? Hun gjør en elendig jobb, i såfall, for jeg ante bl.a. ikke etternavnet til de eldste før jeg så det publisert i bloggen i dag. Hva er vitsen med sånt?! Jeg skvatt til da jeg så det, og satt igjen med følelsen av at jeg hadde kikket inn i vinduet til noens private feiring. Når skal hun la dem være i fred? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 3. september 2018 #13282 Del Skrevet 3. september 2018 6 timer siden, Berga skrev: What? Hvor ble det av lenken til blogginnlegget som viste et reklameinnlegg for dress? http://www.annebrith.no/2018/05/15/dress-til-den-store-dagen-♡/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. september 2018 #13283 Del Skrevet 3. september 2018 53 minutter siden, EMG skrev: http://www.annebrith.no/2018/05/15/dress-til-den-store-dagen-♡/ Fint om du kan poste imgur også, så slipper de som ikke vil å gi henne klikk. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 3. september 2018 #13284 Del Skrevet 3. september 2018 2 timer siden, Malum skrev: Fint om du kan poste imgur også, så slipper de som ikke vil å gi henne klikk. Skjønner det, men da må jeg først finne ut hvordan det gjøres 🙈😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 3. september 2018 #13285 Del Skrevet 3. september 2018 7 timer siden, Max Potente skrev: Erklærte ikke hun med brask og bram at hun skulle slutte å eksponere barna i bloggen for bare noen måneder siden? Hun gjør en elendig jobb, i såfall, for jeg ante bl.a. ikke etternavnet til de eldste før jeg så det publisert i bloggen i dag. Hva er vitsen med sånt?! Jeg skvatt til da jeg så det, og satt igjen med følelsen av at jeg hadde kikket inn i vinduet til noens private feiring. Når skal hun la dem være i fred? Jeg husker den bloggerene episoden hvor AB vekker jentungen for å fortelle at hun er videre på den cheerleading greia, der også leser hun opp begge fornavna og etternavnet på datteren til kamera og erklærer at hun er videre. Jeg kan ikke en gang begge fornavna på alle i min familie av de som har to navn, men den dagen kunne jeg altså hele det sjeldne navnet på ABs datter, følte meg som en snoker selv plutselig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 3. september 2018 #13286 Del Skrevet 3. september 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Hanne Mari, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 3. september 2018 #13287 Del Skrevet 3. september 2018 2 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Jeg husker den bloggerene episoden hvor AB vekker jentungen for å fortelle at hun er videre på den cheerleading greia, der også leser hun opp begge fornavna og etternavnet på datteren til kamera og erklærer at hun er videre. Jeg kan ikke en gang begge fornavna på alle i min familie av de som har to navn, men den dagen kunne jeg altså hele det sjeldne navnet på ABs datter, følte meg som en snoker selv plutselig. Ikke bare skulle hun la barna sine være i fred , men var i media for å fortelle andre bloggere at det ikke var greit å utlevere barna sine , alt for å få ekstra oppmerksomhet selv , er kanskje ikke så lett å huske hva en selv sier når det stort sett er usannheter en kommer med. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 3. september 2018 #13288 Del Skrevet 3. september 2018 28 minutter siden, Lkk skrev: Ikke bare skulle hun la barna sine være i fred , men var i media for å fortelle andre bloggere at det ikke var greit å utlevere barna sine , alt for å få ekstra oppmerksomhet selv , er kanskje ikke så lett å huske hva en selv sier når det stort sett er usannheter en kommer med. Her forteller hun om dette "valget" hun har tatt. Hadde det ikke vært så tragisk, hadde jeg ledd. Høyt. https://www.tv2.no/a/9900480/ Og i blogginnlegg om konfirmanten greier hun ikke overraskende å klemme inn en god porsjon selvskryt: "Og jeg er i dag glad for at jeg har vært så ren i min omtale om andre, alltid holdt det såre i meg selv. Uten å involvere barna. Snakket andre opp og frem og la dem kopiere det." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. september 2018 #13289 Del Skrevet 3. september 2018 Sorry, men 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. september 2018 #13290 Del Skrevet 3. september 2018 6 timer siden, EMG skrev: http://www.annebrith.no/2018/05/15/dress-til-den-store-dagen-♡/ 5 timer siden, Malum skrev: Fint om du kan poste imgur også, så slipper de som ikke vil å gi henne klikk. 3 timer siden, EMG skrev: Skjønner det, men da må jeg først finne ut hvordan det gjøres 🙈😊 Jeg kan det faktisk ikke selv. Kanskje noen kan forklare? @Asti. @CecilieX ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 3. september 2018 #13291 Del Skrevet 3. september 2018 2 timer siden, formula skrev: Her forteller hun om dette "valget" hun har tatt. Hadde det ikke vært så tragisk, hadde jeg ledd. Høyt. https://www.tv2.no/a/9900480/ Og i blogginnlegg om konfirmanten greier hun ikke overraskende å klemme inn en god porsjon selvskryt: "Og jeg er i dag glad for at jeg har vært så ren i min omtale om andre, alltid holdt det såre i meg selv. Uten å involvere barna. Snakket andre opp og frem og la dem kopiere det." Så ren i sin omtale av andre, kjenner jeg nesten måtte snappe etter pusten her. Hun er kanskje en av de siste som bør skrive noe slik. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjokoLine Skrevet 3. september 2018 #13292 Del Skrevet 3. september 2018 Unnskyld? Så ren i sin omtale om andre? Hæh?? Hvilken planet lever AB på? Hun har i hvert fall ikke et fnugg av selvinnsikt...eller så lyver hun så hun tror det selv. Same shit - different wrapping. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luca_ Skrevet 3. september 2018 #13293 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg tolket det slik at hun mente faren til de 3 eldste, at hun på en slik dag som konfirmasjonsdagen så var hun glad for at hun ikke hadde snakket dritt om faren deres når hun så hvor vellykket og hyggelig det sikkert ble med begge familiene. På meg virket det som hun hadde svelget noen kameler ved å ikke fortelle barna hvordan han virkelig er oppigjennom, men slik gjør liksom de fleste foreldre. De biter i seg for at barna skal slippe å være i en konflikt mellom foreldrene sine. Så da fikk hun frem litt dritt alikevel da tenker jeg, alle skjønner jo at han ikke har vært bra. Og hun har jo malt litt av et bakteppe med disse x’ene sine med krisesenter osv så helt overraskende er det ikke. Men ville jeg lagt ut det på en blogg? Not. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. september 2018 #13294 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) 3 minutter siden, Luca_ skrev: Jeg tolket det slik at hun mente faren til de 3 eldste, at hun på en slik dag som konfirmasjonsdagen så var hun glad for at hun ikke hadde snakket dritt om faren deres når hun så hvor vellykket og hyggelig det sikkert ble med begge familiene. På meg virket det som hun hadde svelget noen kameler ved å ikke fortelle barna hvordan han virkelig er oppigjennom, men slik gjør liksom de fleste foreldre. De biter i seg for at barna skal slippe å være i en konflikt mellom foreldrene sine. Så da fikk hun frem litt dritt alikevel da tenker jeg, alle skjønner jo at han ikke har vært bra. Og hun har jo malt litt av et bakteppe med disse x’ene sine med krisesenter osv så helt overraskende er det ikke. Men ville jeg lagt ut det på en blogg? Not. Så klart det er mye bedre å hinte om ting på en offentlig blogg, liksom. Herre min hatt, hun der er pokker ikke sann. Endret 3. september 2018 av Malum 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. september 2018 #13295 Del Skrevet 3. september 2018 Herre jeminin, er det mulig? Hun skryter på bloggen til sine 4000ognoen leste av at hun har latt være så snakke dritt om eksen sin til ungene? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 3. september 2018 #13296 Del Skrevet 3. september 2018 2 timer siden, formula skrev: Her forteller hun om dette "valget" hun har tatt. Hadde det ikke vært så tragisk, hadde jeg ledd. Høyt. https://www.tv2.no/a/9900480/ Og i blogginnlegg om konfirmanten greier hun ikke overraskende å klemme inn en god porsjon selvskryt: "Og jeg er i dag glad for at jeg har vært så ren i min omtale om andre, alltid holdt det såre i meg selv. Uten å involvere barna. Snakket andre opp og frem og la dem kopiere det." Jeg begynner å skjønne hvorfor hun er som hun er, hun har null selvinnsikt og en svært dårlig hukommelse. Et tips til bloggeren må være å lese egen blogg 😶😐😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelille Skrevet 3. september 2018 #13297 Del Skrevet 3. september 2018 3 timer siden, formula skrev: Her forteller hun om dette "valget" hun har tatt. Hadde det ikke vært så tragisk, hadde jeg ledd. Høyt. https://www.tv2.no/a/9900480/ Og i blogginnlegg om konfirmanten greier hun ikke overraskende å klemme inn en god porsjon selvskryt: "Og jeg er i dag glad for at jeg har vært så ren i min omtale om andre, alltid holdt det såre i meg selv. Uten å involvere barna. Snakket andre opp og frem og la dem kopiere det." Beskjeden den dama der 😅🙄 Jeg pleier virkelig ikke si sånt om folk, men den dama er uspiselig 🤢 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helado Skrevet 3. september 2018 #13298 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) 4 timer siden, formula skrev: Her forteller hun om dette "valget" hun har tatt. Hadde det ikke vært så tragisk, hadde jeg ledd. Høyt. https://www.tv2.no/a/9900480/ Og i blogginnlegg om konfirmanten greier hun ikke overraskende å klemme inn en god porsjon selvskryt: "Og jeg er i dag glad for at jeg har vært så ren i min omtale om andre, alltid holdt det såre i meg selv. Uten å involvere barna. Snakket andre opp og frem og la dem kopiere det." Ja, hun var ren i sin omtale om de som hadde sjekket skattelisten hennes, og hun ene i som jobbet i banken i Sørumsand, ren i sin omtale om da hun la ut om"stalkeren Hege" http://www.annebrith.no/2018/01/12/mot-stalkeren-min-hege/ , ren i sin omtale om alle som sier i mot henne, ren i sin omtale om innbyggere og foreldre i Sørumsand ( med unntak av alle mennene som pent hilser med et smil ).....ja, det er sikkert flere hun har omtalt pent, som jeg har glemt. Endret 3. september 2018 av Helado 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. september 2018 #13299 Del Skrevet 3. september 2018 @EMG @Malum Imgur: https://help.imgur.com/hc/en-us/categories/201201803-The-Basics 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellFrua Skrevet 3. september 2018 #13300 Del Skrevet 3. september 2018 Hvem er de folka hun har på snap nå? Som han mannen hun skrev wow på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg