Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser hun gjerne skal bruke fiken på TV, men dette er  vel AB luksus? Har aldri sett fiken I matkassa?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Trollmora skrev:

Ser hun gjerne skal bruke fiken på TV, men dette er  vel AB luksus? Har aldri sett fiken I matkassa?

Da blir det vel toro tomatsuppe med fiken!😅

• Liker 7
Skrevet
On 8/30/2018 at 1:35 PM, Berga said:

Bloggerne er uansett sykt uapettitelige med de kjempelange plastneglene ... 🤢

Våg bare å si noe om uapettelige klør i SoMe og du er en hater.

• Liker 8
Skrevet
17 timer siden, Tøytigern skrev:

Her er en lett illustrasjon av hva du mangler i båthuset, Anne Brith. Dette er et velment råd:

c35314cd-ecbd-493f-b267-c7fd9841c540_l.j

Ikke glem årer! Det kan hun snart trenge til å «ro seg i land» med😅

• Liker 15
Skrevet
20 minutter siden, filifjonka skrev:

Våg bare å si noe om uapettelige klør i SoMe og du er en hater.

Ups ... 🙊

Skrevet
5 minutter siden, Den røde fare skrev:

Ikke glem årer! Det kan hun snart trenge til å «ro seg i land» med😅

Der sa du noe. 😄

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, toer`n skrev:

Hun har hatt en konkurranse på Instagram også hvor man kunne vinne en kjøkkenmaskin. Ikke trukket vinner der heller.

Er det den som står i båthuset?

Skrevet
16 timer siden, Oktnxbye skrev:

http://www.annebrith.no/blogg-feed/ Here you go! Her er "bare" blogginnleggene på rekke og rad slik en blogg burde være. 

Og du??? Lov meg at du aldri forlater denne tråden! På forhånd takk!

Takkogtakk. :takke:

• Liker 3
Gjest formula
Skrevet (endret)
41 minutter siden, Berga skrev:

Er det den som står i båthuset?

Den ligner iallefall veldig....Ser ut som bildet er fjernet fra Instagram? Ligger på fb, under bilder. Med en enorm respons.

Endret av formula
Gjest formula
Skrevet

Flere kan gjerne tipse Forbrukertilsynet, bare en fordel hvis mange reagerer. Bruk forbrukermakten folkens!👊

Skrevet

Etter AR-boten har jeg varslet på nytt om AB til Forbrukertilsynet. Anbefaler flere å gjøre det. Det er de som etterforsker og AB som må bringe på det rene dokumentasjon. 

• Liker 44
Skrevet

Er ikke ofte premiene sponset? Hva synes isåfall firmaene bak sponsinga om at premiene ikke gis ut? 

Eller pleier bloggerne, ut fra sin endeløse godhet og høye inntekt, å sponse premiene selv?

• Liker 19
Gjest Keikolina
Skrevet

Det står vel ikke noe sted hvilket firma som sponser?

Skrevet
2 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Etter AR-boten har jeg varslet på nytt om AB til Forbrukertilsynet. Anbefaler flere å gjøre det. Det er de som etterforsker og AB som må bringe på det rene dokumentasjon. 

Støtter den 👍

• Liker 14
Skrevet (endret)

Ryddet for latterliggjøring, persondebatt og brukerdebatt, og svar til dette. 

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Skrevet (endret)
1 time siden, Keikolina skrev:

Det står vel ikke noe sted hvilket firma som sponser?

Det burde det jo absolutt stå da, så man kunne vite at det faktisk var en premie... Jeg mener, for en liten blogg som denne.

Jeg vet det er større Youtube kjendiser osv som får inn så mye stæsj, at de holder giveaways for å bli kvitt alt sammet på moralske måter. Så da er det kanskje vanskeligere å holde oversikt over hvem de fikk produktet fra. Eller så er det kanskje trolig at de fikk produktet fra dem som lager det. Men jeg finner litt vanskelig å tro at en liten bogger som AnneBrith får tilsendt en IPhoneX fra Apple for å påvirke nordmenn til å kjøpe den telefonen... Hun står neppe på PR-listen deres, for å si det sånn. Ikke hos KitchenAid, heller. Så vi burde jo få vite hvem som sponser konkurransen. :klo: 

Endret av Tøytigern
  • Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Så vi burde jo få vite hvem som sponser konkurransen. :klo: 

Jeg har aldri vært innom Facebooksiden hennes, eller sett konkurranser hun har kjørt, så jeg svarer på generelt grunnlag:

Om det er en sponsor, så navngis den. Alle disse sidene som spyr ut "konkurranser" i hytt og pine, enten det er mobil, laptop, sportsutstyr eller leker, - de har det til felles at de kun reklamerer med premien. Det står aldri hvem som sponser. Fordi det er ingen sponsor. Det er ingen premie. 

• Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, mikrobe skrev:

Jeg har aldri vært innom Facebooksiden hennes, eller sett konkurranser hun har kjørt, så jeg svarer på generelt grunnlag:

Om det er en sponsor, så navngis den. Alle disse sidene som spyr ut "konkurranser" i hytt og pine, enten det er mobil, laptop, sportsutstyr eller leker, - de har det til felles at de kun reklamerer med premien. Det står aldri hvem som sponser. Fordi det er ingen sponsor. Det er ingen premie. 

Det kan virke sånn. Hvis det var en hotellweekend, så holder det ikke bare å si at det er en hotellweekend. Det må dreie seg om et faktisk hotell som står klar til å ta imot hotellgjesten(e).

Suspekte greier.

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det kan virke sånn. Hvis det var en hotellweekend, så holder det ikke bare å si at det er en hotellweekend. Det må dreie seg om et faktisk hotell som står klar til å ta imot hotellgjesten(e).

Suspekte greier.

Nettopp! I tilegg er det vanlig at det gjerne blir delt bilde av de heldige vinnerne med bilder fra hotellet. 

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...