Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig spent på hvem de tre andre er... Håper de er forberedt på at mor sjøl er misfornøyd og vil ha biffen sin (som et eksempel) stekt på nytt. 

Endret av Oktnxbye
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Lkk skrev:

Nå fikk AB panikk for konkurranser hun har hatt uten å kunngjøre vinneren . Så nå drar hun i gang en konkurranse som trekkes på mandag , og hun er liksom ikke her inne å leser . Nervøs nå AB ???

Det er ikke trekning på mandag, det står da tydelig 23. september......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, mygga skrev:

Det er ikke trekning på mandag, det står da tydelig 23. september......

Hun har hatt en konkurranse på Instagram også hvor man kunne vinne en kjøkkenmaskin. Ikke trukket vinner der heller.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte fruen om hun hadde noe kjennskap til "bloggeren Anne Brith." Hun så plutselig ut som hun hadde fått noe vondt i munnen, før hun svarte at joda, det hadde hun... Dette blir mere og mere spennende. :popcorn:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg spurte fruen om hun hadde noe kjennskap til "bloggeren Anne Brith." Hun så plutselig ut som hun hadde fått noe vondt i munnen, før hun svarte at joda, det hadde hun... Dette blir mere og mere spennende. :popcorn:

Møtte du henne ute? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det var ikke noe hyggelig sagt... :glare: Det er alltid hyggelig med nye brukere. Så det så.:jolie:

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Møtte du henne ute? 

Nei, jeg har aldri møtt henne. Men Tøytigerfruen visste altså tydelig hvem hun var. "Hun prøver hardt å være ung og hipp, og skriver alt som ramler gjennom hodet på henne..." var svaret.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, toer`n skrev:

Hun har hatt en konkurranse på Instagram også hvor man kunne vinne en kjøkkenmaskin. Ikke trukket vinner der heller.

@mygga det er nå uansett viktig å følge lover og regler, selv på internett. At bloggere nå faktisk får bøter for å bryte loven, og at bloggere skjerper seg rundt dette er både vel og bra.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
13 minutter siden, toer`n skrev:

Den husker jeg også. Var en venninne som likte, delte (og sikkert skrev ja takk ❤️ ). Fant den ikke igjen på fb-siden til AB.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, formula skrev:

Den husker jeg også. Var en venninne som likte, delte (og sikkert skrev ja takk ❤️ ). Fant den ikke igjen på fb-siden til AB.

Nei, jeg heller fant den ikke der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith er kanskje mer beryktet enn berømt, tenker jeg. 

Moren min er syttito og leser ikke blogger, men Anne Brith hadde hun faktisk noe kjennskap til, for da jeg fortalte at bloggeren har inngått samarbeid med Gerry Weber så ble hun skuffet.

Moren min bruker nemlig utelukkende bukser derfra, men kommer til å se etter en ny favoritt nå, sier hun, for hun støtter ikke de som støtter bloggere som Anne Brith. Etter oppfordring fra meg så skal hun nå utrykke sin misnøye via en email til firmaet og skal be alle sine venninner som også bruker bukser derfra om å gjøre det samme. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo følge opp konkurransene sine. Det er ikke lov å si det er en konkurranse hvis det ikke er noen som vinner og får en premie. :raven:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Anne Brith er kanskje mer beryktet enn berømt, tenker jeg. 

Moren min er syttito og leser ikke blogger, men Anne Brith hadde hun faktisk noe kjennskap til, for da jeg fortalte at bloggeren har inngått samarbeid med Gerry Weber så ble hun skuffet.

Moren min bruker nemlig utelukkende bukser derfra, men kommer til å se etter en ny favoritt nå, sier hun, for hun støtter ikke de som støtter bloggere som Anne Brith. Etter oppfordring fra meg så skal hun nå utrykke sin misnøye via en email til firmaet og skal be alle sine venninner som også bruker bukser derfra om å gjøre det samme. 

Wow! Ikke mindre... :blink:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Tøytigern skrev:

Nei, jeg har aldri møtt henne. Men Tøytigerfruen visste altså tydelig hvem hun var. "Hun prøver hardt å være ung og hipp, og skriver alt som ramler gjennom hodet på henne..." var svaret.

Okay 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tøytigern skrev:

Spennende. Men, jeg vil si det programmet har tapt seg. Det virker som det er vanskeligere og vanskeligere å få spadd opp kjendiser som vil være med.

Nå skal altså Anne Brith være deltager? 

Det er vel begrenset med kjendiser å ta av i et bittelite land som Norge generelt😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Det er vel begrenset med kjendiser å ta av i et bittelite land som Norge generelt😉

Jeg leste litt på bloggen her nuh og der står det at hun gleder seg og alltid har drømt om å være med. (Det virker som hun har tatt det for gitt at de skulle ringe henne en dag.)

http://www.annebrith.no/2018/08/30/nytt-tv-program-2/

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hun må jo følge opp konkurransene sine. Det er ikke lov å si det er en konkurranse hvis det ikke er noen som vinner og får en premie. :raven:

Forbrukertilsynet sier også at det er ikke er lov å ha som krav at man må like siden for å vinne en premie. Problemet er at de utlyser konkurranser, krever at du skal følge siden deres, øker trafikken på grunnlag av juks, og deler aldri ut premie.

Mange konkurranser AB har utlyst, som det aldri er blitt opplyst om noen vinner. Hun burde få like stor bot som mammaen fikk.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at dette jeg fant her oppsummerer alt jeg hittils har lest om Anne Brith i denne tråden. :popcorn: Her er både pizzaboy, kranglingen om hus som ikke blir noe av, hvor bra hun har det med den yngre kjæresten Erik og de "store" prosjektene hennes med.

http://www.annebrith.no/2018/08/28/forste-dag-pa-jobb-med-kjaeresten/

Jeg fant også eksponeringen av barna...

http://www.annebrith.no/2018/08/30/da-gutta-laerte-kjore-bat/

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver hun på bloggen om et hus som aldri blir noe av og at hun krangler med kjæresten? Er ikke sånne ting noe man helst vil holde privat? :klo:

Hun burde kanskje ikke skrevet om huset før det var opplest og vedtatt hva hun skulle kjøpe?

Endret av Tøytigern
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg føler at dette jeg fant her oppsummerer alt jeg hittils har lest om Anne Brith i denne tråden. :popcorn: Her er både pizzaboy, kranglingen om hus som ikke blir noe av, hvor bra hun har det med den yngre kjæresten Erik og de "store" prosjektene hennes med.

http://www.annebrith.no/2018/08/28/forste-dag-pa-jobb-med-kjaeresten/

Du får prøve å gjenskape denne spadagen sammen med fru Tøytiger. Hoho.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...