Gjest bue Skrevet 30. august 2018 #13181 Del Skrevet 30. august 2018 6 minutter siden, Poit skrev: Tror du hun klarer å motstå fristelsen for å handle premium råvarer hos Meny når TVNorge drar kortet? 😌 Tviler. De programmene bruker jo å ha et segment hvor de går rundt i butikken og leter etter råvarer. Hva skal de fylle Anne Briths episode med? At det ringer på døra og utenfor står en pakke fra Proviant, etterfulgt av Anne Brith som roter frenetisk nedi kassa etter blomkålsuppa fra TORO og den ekstra blomkålen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 30. august 2018 #13182 Del Skrevet 30. august 2018 5 minutter siden, bue skrev: Tviler. De programmene bruker jo å ha et segment hvor de går rundt i butikken og leter etter råvarer. Hva skal de fylle Anne Briths episode med? At det ringer på døra og utenfor står en pakke fra Proviant, etterfulgt av Anne Brith som roter frenetisk nedi kassa etter blomkålsuppa fra TORO og den ekstra blomkålen? 4-stjerners middag er vel sponset av Meny? I de programmene jeg har sett har deltagerene handlet der, som du sier er det jo et segment hvor de går rundt i butikken, og de er jo stort sett innom ferskvaredisken og får litt råd og tips derfra etc. Hun får nok ikke lov til å promotere Proviant-kassa i det programmet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 30. august 2018 #13183 Del Skrevet 30. august 2018 1 time siden, Helado skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/7lAEbo/anna-rasmussen-faar-bot-paa-100-000-kroner Første blogger som har fått skikkelig bot for falske konkurranser, noe som minner meg på...har AB noen gang trukket vinnere på de forskjellige konkurransene hun har hatt på FB og bloggen sin?? Er flere konkurranser hos henne også uten vinnere. Jeg har etterlyst flere ganger hvem som vant iPhone X hun loddet ut på bursdagen sin 4. mai uten å få respons. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helado Skrevet 30. august 2018 #13184 Del Skrevet 30. august 2018 34 minutter siden, EMG skrev: Er flere konkurranser hos henne også uten vinnere. Jeg har etterlyst flere ganger hvem som vant iPhone X hun loddet ut på bursdagen sin 4. mai uten å få respons. Da burde hun meldes til forbrukertilsynet, for brudd på markedsføringsloven! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 30. august 2018 #13185 Del Skrevet 30. august 2018 1 time siden, Truka skrev: Kjendisbegrepet er svært utvannet, og «ekte» kjendiser sier nei takk til sånne program etter hvert - de har ikke flere å spørre, og går på wannabe-kjendiser som AB. Hun ble nylig spurt om å delta, og innspilling allerede neste uke. Kan det være hun kommer inn som en reserveløsning? Viss ikke, vil jeg påstå at dette er dårlig planlegging av produksjonen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissCortado Skrevet 30. august 2018 Populært innlegg #13186 Del Skrevet 30. august 2018 Har TVNorge kaninfilter på kameraene sine? 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 30. august 2018 #13187 Del Skrevet 30. august 2018 19 minutter siden, Helado skrev: Da burde hun meldes til forbrukertilsynet, for brudd på markedsføringsloven! Har meldt allerede - før sommeren - men skader nok ikke om flere gjør det samme. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 30. august 2018 #13188 Del Skrevet 30. august 2018 40 minutter siden, Marthe75 skrev: Hun ble nylig spurt om å delta, og innspilling allerede neste uke. Kan det være hun kommer inn som en reserveløsning? Viss ikke, vil jeg påstå at dette er dårlig planlegging av produksjonen. Det er ikke vanlig med så kort varsel, så noen har nok måtte melde avbud. Flaks at det finnes folk som kan si ja på kort varsel. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 30. august 2018 #13189 Del Skrevet 30. august 2018 https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 30. august 2018 #13190 Del Skrevet 30. august 2018 4 timer siden, Helado skrev: Blir vel en god anledning for å reklamere for Toro-pakken. http://www.annebrith.no/2018/08/30/nytt-tv-program-2/ "Jeg kan ikke røpe hva jeg skal servere, men jeg kjører på i kjent Anne Brith stil. Økonomi står i fokus og det blir en billig middag haha." Skjønner ikke at hun kan gå for billig middag , har jo selv fortalt hvilke helv... hun lager hvis ikke maten som serveres henne er helt topp . Hun har jo ødelagt mange måltider hvor hun , Erik og barna kjøper mat fra utesteder i sommer . 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 30. august 2018 #13191 Del Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, EMG skrev: Er flere konkurranser hos henne også uten vinnere. Jeg har etterlyst flere ganger hvem som vant iPhone X hun loddet ut på bursdagen sin 4. mai uten å få respons. Jeg etterlyste vinner i kommentarfeltet hennes , det ble sletta . 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lkk Skrevet 30. august 2018 Populært innlegg #13192 Del Skrevet 30. august 2018 Nå fikk AB panikk for konkurranser hun har hatt uten å kunngjøre vinneren . Så nå drar hun i gang en konkurranse som trekkes på mandag , og hun er liksom ikke her inne å leser . Nervøs nå AB ??? 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 30. august 2018 #13193 Del Skrevet 30. august 2018 7 minutter siden, Lkk skrev: Nå fikk AB panikk for konkurranser hun har hatt uten å kunngjøre vinneren . Så nå drar hun i gang en konkurranse som trekkes på mandag , og hun er liksom ikke her inne å leser . Nervøs nå AB ??? 😂😂😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 30. august 2018 #13194 Del Skrevet 30. august 2018 3 timer siden, Marthe75 skrev: Hun ble nylig spurt om å delta, og innspilling allerede neste uke. Kan det være hun kommer inn som en reserveløsning? Viss ikke, vil jeg påstå at dette er dårlig planlegging av produksjonen. Hun har jo skrevet kryptisk om alle avtalene hun jobber med, som vi skal få høre mer om siden... Er dette en av dem? I så fall er jeg ikke imponert, for det programmet er desperate etter deltagere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 30. august 2018 #13195 Del Skrevet 30. august 2018 De hadde med «Tix» - en som skriver russelåter og «The Gunilla» som hiver seg på alt som gir publisitet så du er ikke akkurat kjendiseliten fordi du på kort varsel ble invitert til 4-stjerners middag. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 30. august 2018 #13196 Del Skrevet 30. august 2018 12 minutter siden, Prinsesse788 skrev: De hadde med «Tix» - en som skriver russelåter og «The Gunilla» som hiver seg på alt som gir publisitet så du er ikke akkurat kjendiseliten fordi du på kort varsel ble invitert til 4-stjerners middag. The Gunilla? Er det hun fra hollywood-fruene? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 30. august 2018 #13197 Del Skrevet 30. august 2018 4 minutter siden, Tøytigern skrev: The Gunilla? Er det hun fra hollywood-fruene? Jepp, hun var intervjuet om det i Dagbladet eller noe sånt for to uker siden ca. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 30. august 2018 #13198 Del Skrevet 30. august 2018 Gunilla var i samme program som Kristin Gjeldsvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 30. august 2018 #13199 Del Skrevet 30. august 2018 10 minutter siden, Live88 skrev: Jepp, hun var intervjuet om det i Dagbladet eller noe sånt for to uker siden ca. Spennende. Men, jeg vil si det programmet har tapt seg. Det virker som det er vanskeligere og vanskeligere å få spadd opp kjendiser som vil være med. Nå skal altså Anne Brith være deltager? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 30. august 2018 #13200 Del Skrevet 30. august 2018 8 minutter siden, Berga skrev: Gunilla var i samme program som Kristin Gjeldsvik. Hvem er det? Aldri hørt om. En annen blogger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg