Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må riste litt på hodet av bloggere som klager på travle dager når alt de ramser opp er det vi andre gjør også....i tillegg til 100% jobb. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hva han ser i henne. Og for et j**** husmas, det er ikke normalt å kjøpe noe sammen så tidlig!! Desperat.no!

Kan ende med nok en "konkurs" med mye gjeld, har hun ikke lært??! Bli bedre kjent og ta hensyn til barna!!

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minipilla skrev:

Jeg må riste litt på hodet av bloggere som klager på travle dager når alt de ramser opp er det vi andre gjør også....i tillegg til 100% jobb. 

Ha! Var min tanke også. Og tenk på alt vi vanlige dødelige gjør I tilegg som hun har sponset, som husvask, klesvask, middagsplanlegging og handling, leksehjelp osv osv.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Forstår egentlig ikke at hun føler hun dele disse diskusjonene rundt evt huskjøp med hele Norge. Ingen tvil om at hun desperat ønsker å kjøpe hus - det har vel vært tema på bloggen i mange år. Sånn som hun driver på, blir det jo like tydelig at kjæresten ikke er interessert. Hun setter jo bare seg selv i et underlig lys ( i denne saken også).

Han har bestemt seg, han VIL IKKE kjøpe hus med henne. Selv om hun til stadighet forklarer at selv om de krangler om dette, så "finner de en vei, blir enige til slutt "osv. Alle voksne, forstandige mennesker forstår da at en sånn investering ikke er noe man kaster seg uti etter noen måneder som kjærester?

Hvorfor ikke starte der de fleste starter - være sammen, nyte livet som kjærester og tiden som nyforelsket ( for det er de vel?) leie en bolig sammen etterhvert, finne ut om det fungerer å bo sammen, med barn og det hele. Og så etterhvert kjøpe sammen. Virker jo helt merkelig å ha disse kranglene om økonomi nærmest i startfasen av forholdet, der fokus som regel er på helt andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg postet i går at hun skal være med i 4-stjerners middag men det ble slettet, dette har hun fortalt folk selv at hun skal være med i så jeg forstår ikke hvorfor det ble slettet. 

I dag kom det et blogginnlegg om at hun skal være med i programmet😉

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Luca_ skrev:

Jeg postet i går at hun skal være med i 4-stjerners middag men det ble slettet, dette har hun fortalt folk selv at hun skal være med i så jeg forstår ikke hvorfor det ble slettet. 

I dag kom det et blogginnlegg om at hun skal være med i programmet😉

Hun skal servere mat på lavbudsjett. Det blir vel en pose Toro-blomkålsuppe, med en ekstra blomkål i (og kanskje en skive bacon på deling siden det kommer på TV) og hjemmelagd brød i beste AB-stil. Terningkast 6.

Endret av Oktnxbye
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir overrasket om det er noe annet enn cheerleeding som pauseunderholdning ;)

Men altså anne-brith på 4 stjerners middag, det tror jeg blir god underholdning! Spent på hvem hun møter, og ekstra spennende om noen av de andre tilfeldigvis er en kritisk bloggleser som er i mot eksponering av barn. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Hun skal servere mat på lavbudsjett. Det blir vel en pose Toro-blomkålsuppe, med en ekstra blomkål i (og kanskje en skive bacon på deling siden det kommer på TV) og hjemmelagd brød i beste AB-stil. Terningkast 6.

Blir vel en god anledning for å reklamere for Toro-pakken.

http://www.annebrith.no/2018/08/30/nytt-tv-program-2/

"Jeg kan ikke røpe hva jeg skal servere, men jeg kjører på i kjent Anne Brith stil. Økonomi står i fokus og det blir en billig middag haha."

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren

Slike diskusjoner mener jeg ikke har noe å gjøre på bloggen. OK å kanskje nevne én gang at man har hatt noen uenigheter i forholdet, men når man skal mate det flere ganger er det totalt urelevant. Det er relevant for de to som står i det, men jeg tviler på at andre (leserne) bryr seg. Uansett så forundrer det meg ikke at hun deler slike ting, for fru AB eier ingen sperrer for hva som skal deles. 

AB: Alle kjærester krangler eller diskuterer vel en gang i blant, om store eller små ting. Helt normalt. Men de fleste utleverer ikke diskusjonene sine på sosiale medier. DET er forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Marimba skrev:

Men altså anne-brith på 4 stjerners middag, det tror jeg blir god underholdning! Spent på hvem hun møter, og ekstra spennende om noen av de andre tilfeldigvis er en kritisk bloggleser som er i mot eksponering av barn. 

Bingo😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et program jeg ikke ser på, så hun må bare styre på som best hun kan. Håper trusa og tampongen er på plass _før_ hun starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Truka skrev:

Det er et program jeg ikke ser på, så hun må bare styre på som best hun kan. Håper trusa og tampongen er på plass _før_ hun starter.

Bloggerne er uansett sykt uapettitelige med de kjempelange plastneglene ... 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Berga skrev:

Bloggerne er uansett sykt uapettitelige med de kjempelange plastneglene ... 🤢

Ja, forferdelig. Det må være store mengder dritt og bakterier bak de lange klørne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Marimba skrev:

Underholdningen er klar, skriver hun, og det er noen jenter som gleder seg. Selvsagt vil unger være på TV! Håper bare foreldrene til de andre ungene er fullt informert og skal være til stede under opptak. Jeg ville IKKE latt egne barn være alene med AB + TV-team!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjendisbegrepet er svært utvannet, og «ekte» kjendiser sier nei takk til sånne program etter hvert - de har ikke flere å spørre, og går på wannabe-kjendiser som AB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Truka skrev:

Tvilsomt😏 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvordan hun virkelig kommer til å ta av, i samtalen rundt spisebordet. Da gjestene gjerne stiller spørsmål om hennes liv og veien opp og frem. Det blir garantert pute-tv. Tror vi får finne frem de digre hotellputene. De kommer vi til å få brukt for. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Helado skrev:

Blir vel en god anledning for å reklamere for Toro-pakken.

http://www.annebrith.no/2018/08/30/nytt-tv-program-2/

"Jeg kan ikke røpe hva jeg skal servere, men jeg kjører på i kjent Anne Brith stil. Økonomi står i fokus og det blir en billig middag haha."

Tror du hun klarer å motstå fristelsen for å handle premium råvarer hos Meny når TVNorge drar kortet? 😌

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...