Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun liker tydeligvis ikke at ANDRE viser puppene. Var det ikke sånn at kropp var topp?

• Liker 40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunn til panikk. AB er på øøøøen (jf snap).

• Liker 12
Skrevet
26 minutter siden, formula skrev:

Har ikke lest innlegget, får egentlig nok av overskriften på fb-siden hennes. "Hvorfor klarer ikke menn å holde seg unna strippeklubber?" Som om menn generelt rett og slett bare  på strippeklubb innimellom. De klarer bare ikke å holde seg unna!

Vil ellers tippe at kjæresten har godkjent innlegget, og er med på dette. Hun har jo snart ikke lesere igjen, og føler nok at her må det drastiske virkemidler til.

Om det ikke er sånn, så spår jeg at dette forholdet er over rimelig snart. 

Kanskje han ikke forstår hvilke signaler dette innlegget sender? Om ham, om henne og om forholdet?

Skrevet

Mitt inntrykk er at langt de fleste menn klarer å holde seg unna strippeklubber. 

• Liker 35
Skrevet
1 time siden, Fiorella skrev:

Nå står det dårlig til med pizzaboy og fruen 😅👌

Nei, men det er  det hun vil ha oss til å tro for å få klikk. 

Gjest formula
Skrevet
4 minutter siden, Berga skrev:

Kanskje han ikke forstår hvilke signaler dette innlegget sender? Om ham, om henne og om forholdet?

Har mine mistanker om det ja...

Skrevet

Dette er vel begynnelsen på slutten. Det viktigste i et forhold er RESPEKT for hverandre og med dette innlegget viser AB at hun ikke har respekt for ham.

• Liker 18
Skrevet

Jeg er voksen og i min omgangskrets er det nok mer vanlig at gutta IKKE går på strippeklubb, så jeg forstår ikke helt utsagnet. De fleste helt oppegående mannfolk gjør jo ikke det? Var selv på strippeklubb en gang med tidligere kjærest. Det er 25 år siden i frankrike og vi ble bare fnisete og gikk etter 15min.

• Liker 17
Gjest SelinaKyle
Skrevet

Trodde ikke Anne Brith kunne sjokkere meg mer, men det gjorde hun virkelig med det innlegget ‘Lykkelig utenpå’ eller hva det het. Anne Brith - vær så snill og legg ned bloggen din, du ødelegger for deg selv og dine nærmeste, enkelte ting kan du ikke rette opp igjen!!

Skjønner ikke at 15 minutes of fame, og penger, er verdt dette. Jeg er faktisk sjokkert..

Skrevet

AB i innlegget: "Hvem skal eie mest av huset? Ny krangel. Hvorfor må vi ha så stor bolig? Ny krangel. Hvem skal betale mest på lånet. Ny krangel.

Du kan få alt mitt. Det kan bli ditt. Men hva om jeg ikke får noe tilbake? Det kalles å bli «rævpult» på nord Norsk."

AB ønsker å være helten som gir ham alt som er hennes og hun antyder at han ikke er villig til å gi det samme tilbake. Sånn er livet AB... De to stiller ikke likeverdig økonomisk når de skal kjøpe hus sammen. Hun har store utgifter med fire barn og en historie med skakkjørt økonomi. Her fremstår for meg pizzaboy som fornuftig. 

• Liker 45
Gjest formula
Skrevet

Jeg tror dette er kun for klikk. Barna skal jo holdes mest mulig utenfor bloggen, hus lar vente på seg, og baking gidder hun ikke lenger. Så hva står igjen å blogge om? Forholdet. Og ord som strippeklubb og annet som spiller på kropp og sex vil alltid gi klikk.

Er usikker på om pizzaboy i det hele tatt har vært på strippeklubb. Tenker at dette har de nok kokt ut sammen - rettere sagt, AB har kokt ut dette og han er med. MEN, spørsmålet er om han forstår konsekvensene, og at han må leve med disse karakteristikkene, også om forholdet tar slutt. Ellers tror nok Anne Brith at det er alle brukere i denne trådens våte drøm at det er skjær i sjøen mellom dem, og hun sitter nok å følger med.

Synes det er hinsides skruppelløst det hun driver med nå, det er som om hun MÅ utlevere noen for å ha noe å blogge om! Barn, foreldre i klassene, lesere, hele lokalsamfunn - og nå kjæresten. Synes det virker sykelig.

Skrevet

AB er ikke verdt et eneste klikk. Hun har faktisk så lite å komme med, og hennes væremåte er å «sjokkere» fordi hun da tror hun får lesere. At det virker mot sin hensikt, at hun blir mer uspiselig, tror jeg ikke hun ser. 

Men for all del, for meg må hun bare fortsette å gjøre seg til latter. 

Skrevet
13 minutter siden, formula skrev:

.

Er usikker på om pizzaboy i det hele tatt har vært på strippeklubb. Tenker at dette har de nok kokt ut sammen - rettere sagt, AB har kokt ut dette og han er med. MEN, spørsmålet er om han forstår konsekvensene, og at han må leve med disse karakteristikkene, også om forholdet tar slutt. 

På meg virker han nettopp til å være typen til å henge på strippeklubb.. 

• Liker 25
Skrevet
9 minutter siden, formula skrev:

Jeg tror dette er kun for klikk. Barna skal jo holdes mest mulig utenfor bloggen, hus lar vente på seg, og baking gidder hun ikke lenger. Så hva står igjen å blogge om? Forholdet. Og ord som strippeklubb og annet som spiller på kropp og sex vil alltid gi klikk.

Er usikker på om pizzaboy i det hele tatt har vært på strippeklubb. Tenker at dette har de nok kokt ut sammen - rettere sagt, AB har kokt ut dette og han er med. MEN, spørsmålet er om han forstår konsekvensene, og at han må leve med disse karakteristikkene, også om forholdet tar slutt. Ellers tror nok Anne Brith at det er alle brukere i denne trådens våte drøm at det er skjær i sjøen mellom dem, og hun sitter nok å følger med.

Synes det er hinsides skruppelløst det hun driver med nå, det er som om hun MÅ utlevere noen for å ha noe å blogge om! Barn, foreldre i klassene, lesere, hele lokalsamfunn - og nå kjæresten. Synes det virker sykelig.

Det er AB i et nøtteskall , hvis dette er for å få flere lesere er det kvalmt. Uansett prøver hun å få sympati og han skal virke urimelig , AB sin stil dette . Merkelig hvis bankene kan gi henne lån med den rotete økonomien. Har hun jobb ? Har lagt ut om mange spennende prosjekter , men blir liksom med «praten» . Kanskje pizzagutt får noen gode råd av foreldrene , det passer nok dårlig for AB i så fall . 

• Liker 15
Skrevet

Så klarte hun å skape et 'provoserende' A-innlegg igjen. 

Men til hvilken pris?

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, xinnia skrev:

På meg virker han nettopp til å være typen til å henge på strippeklubb.. 

Det stemmer i alle fall at han følger bikinimodeller på Insta, så da er det nærliggende å tro at dette med strippeklubber også stemmer. 

• Liker 14
Gjest formula
Skrevet
9 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Det stemmer i alle fall at han følger bikinimodeller på Insta, så da er det nærliggende å tro at dette med strippeklubber også stemmer. 

Det kan godt være at det stemmer. Men synes han da virkelig at det er helt greit at det blir kringkastet på denne måten? Får håpe han forstår fullt ut hva han er med på, og ikke blir manipulert.

Skrevet
1 minutt siden, formula skrev:

Det kan godt være at det stemmer. Men synes han da virkelig at det er helt greit at det blir kringkastet på denne måten? Får håpe han forstår fullt ut hva han er med på, og ikke blir manipulert.

Nei, jeg tror han enten ikke har godkjent dette eller han ikke er smart nok til å forstå hvordan dette vil påvirke imaget hans. 

• Liker 22
Gjest Vitting
Skrevet
13 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Nja, nærmere analyse viser at han har kun 1 konto som heter "Bikini Models" (bokstavelig talt) (relaxinvibes er brukernavnet på insta), han har 2 jenter som han følger som er personlige trenere og dermed en god del kroppsbilder. Av 154 abbonenter han har, er altså 1 en samlekonto for bikinimodeller, og 2 personlige trenere som legger ut en del rumpe og pupp i fokus. Altså er 3 av 154 abbonenter kroppsfokuserte. Det er vel det som kalles å spikke flis av ei flis, eller noe? Syltynt opplegg. Får meg til å mistenke at han har half-assed fulgt noen kontoer bare for at de skulle kunne lage dette dramaet, og selv om jeg er enig i at han ser ut som en type som går på strippeklubb, så kjøper jeg det ikke. Her har Anne Brith laga seg A-innlegg, slik det nevnes ovenfor, for å få oss til å bli litt i fyr og flamme og gi henne klikk.

Skrevet

Men om det bare er tull (at de krangler om huset, at han går på strippeklubber), og skrevet for å få lesere: Hvem i all verden går med på å bli skrevet slik om av kjæresten? Klarer ikke tro at noen synes det er greit. Hvordan har det kommet i stand? Spør hun ham om lov til å henge ham ut for kanskje å få opp lesertallene?

Vet ikke helt hva som er verst; at det er slik det har foregått, eller at det hun skriver er sant, og han ikke vet at det blir skrevet om..

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...