Rosalie Skrevet 26. juni 2018 #11981 Skrevet 26. juni 2018 3 timer siden, Søtefløte skrev: Ang siste snap: hvor har alt det hun skriver blitt sagt siste dager?!? Ikke her inne iallfall?! Når jeg så siste snap så tenkte jeg at nå har det klikket for henne 👀 Hva sier hun? 2
maipai Skrevet 26. juni 2018 #11982 Skrevet 26. juni 2018 3 minutter siden, Rosalie skrev: Hva sier hun? "No e dæ så fint vær, sola skinn. Å e utfordre alle trollan te å kom ut i solæ å SPREKK!" Sprekk, med en sinnsykt høy og skurrete stemme. På filmen av seg selv har hun skrevet: For lite klær. Ufristerte bryn. Føflekk. Blodårer. For gammel for så lite klær. Prøver å være sexy. Hår. Nippel. Utrigning. Og rekkefingeremoji etter alle disse ordene. 15
ESFP Skrevet 26. juni 2018 #11984 Skrevet 26. juni 2018 26 minutter siden, maipai skrev: "No e dæ så fint vær, sola skinn. Å e utfordre alle trollan te å kom ut i solæ å SPREKK!" Sprekk, med en sinnsykt høy og skurrete stemme. På filmen av seg selv har hun skrevet: For lite klær. Ufristerte bryn. Føflekk. Blodårer. For gammel for så lite klær. Prøver å være sexy. Hår. Nippel. Utrigning. Og rekkefingeremoji etter alle disse ordene. Litt aggresjon der ja... Jeg er ikke overrasket, for hun tåler dårlig negative tilbakemeldinger. Hun har valgt det selv og hun velger det fremdeles selv. Hun kan forlate bloggen, endre det hun deler eller akseptere at hun får negative tilbakemeldinger. Velger hun å sutre og bli aggressiv, velger hun å være et offer. 25
maipai Skrevet 26. juni 2018 #11985 Skrevet 26. juni 2018 Akkurat nå, ESFP skrev: Litt aggresjon der ja... Jeg er ikke overrasket, for hun tåler dårlig negative tilbakemeldinger. Hun har valgt det selv og hun velger det fremdeles selv. Hun kan forlate bloggen, endre det hun deler eller akseptere at hun får negative tilbakemeldinger. Velger hun å sutre og bli aggressiv, velger hun å være et offer. Skjønner jo at det kan oppleves litt vondt å få kommentarer på utseende, MEN! Vil du være med på leken, så må du vel tåle steken. 8
Mrs O'Donell Skrevet 26. juni 2018 #11986 Skrevet 26. juni 2018 Jeg opplever ikke at hun får negative kommentarer på utseende her inne? Det er vel oppførselen de fleste av oss får i halsen? Jeg syns det er kult at hun er så trygg på seg selv at hun kan sprade rundt i badedrakt (selv om jeg godt kunne vært foruten de dvelende snappene av pupper pg lår), men jeg sitter med en følelse av at hun kler seg ut, heller enn å kle seg opp til hyttelivet. Det blir så kunstig med romantisk hvit kjole på St Hans, diger hatt og solbriller på brygga og maritime (Lexington) klær i båten... Og så tenker jeg også at det kan bli litt vel tøft om man, helt hypotetisk, opplever at drømmeprinsen man kun har hatt godværsdager med kanskje synes det er helt greit å være på pappas hytte, kjøre pappas båt og feste på brygga med andre pappagutter, og ikke vil være med på romantiske turer for to eller traske i familieparker med flokken hennes. Kanskje drømmeprinsen syns det er greit å selge noen pizza og ellers cruse rundt med capsen bakfrem og litt ironisk vise frem milf'en sin. Når man da har gått høyt ut ovenfor både slekt og publikum blir det kanskje ekstra vanskelig om det viser seg at den rosa boblen sprekker. Sånn rent hypotetisk, selvsagt. 44
Monkey12 Skrevet 26. juni 2018 #11987 Skrevet 26. juni 2018 3 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Hun påsto jo også at en politibetjent som hun hadde vært i kontakt med i forbindelse med partnervold oppsøkte henne på et arrangement og sa hun var stolt av henne! En tjenestemann/kvinne som hadde gjort noe slikt hadde fått kraftig refs. Løgn, løgn og løgn. En får ikke kraftig refs for bryte taushetsplikt, man får beskjed om det er oppsigelsesgrunn! 12
LilleSnupp Skrevet 27. juni 2018 #11988 Skrevet 27. juni 2018 Kan være at hun får kommentarer på utseende på Jodel, for hun følger jo med der også, @Mrs O'Donell 3
Edie Skrevet 27. juni 2018 #11989 Skrevet 27. juni 2018 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, adm.
Moongirl Skrevet 27. juni 2018 #11990 Skrevet 27. juni 2018 Man legger ikke ut sånne bilder av barna sine 😫 Sjokkert nok en gang...barna skal beskyttes!! 11
Gjest formula Skrevet 27. juni 2018 #11991 Skrevet 27. juni 2018 13 timer siden, Søtefløte skrev: Ang siste snap: hvor har alt det hun skriver blitt sagt siste dager?!? Ikke her inne iallfall?! Når jeg så siste snap så tenkte jeg at nå har det klikket for henne 👀 Vi har jo sett flere ganger at hun får "utbrudd" der hun skjeller og smeller over at "hver dag får jeg meldinger" der hun ramser opp alt det stygge som blir skrevet om henne. Det er ikke meldinger hun får, men Anne Brith selv som er inne overalt, både på forum og på jodel, og suger til seg alt hun kan finne. Dette bruker hun som clickbait, og for å få sympati. Og det hun ikke finner der konstruerer hun selv. Så hun burde gjøre som hun bedyret en tid tilbake, nemlig at hun absolutt ikke er inne på KG og leser om seg selv, og også holde seg unna jodel (som hun faktisk elsker, og som er en fantastisk arena for ungdommen). Og kanskje vurdere å legge ned bloggen, nå når hun har fått en annen jobb, som anonym ansatt i et firma. Det kan virke som om livet som blogger er litt for tøft.
Gjest bue Skrevet 27. juni 2018 #11992 Skrevet 27. juni 2018 Med de lesertallene hun ligger på skjønner jeg ikke at hun gidder å fortsette med denne typen blogging. I det sjiktet ligger det flere seriøse blogger om alt fra mat til hage. Hun kunne jo bare fortsatt å pynte ferdigbunner fra Kiwi eller blande kakemikser fra Toro, og oppnådd akkurat det samme inntektsmessig. Hun er flink til å pynte og tar fine kakebilder. Sponsorene hadde sannsynligvis vært seriøse aktører, ikke som de hun har nå. Hun hadde nok fremdeles mottatt kritikk, det gjør man når man tar snarveier, men kritikk for ferdigbunn er sikkert lettere å bære enn det hun opplever nå. Og da sikter jeg ikke til føflekker og blodårer, den kritikken gir hun seg nok selv foran speilet, men den saklige kritikken som går på innhold på bloggen.
Luca_ Skrevet 27. juni 2018 #11993 Skrevet 27. juni 2018 28 minutter siden, bue skrev: Med de lesertallene hun ligger på skjønner jeg ikke at hun gidder å fortsette med denne typen blogging. I det sjiktet ligger det flere seriøse blogger om alt fra mat til hage. Hun kunne jo bare fortsatt å pynte ferdigbunner fra Kiwi eller blande kakemikser fra Toro, og oppnådd akkurat det samme inntektsmessig. Hun er flink til å pynte og tar fine kakebilder. Sponsorene hadde sannsynligvis vært seriøse aktører, ikke som de hun har nå. Hun hadde nok fremdeles mottatt kritikk, det gjør man når man tar snarveier, men kritikk for ferdigbunn er sikkert lettere å bære enn det hun opplever nå. Og da sikter jeg ikke til føflekker og blodårer, den kritikken gir hun seg nok selv foran speilet, men den saklige kritikken som går på innhold på bloggen. Der skrev du akkurat det jeg mener! Hun er nemlig hverken noen kokk eller konditor akkurat, det eneste er å pynte og ta bilder. 15
Maskopi Skrevet 27. juni 2018 #11994 Skrevet 27. juni 2018 58 minutter siden, bue skrev: Med de lesertallene hun ligger på skjønner jeg ikke at hun gidder å fortsette med denne typen blogging. I det sjiktet ligger det flere seriøse blogger om alt fra mat til hage. Hun kunne jo bare fortsatt å pynte ferdigbunner fra Kiwi eller blande kakemikser fra Toro, og oppnådd akkurat det samme inntektsmessig. Hun er flink til å pynte og tar fine kakebilder. Sponsorene hadde sannsynligvis vært seriøse aktører, ikke som de hun har nå. Hun hadde nok fremdeles mottatt kritikk, det gjør man når man tar snarveier, men kritikk for ferdigbunn er sikkert lettere å bære enn det hun opplever nå. Og da sikter jeg ikke til føflekker og blodårer, den kritikken gir hun seg nok selv foran speilet, men den saklige kritikken som går på innhold på bloggen. Dette!! Fra å være sponset av kakeboksen.no, tilbords, div strøsselmerker og andre relevante firmaer for baking og matlaging til å reklamere for vortemiddel, meningstorget og spraytan er et stort steg i negativ retning, det skjønner nok hun også. Se på trines matblogg eller mat på bordet, dramafritt og med gode sponsorer. 33
Gjest bue Skrevet 27. juni 2018 #11996 Skrevet 27. juni 2018 Det er synd at hun ikke ser hva Kvinneguiden er: En gylden mulighet til å ta tempen på publikummet sitt. Jeg som ikke kan bake selv brukte bakebloggen innimellom for å redde meg på skoleavslutninger ol. Lettvinte løsninger med proff pynt. Jeg vet at den tiden forlengst er forbi og alle broer brent, men jeg likte den. Nyrik "trofékone" på Oustøen? Not so much....
Gjest formula Skrevet 27. juni 2018 #11997 Skrevet 27. juni 2018 9 minutter siden, bue skrev: Det er synd at hun ikke ser hva Kvinneguiden er: En gylden mulighet til å ta tempen på publikummet sitt. Jeg som ikke kan bake selv brukte bakebloggen innimellom for å redde meg på skoleavslutninger ol. Lettvinte løsninger med proff pynt. Jeg vet at den tiden forlengst er forbi og alle broer brent, men jeg likte den. Nyrik "trofékone" på Oustøen? Not so much.... Jeg tenker også at siden hun med sikkerhet følger med her inne, kunne tatt til seg tips. I stedet sitter hun altså og hisser seg opp til et raseri som hun freser ut på snap med jevne mellomrom, noe som også rammer de som koser seg med bloggen og snappene hennes. De må jo bli skremt! Og om de ikke er på KG skjønner de sikkert ikke hvor alt dette kommer fra. Jeg likte også bakebloggen, synes hun tar lekre bilder av baksten sin. Dumt hun ikke utviklet den videre, i stedet for den tragiske bloggen den er blitt til.
Dråpe Skrevet 27. juni 2018 #11998 Skrevet 27. juni 2018 (endret) 48 minutter siden, formula skrev: Jeg likte også bakebloggen, synes hun tar lekre bilder av baksten sin. Dumt hun ikke utviklet den videre, i stedet for den tragiske bloggen den er blitt til. Kakebloggen var inspirerende og bra! Men for å opprettholde den måtte hun jo både ha bakt og jobbet helt på ekte og faktisk produsert et innhold. Tydelig at det frister mer å gjøre ingenting... Skremmende at noen faktisk kan ha det som et levebrød... Endret 27. juni 2018 av Dråpe Fjernet og lagt til ord. 18
Edie Skrevet 27. juni 2018 #11999 Skrevet 27. juni 2018 Ryddet for krenkende utsagn og persondebatt. Edie, adm.
LilleSnupp Skrevet 27. juni 2018 #12000 Skrevet 27. juni 2018 Nytt offerinnlegg på bloggen. Ja, hvorfor Anne Brith? Hvorfor tror du at slik hender deg? Igjen og igjen? 28
Fremhevede innlegg