Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, EllaSays skrev:

Jeg lurer jo på hva som får henne til å spørre de ferske svigers om det er greit? Har hun liksom ingen sperrer? 

Hadde hun vært der hver ferie i flere år er det kanskje litt annerledes, men forholdet er jo nytt. Hun har ikje opplevd alle årstider der engang.Dette er invaderende og flaut. 

Ryddet for persondebatt. Edie, adm.

Hva spurte hun om? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, formula skrev:

Tenker at AB har innsett at hun faktisk ikke kan leve av bloggen alene, og må skaffe seg en vanlig jobb i stedet/ i tillegg. Og ingenting er vel bedre egentlig. Nå har hun jo vist at hun rett og slett ikke klarer å la være å utlevere mindreårige til tross for at hun har stått fram i media og hevdet dette. Hun har jo også gjennom hele sin bloggkarriere vist at hun har unormalt store problemer med å takle kritiske røster, og levert utallige innlegg skrevet i frustrasjon og aggresjon over nettopp dette. Så at hun blir "«ansatt» i et firma og gjøre en jobb «anonymt»" er sikkert det beste som kan skje, både ift barn og egen psyke. 

Nå finnes jo også muligheten for at denne jobben føyer seg pent inn i rekken av prosjekter vi aldri får høre mer om. Eller kanskje hun bare trengte en historie til teaseren på facebook:  "Ingen av gjestene visste hvilken nyhet jeg gikk rundt og bar på ❤️"

Tror nesten det er det beste for dette firma, også...  å ansette denne bloggeren anonymt ;)

• Liker 17
Skrevet
På 23.6.2018 den 22.25, Kinder skrev:

Ja, jeg er enig! Jeg er ganske overrasket over at en skole lar en useriøs rosablogger bruke elever, så hun kan få klikk på bloggen og tjene penger på det. Det verste er at de lar en blogger som har fikset utseendet her og der «intervjue» elever om kroppspress. Elevene ser jo dette de også, og hvorfor skal de la vær å fikse på sitt utseende når til og med de som kommer og snakker med dem om temaet har fikset på utseendet. Det er jo dette som gjør at de selv vil fikse på sitt utseende, altså den daglige eksponeringen av mennesker som har fikset på utseendet og bruker skjønnhetsfilter. Lite reflektert opplegg fra skolen sin side, dette er på et sånt nivå at jeg nesten så jeg ikke tror det jeg leser.

Foreldrene til barna på denne skolen er ganske overrasket over dette samarbeidet også, skal jeg love deg. Hvilken tenåring har noe å lære av bilder av utregninger og lår på ei middelaldrende dame? Man kan forøvrig lure på hva som motiverer ei middelaldrende dame til å vise disse bildene til tenåringer også. Cringe, som ungene sier. Men hun er god på timing, det skal hun ha! Hvis man først har innyndet seg hos en skoleledelse med totalt mangel på dømmekraft er det glimrende å utnytte dette noen få dager før sommerferien. Da kan både ledelsen og bloggeren selv håpe på et kollektivt hukommelsestap på grunn av late dager i solen. Når det gjelder de som ikke får Alzheimer av solkrem og softis så kan det kanskje hjelpe med litt fryktkultur, bare å ta en titt på bloggen så tenker man seg om en ekstra gang før man roper høyt. Men jeg kan trøste dere med at i dette tilfellet er det såpass mye harme at ballen ikke blir lagt død.

Og så må jeg presisere at de aller, aller fleste i ledelsen er like rystet som oss.

• Liker 35
Skrevet
1 time siden, idave skrev:

Foreldrene til barna på denne skolen er ganske overrasket over dette samarbeidet også, skal jeg love deg. Hvilken tenåring har noe å lære av bilder av utregninger og lår på ei middelaldrende dame? Man kan forøvrig lure på hva som motiverer ei middelaldrende dame til å vise disse bildene til tenåringer også. Cringe, som ungene sier. Men hun er god på timing, det skal hun ha! Hvis man først har innyndet seg hos en skoleledelse med totalt mangel på dømmekraft er det glimrende å utnytte dette noen få dager før sommerferien. Da kan både ledelsen og bloggeren selv håpe på et kollektivt hukommelsestap på grunn av late dager i solen. Når det gjelder de som ikke får Alzheimer av solkrem og softis så kan det kanskje hjelpe med litt fryktkultur, bare å ta en titt på bloggen så tenker man seg om en ekstra gang før man roper høyt. Men jeg kan trøste dere med at i dette tilfellet er det såpass mye harme at ballen ikke blir lagt død.

Og så må jeg presisere at de aller, aller fleste i ledelsen er like rystet som oss.

Ble det noengang gjennomført disse intervjuene på denne skolen?

• Liker 3
Skrevet

Rart hun skal intervjues av et hytremagasin når hun ikke en gang har egen hytte. Merkelig  :klo:

• Liker 24
Skrevet
3 timer siden, Snuppah00 skrev:

Rart hun skal intervjues av et hytremagasin når hun ikke en gang har egen hytte. Merkelig  :klo:

Ikke noe tid for selvransakelse der i gården..... Too busy climbing the social ladder😉 Ender garantert med et kraftig smell!!

• Liker 19
Skrevet

Det en dl ikke skjønner, er at «the social ladder» i virkeligheten er et stigespill...

• Liker 13
Skrevet
6 timer siden, idave skrev:

Synes det er veldig spesielt at ho kommer på skoler og skal snakke om kroppspress, samtidig reklamere for slanke kaffe! Det er helt horribelt! Hun gjør alt for å tjene penger. Eier ikke skam.

Hun svarte i kommentarfeltet at det var en foresatte som mulig har klart å sette stoppe for hele det prosjektet. Det håper jeg virkelig stemmer! 

Hun har redigert det bort nå selvfølgelig, skulle ønske jeg tok bilde av det. men ho skrev det. 

• Liker 36
Skrevet

@idave Hva gjorde hun spesifikt på skolen?

Jeg jobber selv på en videregående skole og alle som får tilgang til elevene (mange av dem myndige) gjennomgår en grundig kvalitetsjekk og jeg skjønner ikke hvordan denne bloggeren har klart å sno seg inn. 

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

@idave Hva gjorde hun spesifikt på skolen?

Jeg jobber selv på en videregående skole og alle som får tilgang til elevene (mange av dem myndige) gjennomgår en grundig kvalitetsjekk og jeg skjønner ikke hvordan denne bloggeren har klart å sno seg inn. 

AB har skrevet her om det: https://imgur.com/a/c4Nq4NR

Skrevet
4 minutter siden, Asti skrev:

AB har skrevet her om det: https://imgur.com/a/c4Nq4NRo

«Noen utvalgte elever har fått tjangsen til å jobbe sammen med meg»  skriver hun. Skal tro hvilke utvelgelse kriterier hun har😅

• Liker 26
Skrevet

Lurer på hva dette mennesket kunne lært mine barn... nettvett? 😂

• Liker 13
Skrevet
6 timer siden, Snuppah00 skrev:

Kanskje den nye trenden i hyttemagasiner er: Hvordan oppleves det å være gjest i en hytte som andre eier? 

• Liker 26
Skrevet
57 minutter siden, Yann skrev:

«Noen utvalgte elever har fått tjangsen til å jobbe sammen med meg»  skriver hun. Skal tro hvilke utvelgelse kriterier hun har😅

Stakkars elever. Hva hadde de gjort galt for å fortjene det?

• Liker 11
Gjest formula
Skrevet

Synes det er fullstendig absurd at AB skal ha et prosjekt på gang med skolebarn ang. kroppspress. Lurer på hva hennes rolle egentlig er i dette? Selv "oppdaget" hun kroppspress da hun var godt over 40, og i stedet for å ta et aktivt standpunkt MOT, så gjør hun alt det de unge burde la være å gjøre.

Samtidig legger hun ut snap der hun gir følgerne skylden for at hun, godt voksne damen, måtte tatovere på seg bryn, filmer seg selv ovenfra og ned i badedrakt så ofte som mulig, reklamerer for slankekaffe og tannbleking og gud vet hva, og tror visst hun kan leve av å dele snapper og bilder fra "svigerforeldrenes" hytte.

Legger til mange år med ekstrem utlevering av egne barn. ALDRI om min datter skulle fått hatt noe som helst slags samarbeid med AB, rett og slett fordi hun ikke har de verdiene en voksen skal ha i møte med sårbar ungdom.

Skrevet
På 24.6.2018 den 1.22, Gjest orfeus skrev:

Jeg får helt vondt av henne der hun sprader rundt og tror seg eie det hele. Totalt malplassert mellom freshe, unge mennesker ... Det kommer til å smelle høyt når det smeller. 

Malplassert ja. Det blir omtrent som å ha med seg sin egen, høyrøstede, utagerende, fjollete og "dumme" mamma på fest , Så flaut. For mamma kan hun nok bli tatt for å være i forhold til de andre festdeltakerne

• Liker 19
Skrevet (endret)

hvordan er reglene for alkohol i sponsede innlegg? Er det sånn at alkoholen ikke skal vises i det hele tatt eller er det bare om man ser merket/sammen med det som er sponset? 

Edit: spør fordi hun har bilde av et glass med alkohol tidlig i innlegget samtidig som hun har ramset opp diverse sponsorer av tøy, spraytan, hår osv.

Endret av Moi04
  • Liker 3
Skrevet

Låner hun hattene til svigermor? 🙄

• Liker 4
Gjest formula
Skrevet

Fatter ikke hva hun lever av? Bloggen har ca 5-7000 lesere pr dag, og de innleggene hun har er jo helt uinteressante og er blitt en arena der hun gjentar seg selv til stadighet. Noe reklame er det jo, men er virkelig denne bloggen et årsverk med en normal inntekt? De siste ukene ser det ut som livet stort sett består av bading på hytta til kjæresten.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...