Gjest formula Skrevet 23. juni 2018 #11881 Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, Christiane_W skrev: Så enig! Det er veldig tydelig at AB nyter å være "fiiiin frue" på Oustøen med strandtomt, egen brygge, båter etc. på snappene hennes. Seneste snapper: AB vandrer rundt i hvit sommerkjole med digre solbriller, perler i øra og vinglass i hånda og viser frem frem båthuset, full brygge og forberedelser til St. Hans feiring. Det er så kleint.😳 Kleint, og litt kvalmt. Og i bakgrunnen ser man ungdommer som ordner, eller venner som hun gjerne kaller dem. Sikkert både digg og dritkult altsammen. Jeg har også yngre venner, og har selv vært i et langvarig forhold med en som var mye yngre enn meg, men fatter ikke at hun føler seg helt bekvem med akkurat denne settingen. Det virker jo som hele hennes omgangskrets er unge bloggere og kompisene til pizzaboy. Nå ligger det an til st.hans-fest med brune bærumsungdommer som stuper i sjøen rundt henne, mens hun selv sitter med Gantgenser over skuldrene og filmer dem.
Edie Skrevet 23. juni 2018 #11882 Skrevet 23. juni 2018 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, mod.
kremen Skrevet 23. juni 2018 #11883 Skrevet 23. juni 2018 (endret) På 23.6.2018 den 17.17, formula skrev: Kleint, og litt kvalmt. Og i bakgrunnen ser man ungdommer som ordner, eller venner som hun gjerne kaller dem. Sikkert både digg og dritkult altsammen. Jeg har også yngre venner, og har selv vært i et langvarig forhold med en som var mye yngre enn meg, men fatter ikke at hun føler seg helt bekvem med akkurat denne settingen. Det virker jo som hele hennes omgangskrets er unge bloggere og kompisene til pizzaboy. Nå ligger det an til st.hans-fest med brune bærumsungdommer som stuper i sjøen rundt henne, mens hun selv sitter med Gantgenser over skuldrene og filmer dem. Endret 27. juni 2018 av kremen 8
Yann Skrevet 23. juni 2018 #11884 Skrevet 23. juni 2018 Litt rart å tenke på hvor underbevisstheten har bestemt seg for hva du vil, noen sekunder før du vet det selv. Dette har det vært seriøs forskning på. For eksempel, i dag var jeg på et kjøpesenter, måtte dit for å kjøpe ei spann maling. Underbevisstheten førte meg forbi Fargerike og ledet meg til en konkurent. På vei ut så var det en Gant butikk med minus 50% rabatt, mye fint der.. underbevisstheten min geleidet meg forbi. Skal bestille pizza til kvelden, underbevisstheten min velger bort en leverandør. Poenget er at ikke all reklame er god reklame for sponsorer til useriøse bloggere. Reklamebransjen har slått bloggalarm om hårreisende priser og verdiløse følgere. Seriøse firma med solide merkenavn, vil ikke lenger knytte sitt navn til hvem som helst. For å bruke blogger termonologi.. hva mener du om dette ? 42
Puffin Skrevet 23. juni 2018 #11885 Skrevet 23. juni 2018 6 minutter siden, Yann said: Litt rart å tenke på hvor underbevisstheten har bestemt seg for hva du vil, noen sekunder før du vet det selv. Dette har det vært seriøs forskning på. For eksempel, i dag var jeg på et kjøpesenter, måtte dit for å kjøpe ei spann maling. Underbevisstheten førte meg forbi Fargerike og ledet meg til en konkurent. På vei ut så var det en Gant butikk med minus 50% rabatt, mye fint der.. underbevisstheten min geleidet meg forbi. Skal bestille pizza til kvelden, underbevisstheten min velger bort en leverandør. Poenget er at ikke all reklame er god reklame for sponsorer til useriøse bloggere. Reklamebransjen har slått bloggalarm om hårreisende priser og verdiløse følgere. Seriøse firma med solide merkenavn, vil ikke lenger knytte sitt navn til hvem som helst. For å bruke blogger termonologi.. hva mener du om dette ? Både bevisst og underbevisst tar man slike valg. Jeg velger aktivt bort mange merker som jeg vet har samarbeidet med det jeg mener er moralsk forkastelige bloggere. Selv om det er upraktisk for meg selv. 20
Yann Skrevet 23. juni 2018 #11886 Skrevet 23. juni 2018 7 minutter siden, Puffin skrev: Både bevisst og underbevisst tar man slike valg. Jeg velger aktivt bort mange merker som jeg vet har samarbeidet med det jeg mener er moralsk forkastelige bloggere. Selv om det er upraktisk for meg selv. Ta det helt med ro Puffin, før dette året er omme slipper du å velge bort et produkt, en tjeneste, selv om det er upraktisk. Absolutt ingen firma med respekt for seg selv vil sponse badinfluencere. Muligens eneste problem er at du må velge bort orgasmekrem 10
FjellFrua Skrevet 23. juni 2018 #11887 Skrevet 23. juni 2018 Jeg går egentlig bare å venter på at det skal komme innlegg om graviditet jeg. For det er jo lite som drar lesere som graviditet, fødsel og baby. Og hun har jo allerede sett at det blir tilbud om sponsing av barnevogn rimelig kjapt. Jeg håper jo at fornuften seirer, men jeg blir ikke overrasket hvis det kommer noe slikt. Jeg ser på det hele med litt skrekkblandet fryd, og fatter ikke hvordan ei voksen dame kan ta så gjennomført "dårlige" valg, og spesielt det emd å flytte sammen etter 6 mnd. Som alenemor selv så greier jeg ikke å skjønne at man tar den sjansen - for ungene sin del. 11
Love2017juni Skrevet 23. juni 2018 #11888 Skrevet 23. juni 2018 Virker denne mannen hennes noe «treig»? Håper vennene hans er såpass gode venner at de ikke lar AB utnytte han og alle hans goder. For han virker som en megasnill fyr og hun virker som dette har gitt henne innpass til en helt ny «mer eksklusiv» stil for ein i 40åra som ennå ikke har etterblert seg engang; Noe hun utnytter til det fulle.. 23
Kinder Skrevet 23. juni 2018 #11889 Skrevet 23. juni 2018 På 20.6.2018 den 10.26, ashera skrev: @idave - har du vurdert å også ta dette til mediene, i tillegg til å kontakte skolen? Ja, jeg er enig! Jeg er ganske overrasket over at en skole lar en useriøs rosablogger bruke elever, så hun kan få klikk på bloggen og tjene penger på det. Det verste er at de lar en blogger som har fikset utseendet her og der «intervjue» elever om kroppspress. Elevene ser jo dette de også, og hvorfor skal de la vær å fikse på sitt utseende når til og med de som kommer og snakker med dem om temaet har fikset på utseendet. Det er jo dette som gjør at de selv vil fikse på sitt utseende, altså den daglige eksponeringen av mennesker som har fikset på utseendet og bruker skjønnhetsfilter. Lite reflektert opplegg fra skolen sin side, dette er på et sånt nivå at jeg nesten så jeg ikke tror det jeg leser. 17
Chrisssi Skrevet 23. juni 2018 #11890 Skrevet 23. juni 2018 (endret) Jeg fatter ikke at hun 34 minutter siden, Love2017juni skrev: Virker denne mannen hennes noe «treig»? Håper vennene hans er såpass gode venner at de ikke lar AB utnytte han og alle hans goder. For han virker som en megasnill fyr og hun virker som dette har gitt henne innpass til en helt ny «mer eksklusiv» stil for ein i 40åra som ennå ikke har etterblert seg engang; Noe hun utnytter til det fulle.. Han virker enkel, en gutt som foretrekker å drive med det han alltid har drevet med, men bevares han er sikkert en ok fyr. Det jeg ikke kan begripe er hvordan en voksen dame kan synes det er stas å henge med kameratgjengen, hun må være passe desperat etter å holde på en noe sen ungdomstid. De er i alle fall et veldig umake par. Håper forresten Erik har sluttet å spørre like mye som yngste, han virker i alle fall veldig fåmælt på snap Endret 23. juni 2018 av Chrisssi 19
Populært innlegg Potatopotato Skrevet 23. juni 2018 Populært innlegg #11891 Skrevet 23. juni 2018 Her har vi en dame som aldri har vært vakker, som har slitt skikkelig med kjærlighetslivet og har hatt mange år med dårlig økonomi. Nå har hun fått sponsa øyebryn , vipper og selvbruning - samt sprøyta inn botox og fillers - ENDELIG føler hun seg slik hun gjerne skulle følt seg inung alder... og så har hun endelig en som har åpnet en dør mot et litt mer luksuriøst liv for henne. En med en mamma og pappa med HYTTE. Så det er klart - tenåringAB blomstrer og hun kan endelig skryte og vise trutmunn på snap med skjønnhetsfilter. From zero to hero! kleint for alle som ser på - sikkert befriende og deilig for henne 58
Dråpe Skrevet 23. juni 2018 #11892 Skrevet 23. juni 2018 Har ikke sett på verken blogg, insta eller snap på lenge, og hun ser så anderledes ut? Var hun ikke ferdig med injeksjoner likevel? Og hva er konseptet "ung partybabe med kule venner med båt" godt for? Hvem er målgruppen og hva prøver hun å selge? Ser hun ikke at hun er helt malplassert i denne settingen som 4-barns "alenemor" godt ut i 40-årene? Hvilke annonsører betaler for dette gildet? 22
Ostepooopp Skrevet 23. juni 2018 #11893 Skrevet 23. juni 2018 41 minutter siden, Dråpe skrev: Har ikke sett på verken blogg, insta eller snap på lenge, og hun ser så anderledes ut? Var hun ikke ferdig med injeksjoner likevel? Og hva er konseptet "ung partybabe med kule venner med båt" godt for? Hvem er målgruppen og hva prøver hun å selge? Ser hun ikke at hun er helt malplassert i denne settingen som 4-barns "alenemor" godt ut i 40-årene? Hvilke annonsører betaler for dette gildet? AKkurat dette gildet er det sikkert Herr og Fru Pizza som betaler.. De ønsker seg nok en Frøken Pizzaa i fremtiden. For deres skyld håper jeg de får en annen pizzadatter! 9
Dråpe Skrevet 23. juni 2018 #11894 Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, Ostepooopp skrev: AKkurat dette gildet er det sikkert Herr og Fru Pizza som betaler.. De ønsker seg nok en Frøken Pizzaa i fremtiden. For deres skyld håper jeg de får en annen pizzadatter! Ja, det har du nok rett i. Jeg tenkte mer på "blogg-gildet" som hun på en eller annen måte lever av.
Ostepooopp Skrevet 23. juni 2018 #11895 Skrevet 23. juni 2018 8 minutter siden, Dråpe skrev: Ja, det har du nok rett i. Jeg tenkte mer på "blogg-gildet" som hun på en eller annen måte lever av. Jeg skjønte egentlig det. Men syntes jeg selv var så morsom at jeg måtte kommentere som jeg gjorde 🙈 La oss håpe annonsøren ettehvert får opp øynene for hva hun står for. Jeg er meget skuffet over at Gant sponser henne. Jeg har vært en trofast kunde i alle år (noe jeg tviler på at hun har). Men handler ikke mer der så lenge de assosierer seg med henne! 14
Gjest orfeus Skrevet 23. juni 2018 #11896 Skrevet 23. juni 2018 Jeg får helt vondt av henne der hun sprader rundt og tror seg eie det hele. Totalt malplassert mellom freshe, unge mennesker ... Det kommer til å smelle høyt når det smeller.
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. juni 2018 #11897 Skrevet 24. juni 2018 2 timer siden, Ostepooopp skrev: Jeg skjønte egentlig det. Men syntes jeg selv var så morsom at jeg måtte kommentere som jeg gjorde 🙈 La oss håpe annonsøren ettehvert får opp øynene for hva hun står for. Jeg er meget skuffet over at Gant sponser henne. Jeg har vært en trofast kunde i alle år (noe jeg tviler på at hun har). Men handler ikke mer der så lenge de assosierer seg med henne! Annonsørene får først opp øynene når de gjøres oppmerksom på hvilken ambassadør de har valgt seg i det forbrukerne reagerer. Jeg er noe overrasket over at diverse annonsører faktisk ikke ser nøyere på hvem de bruker til å reklamere for seg. Selv om bloggere til dels har en større eksponeringsflate enn tradisjonelle reklamekanaler, så er det hele forbundet med en betraktelig større risiko, og da spesielt med tanke på renommé og assosiasjonsfaktor. Det (eneste) som nytter er å gjøre annonsøren klar over hvilke konsekvenser bruk av bloggere - i dette tilfellet AB - vil ha for deg som forbruker, men også for dem som firma. Med andre ord - god, gammeldags forbrukermakt.
Christiane_W Skrevet 24. juni 2018 #11898 Skrevet 24. juni 2018 (endret) 4 timer siden, Ostepooopp skrev: Jeg skjønte egentlig det. Men syntes jeg selv var så morsom at jeg måtte kommentere som jeg gjorde 🙈 La oss håpe annonsøren ettehvert får opp øynene for hva hun står for. Jeg er meget skuffet over at Gant sponser henne. Jeg har vært en trofast kunde i alle år (noe jeg tviler på at hun har). Men handler ikke mer der så lenge de assosierer seg med henne! Samme her, jeg skjønner ikke hvordan det samarbeidet har blitt til. Jeg har faktisk en bekjent som jobber for Gant i et av nabolandene våre og har vurdert å ta opp sponsingen av AB med vedkommende, da jeg ikke skjønner at hun er en person de vil assosieres med. Tviler på min bekjente kjenner til AB (selv om AB hevder å få henvendelser fra utlandet tror jeg ikke hun er internasjonalt kjent), da bloggen til en alenemor med fire barn fra Norge er langt utenfor vedkommendes interessefelt. I den grad hen leser blogger er det nok mote-, reise- og matblogger det går i, så jeg må nok forklare litt om jeg skal ta det opp og ha håp om at hen tar det videre. Gi meg gjerne noen tips til hvordan jeg bør vinkle det. Er det forresten noen som vet hvor lenge sponsingen har pågått? Endret 24. juni 2018 av Christiane_W 19
LilleSnupp Skrevet 24. juni 2018 #11899 Skrevet 24. juni 2018 Tror nok bare det er den lokale butikken som har gitt henne rabatt/spons mot omtale.. Sånn bloggersyke; gjøre alt flottere/verre enn det er. 15
Populært innlegg Mrs O'Donell Skrevet 24. juni 2018 Populært innlegg #11900 Skrevet 24. juni 2018 Mitt inntrykk gjennom bilder, snap, gjesteinnlegg og bloggens beskrivelse er at kjæresten er en litt typisk rikmannsgutt som aldri har trengt å bli helt voksen. Han driver sitt eget 'firma', men får støtte og lever på pappas penger (landsted, båt og vannscooter). Fester med likesinnede venner og har på en eller annen måte blitt blendet av en milf (jeg grøsser av å bruke begrepet, men føler det er dekkende her) og kanskje får litt status i flokken av å drive på med henne. En blanding av latterliggjøring og 'å sprenge grenser'. Jeg har sett de siste dagers snapper og blir så flau! Litt som når jeg ser på Helt perfekt med Thomas Gjertsen. 54
Fremhevede innlegg