Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kriminell lavalder sikter til alderen hvor man er for ung til å straffeforfølges for lovbrudd. Bare til info 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 timer siden, formula skrev:

Ille? Er vel ingen som synes den snappen var ille. Mer komisk.

Det virker så slitsomt å ha en kjæreste som filmer deg hele tiden for å vise det til sine blogg lesere! Det kommer veldig godt fram på hennes snap at hun har dårlig selvbilde! Hun trenger bekreftelse hele tiden! Og for hun en negativ kommentar så blokkere hun personen, da viser bare hvor usikkert hun er! Et slik forhold som hun har med mobilen å hele tiden filmen for å dele med andre, ødelegger ett forhold til slutt, ingen i sine normale forstand orker slik! Anne Brith bruker han og barna for alt hun kan! Det at hun maler båthuset hans er ikke fordi hun koser seg med det! nei det er fordi det gir henne inntenkt, hun lurer han men å si du for det helt sponset er det ikke bra?  men nei hun tar også betalt for slik reklame, ellers hadde hun ikke brydd seg å bruke tiden på det! Det at han går med Gant klær er fordi det hun for betalt for det, hva bedre en å ha en ung man som modell, uten at det koster henne noe! 

Endret av kremen
  • Liker 19
Skrevet

Hun virker som en veldig krevende kjæreste som forventer å bli vartet opp høyt og lavt .

• Liker 16
Skrevet

Da var nakenstranden på Oustøen klar. (Ref snap)

Man kan jo undres på årsaken til at hun deler offentlig at her skal det nakenbades/soles.  Ønsker hun å ha noen "tilfeldige forbipasserende" som tar bilder, så hun kan saksøke og få klikk?  Eller er det bare for å provosere? 

I 2018 er det vel ikke veldig provoserende med et nakenbad. Det som er underlig er at et menneske på 40+ har behov for å melde om det i SoMe. Fordi denne personen på 40+ garantert har en agenda. 

• Liker 42
Gjest orfeus
Skrevet
7 minutter siden, TinaG skrev:

Man kan jo undres på årsaken til at hun deler offentlig at her skal det nakenbades/soles.  Ønsker hun å ha noen "tilfeldige forbipasserende" som tar bilder, så hun kan saksøke og få klikk?  Eller er det bare for å provosere? 

I 2018 er det vel ikke veldig provoserende med et nakenbad. Det som er underlig er at et menneske på 40+ har behov for å melde om det i SoMe. Fordi denne personen på 40+ garantert har en agenda. 

Hun har alltid en agenda, om ikke annet så for å holde interessen oppe på KG. Det må være trist å ikke bli snakket om når man er superkjendis ...

Skrevet
30 minutter siden, orfeus skrev:

Hun har alltid en agenda, om ikke annet så for å holde interessen oppe på KG. Det må være trist å ikke bli snakket om når man er superkjendis ...

Ja stakkars henne. Godt hun har oss da! 

😬

• Liker 5
Skrevet

Nå tror jeg mor sjøl fisker etter spons fra Lexington (ref. siste blogginnlegg).

• Liker 13
Skrevet

Lurer på når førtiårskrisa hennes er over.

• Liker 13
Skrevet

Trodde stranda het nakenstranda jeg😂

• Liker 6
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet
1 time siden, TinaG skrev:

Trenger vel strengt tatt ikke nakenstrand etter det bilde hun delte på bloggen 🙈 Hun fikk jo vist frem det meste der. Puppene fikk hun jo vist frem på Vixen awards. 

• Liker 12
Skrevet
37 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Nå tror jeg mor sjøl fisker etter spons fra Lexington (ref. siste blogginnlegg).

Voldsomt nummer hun gjør av å ha kjøpt et par badehåndklær med 50% rabatt ja...🙄 Ivrig flashing av Lexingtongenser på snap nå, hun og Erik er på båttur. Hun tenker vel at den "maritime overklasselivsstilen" på Oustøen passer Lexington perfekt.🛥

• Liker 20
Skrevet

Jeg syns Pizzaen ser så utilpass (les flau) ut 🙈

• Liker 17
Skrevet
26 minutter siden, Mitral skrev:

Syns også det var svært tydelig i Snap med en eller annen suppesang i. Den ble avsluttet fort! 

Han er tydelig ikke interessert i å proklamere eller fake kjærlighet for hele verden. 

Kanskje han i (pizza)bunn og grunn er en fornuftig kar?

• Liker 23
Skrevet
36 minutter siden, Mitral skrev:

Oi. Jeg fikk vondt inni meg da jeg så disse snappene. Først fikk han offentlig kritikk for å ikke være romantisk nok, så ble han overrasket av en snap mens han ordnet musikk. Han har en tydelig mimikk og den mannen er definitivt oppgitt og ukomfortabel. 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Fryktelig opptatt av romantikk AB, å det kan jeg jo skjønne. De fleste damer liker det.

Men første bud for at pizzagutten skal orke gi henne romantikk bør vel være å legge bort tlf og vie han/de den fulle oppmerksomheten. Enkelte ting bør være private og nytes uten mobil/kamera osv.

Funker dårlig med en mobil i hånden hele tiden  😥

Endret av Flettfrid
  • Liker 23
Gjest formula
Skrevet
15 timer siden, ESFP skrev:

Oi. Jeg fikk vondt inni meg da jeg så disse snappene. Først fikk han offentlig kritikk for å ikke være romantisk nok, så ble han overrasket av en snap mens han ordnet musikk. Han har en tydelig mimikk og den mannen er definitivt oppgitt og ukomfortabel. 

Tror kanskje pizzaboy har satt foten litt ned ift eksponering. Tydelig ukomfortabel på snap i går, og lite å se av ham på snap i dag. Må jo bli litt kinkig for AB som har dette enorme behovet for å skryte, dokumentere, samt dele alt og alle, om ikke bare barna, men også kjæresten sier nei til å bli vist fram. Heldigvis har han både hytte og båt.

Skrevet

Hva er brukernavnet til snapen hennes? 

Skrevet
18 timer siden, Ostepooopp skrev:

Kanskje ikke så rart, begynner vel å innse at han har funnet seg en som liker livsstilen hans bedre enn han selv. Og det er kjedelig å innse når denne personen overhode ikke kler eller passer livsstilen! Sorry AB, men det er ingenting overklasse eller luksuriøst ved deg. Du mangler klasse og kutyme. 

Så enig! Det er veldig tydelig at AB nyter å være "fiiiin frue" på Oustøen med strandtomt, egen brygge, båter etc. på snappene hennes. Seneste snapper: AB vandrer rundt i hvit sommerkjole med digre solbriller, perler i øra og vinglass i hånda og viser frem frem båthuset, full brygge og forberedelser til St. Hans feiring. Det er så kleint.😳

• Liker 42
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...