Scorpion57 Skrevet 12. juni 2018 #11601 Skrevet 12. juni 2018 45 minutter siden, Puffin skrev: Og det er mulig at jeg er kynisk nå.. men innlegget hennes om det "sterke møtet" på Karl Johan der hun gav penger .. der har en leser kommentert å ha observert henne gjøre dette. Jeg syns det virker mistenkelig, på samme måte som de støttende kommentarene CBE får.. ETA: Og hun var redd for å snakke med han for lenge, i tilfellle noen tok bilder av dem? Samme tanke her, noe murrer...er det virkelig noe som har skjedd eller er det bløff.. as usual..... 18
Gjest Sorbus Skrevet 12. juni 2018 #11602 Skrevet 12. juni 2018 Et sterkt møte.... Og dermed kan vi legge veldedighet til listen også. Det er vel mer eller mindre obligatorisk hvis man skal få kred på Oustøen. Noe må man jo fylle dagene med. Så heldig at hun som aldri har kommentert bloggen før og som jobber med rus og psykiatri bevitnet det hele, enda hun ikke jobbet i Oslo engang! Ellers så hadde det nesten vært for utrolig til å være sant.
Kollontaj Skrevet 12. juni 2018 #11603 Skrevet 12. juni 2018 Jeg simpelthen elsker alle de som skriver til bloggerne at de kommenterer for første gang. Siden det er en så essensiell opplysning, både for blogger og lesere, mener jeg. 38
Marimba Skrevet 12. juni 2018 #11604 Skrevet 12. juni 2018 Kanskje dette er en jobb for AB? Må jo være midt i blinken å promotere hjemkommunen nå som hun har sluttet å eksponere barna. https://www.rb.no/lillestrom/kommunegrenser/kultur/soker-etter-programledere-har-fatt-bare-16-soknader/s/5-43-803032 4
Gjest formula Skrevet 12. juni 2018 #11605 Skrevet 12. juni 2018 6 timer siden, Sorbus skrev: Må si hun legger en formidabel innsats i å passe inn hos svigers. Hun skal legge banningen på hylla, hun har plutselig blitt en forkjemper for barns rett til et privatliv, det er en markant nedgang i kontroversielle innlegg, hun har skiftet image slik at hun skal minne om en sosietetsfrue fra The Hamptons. Jeg er ganske sikker på at dette er skritt i retning av en ny karrierevei. Det tror jeg også.
Gjest spaniasol Skrevet 12. juni 2018 #11606 Skrevet 12. juni 2018 Tror dere at alle toppbloggerne er innom her og leser om seg selv? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Den linken til Marimba burde sendes direkte til Anne-Brith. Mye av det som skrives her burde også rett og slett skrives rett til bloggeren. I hvert fall som et tillegg til innlegget her. Mye består jo i gode råd. Og det som ikke kan sendes direkte til bloggeren burde man kanskje tenke seg om to ganger før man skriver her? Ta en sjekk på om det er relevant?
Kollontaj Skrevet 12. juni 2018 #11607 Skrevet 12. juni 2018 7 minutter siden, spaniasol skrev: Tror dere at alle toppbloggerne er innom her og leser om seg selv? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Den linken til Marimba burde sendes direkte til Anne-Brith. Mye av det som skrives her burde også rett og slett skrives rett til bloggeren. I hvert fall som et tillegg til innlegget her. Mye består jo i gode råd. Og det som ikke kan sendes direkte til bloggeren burde man kanskje tenke seg om to ganger før man skriver her? Ta en sjekk på om det er relevant? Du burde prøve. Mest sannsynlig skjer følgende: Du blir blokkert. Det blir ikke publisert. 16
Marimba Skrevet 12. juni 2018 #11608 Skrevet 12. juni 2018 6 minutter siden, spaniasol skrev: Tror dere at alle toppbloggerne er innom her og leser om seg selv? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Den linken til Marimba burde sendes direkte til Anne-Brith. Mye av det som skrives her burde også rett og slett skrives rett til bloggeren. I hvert fall som et tillegg til innlegget her. Mye består jo i gode råd. Og det som ikke kan sendes direkte til bloggeren burde man kanskje tenke seg om to ganger før man skriver her? Ta en sjekk på om det er relevant? Skulle gjerne ha sendt den rett til henne. Tror faktisk det kunne vært noe for henne, og det er ikke slemt ment eller noe Dessverre er det sånn at hvordan hun har blokkert og avslørt folk tidligere på face og blogg, så ønsker jeg ikke å kommunisere direkte med dama. Og dessverre mistenker jeg også at det er sånn at dersom AB er her inne og ser, så har hun haterbrillene på, sånn at hun tolker det meste i verste mening. Men men. Kan jo håpe hun ser det og tar det som et tips da eller at hun har sett det allerede i avisen eller andre steder. Eller at hun allerede har søkt 7
Gjest spaniasol Skrevet 12. juni 2018 #11609 Skrevet 12. juni 2018 Jeg kommenterte videoen til CBE, om mangel på respekt ved å kalle Gran Canaria "granca" etc. Kommentaren ble faktisk publisert, men selvfølgelig ikke kommentert. Jeg er ny på Kvinneguiden, og ellers i livet vant til å si ting rett fram. Kunsten er jo for øvrig å be noen dra til helvete og gjøre det på en måte så de gleder seg til turen. Bare som et eksempel.... 😉
terteskjell Skrevet 12. juni 2018 #11610 Skrevet 12. juni 2018 9 timer siden, honoluluu skrev: e 🙄 Feil
terteskjell Skrevet 12. juni 2018 #11611 Skrevet 12. juni 2018 2 timer siden, Puffin skrev: Og det er mulig at jeg er kynisk nå.. men innlegget hennes om det "sterke møtet" på Karl Johan der hun gav penger .. der har en leser kommentert å ha observert henne gjøre dette. Jeg syns det virker mistenkelig, på samme måte som de støttende kommentarene CBE får.. ETA: Og hun var redd for å snakke med han for lenge, i tilfellle noen tok bilder av dem? Noen spør om hvorfor hun ikke hjelper disse alenemødrene hun skrev om noe mer. Men det gjør hun men vil ikke skrive om det på bloggen fordi hun fikk så mye kritikk for å hjelpe andre.. 5
Stupine Skrevet 12. juni 2018 #11612 Skrevet 12. juni 2018 2 timer siden, Scorpion57 skrev: Samme tanke her, noe murrer...er det virkelig noe som har skjedd eller er det bløff.. as usual..... Enig. AB er flink til å dikte opp ting og burde gi ut en novellebok. Glem Moder Theresa. 17
Stupine Skrevet 12. juni 2018 #11613 Skrevet 12. juni 2018 (endret) 1 time siden, spaniasol skrev: Tror dere at alle toppbloggerne er innom her og leser om seg selv? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Den linken til Marimba burde sendes direkte til Anne-Brith. Mye av det som skrives her burde også rett og slett skrives rett til bloggeren. I hvert fall som et tillegg til innlegget her. Mye består jo i gode råd. Og det som ikke kan sendes direkte til bloggeren burde man kanskje tenke seg om to ganger før man skriver her? Ta en sjekk på om det er relevant? Ja, de er tydeligvis innom her og leser om seg selv. Det ser man av det de legger ut i sosiale medier. Blir noe diskutert her, så blir det tatt opp i en eller flere av bloggerens kanaler. Om noe av det som skrives her går inn? Nope! Hvilken link forresten? Endret 12. juni 2018 av Stupine 7
Gjest orfeus Skrevet 12. juni 2018 #11614 Skrevet 12. juni 2018 1 time siden, terteskjell skrev: Noen spør om hvorfor hun ikke hjelper disse alenemødrene hun skrev om noe mer. Men det gjør hun men vil ikke skrive om det på bloggen fordi hun fikk så mye kritikk for å hjelpe andre.. 🤣
Nordblomst Skrevet 12. juni 2018 #11615 Skrevet 12. juni 2018 "Du vet aldri hva du selv vil få ut av det." Skriver hun nederst på innlegget om samtalen med uteliggeren. Hun gjør det altså bare fordi HUN får noe godt ut av det? Flaut. 24
Elhaym Skrevet 12. juni 2018 #11616 Skrevet 12. juni 2018 Har AB snap-fri eller er min profil helt plutselig blokkert?? 2
Christiane_W Skrevet 12. juni 2018 #11617 Skrevet 12. juni 2018 18 minutter siden, Nordblomst skrev: "Du vet aldri hva du selv vil få ut av det." Skriver hun nederst på innlegget om samtalen med uteliggeren. Hun gjør det altså bare fordi HUN får noe godt ut av det? Flaut. Hun har allerede fått noe ut av det; et blogginnlegg om hvor snill, god og lite dømmende hun er... Og som en bonus fikk hun i kommentarfeltet fortalt at joda, hun hjelper alenemødrene hun skulle endre livene til, men hun vil ikke dele det på bloggen siden hun fikk så mye kritikk for å hjelpe dem. Snakk om å misforstå med vilje. Det var vel ingen som kritiserte at hun hjalp dem? Kritikken gikk jo på at hun ville hjelpe dem med Proviant-kasser (som pussig nok ble lansert samtidig som hun skulle endre livene til de stakkars alenemødrene). Den lanseringen gikk jo mildest talt ikke som forventet for AB & co. Tror ikke de hadde sett for seg at den fantastiske matkassa deres skulle bli møtt med kritikk for bl.a. lite grønnsaker, mye Toro (og dermed høyt saltinnhold), lite rent kjøtt og fisk og knappe porsjoner. Siden folk var såpass kritiske til Proviant innså vel mor godhjerta sjøl at et blogginnlegg om at hun skulle endre livet til alenemødrene med disse fantastiske matkassene gratis en måned eller tre ikke ville ha den positive effekten hun så for seg, så da ble det et sutrete "jeg-mente-det-jo-bare-godt" innlegg i stedet. Strengt tatt er det ingen som vet om disse alenemødrene eksisterer, siden de i følge AB ønsker å være anonyme. Akkurat som uteliggeren (som hun fikk adressen til og skal be på lunsj...🤔). 29
Gjest orfeus Skrevet 12. juni 2018 #11618 Skrevet 12. juni 2018 27 minutter siden, Takida skrev: Har AB snap-fri eller er min profil helt plutselig blokkert?? Snapfri, tror jeg. Ser ikke ut til at hun har lagt ut noe nytt. Selv om du er blokkert, kan du søke henne opp og trykke på bildet, så ser du hva som er lagt ut. Jeg har ikke lagt henne til, men sjekker både hennes og andre bloggeres kontoer på denne måten.
Monky Skrevet 12. juni 2018 #11619 Skrevet 12. juni 2018 1 minutt siden, Christiane_W skrev: Hun har allerede fått noe ut av det; et blogginnlegg om hvor snill, god og lite dømmende hun er... Og som en bonus fikk hun i kommentarfeltet fortalt at joda, hun hjelper alenemødrene hun skulle endre livene til, men hun vil ikke dele det på bloggen siden hun fikk så mye kritikk for å hjelpe dem. Snakk om å misforstå med vilje. Det var vel ingen som kritiserte at hun hjalp dem? Kritikken gikk jo på at hun ville hjelpe dem med Proviant-kasser (som pussig nok ble lansert samtidig som hun skulle endre livene til de stakkars alenemødrene). Den lanseringen gikk jo mildest talt ikke som forventet for AB & co. Tror ikke de hadde sett for seg at den fantastiske matkassa deres skulle bli møtt med kritikk for bl.a. lite grønnsaker, mye Toro (og dermed høyt saltinnhold), lite rent kjøtt og fisk og knappe porsjoner. Siden folk var såpass kritiske til Proviant innså vel mor godhjerta sjøl at et blogginnlegg om at hun skulle endre livet til alenemødrene med disse fantastiske matkassene gratis en måned eller tre ikke ville ha den positive effekten hun så for seg, så da ble det et sutrete "jeg-mente-det-jo-bare-godt" innlegg i stedet. Strengt tatt er det ingen som vet om disse alenemødrene eksisterer, siden de i følge AB ønsker å være anonyme. Akkurat som uteliggeren (som hun fikk adressen til og skal be på lunsj...🤔). Nå ser det faktisk ut til at den matkassa selger veldig bra, da - forstå det den som kan... https://www.dagbladet.no/mat/ny-billig-matkasse-tar-helt-av-na-kaster-lavpriskjedene-seg-inn-i-krigen/69785304 6
Gjest orfeus Skrevet 12. juni 2018 #11620 Skrevet 12. juni 2018 1 minutt siden, Monky skrev: Nå ser det faktisk ut til at den matkassa selger veldig bra, da - forstå det den som kan... https://www.dagbladet.no/mat/ny-billig-matkasse-tar-helt-av-na-kaster-lavpriskjedene-seg-inn-i-krigen/69785304 Så synd. Det burde være den sunne og rene maten som solgte best, ikke salt og fet halvfabrikata.
Fremhevede innlegg