Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 timer siden, formula skrev:

Kan tenke meg at det rett og slett ble for mye jobb å kombinere baking (mye oppvask, pynting av bakverket, fotografering og skriving av selve blogginnlegget med oppskrift) og å samtidig drive en "livsstilsblogg". Så da ble bakingen vraket, og AB kan konsentrere seg 100% om å være landets eldste rosablogger.

Litt synd, jeg likte godt bakebloggen hennes.

Gammelrosa er jo også en farge... Hun er kanskje en «gammelrosa-blogger».

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elle festen var jo for kjendiser, derfor var hun ikke på den gjestelisten. Hun er jo ingen kjendis, bare en desperat wanabe 😁😎

• Liker 17
Skrevet

Hun skal ha ros da for å skåne barna og holde dem utenfor! Såmt respekterer jeg dypt!

Gjest orfeus
Skrevet

Hvis hun virkelig gjennomfører dette med å ikke eksponere barna, er det supert. Men hvorfor har hun drevet direkte rovdrift tidligere? 

Skrevet
Akkurat nå, orfeus skrev:

Hvis hun virkelig gjennomfører dette med å ikke eksponere barna, er det supert. Men hvorfor har hun drevet direkte rovdrift tidligere? 

Vi skal la tvilen komme henne til gode, synes jeg. Man kan ombestemme seg, noe som er en super egenskap!

Gjest orfeus
Skrevet

Ingen ting er bedre enn at barn skjermes. Det er likevel lov å stille spørsmålstegn ved plutselige endringer, fordi slike raske endringer gjerne ikke er av varig karakter. Men, som sagt, hurra hvis hun gjennomfører dette.

Skrevet
8 timer siden, orfeus skrev:

Ingen ting er bedre enn at barn skjermes. Det er likevel lov å stille spørsmålstegn ved plutselige endringer, fordi slike raske endringer gjerne ikke er av varig karakter. Men, som sagt, hurra hvis hun gjennomfører dette.

Jeg tenker at svaret på dette kan ligge i lave lesertall. Dette med eksponering av barn er noe hun (og enkelte andre) har blitt heftig kritisert for, blant annet her inne. Muligens er dette et trekk hun gjør for å se om det er dét som skal til for å bli mer spiselig hos flere, og redde bloggen fra undergang?

• Liker 9
Skrevet

Noen leste bloggen for kakene. 

Noen leste bloggen fordi en singel firebarnsmor datet og det var spennende for andre i samme situasjon. 

Noen leste bloggen fordi hun skrev om barn og barneoppdragelse. 

De aller fleste leste bloggen da hun skrev om noe sjokkerende som side2 slo opp. 

18000 lesere 6.juni og under 4000 i går vitner om en særdeles utro lesermasse. 6.6 skrev hun om å ikke eksponere barna lengre og 7.6 fikk hun litt drahjelp fra media (tv2), men etter dette har leserne sviktet.

• Liker 29
Skrevet

Lurer på hvor AB har tenkt seg videre i sin bloggkarriere, man driver ikke et AS med å være totalt fraværende. Ble det for fristende å leke diva på Oustøen mon tro. Mor sjøl vandrer rundt i badedrakt og gedigne solbriller mens pizzagutten leker seg med kameratgjengen..........

• Liker 22
Skrevet
10 timer siden, orfeus skrev:

Ingentingerbedre enn at hun skjermer de totalt. Å jeg er imponert over at hun ikke la ut noe av makronene etter konkurransen i går.. veldig bra AB 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, terteskjell skrev:

Ingentingerbedre enn at hun skjermer de totalt. Å jeg er imponert over at hun ikke la ut noe av makronene etter konkurransen i går.. veldig bra AB 

Var jo en god del på snap da... overraskende egentlig, to dager etter at hun proklamerte at de skulle holdes utenfor!

• Liker 22
Skrevet
2 timer siden, Malum skrev:

Jeg tenker at svaret på dette kan ligge i lave lesertall. Dette med eksponering av barn er noe hun (og enkelte andre) har blitt heftig kritisert for, blant annet her inne. Muligens er dette et trekk hun gjør for å se om det er dét som skal til for å bli mer spiselig hos flere, og redde bloggen fra undergang?

I dag er det 3800 lesere så hun må nok legge om bloggen sin drastisk om hun skal få flere leserr

• Liker 3
Gjest formula
Skrevet
22 minutter siden, Kollontaj skrev:

Noen leste bloggen for kakene. 

Noen leste bloggen fordi en singel firebarnsmor datet og det var spennende for andre i samme situasjon. 

Noen leste bloggen fordi hun skrev om barn og barneoppdragelse. 

De aller fleste leste bloggen da hun skrev om noe sjokkerende som side2 slo opp. 

18000 lesere 6.juni og under 4000 i går vitner om en særdeles utro lesermasse. 6.6 skrev hun om å ikke eksponere barna lengre og 7.6 fikk hun litt drahjelp fra media (tv2), men etter dette har leserne sviktet.

Nå er kakene borte, barna borte og hun er ikke singel lenger. Hva i all verden skal hun skrive om?

Ser TV2 opplyser at AB har ca 10 000 daglige lesere, mens blogglisten tydelig viser at med unntak av ved de hoppene hun får med "A - innleggene", så ligger hun langt under dette tallet. Og ligger i dag rekordlavt(?) på 34. plass. Hun var jo også veldig flink til å oppdatere bloggen tidligere, med 2-4 innlegg pr dag. Så tipper det kommer en saftig clickbait snart, eller et grensesprengende provoserende innlegg, for å ta igjen for late dager på hytta.

Tviler på om hun verver nye lesere på denne måten, og i motsetning til Anna Rasmussen, som har gjort det sånn i mange år, så har AB voksne lesere som blir sure og irriterte av å bli lurt, så tviler på at det er noe sjakktrekk i hennes tilfelle.

Skrevet
9 minutter siden, Pås skrev:

Var jo en god del på snap da... overraskende egentlig, to dager etter at hun proklamerte at de skulle holdes utenfor!

Ja hun la ut Snap fra i går men det var ikke lagene til makronene som var avbildet. Det var ett annet lag. Var der selv så vet hvilket lag de er på

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, terteskjell skrev:

Ja hun la ut Snap fra i går men det var ikke lagene til makronene som var avbildet. Det var ett annet lag. Var der selv så vet hvilket lag de er på

Hun har også snappet barna som bader med Erik, 32.... jeg synes IKKE dette er å skjerme barna!

• Liker 16
Skrevet (endret)
16 timer siden, Puffin skrev:

Jeg syns også det er synd at hun ikke holder seg til bakeblogging. Det var derfor folk fattet interesse.

Hun kunne selvfølgelig ha lagt ut flere bake innlegg, men det fordrer mer jobb og hun er jo så fryktelig opptatt med lunsjer, frisørbesøk, stell av negler, tigge seg til spons, skrive reklameinnlegg, dating med pizzaboy osv.

Å holde mindreårige borte fra sosiale medier, holdt ikke lenge. Snapper fra et helt cheerleader lag faktisk!  Hadde hun kun snappet sine egne. Hadde jeg vært mor til en i det cheerleader laget hadde jeg blitt forbannet.

@terteskjell At det ikke var laget til makronene, gjør det vel ikke bedre!

@Pås Ja, så de snappene. Ingen endring så langt jeg kan se.

Endret av Nuna07
Lagt til to siste setninger
  • Liker 16
Gjest formula
Skrevet

Nå virker det jo som om bloggerne mener at snap og instastory ikke gjelder som eksponering. CBE viser jo heller ikke ansiktet på barna på bloggen lenger, men da jeg fulgte henne på snap (inntil for et par mnd siden) var det full eksponering av begge. Ser ut som AB er av samme oppfatning.

Gjest 30juli
Skrevet

Kanskje den beste oppskriften (hehe ;)) på hvordan bloggen skal klare seg framover er å gå tilbake til det som en gang bidro til at den ble ganske kjent, nemlig bakingen og flotte bilder av sikkert veldig gode kaker! 

Skrevet
7 minutter siden, Nuna07 skrev:

Hun kunne selvfølgelig ha lagt ut flere bake innlegg, men det fordrer mer jobb og hun er jo så fryktelig opptatt med lunsjer, frisørbesøk, stell av negler, tigge seg til spons, skrive reklameinnlegg, dating med pizzaboy osv.

Å holde mindreårige borte fra sosiale medier, holdt ikke lenge. Snapper fra et helt cheerleader lag faktisk!  Hadde hun kun snappet sine egne. Hadde jeg vært mor til en i det cheerleader laget hadde jeg blitt forbannet.

@terteskjell At det ikke var laget til makronene, gjør det vel ikke bedre!

@Pås Ja, så de snappene. Ingen endring så langt jeg kan se.

Er enig med deg i at hun ikke burde lagt ut noe... Jeg formulerte meg feil

• Liker 3
Skrevet

Problemet med å gå tilbake til bakeblogg er vel at siden den gang hun hadde det, har det kommet flere nye bakebloggere som er på et mye høyere nivå enn det hun er. Det selger ikke lenger kun med makroner, glasurpyntede tørre kjeks og cupcakes. En sjelden gang la hun ut noen kaker,og noen av de så flotte ut. Men bortsett fra det gikk det mye i det samme. 

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...