Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest orfeus
Skrevet (endret)
10 timer siden, ESFP skrev:

AB er forbanna... 😱

Isabel Raad skriver i bloggen sin: "Innspilling til Bloggerne varer i rundt 6 måneder per sesong. Det vil si en veldig lang innspillingsperiode der du skal dele oppturer og nedturer i livet ditt. Det er jo greit nok det, men i mitt tilfelle skjedde det veldig mye i livet mitt på den tiden. [...]."

Istedenfor valgte Isabel å være med på PH, som er et spill og der hun slapp å blottlegge hele livet sitt.

Anne Brith (på Instagram) tar visst dette som en person fornærmelse og klarer ikke å "holde kjeft mer". Hun har fått nok av Isabel og mener hun rakker ned på Bloggerne og alle som er involvert i dette programmet, dermed også Anne Brith... Hun skriver at "alt dreier seg faen ikke om penger her i livet". AB er visst ikke ferdig med å si meningen sin om Isabel.

Jeg finner frem litt popcorn. Dette blir gøy!

Så lite skal det visst til før AB blir fornærmet og forvandles til en "hater" selv. Hun som er kjent for å se det gode i alle rundt seg...

Snakker om å overreagere. Hun er snart like god som SE til å få ting til å handle om seg selv. Gud, så barnslig 🙄

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

Endret av orfeus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Anne Brith er ikke sann! Jeg ser deg AB, ser akkurat hva du prøver på her! Du håper at Isabell skal bite på, og få til ei aldri så litta bloggkrig 🙈

Du er snart 50 år, Isabell er vel 22? Tynn suppe du prøver å koke opp nå. Hun har da ikke nevnt deg engang! 

Sammenheng med promoteringa av sommerkroppen og støtten til Mads hansen? Hun ser det vel ikke som negativt å starte en krig mot noen som allerede har mange imot seg..
Isabel hadde forsåvidt noen poenger her 

• Liker 13
Skrevet
7 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Anne Brith er ikke sann! Jeg ser deg AB, ser akkurat hva du prøver på her! Du håper at Isabell skal bite på, og få til ei aldri så litta bloggkrig 🙈

Du er snart 50 år, Isabell er vel 22? Tynn suppe du prøver å koke opp nå. Hun har da ikke nevnt deg engang! 

Har hun slettet det? Ble nysgjerrig her, men klarte ikke å finne innlegget..

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Jenki skrev:

Har hun slettet det? Ble nysgjerrig her, men klarte ikke å finne innlegget..

Ser ut  til at hun har slettet dette.. Lå ikke på IG nå 

• Liker 6
Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett, persondebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Gjest orfeus
Skrevet

Ikke bruke barn i blogg og SoMe? Det varte ikke lenge. Riktignok bare bildet av en barnehånd (snap), men, altså. Tipper det kommer mer ganske raskt. For hva skal man vel skrive om, når man er hjemmeværende husmor?

Skrevet
2 minutter siden, orfeus skrev:

Ikke bruke barn i blogg og SoMe? Det varte ikke lenge. Riktignok bare bildet av en barnehånd (snap), men, altså. Tipper det kommer mer ganske raskt. For hva skal man vel skrive om, når man er hjemmeværende husmor?

Hun kan jo skrive om Datene med loverboy som viser seg å være fest med kompiser og båtvask....

• Liker 24
Skrevet
3 minutter siden, Trollmora skrev:

Hun kan jo skrive om Datene med loverboy som viser seg å være fest med kompiser og båtvask....

Og om helgene med barnefri som tilbringes på hytta sammen med «svigers». Høres kjemperomantisk ut. Not.

• Liker 19
Gjest formula
Skrevet
29 minutter siden, Trollmora skrev:

23 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Og om helgene med barnefri som tilbringes på hytta sammen med «svigers». Høres kjemperomantisk ut. Not.

Og at hun malte båthuset til svigers rosa. Noe som kanskje ser litt rart ut til den kritthvite hytta...selv om rosafargen er lys. 

Skrevet
36 minutter siden, formula skrev:

Og at hun malte båthuset til svigers rosa. Noe som kanskje ser litt rart ut til den kritthvite hytta...selv om rosafargen er lys. 

Nå malte hun det ikke rosa i følge bloggposten :)

Gjest formula
Skrevet
13 minutter siden, Potatopotato skrev:

Jeg kjenner at jeg IKKE hadde likt det om min sønn fikk seg en bloggerdame som avbildet hytta, båten og alt vi har av luksus på sin blogg som skryt. Jeg ville både fundert på hennes intensjoner ved hele forholdet, samt følt skam ovenfor alle som må få mine ting gnukket i ansiktet via en som overhode ikke har tilhørighet til det. Pinlig! 

Spesielt pinlig at DAMA er over 40?! Hadde fet vært en stakkars tenåring i alle fall...

Hva om det blir slutt med kjæresten? Hva blir igjen å blogge om da, når barna skal skjermes? Ingenting.

Skrevet
18 minutter siden, Potatopotato skrev:

Jeg kjenner at jeg IKKE hadde likt det om min sønn fikk seg en bloggerdame som avbildet hytta, båten og alt vi har av luksus på sin blogg som skryt. Jeg ville både fundert på hennes intensjoner ved hele forholdet, samt følt skam ovenfor alle som må få mine ting gnukket i ansiktet via en som overhode ikke har tilhørighet til det. Pinlig! 

Spesielt pinlig at DAMA er over 40?! Hadde fet vært en stakkars tenåring i alle fall...

Jeg synes også dette er skikkelig merkelig og jeg lurer på hva svigerfamilien tenker. Jeg hadde heller ikke likt det. Familien til mannen min har et fint sommersted på sørlandet, med strandlinje, egen brygge, flere båter etc. Kunne aldri ramle meg inn å omtale det som mitt og å skryte av det i sosiale medier. 

Alt er jo fasade, fasade, fasade for AB og svigerfamilie med hytte på Oustøen med flere private strender, båter, båthus etc. er jo en perfekt fasade for bloggen nå i sommermånedene. 

• Liker 29
Gjest orfeus
Skrevet (endret)
55 minutter siden, Potatopotato skrev:

Det er noe som skurrer alvorlig her.

Noe er helt feil, og måten hun skriver om den hytta vitner uansett om mangel på respekt og ydmykhet overfor en fremmed families eiendom og tradisjoner. Hun kjenner dem jo ikke! Hun har datet sønnen i noen måneder og så oppfører hun seg som om hun er inngiftet for minst tjue år siden! Hm. 

Vi har arvet et digert hus av svigers, men etter snart ti år har jeg fremdeles problemer med å kalle det mitt eller vårt. Rart det der. Jeg kunne nok ikke vært «rosablogger med ambisjoner», det er sikkert 🙄

Endret av orfeus
Rettet skrivefeil
Skrevet
På 8.6.2018 den 16.50, Christiane_W skrev:

Jeg synes også dette er skikkelig merkelig og jeg lurer på hva svigerfamilien tenker. Jeg hadde heller ikke likt det. Familien til mannen min har et fint sommersted på sørlandet, med strandlinje, egen brygge, flere båter etc. Kunne aldri ramle meg inn å omtale det som mitt og å skryte av det i sosiale medier. 

Alt er jo fasade, fasade, fasade for AB og svigerfamilie med hytte på Oustøen med flere private strender, båter, båthus etc. er jo en perfekt fasade for bloggen nå i sommermånedene. 

Virker jo som at dette med bra fasade har mye å si for AB. 

Men hun må ikke skrive på bloggen en gang til at det er så slitsomt å ha ansvar for 3(4) barnhelt alene. Finnes det noen alenemødre/fedre som har så mye alenetid som henne?  Har det vært en uke etter at hun ble sammen med pizzaboy hvor hun ikke har vært en eller to netter borte?

På 8.6.2018 den 16.50, Christiane_W skrev:

• Liker 23
Skrevet

Skal ikkje dra det for langt med personlege anekdoter, men eg er såpass gamal at eg har to svigedøtre. Sjølv om dei er dei søtaste og snillaste jentene ein kan tenka seg så hadde eg nok heva litt på bryna viss ei av dei hadde plastra hytta vår utover nettet som «vår» etter nokre månadar. Med fleire gutar i hus har det gått jenter ut og inn av dørene i mange år, og eg er såpass kynisk at eg ikkje tenker det er seriøst før etter minst fire-fem mnd, og dei vert sjelden (eller vil ikkje sjølv) involverte i familiegreier før det. 

Sjølvsagt er jo ikkje alle like, og eg skal ikkje spekulera i kva svigersene til AB tenker, men som eg (og fleire) har sagt før i denne tråden er det enorme jaget hennar etter status som ho syner fram i bloggen i overkant pinlig for folk flest. Men så lenge alle involverte er glade og nøgde med det som står på bloggen, og ungane vert skjerma, så er det berre å køyra på! 

• Liker 21
Skrevet

Vel.. dette med at hun ikke skulle ha med barna mer på SomMe varte ikke lenge😣😣 i kveld er det igang på snapchat.  Men hun skrev jo at de skulle være med der hvor det falt seg naturlig så da var vel bading fra brygga en helt naturlig ting.

Å jeg tror ikke hun klarer å la være å eksponere de når de har vunnet konkurransen i morgen☹️

• Liker 21
Gjest Hummel34
Skrevet

Har ab nevnt denne kjendisfesten i kveld? Hadde sett for meg henne der.

Gjest orfeus
Skrevet
1 minutt siden, Hummel34 skrev:

Har ab nevnt denne kjendisfesten i kveld? Hadde sett for meg henne der.

Hvilken fest?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...