Stupine Skrevet 7. juni 2018 #11481 Skrevet 7. juni 2018 2 timer siden, The ceiling lamp skrev: Er det noen som vet hva denne negative grublingen går ut på? "Jeg har mange tanker om hvordan jeg skal takle det som kommer men prøver ikke tenke så veldig mye på det. Da blir hverdagen så preget av grubling og negative tanker." http://www.annebrith.no/blogg-feed/ Nei, og jeg lurer heller ikke på hva det er. Ordner seg alltid for snille piker vettu. :-) 5
Gjest The ceiling lamp Skrevet 7. juni 2018 #11482 Skrevet 7. juni 2018 1 time siden, CecilieX skrev: Denne negative grublingen er et klassisk bloggergrep. Det kalles å si A men ikke B. Dette vil skape interesse ala den du legger for dagen og gjøre at folk klikker seg inn. Takk for svar. Var ikke klar over at det var et vanlig begrep blant bloggere. Ikke særlig sympatisk.
decker Skrevet 7. juni 2018 #11483 Skrevet 7. juni 2018 https://www.tv2.no/underholdning/9900480/ Der kom det artikkel på TV2. 3
terteskjell Skrevet 7. juni 2018 #11484 Skrevet 7. juni 2018 (endret) 8 minutter siden, decker skrev: https://www.tv2.no/underholdning/9900480/ Der kom det artikkel på TV2. Se der ja.. innen 1 uke er hun nok på God morgen Norge Hun kommer ikke til å dele resultater fra skole og idrett mer. Så da gjenstår det å se om hun holder dette til helgen Endret 7. juni 2018 av terteskjell 10
Elhaym Skrevet 7. juni 2018 #11485 Skrevet 7. juni 2018 (endret) – Vi har alle erfart denne tiden som utrolig positiv, men det har vært en prosess. Det jeg delte for tre år siden på bloggen, ville jeg aldri delt i dag, sier hun. Nå råder hun andre bloggere til å ikke eksponere sine barn i sosiale medier. [...] godt mor sjøl er så sammenhengende;-) Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod. Endret 8. juni 2018 av Edie 21
decker Skrevet 7. juni 2018 #11487 Skrevet 7. juni 2018 (endret) Men syns det er litt sjølvmotsigande når tittelen på artikkelen er at ho fjerner ungane frå bloggen, for å så uttala lenger nede at dei ikkje forsvinn heilt. Og typisk les vel dei aller fleste berre overskrifta og applauderer. Endret 7. juni 2018 av decker 23
Mrs O'Donell Skrevet 7. juni 2018 #11488 Skrevet 7. juni 2018 14 minutter siden, decker skrev: https://www.tv2.no/underholdning/9900480/ Der kom det artikkel på TV2. Å betegne kritikere som hatere når man er over 40 år... Kjæremitid. 47
terteskjell Skrevet 7. juni 2018 #11489 Skrevet 7. juni 2018 (endret) 15 timer siden, Takida skrev: – Vi har alle erfart denne tiden som utrolig positiv, men det har vært en prosess. Det jeg delte for tre år siden på bloggen, ville jeg aldri delt i dag, sier hun. Nå råder hun andre bloggere til å ikke eksponere sine barn i sosiale medier. [...] godt mor sjøl er så sammenhengende;-) Men det er ikke leserne sine tilbakemeldinger som gjorde at hun har valgt å gjøre dette.. dette har hun tenkt på lenge. Så står det til slutt " jeg vil skrive eller legge ut bilder av dem der det faller seg naturlig" Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod. Endret 8. juni 2018 av Edie 10
Elhaym Skrevet 7. juni 2018 #11490 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, terteskjell skrev: Men det er ikke leserne sine tilbakemeldinger som gjorde at hun har valgt å gjøre dette.. dette har hun tenkt på lenge. Så står det til slutt " jeg vil skrive eller legge ut bilder av dem der det faller seg naturlig" Haha, ja, VELDIG rart at tv2 ikke vet om denne vurderingen som er pga noe som skal skje til høsten slik jeg har skjønt det? 'Alle' er jo informert og hun har tenkt på dette lenge. åneidu, AB, jeg tror ikke på deg. Tror du ble såret over kommentarer på KG om minsten. Det er lov. Hadde det vært slik ab sier hadde de vært mindre og mindre eksponert. Ikke gått fra 150% eksponering av lesing og regning til 'snap er stengt' og 'jeg går dramatisk videre uten barna' 17
Gjest formula Skrevet 7. juni 2018 #11491 Skrevet 7. juni 2018 Selvmotsigende? Ja. TV2: "Det var derimot ikke tilbakemeldinger fra leserne som fikk henne til å bestemme seg for å skjerme barna." "Jeg vil ikke at barnas og deres valg i livet skal preges av hatere." Hvem er disse haterne om det ikke er lesere? Blogg: "Om du som mamma fikk høre at vilt fremmede mennesker gjorde alt de kunne for å ødelegge for dine barn, da ville du nok også tatt grep." Hvem er disse menneskene hun snakker om her? Uansett, Anne Brith går riktig vei, om enn med musesteg. Om barna ikke blir helt borte, får de forhåpentligvis ha sin skole - og treningshverdag i fred heretter. Hun fjerner bilder av dem, og hun råder andre bloggere til å ikke eksponere barna sine. Hvis hun etterlever dette, så får jeg faktisk litt mer respekt for henne. Hun har tatt et valg til barnas beste, uansett hva som var årsaken til avgjørelsen. Barna burde bli helt borte fra bloggen, men alt er bedre enn sånn som hun har drevet det i flere år. Faller hun derimot tilbake til gamle synder er jo dette ingenting verdt, det vil tiden vise. https://www.tv2.no/underholdning/9900480/
Gjest Bøff Eløff Skrevet 7. juni 2018 #11492 Skrevet 7. juni 2018 15 minutter siden, terteskjell skrev: Må gjerne komme 10 clickbaits pr dag så lenge makronene ikke blir eksponert Nå må du ikle hate barna så mye!
Stupine Skrevet 7. juni 2018 #11493 Skrevet 7. juni 2018 (endret) 20 minutter siden, terteskjell skrev: Må gjerne komme 10 clickbaits pr dag så lenge makronene ikke blir eksponert Hun har skrevet at makronene VIL bli eksponert, men ikke i like stor grad som før. Det gjenstår å se! Overskriften "Jeg går videre uten barna", var KUN clickbait. Ting som høres for godt ut til å være sant, er nettopp det! Regner da med å se kun ryggen eller at ansikt ikke vises. (Lov til å være optimist! :-D) Endret 7. juni 2018 av Stupine 19
MissCortado Skrevet 7. juni 2018 #11494 Skrevet 7. juni 2018 Nåja, eldsten på 32 blir vel fremdeles eksponert. Neida. Blir interessant å se hvordan hun velger å legge ruten sin fremover, håper hun staker ut en fornuftig kurs. 20
terteskjell Skrevet 7. juni 2018 #11495 Skrevet 7. juni 2018 47 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Nå må du ikle hate barna så mye! Har aldri hatet noen sine barn i hele mitt liv.. dette gjelder også i denne saken. Regner jo med at AB tror dette men kjære AB jeg hater de ikke. Du har 4 stk selvstendige og fine barn. Det er kun eksponeringen jeg mener ikke er bra. 9
Døgnvill Skrevet 7. juni 2018 #11496 Skrevet 7. juni 2018 Quote I et blogginnlegg skriver hun at dette er noe hun har tenkt på lenge, og at hun nå har bestemt seg for at barna ikke skal være en del av bloggen lengre. Altså... Er dette virkelig noe å tenke på? Og så så voldsomt lenge hun skulle tenke på dette her da? Det mest naturligste hadde vært å aldri postet de bildene av makronene i utgangspunktet! Ref: TV2-artikkelen Så skal jeg ikke spekulere i hvem som kom på å ikke ha makronene på bloggen/SoMe... 18
Populært innlegg ESFP Skrevet 7. juni 2018 Populært innlegg #11497 Skrevet 7. juni 2018 (endret) AB er forbanna... 😱 Isabel Raad skriver i bloggen sin: "Innspilling til Bloggerne varer i rundt 6 måneder per sesong. Det vil si en veldig lang innspillingsperiode der du skal dele oppturer og nedturer i livet ditt. Det er jo greit nok det, men i mitt tilfelle skjedde det veldig mye i livet mitt på den tiden. [...]." Istedenfor valgte Isabel å være med på PH, som er et spill og der hun slapp å blottlegge hele livet sitt. Anne Brith (på Instagram) tar visst dette som en person fornærmelse og klarer ikke å "holde kjeft mer". Hun har fått nok av Isabel og mener hun rakker ned på Bloggerne og alle som er involvert i dette programmet, dermed også Anne Brith... Hun skriver at "alt dreier seg faen ikke om penger her i livet". AB er visst ikke ferdig med å si meningen sin om Isabel. Jeg finner frem litt popcorn. Dette blir gøy! Så lite skal det visst til før AB blir fornærmet og forvandles til en "hater" selv. Hun som er kjent for å se det gode i alle rundt seg... Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod. Endret 8. juni 2018 av Edie 52
Marimba Skrevet 7. juni 2018 #11498 Skrevet 7. juni 2018 (endret) 10 timer siden, ESFP skrev: AB er forbanna... 😱 Isabel Raad skriver i bloggen sin: "Innspilling til Bloggerne varer i rundt 6 måneder per sesong. Det vil si en veldig lang innspillingsperiode der du skal dele oppturer og nedturer i livet ditt. Det er jo greit nok det, men i mitt tilfelle skjedde det veldig mye i livet mitt på den tiden. [...]" Istedenfor valgte Isabel å være med på PH, som er et spill og der hun slapp å blottlegge hele livet sitt. Anne Brith (på Instagram) tar visst dette som en person fornærmelse og klarer ikke å "holde kjeft mer". Hun har fått nok av Isabel og mener hun rakker ned på Bloggerne og alle som er involvert i dette programmet, dermed også Anne Brith... Hun skriver at "alt dreier seg faen ikke om penger her i livet". AB er visst ikke ferdig med å si meningen sin om Isabel. Jeg finner frem litt popcorn. Dette blir gøy! Så lite skal det visst til før AB blir fornærmet og forvandles til en "hater" selv. Hun som er kjent for å se det gode i alle rundt seg... Fantastisk! Det var jo forsåvidt helt fine, konstruktive tanker til hvorfor Isabel velger bort bloggere. Det er jo ikke det samme som at hun går aktivt inn for å fornærme de som velger annerledes (og f.eks velger å være med på bloggene). Må jo bli fryktelig slitsomt for AB etterhvert om hun skal gå rundt og "ikke klare å holde kjeft mer" mot alle de som velger annerledes enn henne. Det må jo bli en lang liste. Men for all del, om dette genererer klikk for AB så er det vel kanskje verdt det i hennes øyne. Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod. Endret 8. juni 2018 av Edie 30
Populært innlegg Hummingbird2 Skrevet 7. juni 2018 Populært innlegg #11499 Skrevet 7. juni 2018 Anne Brith er ikke sann! Jeg ser deg AB, ser akkurat hva du prøver på her! Du håper at Isabell skal bite på, og få til ei aldri så litta bloggkrig 🙈 Du er snart 50 år, Isabell er vel 22? Tynn suppe du prøver å koke opp nå. Hun har da ikke nevnt deg engang! 54
Viking-girl Skrevet 7. juni 2018 #11500 Skrevet 7. juni 2018 Er hun ikke invitert på Ellefest i kveld med bestekompis Espen Hilton?? Nei vent litt! Nå er han jo bestevenn med CBE... og frua hennes. 43
Fremhevede innlegg