Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
25 minutter siden, Jimmi skrev:

<<syns den nye bloggen er så uoversiktlig at jeg ikke gidder å lese..... eller så er det bare hun som skriver kryptisk....

Hvor mange innlegg har hun skrevet på 1 måned? Tror ikke d er mange

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å  da har moŕ stengt sin Snap Chat. Regner med at hun fikk en del kommentarer på de Snap i går kveld.

Da kommer d vel ett blogginnlegg snart om at det er vår skyld at den måtte stenges

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, terteskjell skrev:

Å  da har moŕ stengt sin Snap Chat. Regner med at hun fikk en del kommentarer på de Snap i går kveld.

Da kommer d vel ett blogginnlegg snart om at det er vår skyld at den måtte stenges

Hva skjedde i går kveld? 

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet
19 minutter siden, skruf skrev:

Hva skjedde i går kveld? 

Skjedde og skjedde. Hun la ut snap av 6-åring som leste og regnet. Spurte hvor gammel man er når man lærer sånt. Fikk i følge henne selv mange svar på at flere hadde lært dette ved 3-4-årsalder.

• Liker 13
Skrevet

Lurer på hvor lenge denne bloggen ville vare? Hun stenger jo folk ute fra og kunne gi både ris og ros. 

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, terteskjell skrev:

Lurer på hvor lenge denne bloggen ville vare? Hun stenger jo folk ute fra og kunne gi både ris og ros. 

Hun er ikke interessert I kritikk - selv om den er konstruktiv!

*Hjerte hjerte hjerte*

• Liker 14
Skrevet
14 minutter siden, Trollmora skrev:

Hun er ikke interessert I kritikk - selv om den er konstruktiv!

*Hjerte hjerte hjerte*

jeg tror hun må åpne snap chat igjen.. Mange lesere vil forsvinne ved å ikke ha den åpen

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, terteskjell skrev:

jeg tror hun må åpne snap chat igjen.. Mange lesere vil forsvinne ved å ikke ha den åpen

?

Tror du virkelig at det er mange som sender henne snap og forventer tilbakemelding?

• Liker 4
Skrevet

Anne Brith (42) legger ut snap'en "Jeg går videre uten barna", og stenger snap...

• Liker 7
Skrevet (endret)

Hun vil sikre seg fullt navn på alle som evt kan stille kritiske spørsmål slik ar hun kan henge de ut ved navn... for kritikk er du ikke så  god på bakemor ;) jeg skulle ønske jeg hadde møtt henne face to face, hadde ikke vært redd for å fortelle henne ett par ting eller tre..

Endret av marthes
  • Liker 24
Skrevet
1 minutt siden, Malum skrev:

Anne Brith (42) legger ut snap'en "Jeg går videre uten barna", og stenger snap...

Så lenge holdt jo det med snap.. en hel time

• Liker 10
Gjest formula
Skrevet
4 minutter siden, terteskjell skrev:

Nå må jeg si mor overrasker.. nytt blogginnlegg og hun har nå bestemt at makronene ikke skal være en del av bloggen mer. De skal få stå på egne ben uten at flere tusen skal få se hva de gjør i det daglige. Å dette har hun jo hatt i tankene siden i fjor høst.

Da gjennstår det å se om dette er noe hun virkelig holder,å blir dette en virkelighet så skal hun få ett hurra fra meg

Enig. Hvis dette blir overholdt, så er det fantastiske nyheter, uansett hva som ligger bak denne avgjørelsen. Bare sørgelig at hun ikke kom på det før. 

Skrevet
1 minutt siden, formula skrev:

Enig. Hvis dette blir overholdt, så er det fantastiske nyheter, uansett hva som ligger bak denne avgjørelsen. Bare sørgelig at hun ikke kom på det før. 

ja dette burde hun jo tatt tak i for lenge siden.. Men bedre sent enn aldri

• Liker 9
Skrevet (endret)
1 time siden, terteskjell skrev:

Nå må jeg si mor overrasker.. nytt blogginnlegg og hun har nå bestemt at makronene ikke skal være en del av bloggen mer. De skal få stå på egne ben uten at flere tusen skal få se hva de gjør i det daglige. Å dette har hun jo hatt i tankene siden i fjor høst.

Da gjennstår det å se om dette er noe hun virkelig holder,å blir dette en virkelighet så skal hun få ett hurra fra meg

Til å ha hatt dette i tankene fra i fjor så har hun virkelig fremstilt ungene i media for alt det de er verdt. Syns det er bra at hun tar dette valget og håper hun står for det! Barn skal ikke være sin mors inntektskilde i form av å bli fremstilt i media.. 

Og at hennes kjæreste får inn og får en egen spalte for å svare på spm, her må (VI) folk bare skjerpe oss og få et liv! Det er vi som skaper denne nyskjerrigheten

Ryddet for persondebatt. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 12
Skrevet

Jeg har ikke lest innlegget men håper det betyr at mindreårige ikke vil bli omtalt på bloggen mer! Der har vært trist å se hvordan hun har tjent penger på det! Håper og de ikke blir vist på TV! 

• Liker 13
Skrevet

AB på blogg: "Barna skal ikke være en del av bloggen noe mer." Bilder og innlegg er slettet fra blogg og Instagram.

Veldig positivt, men jeg har ingen tro på dette. Hva skal hun skrive om nå? Hvor skal hun få sin nødvendige beundring fra? Jeg vedder en hundrings på at det ikke går mer enn en uke før vi får se omtale av barna, barna i aktivitet eller bilder av dem på blogg, instagram eller snapchat. 

• Liker 25
Skrevet (endret)
1 time siden, Lattea skrev:

Til å ha hatt dette i tankene fra i fjor så har hun virkelig fremstilt ungene i media for alt det de er verdt. Syns det er bra at hun tar dette valget og håper hun står for det! Barn skal ikke være sin mors inntektskilde i form av å bli fremstilt i media.. 

Og at hennes kjæreste får inn og får en egen spalte for å svare på spm, her må (VI) folk bare skjerpe oss og få et liv! Det er vi som skaper denne nyskjerrigheten

Hun må gjerne reklamere for nye tenner,spraytan,klokker og alt mulig rart så lenge makronene ikke er inkludert i dette opplegget. Så gjennstår det å se om hun virkelig holder dette. 

Men annen ting som blir spennende å se er hva hun gjør med episodene som er spilt inn til Bloggerene. Vil disse bli vist om makronene har vært med på innspilningene?

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 10
Skrevet

Ørjan Burøe la ut et liknende innlegg ved nyttår. Nå skulle barna få oppveksten sin i fred og ikke eksponeres mer. Varte vel en drøy uke, så var det fullt kjør i alle kanaler. 

Tipper det blir det samme med bakemor. 

• Liker 32
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...