Populært innlegg Puffin Skrevet 31. mai 2018 Populært innlegg #11241 Skrevet 31. mai 2018 Å spille på kreft for å få klikk er rett og slett motbydelig. Vi er mange som har mistet folk som står oss nær til kreft, og da er dette for jævlig. 54
Gjest pelikanen Skrevet 31. mai 2018 #11242 Skrevet 31. mai 2018 Jeg skrev noe her om dagen. Tror det er slettet. Om jeg hadde vært blogger, så ville det bety klikkhoreri. Skal jeg dø.. Osv. Klikk... Klikk.. Msympati... Klikk klikk. Tatt celleprøve... Klikk.. Klikk... Forteller mere senere. Bake brød nå. Klikk... Klikk. Noe i den duren. Det var etter hun skrev.... Har ikke lyst å fortelle. Hun må skjønne at folk vet hva som kommer. Gidder ikke lete opp nå. Det er noe som skurrer. Da sitter de på Sørum. Diskuterer døden, og hva som skal skje med ungene. Mine barn ville blitt vettskremt. Og det dette, før hun har fått svar. Samtidig slanker hun seg. Er viktig det, om du er alvorlig syk. Så planlegger hun å ta med lesere til Spania i september. For meg virker det som det er mye som skurrer her. Vent, om noen dager så kommer nytt innlegg. "jeg ser det har kommet reaksjoner, på mitt innlegg" jeg ville bare.... Men det ble misforstått Nei, det er ingen som misforstår. Det er du AB som misforstår, undervurderer dine lesere. Driver klikkhoreri. Du er søren meg ikke god. Du burde skamme deg så mye. Du er et hån mot andre bloggere, som har noe vettugt å komme med.
Elisabeth 123 Skrevet 31. mai 2018 #11243 Skrevet 31. mai 2018 Blir bare trist,lei og dårlig når jeg leste dette innlegget om kul i brystet. Snakk om overdrivelse.Man snakker ikke med barna om død selv om man har en kul i brystet. Først må man vente på resultatet av prøvene og selv da snakker man ikke om døden. I tillegg snakke om å fjerne begge brystene p.g.a denne kulen og brystkreft i familien... Hun har bare ikke peiling på hva hun snakker om. Skam på deg AB, sier jeg, og jeg vet hva jeg snakker om. Håper du aldri får brystkreft for det tror jeg ikke du takler. 32
Gjest Varma Skrevet 31. mai 2018 #11244 Skrevet 31. mai 2018 Hun følger MammatilMichelle sin oppskrift på klikkhoreri. Vi vet alle hvordan det gikk med henne til slutt, om AB kan leve lenge av dette er tvilsomt. Opplever at segmentet av lesere er noe ustabilt, 24 plass er ikke noe å rope hurra for.
Agurk Skrevet 31. mai 2018 #11245 Skrevet 31. mai 2018 En venn av meg døde av kreft tidligere i dag. Å lese det AB skriver i dag ble bare så.....feil. 39
skjerpings Skrevet 31. mai 2018 #11246 Skrevet 31. mai 2018 1 time siden, Agurk skrev: En venn av meg døde av kreft tidligere i dag. Å lese det AB skriver i dag ble bare så.....feil. Kondolerer 🌸 19
Oktnxbye Skrevet 31. mai 2018 #11247 Skrevet 31. mai 2018 (endret) 14 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Min skjønne venninne på 29 år, mamma til to og bærer av genet rakk ikke å fjerne brystene før kreften slo til og kjemper nå sitt livs kamp. Jeg skulle likt å la disse to menneskene møtes og se skammen til AB på nært hold. Skammen til Anne-Brith? Hvilken skam? Den hun ikke har? Dessverre tror jeg et sånt møte ville gitt henne nye ideer til klikkhoreri på en slik måte at fansen hennes enda en gang hadde omfavnet henne i ren beundring og sympati. 9 timer siden, Agurk skrev: En venn av meg døde av kreft tidligere i dag. Å lese det AB skriver i dag ble bare så.....feil. Sender deg en stor klem ❤ Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod. Endret 1. juni 2018 av Edie 14
Edie Skrevet 1. juni 2018 #11248 Skrevet 1. juni 2018 Ryddet for krenkelser, hets, innhold med opphavsrett og svar til dette. Edie, mod.
Rubella Skrevet 1. juni 2018 #11249 Skrevet 1. juni 2018 Når man tror hun ikke kan synke dypere... 15
Minipilla Skrevet 1. juni 2018 #11250 Skrevet 1. juni 2018 Kanskje man skulle tipset Kreftforeningen om bloggen. Latt de fortelle henne et alvorsord eller fire. Jeg satt for ikke lenge siden på sykehuset med min venninne som skulle testes om hun bærer genet som gir bryst / eggstokk kreft. Da hadde nettopp hennes yngre søster dødd fra sitt et år gamle barn av nettopp kreft fra det genet arvet ned i familien. For en helt jævlig opplevelse og sitte der å få høre at har man genet får man valget om å fjerne alt av bryst og eggstokker eller så får man mest sannsynlig kreft. Og vite at det er god sjanse for at man har gitt det videre til sitt barn. Tenk å bruke dette for å få lesere? Er hun så idiot at hun tror hun høster sympati av dette? Aldri før har jeg vært mer forbanna over dritt hun spyr ut på den jævla bloggen sin. 45
Gjest pelikanen Skrevet 1. juni 2018 #11251 Skrevet 1. juni 2018 Har hun det genet, så har hennes datter det også. Det kreves mye av en person å få vite noe sånt. Og en ung jente, skal slippe å forholde seg til døden, hvor de skal være om mor dør. Og om hun har genet, så betyr det at hennes datter må ta noen grep i ung alder. Hva faen, hva er det hun tenker med? Klikkgenet?
Gjest formula Skrevet 1. juni 2018 #11252 Skrevet 1. juni 2018 Det er jo ikke noe problem å forstå at hvis dette med kulen stemmer, så var det en påkjenning å vente på resultatet. Men, noen KRISE var det da vitterlig ikke snakk om her. Og absolutt ingen grunn til å ta den store samtalen om døden med familien. Nå har hun også fått en kommentar på FB som burde få henne til å tenke seg om før lignende sprell. Følger henne på snap, og får liksom ikke setningen om at "Jeg har følt at livet mitt har raknet helt den siste uken og jeg har følt meg ekstremt alene" til å stemme helt. Snappene har vist party på hytta med kjæresten og vennene hans, bading og planlegging av tannregulering. Og det er da bare 5-6 dager siden hun skrev om at hun igjen er blitt den gamle Anne Brith, hun som er livsglad, smiler og ler. Å planlegge tannregulering og drikke slankekaffe tror jeg ville vært det siste jeg tenkte på hvis jeg trodde jeg gikk rundt med brystkreft.
Søtefløte Skrevet 1. juni 2018 #11253 Skrevet 1. juni 2018 "Jeg skal fjerne brystene" sto det over innlegget hennes på snap. Oisann, tenkte jeg, kanskje jeg hadde forhåndsdømt henne denne gangen da jeg ikke hadde trodd helt på de "krise-innleggene" hennes. Kanskje var det virkelig en krise og nå måtte hun fjerne brystene. Fikk nesten litt dårlig samvittighet. Så leser jeg innlegget om at krisen er over! 2 kriser faktisk ( uten at jeg fanget opp hva den andre krisen innebar) Kulen de fant i brystet var det ingenting farlig med. Mange kvinne får helt ufarlige kuler i brystene - særlig i alderen til AB - og jeg kan skjønne det er skummelt inntil man får svar. Men så sier hun at hun er friskemeldt for en stund fremover. INGEN leger friskemelder deg for en stund!!! Er du frisk, så er du frisk. Så får hun antageligvis tilbud om å fjerne brystene. Så kommer hun med at hun høyst sannsynlig vil fjerne brystene en gang i fremtiden om dette skulle skje igjen. Du er faen meg ikke sann, AB!!!!! Du eier ikke skam med dette innlegget ditt. Det er ikke synd på deg i det hele tatt. Du roper ulv ulv. Jeg blir så sinna på vegne av alle de som virkelig har kriser i livet sitt. De som går gjennom det du insinuerer at du kanskje skal/må en gang i fremtiden. Og holde på slik du gjør nå, AB, er ikke annet enn sykt! Skriv hva faen du vil om overfladiske ting som fiksing av utseendet ditt, fnisete fjortis-innlegg, roman-kjærlighetslivet ditt, baking, drømming osv. Hold mindreårige og innlegg om sykdom og død borte fra bloggen!!!! 45
Trollmora Skrevet 1. juni 2018 #11254 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, formula skrev: Å planlegge tannregulering og drikke slankekaffe tror jeg ville vært det siste jeg tenkte på hvis jeg trodde jeg gikk rundt med brystkreft. Dette! 17
Gjest pelikanen Skrevet 1. juni 2018 #11255 Skrevet 1. juni 2018 2 minutter siden, formula skrev: Det er jo ikke noe problem å forstå at hvis dette med kulen stemmer, så var det en påkjenning å vente på resultatet. Men, noen KRISE var det da vitterlig ikke snakk om her. Og absolutt ingen grunn til å ta den store samtalen om døden med familien. Nå har hun også fått en kommentar på FB som burde få henne til å tenke seg om før lignende sprell. Følger henne på snap, og får liksom ikke setningen om at "Jeg har følt at livet mitt har raknet helt den siste uken og jeg har følt meg ekstremt alene" til å stemme helt. Snappene har vist party på hytta med kjæresten og vennene hans, bading og planlegging av tannregulering. Og det er da bare 5-6 dager siden hun skrev om at hun igjen er blitt den gamle Anne Brith, hun som er livsglad, smiler og ler. Å planlegge tannregulering og drikke slankekaffe tror jeg ville vært det siste jeg tenkte på hvis jeg trodde jeg gikk rundt med brystkreft. Eller tur til Spania med leserne i september... Tror hun har rotet det til, for seg selv nå. Hun glemmer jo hva hun skriver.
Gjest Bøff Eløff Skrevet 1. juni 2018 #11256 Skrevet 1. juni 2018 Dette er så lavmål at jeg mangler ord. Fra bakeblogger til ...? Jeg vet ikke. Ikke engang klikkhore er passende.
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 1. juni 2018 Populært innlegg #11257 Skrevet 1. juni 2018 Har ikke lest innlegget, men så bra at hun fikk gode nyheter fra sykehuset. Fra et medmennesklig ståsted, og ikke minst som nærmeste pårørende til to personer som har fått kreftdiagnoser, er jeg glad for at AB slapp med skrekken denne gangen. Jeg har ingen problemer med å forestille meg hvordan det er å vente på resultatet av en biopsi. Å gjøre den samme dødsangsten til klikkvaluta på denne måten er derimot mye vanskeligere å forstå. Generelt vil jeg også kommentere at svært få ting skremmer barn mer enn at en av foreldrene skal dø. Å spekulere i sin egen helse på den måten som AB har gjort i det siste, syns jeg er drøyt ovenfor dem hun har ansvar for, og også de usedvanlig omsorgsfulle faste leserne hennes. Barna mine har en pappa i dag, utelukkende fordi kreftbehandlingen har kommet så langt som den har. Jeg ville sagt mye til AB om hva det gjør med et barnesinn å vite at en av foreldrene kunne dødd av sykdom. Jeg håper det var verdt klikkene. 53
Gjest pelikanen Skrevet 1. juni 2018 #11258 Skrevet 1. juni 2018 Det blir vel noe i forbindelse med rosasløyfeaksjonen i år... Hun lager noe for å støtte saken, men den største inntekten vil gå til henne.
Gjest Picketfence Skrevet 1. juni 2018 #11260 Skrevet 1. juni 2018 (endret) Det er vel ikke slik at man får tilbud om å fjerne begge brystene dersom man får en godartet kul igjen uansett, eller ? Det hele høres ekstremt overdrevent ut, men mindre hun faktisk har testet positivt på BRCA. Jeg var nylig gjennom det samme som ab. Ingen fare, fikk beskjed om at kvinner med slike kuler hadde en noe økt risiko for utvikling av brystkreft ift andre, men denne var veldig liten. Ellers bare behov for oppfølging om 3 år, eventuelt før om endringer. Jeg blir helt uvel av å lese innlegget hennes. Endret 1. juni 2018 av Picketfence
Fremhevede innlegg