Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Devilmom skrev:

På den tiden hadde de også kun råd til å male fasaden,resten av huset var umalt:Plitt slik som bloggerne,de pyntet på utsiden og det som vises🤣

Dagens 👏👏

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun skriver at hun skal fjerne brystene. Med utropstegn...... 

Ja, det er skummelt å finne en kul i puppen og mange vanskelige tanker kan komme. Heldigvis var alle prøvene hennes gode og det var en godartet kul.

Hun skriver at hun regner med å få tilbud om å fjerne brystene fordi hun antageligvis havner i den kategorien som får tilbud om dette. De som får dette tilbudet er de som har hatt brystkreft (noe hun altså ikke hadde) eller har BRCA-genet. Siden hun antageligvis havner i kategorien som får tilbud om dette, regner jeg med hun ikke har fått bekreftet at hun har dette BRCA- genet. 

Svært mange kvinner får godartede kuler i brystet i løpet av livet. Jeg synes synd på henne som tar tankene så langt at hun antar at hun har BRAC-genet fordi hun har hatt en godartet kul. Kanskje hun er feilinformert om hvem som får dette tilbudet? Alternativ bruker hun dette for å skape spekulasjoner og få litt sympati. 

• Liker 35
Skrevet
33 minutter siden, ESFP skrev:

Ja, det er skummelt å finne en kul i puppen og mange vanskelige tanker kan komme. Heldigvis var alle prøvene hennes gode og det var en godartet kul.

Hun skriver at hun regner med å få tilbud om å fjerne brystene fordi hun antageligvis havner i den kategorien som får tilbud om dette. De som får dette tilbudet er de som har hatt brystkreft (noe hun altså ikke hadde) eller har BRCA-genet. Siden hun antageligvis havner i kategorien som får tilbud om dette, regner jeg med hun ikke har fått bekreftet at hun har dette BRCA- genet. 

Svært mange kvinner får godartede kuler i brystet i løpet av livet. Jeg synes synd på henne som tar tankene så langt at hun antar at hun har BRAC-genet fordi hun har hatt en godartet kul. Kanskje hun er feilinformert om hvem som får dette tilbudet? Alternativ bruker hun dette for å skape spekulasjoner og få litt sympati. 

Hun benytter nok snarere anledningen til klikkhoreri i kjent AB-stil.

• Liker 31
Gjest pelikanen
Skrevet (endret)

Nå må folk boikotte denne kjerringer. Klikkhoreri så det holder. 

Med flere tilfeller av brystkreft i familien, med beh og medisinering, og ikke alle kom godt ut av det. Jeg blir rasende av å høre dette. Det er ulv, ulv, ulv hver j uke. 

Hvem fanden begynner å snakke om døden hjemme, og avklare hva som skal skje med barna, før prøvene foreligger? Det er å skremme barn. 

Det er tusenvis av kvinner som sjekker seg. Mange har funnet kuler. Det er normalt med kuler, og de fleste er ufarlige. Klart man blir redd, det er ikke det. Men å bruke saken for alt den er verdt... Skamløst. 

Det blir vel en klikkhorerisak senere nå da.... "i dag får jeg vite, om jeg skal fjerne brystene". Du eier ikke skam. 

Ta deg en tur på Radiumhospitalet.... Besøk de som har brystkreft. Se hva de gjennomgår. 

Ryddet for krenkende utsagn. Edie, mod.

Endret av pelikanen
Gjest pelikanen
Skrevet
37 minutter siden, ESFP skrev:

Uten det brystkreftgenet, og du får kreft igjen vil de fjerne bryst. 

Tror hun skal sette seg inn i ting... Før hun bruker tastaturet 

Gjest Sorbus
Skrevet (endret)

Helsevesenet napper vel ikke puppene av helt friske damer? De har annet å bruke pengene på! Erremulig??

Endret av Sorbus
Gjest formula
Skrevet

Nå har vel snart hele kroppen til AB blitt utnyttet for klikk? Hår, tenner, lepper, mus og pupper. Er vel snart rumpa sin tur. 

Gjest pelikanen
Skrevet (endret)
14 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Min skjønne venninne på 29 år, mamma til to og bærer av genet rakk ikke å fjerne brystene før kreften slo til og kjemper nå sitt livs kamp. Jeg skulle likt å la disse to menneskene møtes og se skammen til AB på nært hold. 

Hun forstår ikke hva hun har begitt seg ut på nå. Jeg er fortsatt overrasket over folk som besøker bloggen

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

Endret av pelikanen
Gjest Sorbus
Skrevet
Akkurat nå, formula skrev:

Nå har vel snart hele kroppen til AB blitt utnyttet for klikk? Hår, tenner, lepper, mus og pupper. Er vel snart rumpa sin tur. 

Hallux valgus, kanskje? "Jeg må amputere foten...."

Gjest Loffeliten
Skrevet

Når du bedriver klikkhoreri om brystkreft, da har du faktisk sunket så langt som det er mulig å synke. Jeg trodde badedrakt"glippen" var bunnen, men jammen klarte hun å synke enda dypere. 

Jeg forstår ikke at hun klarer å se seg selv i speilet. 

Gjest pelikanen
Skrevet
1 minutt siden, Loffeliten skrev:

Når du bedriver klikkhoreri om brystkreft, da har du faktisk sunket så langt som det er mulig å synke. Jeg trodde badedrakt"glippen" var bunnen, men jammen klarte hun å synke enda dypere. 

Jeg forstår ikke at hun klarer å se seg selv i speilet. 

Enig med deg. Skremmende hvor lite grenser folk har. 

Er vanlig blant de som har silikon i brystet å få kuler. Mulig hun har unngått å fortelle det. En tanke som slo meg

Patetisk dame

Skrevet
1 time siden, Ellatin skrev:

Noe min bestefar fortalte meg når jeg var liten. Om det stemmer eller ei kan jeg ikke garantere da jeg bare har han som kilde. Men det spiller egentlig ingen rolle. 

Før i tiden så var det veldig populært med hvite hus langs kysten spesielt. Hvorfor? Fordi den hvite malingen var dyrest. Hvis en nabo malte huset hvitt så måtte de andre også, for de kunne ikke være noe dårligere. Den hvite malingen var ikke nødvendigvis ekte, ofte var det noe billig tjafs blandet med kalk og andre billige greier, så de endte opp med å måtte male ofte for å opprettholde illusjonen av rikdom. De hadde flotte hvite hus, dermed var de blant eliten og følte seg bra. 

Her kan man trekke paralleller til våre kjære influencers. Ei rik berte i Hollywood eller New York har et visst utseende fordi hun hadde råd til de dyre operasjonene. Plastikk ansikt = dyrt = status. Det er ikke nødvendigvis pent, men for de som blir besatt så handler det om å oppnå det stramme rigide status ansiktet, fordi det er dyrt.

Din bestefar har helt rett.  Om du tar deg en flytur over dette landet vil du se hvite hus og røde løer på storgårdene.  Hvitmaling var dyrt, den røde billig, før i gamle gamledager.  I karrige fattigslige strøk fikk ikke huset hvitmaling, det ble kokt egen tjære og smurt på både hus og løa ;)

• Liker 12
Skrevet

Men på FB renner det over med støtte og hjertehjerte??? Jeg nekter å klikke meg inn, men hva er greia da? På hvilken måte er hun sterk og klok i dag?

• Liker 13
Gjest Senil
Skrevet
13 minutter siden, pelikanen skrev:

Enig med deg. Skremmende hvor lite grenser folk har. 

Er vanlig blant de som har silikon i brystet å få kuler. Mulig hun har unngått å fortelle det. En tanke som slo meg

Patetisk dame

Har ikke silikon men får cyster i puppene innimellom. Var vist noe med hormoner i ubalanse. Ble sjekket 1 gang for 10år siden, da full sjekk. Og har faktisk ikke fått tilbud om ekstra sjekker eller fjerning av bryster. 

Skremmende at noen faktisk føler for å forsvare den dama. Men hun var jo nede på 24 plass på blogglisten i går, så klart det må komme klickbait. Av dama som sier hun ikke får betalt for klikk😂 

Skrevet

Nekter å gi dama klikk så hva handler innlegget om? Er det virkelig så drøyt hun drar det eller skal hun fjerne silikon? 

• Liker 4
Gjest Senil
Skrevet (endret)
14 timer siden, Bimmelim skrev:

Nekter å gi dama klikk så hva handler innlegget om? Er det virkelig så drøyt hun drar det eller skal hun fjerne silikon? 

Går heller aldri inn på bloggen. Søkte henne opp på FB nå og der ser det slik ut.

(Har ikke imgur, er det ikke lov med slike bilder så si i fra og jeg fjerner det)

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Endret av Senil
Gjest formula
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Bimmelim skrev:

Hun har tydeligvis fått tatt prøver av en kul i puppen. Den var ikke farlig. Så nå skal hun se om hun muligens skal fjerne begge brystene en gang i framtiden. Hun kommer antageligvis til å få tilbud om dette.

Så dama er altså frisk som en fisk, selv om en skulle tro det motsatte når en ser overskriften på FB, og alle hjertene.

Endret av formula
Skrevet
27 minutter siden, formula skrev:

Hun har tydeligvis fått tatt prøver av en kul i puppen. Den var ikke farlig. Så nå skal hun se om hun muligens skal fjerne begge brystene en gang i framtiden. Hun kommer antageligvis til å få tilbud om dette.

Så dama er altså frisk som en fisk, selv om en skulle tro det motsatte når en ser overskriften på FB, og alle hjertene.

Herregud den dama har ingen hemninger.

• Liker 21
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...