Pås Skrevet 29. mai 2018 #11121 Skrevet 29. mai 2018 En av leserne hennes har tjent 178 kroner på meningstorget hittil i mai, håper ikke hun har brukt mer enn 15 minutter... 7
Trollmora Skrevet 29. mai 2018 #11122 Skrevet 29. mai 2018 2 minutter siden, Pås skrev: En av leserne hennes har tjent 178 kroner på meningstorget hittil i mai, håper ikke hun har brukt mer enn 15 minutter... Da får vi vente på at hun skal ta de ut da....noe jeg har sett kan være en umulighet 7
Trollmora Skrevet 29. mai 2018 #11123 Skrevet 29. mai 2018 Men altså - renner kiloene av med denne kaffen? Hvor lenge var det siden "det kom litt fett I klem" på badedraktsbilde? Tenker bare på siden svigermor allerede hadde fredag kommentert at hun var blitt slankere og vips kom hun inn I buksene sine igjen. 8
Kollontaj Skrevet 29. mai 2018 #11124 Skrevet 29. mai 2018 Tar en dag eller to. #bloggervirkelighet 14
Sparkel Skrevet 29. mai 2018 #11125 Skrevet 29. mai 2018 12 minutter siden, Trollmora skrev: Men altså - renner kiloene av med denne kaffen? Hvor lenge var det siden "det kom litt fett I klem" på badedraktsbilde? Tenker bare på siden svigermor allerede hadde fredag kommentert at hun var blitt slankere og vips kom hun inn I buksene sine igjen. Den virker ikke... prøvd den. Eneste dokumenterte virkning for vektnedgang er mosjon og spise sunnere. Spør enhver klinisk ernæringsfysiolog. ( kjærlighetssorg og sykdom kan også være vektreduserende) Alt annet går man like fort opp i vekt igjen dersom man ikke passer på. Men tjener man penger på å bruke kaffen og får den gratis kan man vel allttids drikke den istedet for vanlig kaffe. « verden vil bedras» 12
Gjest formula Skrevet 29. mai 2018 #11126 Skrevet 29. mai 2018 Boikotter bloggen for tiden, men var innom FB-siden til annebrith.no. Ser hun reklamerer for "Husmorferie/jentetur/kurs i Spania", med ordene: "Noen som har lyst til å dra på husmorferie til Spania med meg i september?" Hva sier dere, skal vi slenge oss med?😀
Hummingbird2 Skrevet 29. mai 2018 #11127 Skrevet 29. mai 2018 1 minutt siden, formula skrev: Boikotter bloggen for tiden, men var innom FB-siden til annebrith.no. Ser hun reklamerer for "Husmorferie/jentetur/kurs i Spania", med ordene: "Noen som har lyst til å dra på husmorferie til Spania med meg i september?" Hva sier dere, skal vi slenge oss med?😀 Ha ha ha! Frister faktisk mer å feriere i selveste Fritzl-kjelleren 😂 19
Gjest Sorbus Skrevet 29. mai 2018 #11128 Skrevet 29. mai 2018 10 minutter siden, formula skrev: Boikotter bloggen for tiden, men var innom FB-siden til annebrith.no. Ser hun reklamerer for "Husmorferie/jentetur/kurs i Spania", med ordene: "Noen som har lyst til å dra på husmorferie til Spania med meg i september?" Hva sier dere, skal vi slenge oss med?😀 Jeg tar en for laget og blir med! Not! Tenk om (når) vi blir uenige og hun blokkerer meg irl, får jeg ikke bli med på flyet tilbake da? Hvorfor bruker hun så utdaterte uttrykk? Husmorferie, alenemødre osv.
Pittelille Skrevet 29. mai 2018 #11129 Skrevet 29. mai 2018 1 time siden, Sorbus skrev: Jeg tar en for laget og blir med! Not! Tenk om (når) vi blir uenige og hun blokkerer meg irl, får jeg ikke bli med på flyet tilbake da? Hvorfor bruker hun så utdaterte uttrykk? Husmorferie, alenemødre osv. Ja blir dere uenige på tur må du sove ute og får ikke ta samme fly hjem 😂 Og så klart hengt ut på bloggen da😉 8
Marimba Skrevet 29. mai 2018 #11130 Skrevet 29. mai 2018 Vil dette isåfall bety at AB og andre bloggere må merke reklameinnlegg hvor de bruker filter både med retusjering og med reklame? https://www.dagbladet.no/nyheter/na-skal-retusjert-reklame-merkes/69849969 9
Gjest formula Skrevet 29. mai 2018 #11131 Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, Sorbus skrev: Jeg tar en for laget og blir med! Not! Tenk om (når) vi blir uenige og hun blokkerer meg irl, får jeg ikke bli med på flyet tilbake da? Hvorfor bruker hun så utdaterte uttrykk? Husmorferie, alenemødre osv. Men tenk for et fantastisk tilbud da!? En hel uke ferie med selveste Anne Brith, for bare 9000 kr! Sikkert ikke lite hun har å dele på bloggen etterpå, både av bilder og samtaler. Takk, men nei takk.
filifjonka Skrevet 29. mai 2018 #11132 Skrevet 29. mai 2018 2 minutter siden, formula said: Men tenk for et fantastisk tilbud da!? En hel uke ferie med selveste Anne Brith, for bare 9000 kr! Sikkert ikke lite hun har å dele på bloggen etterpå, både av bilder og samtaler. Takk, men nei takk. AB inngir en slik tillit, selvfølgelig ville jeg betro meg til henne i et svakt øyeblikk. 11
Helado Skrevet 29. mai 2018 #11133 Skrevet 29. mai 2018 58 minutter siden, filifjonka skrev: AB inngir en slik tillit, selvfølgelig ville jeg betro meg til henne i et svakt øyeblikk. Mens hun snapper så klart...... 10
tuttavims Skrevet 29. mai 2018 #11134 Skrevet 29. mai 2018 3 timer siden, formula skrev: Boikotter bloggen for tiden, men var innom FB-siden til annebrith.no. Ser hun reklamerer for "Husmorferie/jentetur/kurs i Spania", med ordene: "Noen som har lyst til å dra på husmorferie til Spania med meg i september?" Hva sier dere, skal vi slenge oss med?😀 Hahahahaha- det hadde jo vært helt utrulig vittig å samle en gjeng fra KG og dra- det kunne blitt materiale til en film... 😂😂😂😂 22
Gjest formula Skrevet 29. mai 2018 #11135 Skrevet 29. mai 2018 30 minutter siden, Helado skrev: Mens hun snapper så klart...... Kan levende se for meg den kvelden jeg får i meg en mugge sangria for mye, fniser på rommet med de andre husmødrene, vil være litt vågal -tar på den korte blondekjolen -skål! Fem timer senere, etter vill dans med de lokale folkedanserne som er innleid for anledningen, samt karaoke helt på slutten, snurrer jeg i seng. Våkner fortumlet utpå formiddagen, sjekker snap, og gjett hva jeg ser på Anne Briths story?...
Gjest pelikanen Skrevet 29. mai 2018 #11136 Skrevet 29. mai 2018 4 timer siden, formula skrev: Boikotter bloggen for tiden, men var innom FB-siden til annebrith.no. Ser hun reklamerer for "Husmorferie/jentetur/kurs i Spania", med ordene: "Noen som har lyst til å dra på husmorferie til Spania med meg i september?" Hva sier dere, skal vi slenge oss med?😀 Hvilke kurs er det? Og hvor mange timer er det kurset? Er det kurs hun skal holde? 9000 for en uke? I september... I september får du dritbillige turer. 9000 er vel med betaling til henne? Årsaken til at jeg har en god sparekonto, og snart nedbetalt hus, er at jeg er mer økonomisk enn å betale 9000 for en uke
Devilmom Skrevet 29. mai 2018 #11137 Skrevet 29. mai 2018 En tur med Anne Brith vil jo være en drøm for livet,slipper å ta bilder selv for å sikre minner,alt dukker opp hos bakemorahun blir sikkert å bruke alt i sin kommende bok, Livet som Anne Brith,en superblogger 7
Helado Skrevet 29. mai 2018 #11139 Skrevet 29. mai 2018 (endret) Jeg gidder ikke reise på ferie og betale 9950,- for å høre om detox og muffintop og god bakterieflora i tarmen. Skal jeg på ferie, så er dette ting jeg ikke gidder å tenke på, og ferie med AB? Hadde jo vært stressa og smånervøs hele turen for hva hun kan finne på. Så nei, jeg gidder ikke betale så mye penger for å plage meg selv, og så måtte betale for en ny ferie etterpå så jeg kunne slappe av Endret 29. mai 2018 av Helado 9
terteskjell Skrevet 29. mai 2018 #11140 Skrevet 29. mai 2018 6 timer siden, formula skrev: Boikotter bloggen for tiden, men var innom FB-siden til annebrith.no. Ser hun reklamerer for "Husmorferie/jentetur/kurs i Spania", med ordene: "Noen som har lyst til å dra på husmorferie til Spania med meg i september?" Hva sier dere, skal vi slenge oss med?😀 Ja du kan tro jeg gidder å betale ca 13000 kr pluss lommepenger for å dra på husmorferie med selveste AB og hennes venner. 4
Fremhevede innlegg