Gjest pelikanen Skrevet 28. mai 2018 #11081 Skrevet 28. mai 2018 Leste siden hennes, hos en venn i dag. Hun var der inn å leste. Tidligere uttalte hun bla i Dagbladet etter det famøse bildet. Hun hadde lagt på seg... Det var fett på bildet. Så plutselig reklamerer hun for den kaffen. Svigermor sier hun ser slankere ut. Må le. Alt virker slankende, bare du spiser mindre mat. Ferdig snakka, det virker på meg! Det sier hun. Reklamerer for noe som er dømt nord og ned. Om du drikker denne kaffen, og spiser det samme som før, går du ikke ned i vekt. Drikker du denne kaffen, og spiser mindre, går du ned i vekt. Da kan du kutte ut denne kaffen, drikk vann og spar penger. Merkelig at bloggere mister all kritisk sans når det kommer til reklame. Gi meg en seriøs forskning, som viser at denne kaffen er slankende. Firmaet har fått kritikk for påstandene sine.
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 28. mai 2018 Populært innlegg #11082 Skrevet 28. mai 2018 6.mal: Lagt på seg fordi hun koser seg for mye. 8.mai: Falt om på badet. 15.mai: Venter på resultater fra sykehuset. Har lagt på seg. Tror noe er galt. 25.5: Holder en krise hemmelig. 26.5: Alt forbedres: hud og hår osv. Kun redd for å dø. 27.5 Tenk om jeg har en uke igjen å leve? Ikke alle får et langt liv. 27. mai: Slankekaffe. 63
Pæddan Skrevet 28. mai 2018 #11083 Skrevet 28. mai 2018 27 minutter siden, Kollontaj skrev: 6.mal: Lagt på seg fordi hun koser seg for mye. 8.mai: Falt om på badet. 15.mai: Venter på resultater fra sykehuset. Har lagt på seg. Tror noe er galt. 25.5: Holder en krise hemmelig. 26.5: Alt forbedres: hud og hår osv. Kun redd for å dø. 27.5 Tenk om jeg har en uke igjen å leve? Ikke alle får et langt liv. 27. mai: Slankekaffe. ER godt kaffen redder alle problemene hennes! 14
Gjest pelikanen Skrevet 28. mai 2018 #11084 Skrevet 28. mai 2018 1 time siden, Kollontaj skrev: 6.mal: Lagt på seg fordi hun koser seg for mye. 8.mai: Falt om på badet. 15.mai: Venter på resultater fra sykehuset. Har lagt på seg. Tror noe er galt. 25.5: Holder en krise hemmelig. 26.5: Alt forbedres: hud og hår osv. Kun redd for å dø. 27.5 Tenk om jeg har en uke igjen å leve? Ikke alle får et langt liv. 27. mai: Slankekaffe. En uke igjen.... Gjesp. Hvem bryr seg om slanking da? Dessuten med den mengden mat de får i kassen, som ikke er nok til alle, så legger du ikke på deg. Om du studerer bilde av henne i dag, får 4 mnd siden, for et år siden, så vises ikke det. Du legger ikke bare på deg over ræva. Alderstillegg kallet jeg det, noe som er normalt.
Silkebris Skrevet 28. mai 2018 #11085 Skrevet 28. mai 2018 1 time siden, Kollontaj skrev: 6.mal: Lagt på seg fordi hun koser seg for mye. 8.mai: Falt om på badet. 15.mai: Venter på resultater fra sykehuset. Har lagt på seg. Tror noe er galt. 25.5: Holder en krise hemmelig. 26.5: Alt forbedres: hud og hår osv. Kun redd for å dø. 27.5 Tenk om jeg har en uke igjen å leve? Ikke alle får et langt liv. 27. mai: Slankekaffe. Slankekaffe?? Haha jaha.. 2
Gjest pelikanen Skrevet 28. mai 2018 #11086 Skrevet 28. mai 2018 6 minutter siden, Silkebris skrev: Slankekaffe?? Haha jaha.. Hun skal ikke frykte for bloggen, hun har ferdig manus for et år frem i tid. Så om hun snubler og skader hendene, så blir det heller ingen problem.
Silkebris Skrevet 28. mai 2018 #11087 Skrevet 28. mai 2018 (endret) 2 minutter siden, pelikanen skrev: Hun skal ikke frykte for bloggen, hun har ferdig manus for et år frem i tid. Så om hun snubler og skader hendene, så blir det heller ingen problem. Kanskje hun har håndforsikring som pianistene? Eller som Jennifer Lopez som har forsikret stumpen? Endret 28. mai 2018 av Silkebris 2
Gjest CecilieX Skrevet 28. mai 2018 #11088 Skrevet 28. mai 2018 (endret) Jaja, AnneBrith. Synes det er gøy at du i innlegget der du belærer andre om toleranse og fordommer, også slipper igjennom kommentar om «sjuskene på KF». Endret 29. mai 2018 av CecilieX
Kollontaj Skrevet 28. mai 2018 #11089 Skrevet 28. mai 2018 Hun har redaktøransvaret. Jeg tar meg forøvrig ikke nær av det, selv om det er styggere enn noe som er skrevet her inne om AB. 13
Gjest formula Skrevet 28. mai 2018 #11090 Skrevet 28. mai 2018 13 minutter siden, CecilieX skrev: Jaja, AnneBrith. Synes det er gøy at du i innlegget det du belærer andre om toleranse og fordommer, også slipper igjennom kommentar om «sjuskene på KF». At de ikke klarer å komme på et bedre ord enn sjuske? Har sett det flere ganger når KG skal beskrives. Sjuske: (nedsettende) kvinne som slurver med sitt utseende. Synes det blir veldig lite presist.
Chrisssi Skrevet 28. mai 2018 #11091 Skrevet 28. mai 2018 53 minutter siden, pelikanen skrev: En uke igjen.... Gjesp. Hvem bryr seg om slanking da? Dessuten med den mengden mat de får i kassen, som ikke er nok til alle, så legger du ikke på deg. Om du studerer bilde av henne i dag, får 4 mnd siden, for et år siden, så vises ikke det. Du legger ikke bare på deg over ræva. Alderstillegg kallet jeg det, noe som er normalt. Når man i tillegg vet at hun har mange innlegg klare til etter sin død................ Blir provosert at hvordan hun spiller på sykdom og død, for et kvinnemenneske. Jeg er så inderlig glad for å slippe å omgås en slik person 20
Gjest Asti Skrevet 28. mai 2018 #11092 Skrevet 28. mai 2018 32 minutter siden, CecilieX skrev: Jaja, AnneBrith. Synes det er gøy at du i innlegget det du belærer andre om toleranse og fordommer, også slipper igjennom kommentar om «sjuskene på KF». 😂
ESFP Skrevet 28. mai 2018 #11093 Skrevet 28. mai 2018 AB i dagens innlegg: "Som noen av dere vet så gir jeg ofte en del av min inntekt til mennesker som har det vanskelig." Jeg har ikke fulgt AB siden hun startet å blogge, men jeg kan ikke huske at hun har delt så mye av sin egen inntekt til mennesker som har det vanskelig. Har hun glemt å "flashe" så vikitg informasjon eller har jeg gått glipp av noe? 32
Gjest Max Potente Skrevet 28. mai 2018 #11094 Skrevet 28. mai 2018 (endret) 46 minutter siden, ESFP said: AB i dagens innlegg: "Som noen av dere vet så gir jeg ofte en del av min inntekt til mennesker som har det vanskelig." Jeg har ikke fulgt AB siden hun startet å blogge, men jeg kan ikke huske at hun har delt så mye av sin egen inntekt til mennesker som har det vanskelig. Har hun glemt å "flashe" så vikitg informasjon eller har jeg gått glipp av noe? Så dette er grunnen til at hun ikke har flere oppsparte midler? Siden det kommer fra dama som også skrev "Dugnad? Nei takk!" så har jeg veldig lyst til se å kvitteringer for alle pengene hun har gitt bort slik. De som alltid skryter av seg selv gjør ofte det fordi andre ikke har noe godt å si om dem, etter min erfaring. Endret 28. mai 2018 av Max Potente
Gjest pelikanen Skrevet 28. mai 2018 #11095 Skrevet 28. mai 2018 28 minutter siden, ESFP skrev: AB i dagens innlegg: "Som noen av dere vet så gir jeg ofte en del av min inntekt til mennesker som har det vanskelig." Jeg har ikke fulgt AB siden hun startet å blogge, men jeg kan ikke huske at hun har delt så mye av sin egen inntekt til mennesker som har det vanskelig. Har hun glemt å "flashe" så vikitg informasjon eller har jeg gått glipp av noe? Ja det tror vi på. Gir bort en del av sin inntekt. Svada. Mortheresa rollen, kler deg ikke. Det passer ikke med alt du har skrevet. Du fantaserer...
Gjest Varma Skrevet 28. mai 2018 #11096 Skrevet 28. mai 2018 Hva med å bruke pengene på sin egen familie, istedenfor å være klikkhore og selge ut barna sine? Mor theresa imaget hun ønsker å vise stemmer ikke med hverken ord eller handling. Her er det ikke samsvar med kart og terreng forråsidetsånn.
Grytelokk Skrevet 28. mai 2018 #11097 Skrevet 28. mai 2018 Virkelige helter er de som gjør gode ting også mens ingen ser på. 16
Gjest Regn Skrevet 28. mai 2018 #11098 Skrevet 28. mai 2018 Eg trur ho ender opp med å kjøpe der ho leiger no. Eg trur salet berre er eit spel for bloggen
Lillemini Skrevet 28. mai 2018 #11099 Skrevet 28. mai 2018 1 minutt siden, Grytelokk skrev: Virkelige helter er de som gjør gode ting også mens ingen ser på. Ja, og hva er "en del av min inntekt"? De fleste av oss har jo noe vi donerer til hver måned. Selv er det Amnesty og SOS barnebyer. Snakk om noen hundre kroner. Hadde aldri falt meg inn å si at jeg bruker en del av min inntekt på andre. Da tenker jeg at man bruker en betydelig del av inntekten, altså ganske store summer. 22
Pås Skrevet 28. mai 2018 #11100 Skrevet 28. mai 2018 Jaja, så fikk man oppleve å bli kalt sjuske av fansen til AB også, kan man synke dypere...? 😂 6
Fremhevede innlegg