Rosalie Skrevet 17. mai 2018 #10601 Skrevet 17. mai 2018 (endret) 1 time siden, foreveralone skrev: Hvor er Erik 32 Bærum? Champagneparty på Lektern, kanskje? Ut fra IGen hans ville det være veldig typisk hans greie. Han har neppe gått fra partyboy til satt familiefar selv om han har dame med barn... Endret 17. mai 2018 av Rosalie 13
Lillemini Skrevet 17. mai 2018 #10602 Skrevet 17. mai 2018 3 timer siden, terteskjell skrev: Her er jeg enig med deg.. men er det slik at Nordlandsbunaden er noe kortere enn mange andre? Ja bunaden hennes har helt riktig lengde. Jeg liker den best litt lengre, men ABs er helt korrekt etter boken. 4
terteskjell Skrevet 17. mai 2018 #10603 Skrevet 17. mai 2018 Hun fikk jo skrevet hvor de spiste i dag på snapchat.. skjult reklame? 1
Christiane_W Skrevet 17. mai 2018 #10604 Skrevet 17. mai 2018 1 time siden, Rosalie skrev: Champagneparty på Lektern, kanskje? Ut fra IGen hans ville det være veldig typisk hans greie. Han har neppe gått fra partyboy til satt familiefar selv om han har dame med barn... Eller på Nox & Sollihagen på Solli plass? https://www.aftenposten.no/osloby/i/Ql0ja4/Dette-bordet-koster-30000-kroner-a-reservere-pa-17-mai Ellers er det jo mange familier fra Oslo vest og Bærum som har lunsj på Theatercafeen som tradisjon på 17. mai, ikke like høy partyfaktor som Lekter'n og Nox da. 4
terteskjell Skrevet 17. mai 2018 #10605 Skrevet 17. mai 2018 1 minutt siden, Christiane_W skrev: Eller på Nox & Sollihagen på Solli plass? https://www.aftenposten.no/osloby/i/Ql0ja4/Dette-bordet-koster-30000-kroner-a-reservere-pa-17-mai Ellers er det jo mange familier fra Oslo vest og Bærum som har lunsj på Theatercafeen som tradisjon på 17. mai, ikke like høy partyfaktor som Lekter'n og Nox da. Kommer nok ett innlegg på blogg eller snapchat hvor han er med.. Hun har sluttet og lese her inne sier hun men tror nok hun gjør dette å må bevise at han fortsatt er med familien.. 4
SjokoLine Skrevet 17. mai 2018 #10606 Skrevet 17. mai 2018 Var det ikke pizzaboyen som var mer glad i makronene enn i AB (eller noe slikt, ifølge AB selv)? Da tilbringer han vel dagen sammen med sin nye familie - noe annet kan man ikke forvente. Eller vent....det var dette med ord versus handling da...det er jo litt vanskelig å holde tunga rett i munnen der....for enkelte. 16
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. mai 2018 #10607 Skrevet 17. mai 2018 3 timer siden, terteskjell skrev: hadde ikke på lyd så den hørte jeg ikke.. Men synes det har blitt mindre eksponering av de 3 største makronene i media nå fremfor før.. Ser aldri noe mer fra trening i hallen. Nå er de i en alder hvor de kanskje har begynt å forstå mere å sier ifra. Men kan enda bli bedre. Kanskje noen har sagt i fra at Norges Idrettsforbund faktisk har retningslinjer rundt dette med offentliggjøring av film/bilde av barn: https://www.idrettsforbundet.no/tema/retningslinjer/retningslinjer-for-publisering-av-bilder-og-film-av-barn/
terteskjell Skrevet 17. mai 2018 #10608 Skrevet 17. mai 2018 6 minutter siden, Zeitgeist skrev: Kanskje noen har sagt i fra at Norges Idrettsforbund faktisk har retningslinjer rundt dette med offentliggjøring av film/bilde av barn: https://www.idrettsforbundet.no/tema/retningslinjer/retningslinjer-for-publisering-av-bilder-og-film-av-barn/ Jeg reagerte sterkt da jeg så episoden av bloggerene når de var på den ene konkurransen som makronene var med på. Her ble jo selve oppvisningene pr ag vist på TV2 Sumo. Noe alle lag og deltagere vet. Men når jeg ser de filmer fra Tv2 og jeg ser flere kjente barn fra idrettslag i episoden så blir dette feil. Det ble aldri opplyst at AB og hennes filmteam skulle filme til bloggerene. Er dette egentlig lov? 9
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. mai 2018 #10609 Skrevet 17. mai 2018 11 minutter siden, terteskjell skrev: Jeg reagerte sterkt da jeg så episoden av bloggerene når de var på den ene konkurransen som makronene var med på. Her ble jo selve oppvisningene pr ag vist på TV2 Sumo. Noe alle lag og deltagere vet. Men når jeg ser de filmer fra Tv2 og jeg ser flere kjente barn fra idrettslag i episoden så blir dette feil. Det ble aldri opplyst at AB og hennes filmteam skulle filme til bloggerene. Er dette egentlig lov? Godt spørsmål. Jeg vet ikke, men kanskje har det noe med at det går under "situasjonsbilder" https://www.datatilsynet.no/samfunnsomrader/internett-og-apper/bilder-pa-nett/
Gjest Vitting Skrevet 18. mai 2018 #10610 Skrevet 18. mai 2018 Anne Brith kommer med nok en oppdiktet historie i dag, om en gutt som kom og sa at mamma sier du er sleip. Da kom denne fantastiske helgenen AB fram og ikke bare viste interesse i denne guttens privatliv (hvordan går det med svømmingen din?), men sa at gutten måtte si at mamman hans så helt fantastisk ut i dag. #killthemwithkindness. Tenk å være så usikker på seg selv at man fabrikkerer slikt vås? Og hva man tror om seg selv? Selvsagt er hun også i full treningsmodus og må filme seg selv både joggende og med mageøvelser MED klokkeslettet på slik at alle i hele verden skal få se både hvor sporty hun er, og at hun er så "korrekt" at hun gjør det på mårran. Det er så falskt alt sammen, at det ikke en gang er til å grine av. Det er til å kaste i en søppelbøtte. Hun kaster bort sine og barnas liv på å forsøke å lage et glansbilde på internett, i stedet for å leve i virkeligheten.
Gjest formula Skrevet 18. mai 2018 #10611 Skrevet 18. mai 2018 (endret) 28 minutter siden, Vitting skrev: Anne Brith kommer med nok en oppdiktet historie i dag, om en gutt som kom og sa at mamma sier du er sleip. Da kom denne fantastiske helgenen AB fram og ikke bare viste interesse i denne guttens privatliv (hvordan går det med svømmingen din?), men sa at gutten måtte si at mamman hans så helt fantastisk ut i dag. #killthemwithkindness. Tenk å være så usikker på seg selv at man fabrikkerer slikt vås? Og hva man tror om seg selv? Selvsagt er hun også i full treningsmodus og må filme seg selv både joggende og med mageøvelser MED klokkeslettet på slik at alle i hele verden skal få se både hvor sporty hun er, og at hun er så "korrekt" at hun gjør det på mårran. Det er så falskt alt sammen, at det ikke en gang er til å grine av. Det er til å kaste i en søppelbøtte. Hun kaster bort sine og barnas liv på å forsøke å lage et glansbilde på internett, i stedet for å leve i virkeligheten. Synes også den historien virker å være oppdiktet. Sannsynligvis for å vise hvor enestående edel hun selv er, som tar det på denne måten. Legger ellers merke til forsvarstalen, der hun rett etter å ikke ha hatt tid til det viktige foreldremøtet, heller ikke hadde mulighet for å delta på dugnad. Hun kom heller ikke tidsnok til oppgavene som pølseansvarlig og kaffekoker. MEN, her skal man ikke slite med dårlig samvittighet for slike bagateller(som hører foreldrerollen til), men tvert i mot rose seg selv for alt man faktisk rekker. (Som å stå tidlig opp og trene) Min følelse er at kanskje ikke 17 mai var helt vellykket for AB? Trøsten får være at selv om folk på Sørumsand "snakker dritt", og damene har sluttet å hilse, så stopper mannfolka opp og slår av en prat. Endret 18. mai 2018 av formula
Populært innlegg ESFP Skrevet 18. mai 2018 Populært innlegg #10612 Skrevet 18. mai 2018 Hva vil AB si med dagens innlegg? Min konklusjon: folkeskikk og samarbeid for å gjennomføre en festdag for ungene er ikke viktigere enn AB sine egne behov. Kan man ikke stille dugnad 16. mai, gir man beskjed. Det var ikke viktig nok for henne... Men de som samvittighetsfulle står igjen og må gjøre ekstra arbeid for de som ikke kommer, de tenker hun ikke på. Noen har sosial angst, men man må likevel kunne gi beskjed om man ikke kan stille på dugnad eller ikke kan bake en kake. Selv om man har sosial angst betyr ikke dette man ikke har folkeskikk. Alle kan finne på en hvit løgn i god tid om man vet at dugnad og kake blir for vanskelig. Prøv selv det du oppfordrer til AB... å sette deg inn i andres liv noen gang. Sett deg inn i livet til den samvittighetsfulle mor eller far som bruker mer tid enn planlagt på 16. mai dugnaden for fellesskapet fordi andre mener det ikke er viktig nok. Sett deg inn i livet til den mor eller far som tar den ekstravakten på 17. mai fordi andre ikke gir beskjed om de ikke kommer og derfor ikke får tilbrakt så mye tid med egne barn. Sett deg inn i de som prøver å planlegge en 17. mai for fellesskapet og ser at mange ikke leverer kaker og håper at ikke klagestormen 18. mai blir stor fordi alle ikke fikk mat på den store dagen. Men neida... Skryt heller litt av deg selv for hvor mye bedre du er enn andre til å tenke positivt og se det gode i mennesker rundt deg. 81
Kollontaj Skrevet 18. mai 2018 #10613 Skrevet 18. mai 2018 (endret) En eneste ting fikk hun kommunisert med innlegget: AB sin rett til å fortsette å være egoistisk og selvopptatt. (Og til det med å ikke komme til oppgavene dine på 17.mai: det er ganske kjipt å måtte stå tre timer ekstra når du egentlig hadde en middagsavtale. Men pytt, man får tenke på andre. 🙄) Endret 18. mai 2018 av Kollontaj 37
Mrs O'Donell Skrevet 18. mai 2018 #10614 Skrevet 18. mai 2018 Det er det desidert mest flaue innlegg jeg noen gang har lest! Og jeg leser både Villa Paprika og CBE. Så pinlig! Men så lenge mennene snakker med henne, så... 😂😂😂 38
Kollontaj Skrevet 18. mai 2018 #10615 Skrevet 18. mai 2018 7 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Det er det desidert mest flaue innlegg jeg noen gang har lest! Og jeg leser både Villa Paprika og CBE. Så pinlig! Men så lenge mennene snakker med henne, så... 😂😂😂 Det er av og til bra å være sexy. (ABs egen omtale av seg selv.) 26
Gjest Hold the door Skrevet 18. mai 2018 #10616 Skrevet 18. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest Vitting Skrevet 18. mai 2018 #10617 Skrevet 18. mai 2018 Så passende at akkurat Ørjan Buroe reklamerer på AB's snap. Null integritet tiltrekker hverandre?
Hei2016-2 Skrevet 18. mai 2018 #10619 Skrevet 18. mai 2018 Hon forsvarar det at hon inte ställde up med att andra inte ställer up på grund av sosial ångest och då kan inga bli arga på dom? Men har hon d själv? Fattar inte... 29
Gjest orfeus Skrevet 18. mai 2018 #10620 Skrevet 18. mai 2018 Nå er jeg virkelig glad for å ha boikottet ABs mange kanaler, jeg tror hjernen min hadde krympet etter å ha lest/sett de siste utspillene hennes. Det er egentlig litt skadelig å følge med i denne tråden ...
Fremhevede innlegg