Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest formula
11 timer siden, Søtefløte skrev:

Ikke fall for fristelsen og klikk dere inn på AB i dag. Innlegget nå på morgenen var bare svada og hun var ikke klar for å fortelle leserne noe om det valget hun har tatt. Det fikk vi se på TV til HØSTEN. 

Den dama driver det største klikk-horeriet jeg har sett.... og hun er voksen?! 

Jeg har ikke lest innlegget, men var inne på FB-siden hennes, og ingen tvil om at leserne er sure, tror hun har fått 10-12 negative tilbakemeldinger. Så dette faller ikke i smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig litt merkelig at hun lar de negative tilbakemeldingene stå, men hun prøver vel å få litt sympati da...og samle opp litt til neste «stakkars-meg-jeg-er-et-offer»-innlegg.

Men blokkeringsfunksjonen går nok varm der borte på Sørumsand...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
1 time siden, formula skrev:

Jeg har ikke lest innlegget, men var inne på FB-siden hennes, og ingen tvil om at leserne er sure, tror hun har fått 10-12 negative tilbakemeldinger. Så dette faller ikke i smak. 

Hvilken FB-side er det? Jeg gikk inn på Anne Brith Davidsen på facebook men der var siste innlegget fra 4. mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
13 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Hvilken FB-side er det? Jeg gikk inn på Anne Brith Davidsen på facebook men der var siste innlegget fra 4. mai...

FB-siden annebrith.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, formula skrev:

Jeg har ikke lest innlegget, men var inne på FB-siden hennes, og ingen tvil om at leserne er sure, tror hun har fått 10-12 negative tilbakemeldinger. Så dette faller ikke i smak. 

16 sure kommentarer til nå.. det innlegget var helt bak mål. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett alle episodene enda, så mulig noe lignende finnes allerede, men Black Mirror burde lage en episode om ei som AB, som selger livet sitt og barna sine for klikk og annonsører. 

Tipper det kunne blitt ganske tankevekkende og skremmende, akkurat som de fleste andre episodene deres. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ranunkelen skrev:

Alt for kort bunad er virkelig ikke pent.

Her er jeg enig med deg.. men er det slik at Nordlandsbunaden er noe kortere enn mange andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt: Egentlig skal alle (?) bunader stoppe ved ankelen, men trenden er at de nå er fotside (unntatt Setesdalsbunaden, da, som stopper ved kneet). Jeg har ikke sett AB i bunad. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
21 timer siden, margrit skrev:

Takk! Gikk faktisk bare inn her nå for å unngå denne clickbaiten😊

Kommer med noe hun har grudd seg for å fortelle? Noe hun ikke vil si... Noe lesere får se til høsten. Tror hun undervurderer leserne sine. Folk drifter i om hun flytter til Kina, slutter å blogge, eller hva det måtte være. Bloggere slutter... Blir noe skriverier, men så er de glemt. Folk er ikke avhengi av de. Kommer nye til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Ramlet innom snap... Og ramlet innom ab. Ikke engang 17 mai bilder fra barna på skole kan hun unngå reklame. Geit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pelikanen skrev:

Kommer med noe hun har grudd seg for å fortelle? Noe hun ikke vil si... Noe lesere får se til høsten. Tror hun undervurderer leserne sine. Folk drifter i om hun flytter til Kina, slutter å blogge, eller hva det måtte være. Bloggere slutter... Blir noe skriverier, men så er de glemt. Folk er ikke avhengi av de. Kommer nye til. 

Kan da umulig være at hun slutter å blogge. Er det noe å grue seg til å fortelle.. 

Er jo ikke verdens undergang om hu skulle slutte

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, pelikanen skrev:

Ramlet innom snap... Og ramlet innom ab. Ikke engang 17 mai bilder fra barna på skole kan hun unngå reklame. Geit

Jeg ser ikke noe reklame idag, det står ikke annonse eller reklame på noen av snappene jeg har sett? Hvis du mener Tine så er det et filter alle på Snap kan bruke idag :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pelikanen skrev:

Ramlet innom snap... Og ramlet innom ab. Ikke engang 17 mai bilder fra barna på skole kan hun unngå reklame. Geit

Om du mener dette med reklamen med Tine så bruker nesten alle det i dag.. Men all denne eksponeringen kunne hun unngått

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, terteskjell skrev:

Om du mener dette med reklamen med Tine så bruker nesten alle det i dag.. Men all denne eksponeringen kunne hun unngått

Enig, men utenom det så synes jeg "sangen" i speilet var ganske klein :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Diamant skrev:

Enig, men utenom det så synes jeg "sangen" i speilet var ganske klein :fnise:

hadde ikke på lyd så den hørte jeg ikke..

Men synes det har blitt mindre eksponering av de 3 største makronene i media nå fremfor før.. Ser aldri noe mer fra trening i hallen. Nå er de i en alder hvor de kanskje har begynt å forstå mere å sier ifra. Men kan enda bli bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bekymret for nakken hennes. Hun må da bli ganske stiv slik som hun jevnt over skakker på hodet og drar i håret. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, foreveralone skrev:

Hvor er Erik 32 Bærum?

ja si det... Han dukker nok opp til middag i kveld

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...