Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er greia med at kjæresten presenteres som "influenser" som yrke på God kveld, Norge! egentlig?

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Gjest formula
Skrevet (endret)
7 timer siden, Sol79 skrev:

Hva er greia med at kjæresten presenteres som "influenser" som yrke på God kveld, Norge! egentlig?

Ser ut som han på en eller annen måte skal involveres i bloggen, mer enn som den statisten han er i dag.:

"Erik har også måtte kaste seg inn i bloggjobben. Det er for mye som skal skje på kort tid nå."

"Erik fikk videokurs av Fabian i går. Er det en som er rå på video og youtube så er det Fabian. Erik skal begynne å filme video og redigere alt som skal ut". 

Så noe skal altså skje. Hun kan selvsagt ikke si noe mer, men hun har tatt en avgjørelse, og det skal bli så tøft fremover som det aldri har vært. 

Endret av formula
Gjest formula
Skrevet (endret)
2 minutter siden, formula skrev:

feil

Endret av formula
Skrevet
1 minutt siden, Trollmora skrev:

Takk ;)

Hehe, min store funksjon i denne tråden, men jeg syns det er gøy da :)

• Liker 10
Skrevet

Og overraskende nok røper hun heller ikke i dag hva den store beslutningen hun har tatt, handler om. 

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, pøbelsara skrev:

Og overraskende nok røper hun heller ikke i dag hva den store beslutningen hun har tatt, handler om. 

Får vel ikke høre noe om det heller

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, formula skrev:

Ser ut som han på en eller annen måte skal involveres i bloggen, mer enn som den statisten han er i dag.:

"Erik har også måtte kaste seg inn i bloggjobben. Det er for mye som skal skje på kort tid nå."

"Erik fikk videokurs av Fabian i går. Er det en som er rå på video og youtube så er det Fabian. Erik skal begynne å filme video og redigere alt som skal ut". 

Så noe skal altså skje. Hun kan selvsagt ikke si noe mer, men hun har tatt en avgjørelse, og det skal bli så tøft fremover som det aldri har vært. 

Nå skal vel mor satse på youtube fremover, og forsøke å bygge seg opp en følgermasse der.

• Liker 11
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg vet ikke helt jeg. Hun pusher og pusher i alle kanaler, men lesertallene lyver ikke. Hun jabber i vei om hard jobbing, store prosjekter og strategiske valg. Det er jo ikke akkurat som om det har så stor effekt. Hun tviholder på et image som relevant influencer, men hun synker som en stein på listene når hun ikke bedriver klikkblogging. 

Alle de andre som er med på Bloggerne ligger høyere på listene med bedre tall. Det er litt å tenke på. 

Gjest Hummel34
Skrevet

De skal sikkert flytte sammen, og Eirik og hans familienkjøpe hus til dem alle....

Skrevet

Jeg blir litt facinert over at ting liksom er så tøft og vanskelig.  I hvilken målestokk tenker jeg? Slik som hun skriver er sånn tøft jeg tenker i forhold til sykdom, dødsfall og livskriser. 

• Liker 19
Gjest orfeus
Skrevet (endret)
4 timer siden, Helado skrev:

Hele dagens innlegg fra AB, som alltid uten bilder :) 

Ryddet for brudd på åndsverkloven;
Hanne Mari, forumansvarlig

Hovedlink:http://annebrith.blogg.no/1523858972_tffe_tider.html

Takk for imgur! Det var sjokkerende og trist lesning.

«Something is rotten in the state of Denmark» 

Endret av orfeus
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Har ikke lest mye av bloggen hennes, men skjønner ingenting. Er hun gravid? Og hvis hun har det så travelt, hvorfor stiller ikke kjæresten hennes opp og hjelper henne med å få kabalen til å gå opp?

Skrevet
1 time siden, terteskjell skrev:

Får vel ikke høre noe om det heller

Joda👍😊

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Karamelle skrev:

Joda👍😊

Hiv dere over tastaturet. Hun har lagt ut nye opplysninger dere DERE er innvolvert 😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Kan det være bok? Så dagens bloggerne og da spør ei «hvordan går det med boken din?». 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Karamelle skrev:

Hiv dere over tastaturet. Hun har lagt ut nye opplysninger dere DERE er innvolvert 😂😂😂

Wow, skal si du følger hyppig med på oppdateringer tidlig en mandag formiddag.

Har ikke lest innlegget, men regner med at det omhandler KG, så da skjønner jeg ikke helt hvorfor du skriver dere med store bokstaver, og ikke oss. For du er da vitterlig her å kommenterer du også? En aktiv KG’er??

• Liker 43
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
Akkurat nå, Sølv_dugg skrev:

Wow, skal si du følger hyppig med på oppdateringer tidlig en mandag formiddag.

Har ikke lest innlegget, men regner med at det omhandler KG, så da skjønner jeg ikke helt hvorfor du skriver dere med store bokstaver, og ikke oss. For du er da vitterlig her å kommenterer du også? En aktiv KG’er??

Ja, vi på KG er så fæle og gjør ulovlige ting ved å  skrive om henne her. Hun følte seg mobbet på arbeidsplassen sin, siden Egmont eier KG. Vel, jeg leste aldri noe av bloggen hennes før jeg kom over denne tråden om henne, og bloggen er... Kjedelig... Så blir nok ikke å titte innom jevnlig. Tror nok ikke valget hun har tatt, er det smarteste.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...