Mitral Skrevet 13. april 2018 #9361 Skrevet 13. april 2018 4 timer siden, Karamelle skrev: Men dere må lese og kommentere.... fascinerende😆 Fascinerende oppførsel på AB ja. Leste det forøvrig på en imgur, så ble ingen klikk fra meg 14
Mitral Skrevet 13. april 2018 #9362 Skrevet 13. april 2018 5 minutter siden, Bustefisk skrev: Det kommer vel helt an på hva man har i egenkapital, fremtidsplaner å vise til, samt hva en kan falle tilbake på. En toppblogger i dag (aner ikke hvor på lista AB er) tjener jo lett 300.000 i mnd med litt innsats (klikk og drama + youtube).Har man spart opp en god egenkapital stiller man jo godt i seg selv. Men nå har vel AB en utanning å vise til dersom bloggen skulle gå skeis? Hun kan jo også stille som fremtidig rådgiver til norske bloggere Hun har nok en ganske sikker inntekt i årene fremover om hun bare fortsetter og provosere. (Som vi forøvrig bidrar stoooort til at hun tjener penger på ) Spent på hvilken norsk fremtidig blogger som vil ha de rådene egentlig 🙈 5
Bustefisk Skrevet 13. april 2018 #9363 Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, Mitral skrev: Spent på hvilken norsk fremtidig blogger som vil ha de rådene egentlig 🙈 Haha, nå tenkte jeg ikke på innenfor blogging da. Men innen "hvordanlureleserneogtjenemassepenger" 2
Mitral Skrevet 13. april 2018 #9364 Skrevet 13. april 2018 (endret) 4 minutter siden, Bustefisk skrev: Haha, nå tenkte jeg ikke på innenfor blogging da. Men innen "hvordanlureleserneogtjenemassepenger" Er ikke nettopp "hvordanlureleserneogtjenemassepenger" hovedprinsippet innenfor bloggverdenen da? 🙈 Endret 13. april 2018 av Mitral 7
Mnjah Skrevet 13. april 2018 #9365 Skrevet 13. april 2018 Så trist at hun utleverer datteren så mye i Bloggerne. Og så trist at Tv2 tar det med. 23
Bustefisk Skrevet 13. april 2018 #9366 Skrevet 13. april 2018 11 minutter siden, Mitral skrev: Er ikke nettopp "hvordanlureleserneogtjenemassepenger" hovedprinsippet innenfor bloggverdenen da? 🙈 For noen av dem ja. Er da flere på toppen som ikke bruker denne stategien 1
Bustefisk Skrevet 13. april 2018 #9367 Skrevet 13. april 2018 11 minutter siden, Mnjah skrev: Så trist at hun utleverer datteren så mye i Bloggerne. Og så trist at Tv2 tar det med. Jeg ble så sint bare av den IG videoen at jeg skrev en streng kommentar til henne. Den ble nok sletta fort, men jeg blokka henne raskere, før hun fikk tid til å blokkere meg. 8
TinaG Skrevet 13. april 2018 #9368 Skrevet 13. april 2018 Kan iallefall konstatere at den korte krisen er avblåst. Ballongbursdag og partymusikk klar for pizzaguttens fødselsdag i morgen. 6
Bustefisk Skrevet 13. april 2018 #9369 Skrevet 13. april 2018 Kan ikke alle her inne virkelig slutte å trykke seg inn? Trenger vi oppdatering venter vi på en imgur. La henne tape alle lesere fra KG. Det er oss hun tjener penger på 21
Gjest Rosemoren Skrevet 14. april 2018 #9370 Skrevet 14. april 2018 (endret) Jeg har lest ett og annet blogginnlegg fra henne tidligere (jeg boikottet bloggen da hun kalte barn som ikke var skoleflinke for late tapere, for alle kunne få toppkarakter hvis de bare jobbet hardt nok for det) etter det har jeg bare fulgt med i denne tråden. Og basert på det jeg leser her, må jeg helt ærlig si at jeg er bekymret for hvordan bloggen har utviklet seg. Det virker som om hun har mistet all kontroll. Endret 14. april 2018 av Rosemoren
Helado Skrevet 14. april 2018 #9371 Skrevet 14. april 2018 (endret) Fortsatt litt usikker på hvordan jeg gjør dette med imgur,men her er i alle fall all teksten fra dagens innlegg. Legger ikke ved bilder. Håper jeg har klart å gjøre det riktig nå " gratulerer med dagen link til bloggen http://annebrith.blogg.no/1523692170_gratulerer_med_dagen_10084.html Var jo et hyggelig innlegg, syns jeg faktisk. Innlegg ryddet for brudd på ånsverkloven (innlegg gjengitt i sin helhet) Hanne Mari, forumansvarlig Endret 16. april 2018 av HanneMari Egmont 5
Vipser Skrevet 14. april 2018 #9372 Skrevet 14. april 2018 (endret) På 14.4.2018 den 10.26, Helado skrev: Fortsatt litt usikker på hvordan jeg gjør dette med imgur,men her er i alle fall all teksten fra dagens innlegg. Legger ikke ved bilder. Håper jeg har klart å gjøre det riktig nå " gratulerer med dagen " link til bloggen http://annebrith.blogg.no/1523692170_gratulerer_med_dagen_10084.html Var jo et hyggelig innlegg, syns jeg faktisk. Sitat fjernet, Hanne Mari, forumansvarlig Bra hun får tjent litt reklamepenger samtidig da. Endret 16. april 2018 av HanneMari Egmont 16
Døgnvill Skrevet 14. april 2018 #9373 Skrevet 14. april 2018 1 hour ago, formula said: Det kommer nok en forklaring i løpet av dagen Oh yes! Ser for meg noe i duren; "Folk har reagert på at vi ikke sover i samme seng. Det er litt tungt å skrive om akkurat nå, men det kommer mer senere" " Anne Brith, hvorfor får vi ikke dele seng?" " Ensomt og alene i sengen" " Han sover ikke i senga med meg" " Han legger seg på eget rom hver kveld" Folk ikke har med hvorfor de ikke sover på samme rom. Men det er jo klart, det gir jo ikke penger på bok. Det må være utrolig tungt liv å skulle utbrodere hver eneste ting på bloggen. Har vi forresten fått vite hvor mange tørk hun bruker når hun er på do? Siden hun leser her inne så kan jo det være et tips til nytt blogginnlegg.. 15
Helado Skrevet 14. april 2018 #9374 Skrevet 14. april 2018 (endret) Lurer på en ting. Ser i et gammelt innlegg at AB har funnet ut hvem personer er ut i fra IP? Hvordan klarer man å finne ut det? Men KG har vel ikke lov til å oppgi IP-adresser? Og har hun funnet ut av dette pga politianmeldelsen? Hvis ikke er det jo litt sketchy. Ryddet for brudd på åndsverkloven; Hanne Mari, forumansvarlig Endret 16. april 2018 av HanneMari Egmont 7
Korsihalsen Skrevet 14. april 2018 #9375 Skrevet 14. april 2018 (endret) På 14.4.2018 den 13.02, Helado skrev: Lurer på en ting. Ser i et gammelt innlegg at AB har funnet ut hvem personer er ut i fra IP? Hvordan klarer man å finne ut det? Og dette er vel uthenging av en person, for det er jo ikke så vanskelig å finne ut hvem denne personen er når det oppgis navn, og at det er på samme treningsgruppe? Men KG har vel ikke lov til å oppgi IP-adresser? Og har hun funnet ut av dette pga politianmeldelsen? Hvis ikke er det jo litt sketchy. Ryddet for brudd på åndsverkloven. Hanne Mari, forumansvarlig Ser veldig iscenesatt ut. Kan heller ikke finne ut hvem som har ip adressen av seg selv. Endret 16. april 2018 av HanneMari Egmont 11
Emmelise Skrevet 14. april 2018 #9376 Skrevet 14. april 2018 (endret) På 14.4.2018 den 13.02, Helado skrev: Lurer på en ting. Ser i et gammelt innlegg at AB har funnet ut hvem personer er ut i fra IP? Hvordan klarer man å finne ut det? Og dette er vel uthenging av en person, for det er jo ikke så vanskelig å finne ut hvem denne personen er når det oppgis navn, og at det er på samme treningsgruppe? Men KG har vel ikke lov til å oppgi IP-adresser? Og har hun funnet ut av dette pga politianmeldelsen? Hvis ikke er det jo litt sketchy. Ryddet for brudd på åndsverkloven; Hanne Mari, forumansvarlig Man får ikke fram en identitet av å sitte med en ip adresse. Navnet hun opplyser er godt mulig navnet vedkommende har lagt igjen på kommentarene. Inklusiv kontaktepost som man også kan legge igjen. Vi vet forsåvidt heller ikke om navnet er reellt. Man kan jo håpe at AB har vært oppegående nok til å gi henne et fiktivt navn. Om hun i det hele tatt eksisterer, vel og merke. Men, nei KG kommer ikke til å gi ut ip adresser. Og om det ligger en politianmeldelse og politiet kikker nærmere på det så er ikke detaljene rundt dette noe de leverer tilbake til AB. Endret 16. april 2018 av HanneMari Egmont 17
Gjest jentekvinne Skrevet 14. april 2018 #9377 Skrevet 14. april 2018 3 timer siden, Skogspike skrev: Den skjønte jeg ikke? Hun kan ikke dele seng med kjæresten sin av hensyn til barna? Men hun kan dele (utlevere) alt om seg selv, ekser, barn i alle slags øyeblikk, situasjoner og sinnsstemninger? Det harmonerer ikke. At kjærester deler seng er i mine øyne vel bortimot det eneste jeg opplever som ville vært naturlig i denne farsen av en blogg. Er det noe som harmonerer i den leiren der i det hele tatt?😁
lillesky Skrevet 14. april 2018 #9378 Skrevet 14. april 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette. /lillesky (mod)
terteskjell Skrevet 14. april 2018 #9379 Skrevet 14. april 2018 3 timer siden, Korsihalsen skrev: Ser veldig iscenesatt ut. Kan heller ikke finne ut hvem som har ip adressen av seg selv. Har ikke hun skrevet før at hun har en "privatdetektiv" som finner ut dette for henne? 2
Gjest Varma Skrevet 14. april 2018 #9380 Skrevet 14. april 2018 4 timer siden, Døgnvill skrev: Oh yes! Ser for meg noe i duren; "Folk har reagert på at vi ikke sover i samme seng. Det er litt tungt å skrive om akkurat nå, men det kommer mer senere" " Anne Brith, hvorfor får vi ikke dele seng?" " Ensomt og alene i sengen" " Han sover ikke i senga med meg" " Han legger seg på eget rom hver kveld" Folk ikke har med hvorfor de ikke sover på samme rom. Men det er jo klart, det gir jo ikke penger på bok. Det må være utrolig tungt liv å skulle utbrodere hver eneste ting på bloggen. Har vi forresten fått vite hvor mange tørk hun bruker når hun er på do? Siden hun leser her inne så kan jo det være et tips til nytt blogginnlegg.. Jepp, antall tørk kan jo ha en effekt på 1000kr budsjettet
Fremhevede innlegg