Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det burde vært et uavhengig forum for denne type diskusjon som ikke knebles av dem som lønner bloggerne. 

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Tull_a skrev:

Kanskje du bare kan legge til linken til blogginnlegget i innlegget ditt i tillegg til imgurlinken? 

OK, kanskje det de mente. Vet ikke.

• Liker 1
Skrevet

Var det sånn at jeg mener jeg leste her en gang, at utenlandsk IP-adresse ikke telles når jeg klikker meg inn på nettsider i Norge?

Sånn at når jeg går inn på AB sin blogg, så blir ikke det registrert som klikk fordi jeg sitter i utlandet?

• Liker 6
Gjest orfeus
Skrevet
3 minutter siden, Helado skrev:

Det kan du jo gjøre, altså både ha lenke til blogginnlegg og til imgur, da kan man velge om man vil støtte for eksempel ABs utlevering av xxxxx eller ikke. 

Gjest Tull_a
Skrevet
1 minutt siden, Helado skrev:

Uansett veldig bra du legger ut imgur! :) 

Veldig lenge siden jeg har lest bloggen nå, men fikk lest litt siden det ble lagt ut imgur.
La merke til at språket ikke er mye å skryte av for en som har dette som levebrød. I det forrige innlegget florerte det med feil: og/å-feil, ufullstendige setninger, manglende punktum, kommafeil, stor bokstav midt inne i setning mm. Rart man ikke har mer yrkesstolthet enn som så? Eller er det nettopp det, at det ikke er så mye å være stolt av i "yrket" ellers som gjør at man kan blåse i dette i tillegg? Pengene ruller uansett inn?

Gjest formula
Skrevet (endret)

Synes dette forholdet virker bare merkeligere og merkeligere. Er det normalt å styre og kjøpe gaver til kjæresten i ukevis før han har bursdag? "Jeg fikk unna alt av gaveshopping i går og jeg skal overraske han med noe fint!" Alt av gaveshopping? Nå har hun jo gitt ham gaver med jevne mellomrom siden påske. Herlighet, hva skjedde med å kjøpe en gave, enkelt og greit?

Og dette at han i gjesteinnlegget informerer om at han nå kommer til å blogge oftere de kommende ukene fordi "Anne Brith har frika ut". Han har allerede denne tårevåte og hjerteskjærende kvelden bestemt seg for å blogge for å avlaste henne. Hva i all verden skal han blogge om, via hennes blogg? Livet som ABs kjæreste? Eller skal også han eksponere barna og familielivet?

Ser forøvrig ut som hun er ferdig med å være utfrika, ettersom hun etter eget utsagn baker, smiler og ler. Synes dette forholdet virker veldig rart, nesten som om de bruker hverandre for oppmerksomhet.

Endret av formula
Skrevet (endret)
4 minutter siden, formula skrev:

Hva i all verden skal han blogge om, via hennes blogg? Livet som ABs kjæreste?

"kjæresten til".....sånn a la den serien som gikk på NRK tror jeg, " dama til"....hehe

Endret av Helado
  • Liker 6
Gjest orfeus
Skrevet
6 minutter siden, formula skrev:

Ser forøvrig ut som hun er ferdig med å være utfrika, ettersom hun etter eget utsagn baker, smiler og ler. Synes dette forholdet virker veldig rart, nesten som om de bruker hverandre for oppmerksomhet.

Det er jeg snart overbevist om. Det virker bare som skuespill, dårlig skuespill. 

Skrevet

Jeg blir helt matt! AB har jo visst at huset skulle selges lenge, så hvorfor i alle dager har hun ikke i det minste ordnet en leid bolig til seg og barna i stedet for å flakse rundt på boligmesser, båtmesser og kjendisfester?

Her burde AB ta lærdom fra Camilla/Villa Paprika. Da det ble slutt mellom henne og eksen i 2015 flyttet hun og de to eldste barna inn i en leid leilighet. Ungene delte det største soverommet, hadde køyeseng og det de trang. Camilla hadde det miste soverommet. De ble jo ikke boende lenge, Camilla kjøpte jo rekkehuset under et år senere, men de hadde jo et sted å bo inntil det kom på plass. AB burde jo sørge for en lignende mellomløsning.

• Liker 25
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde samme evne til å snu fra dyp livskrise til å kunne "bake og le" iløpet av kun kort tid. Der de fleste av oss trenger tid, fred og kanskje til og med råd og  hjelp av profesjonelle når livet raser sammen snur andre omtrent på timen. 

Er visst forskjell på folk gitt... 

• Liker 18
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Men når livet til bloggere raser sammen er krisen på størrelse med en knekt neggel. Når livet til normale folk raser sammen er det pga av livendrende hendelsen i negativ forstand, som skillsmisser, død, huset brant ned osv.

Skrevet

Hadde vært morsomt med en liten konkurranse! Hvem klarer å gjette hvordan livet til AB blir fremover? For som sagt tidligere så tror jeg bloggen hennes er et manuskript om dagen, og det har den vært siden i senhøst. Da gikk bloggen fra å være en bakeblogg til å bli en klissete kjærlighetsroman. 

Jeg tenker at hu mor ikke har penger til å kjøpe seg det perfekte hjemmet med svømmebasseng. Det "overraskende" hussalget fører vel til at mor og barn leier leilighet en stund til mens de venter på drømmehuset. 

• Liker 12
Skrevet
54 minutter siden, formula skrev:

Synes dette forholdet virker bare merkeligere og merkeligere. Er det normalt å styre og kjøpe gaver til kjæresten i ukevis før han har bursdag? "Jeg fikk unna alt av gaveshopping i går og jeg skal overraske han med noe fint!" Alt av gaveshopping? Nå har hun jo gitt ham gaver med jevne mellomrom siden påske. Herlighet, hva skjedde med å kjøpe en gave, enkelt og greit?

Og dette at han i gjesteinnlegget informerer om at han nå kommer til å blogge oftere de kommende ukene fordi "Anne Brith har frika ut". Han har allerede denne tårevåte og hjerteskjærende kvelden bestemt seg for å blogge for å avlaste henne. Hva i all verden skal han blogge om, via hennes blogg? Livet som ABs kjæreste? Eller skal også han eksponere barna og familielivet?

Hadde jeg vært I en livskrise hadde nok gaveshopping vært det siste jeg hadde tenkt på!

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Helado skrev:

Kanskje hun kan forklare, for jeg fant ikke ut hvordan jeg kunne legge til link eller egen tekst, eller overskrift for den saks skyld.

Sendt deg PM. :) 

Skrevet
13 minutter siden, Trollmora skrev:

Hadde jeg vært I en livskrise hadde nok gaveshopping vært det siste jeg hadde tenkt på!

The show most go on :fnise:

Skrevet

I dag hadde AB et av disse innleggene jeg er  lei. Disse innleggene som starter ca slik: Nå skjer det snart noe stort her, nå skjer det snart noe spennende her, nå skjer det noe dere ikke vil tro osv osv. men dere får ikke greie på det før om noen dager. Kan de ikke vente med disse snart kommer en stor nyhet innleggene og heller vente til de kan fortelle alt. Jeg vet svaret, disse innleggene gir flere klikk og penger til bloggeren.

• Liker 18
Skrevet

Det er jo ikke rart pizzaboy ikke greier å la være å smile og le om dagen. Jeg forestiller meg at han er helt satt ut: «Hæ? Du bare koker sammen noen kriser, drama og kjærlighet, viser litt pupp, lyver en del, og eksponerer xxxx, også tjener du penger på det?? Du kødder? Ikke?? :jepp:  :rulle::skratte:»

• Liker 37
Skrevet
1 time siden, TinaG skrev:

Skulle ønske jeg hadde samme evne til å snu fra dyp livskrise til å kunne "bake og le" iløpet av kun kort tid. Der de fleste av oss trenger tid, fred og kanskje til og med råd og  hjelp av profesjonelle når livet raser sammen snur andre omtrent på timen. 

Er visst forskjell på folk gitt... 

Sikkert ikke så vanskelig å snu en livskrise om den livskrisen er mer eller mindre fiktiv :roll:

• Liker 10
Skrevet
55 minutter siden, Oppland skrev:

I dag hadde AB et av disse innleggene jeg er  lei. Disse innleggene som starter ca slik: Nå skjer det snart noe stort her, nå skjer det snart noe spennende her, nå skjer det noe dere ikke vil tro osv osv. men dere får ikke greie på det før om noen dager. Kan de ikke vente med disse snart kommer en stor nyhet innleggene og heller vente til de kan fortelle alt. Jeg vet svaret, disse innleggene gir flere klikk og penger til bloggeren.

Enig. I tillegg noe ala "Må ta det opp med Pizza og xxxxxx før jeg kan dele det med dere". Men aller først må et hint på bloggen til. Det er viktig.

• Liker 16
Skrevet
10 minutter siden, Mitral skrev:

Enig. I tillegg noe ala "Må ta det opp med Pizza og xxxxxx før jeg kan dele det med dere". Men aller først må et hint på bloggen til. Det er viktig.

Så enig, så enig!😀

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...