Gjest Varma Skrevet 12. april 2018 #9281 Skrevet 12. april 2018 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Tenk å leve av å legge ut sine høyst private kriser på nettet. Så utrolig ydmykende. OG så fælt for ungene. Hun gjør ikke noe bedre figur på bloggerne heller, herlighet for en utlevering av mindreårige.
Kollontaj Skrevet 12. april 2018 #9282 Skrevet 12. april 2018 @Karamelle Innlegget ditt oser av lavt kunnskapsnivå. Hadde jeg trodd at det var potensiale for refleksjon og voksen argumentasjon, skulle jeg skrevet utdypende. #perlerforsvin 35
Veslefrikk Skrevet 12. april 2018 #9283 Skrevet 12. april 2018 58 minutter siden, Karamelle skrev: Hvorfor det. Dere gir henne jo så mange leseklikk= inntekt , med all oppmerksomheten dere gir henne. I det minste har hun et liv, og hun legger ut seg selv, ikke andre slik dere gjør. Hvorfor i all verden skulle hun gjøre som noen anonyme sladrekjærringer mener? Dama er smart og tydeligvis fengende . Husk all den tiden dere bruker på å snakke dritt om en dame dere ikke kjenner, er tid dere aldri får igjen. Fascinerende 👏👏👏 Hadde hun bare lagt ut om seg selv så hadde det ikke vært så mange som hadde kritisert. Problemet er at hun overeksponerer andre nære, mindreårige, familiemedlemmer på en særdeles kynisk og utspekulert måte. 19
Skogspike Skrevet 12. april 2018 #9284 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Karamelle skrev: Hvorfor det. Dere gir henne jo så mange leseklikk= inntekt , med all oppmerksomheten dere gir henne. I det minste har hun et liv, og hun legger ut seg selv, ikke andre slik dere gjør. Hvorfor i all verden skulle hun gjøre som noen anonyme sladrekjærringer mener? Dama er smart og tydeligvis fengende . Husk all den tiden dere bruker på å snakke dritt om en dame dere ikke kjenner, er tid dere aldri får igjen. Fascinerende 👏👏👏 Du synes ikke hun er ganske så raus med å dele av seg selv (og andre) i sosiale medier, noe som gir et ganske så stort innblikk i hvem hun er/fremstiller seg som? 9
Førtifeitogferdig Skrevet 12. april 2018 #9285 Skrevet 12. april 2018 Jeg tror AB allerede vet hvor hun og barna skal bo, og det har hun nok visst en stund. Dette er nøye regissert. Pizzaduden får betalt for å være med i dette skuespillet, og makronene er sikkert lovet gull og grønne skoger dersom de er med på galskapen. Er spent på neste akt. 36
Kinder Skrevet 12. april 2018 #9286 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Karamelle skrev: Hvorfor det. Dere gir henne jo så mange leseklikk= inntekt , med all oppmerksomheten dere gir henne. I det minste har hun et liv, og hun legger ut seg selv, ikke andre slik dere gjør. Hvorfor i all verden skulle hun gjøre som noen anonyme sladrekjærringer mener? Dama er smart og tydeligvis fengende . Husk all den tiden dere bruker på å snakke dritt om en dame dere ikke kjenner, er tid dere aldri får igjen. Fascinerende 👏👏👏 Ja, du kan jo fint relatere deg til denne sløsingen av tid selv. Du har jo ikke akkurat klart å holde deg saklig mot mennesker som har diskutert i denne tråden, og kommet med personangrep gang på gang. Jeg skjønner ikke hvordan du kan påstå at Anne Brith legger ut seg selv og ikke andre. Har du kanskje ikke egentlig lest bloggen? Eller lever du i selvfornektelse? Om du ønsker kan jeg gi deg masse dokumentasjon der Anne Brith har utlevert andre, for det er en stor del av hennes blogg. 20
Døgnvill Skrevet 12. april 2018 #9287 Skrevet 12. april 2018 Kan dere ikke bare overse den kverulerende brukeren? Let it gooooooo, let it gooo.... 37
Helado Skrevet 12. april 2018 #9288 Skrevet 12. april 2018 1 minutt siden, Døgnvill skrev: Kan dere ikke bare overse den kverulerende brukeren? Let it gooooooo, let it gooo.... ......always good to let it go 7
Veslefrikk Skrevet 12. april 2018 #9289 Skrevet 12. april 2018 1 minutt siden, Døgnvill skrev: Kan dere ikke bare overse den kverulerende brukeren? Let it gooooooo, let it gooo.... Har akkurat lagt til vedkommende på ignoreringslisten min og oppfordrer flere til å gjøre det, for å unngå brukerdebatt og stenging av tråden pga usakligheter. 11
Døgnvill Skrevet 12. april 2018 #9290 Skrevet 12. april 2018 8 minutter siden, Helado said: ......always good to let it go Hehehe, godt jeg er tett i nesa da Men ja, alltid greit å få justert ventilen litt
TinaG Skrevet 12. april 2018 #9291 Skrevet 12. april 2018 2 timer siden, Karamelle skrev: Hvorfor det. Dere gir henne jo så mange leseklikk= inntekt , med all oppmerksomheten dere gir henne. I det minste har hun et liv, og hun legger ut seg selv, ikke andre slik dere gjør. Hvorfor i all verden skulle hun gjøre som noen anonyme sladrekjærringer mener? Dama er smart og tydeligvis fengende . Husk all den tiden dere bruker på å snakke dritt om en dame dere ikke kjenner, er tid dere aldri får igjen. Fascinerende 👏👏👏 Jeg kan gjerne være sladrekjærring jeg om det er betegnelsen for noen som bråker for privatlivet visse mødre burde gitt barna sine. Det er vel opplest og vedtatt at AB leser her inne. Så hvis noe av det som blir diskutert her inne i det minste trenger bittelitt inn så er jeg fornøyd. Å bli kalt for sladrekjærring for det er helt greit. Og som et ps; Hvis du syns denne tråden her inneholder mye drittslenging ber jeg deg pent om å lese éngang til. Kritikk og drittslenging er ikke det samme. Nå skal jeg slutte å mate trollet . 11
Monkey12 Skrevet 12. april 2018 #9292 Skrevet 12. april 2018 Nå nærmer det seg helg, hvilken neglelakk skal vi gå for?? 8
TinaG Skrevet 12. april 2018 #9293 Skrevet 12. april 2018 Akkurat nå, Monkey12 skrev: Nå nærmer det seg helg, hvilken neglelakk skal vi gå for?? Jeg har sånn tyggis-rosa nå. Vurderer en nude eller grå neste gang. 2
Monkey12 Skrevet 12. april 2018 #9294 Skrevet 12. april 2018 Akkurat nå, TinaG skrev: Jeg har sånn tyggis-rosa nå. Vurderer en nude eller grå neste gang. Ohh, tyggis-rosa passer jo været om dagen! Det skal jeg prøve! 3
Titania Skrevet 12. april 2018 #9295 Skrevet 12. april 2018 3 minutter siden, Monkey12 skrev: Nå nærmer det seg helg, hvilken neglelakk skal vi gå for?? Jeg har bare en, og den er blå Men om jeg vil ha en annen farge, kan jeg sikkert få litt av stebroren min - han har 40-50 forskjellige 2
Gjest orfeus Skrevet 12. april 2018 #9296 Skrevet 12. april 2018 (endret) 59 minutter siden, Førtifeitogferdig skrev: Jeg tror AB allerede vet hvor hun og barna skal bo, og det har hun nok visst en stund. Dette er nøye regissert. Pizzaduden får betalt for å være med i dette skuespillet, og xxxxxx er sikkert lovet gull og grønne skoger dersom de er med på galskapen. Er spent på neste akt. Hah! Akkurat det samme har jeg tenkt! Hele opplegget virker så utrolig regissert, så uekte og merkelig. Som et dårlig skuespill. Endret 12. april 2018 av orfeus
TinaG Skrevet 12. april 2018 #9297 Skrevet 12. april 2018 Tyggis-rosa er moro det ! Noen som vet hva som er trendy på neglelakkfronten for tiden ? Er matt ut ? 1
Monkey12 Skrevet 12. april 2018 #9298 Skrevet 12. april 2018 3 minutter siden, Titania skrev: Jeg har bare en, og den er blå Men om jeg vil ha en annen farge, kan jeg sikkert få litt av stebroren min - han har 40-50 forskjellige Høres ut som han kan starte neglesalong her inne på kg, tips han.. det trengs 2
Kinder Skrevet 13. april 2018 #9299 Skrevet 13. april 2018 5 timer siden, orfeus skrev: Hah! Akkurat det samme har jeg tenkt! Hele opplegget virker så utrolig regissert, så uekte og merkelig. Som et dårlig skuespill. Det sammenbruddet, eller utfrikingen, tror jeg iallfall ikke noe på. Og jeg skjønner ikke hvorfor ei firebarnsmor i 40-årene ønsker å fremstille seg som så korttenkt og så lett å vippe av pinnen. Hun fremstiller seg om ei som ikke evner å tenke seg til løsninger selv, og istedenfor å holde hodet kaldt friker hun ut. Det samme med disse pengene som forsvant. Jeg kan godt forstå denne reaksjonen fra noen i tidlig 20-årene, men når du er 40 bør du ha levd og lært såppas mye at du evner å resonnere deg frem til mulige løsninger fremfor å frike ut, bare gråte og bli totalt handlingslammet sånn at andre må ta seg av å finne løsninger eller overta hverdagslige oppgaver (som jobben), når det gjelder sånne ting som dette. Eneste jeg kan tenkte meg er at hun regisserer disse utfrikningene for å oppnå noe. Men jeg har ikke helt skjønt hva enda. Åpenbart for ekstra klikk og penger i kassa, samt sympatierklæringer, men det må jo vel være noe mer enn bare det som får en voksen dame som i mange innlegg ønsker å fremstille seg som sterk plutselig fremstiller seg som svak og handlingslammet over småting. Og om disse frike-episodene hennes er sanne, tørr jeg ikke tenke på hvordan hun reagerer når det faktisk skjer noe alvorlig i livet hennes. 25
Gjest Varma Skrevet 13. april 2018 #9300 Skrevet 13. april 2018 (endret) Slettet Endret 13. april 2018 av Varma
Fremhevede innlegg