Vipser Skrevet 12. april 2018 #9261 Skrevet 12. april 2018 22 minutter siden, formula skrev: Parallelt med at han svarer under innlegget sitt "Anne Brith, er i panikk", svarer AB på kommentarer under innlegget "Huset vårt er solgt". Dette foregår altså mens hun strigråter, friker ut, bare gråter ( sett inn det som passer). Helt i oppløsning kan hun altså ikke være Erik svarer på kommentarer med Anne brith sin innlogging i eget innlegg, antagelig også på andre innlegg. Jeg skjønner ikke at dette er greit, vil hun ikke ha kontroll over hva som formidles til leserne? 7
rebella81 Skrevet 12. april 2018 #9262 Skrevet 12. april 2018 16 timer siden, Karamelle skrev: Du har nok enten går glipp, eller ikke forstått et par innlegg i Misjonen 😝 Opplys meg gjerne hva det er. Jeg vil ha konkrete tilbakemeldinger på hva det er Misjonen har uttalt angående bloggeren Anne Brith. I tillegg kan du gjerne vise til hva som har blitt sagt som gjør at du mener de ler av den konstruktive kritikken her på KG av bloggeres shady business. I dare you. 23
Oppland Skrevet 12. april 2018 #9263 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Kollontaj skrev: Og midt oppi dette har hun den selvutnevnte tittelen matblogger. Noen som har sett noe mat i det siste? https://ocast.com/nb-no/influencers/anne-brith-3036 Nei, det er en stund siden vi leste om Toro kassen nå😐 6
Gjest formula Skrevet 12. april 2018 #9264 Skrevet 12. april 2018 6 minutter siden, Vipser skrev: Erik svarer på kommentarer med Anne brith sin innlogging i eget innlegg, antagelig også på andre innlegg. Jeg skjønner ikke at dette er greit, vil hun ikke ha kontroll over hva som formidles til leserne? Jeg er temmelig sikker på at dette ikke stemmer. De to har vidt forskjellig skrivestil. Han svarer som rett og rimelig er på kommentarer på sine innlegg - ikke på andre. Veldig lett å se forskjell på de to.
Gjest Max Potente Skrevet 12. april 2018 #9265 Skrevet 12. april 2018 1 minutt siden, rebella81 said: Opplys meg gjerne hva det er. Jeg vil ha konkrete tilbakemeldinger på hva det er Misjonen har uttalt angående bloggeren Anne Brith. I tillegg kan du gjerne vise til hva som har blitt sagt som gjør at du mener de ler av den konstruktive kritikken her på KG av bloggeres shady business. I dare you. Her kalles det "innlegg" av podcasten, så tipper vedkommende ikke vet hva det er engang. 4 minutter siden, Vipser said: Erik svarer på kommentarer med Anne brith sin innlogging i eget innlegg, antagelig også på andre innlegg. Jeg skjønner ikke at dette er greit, vil hun ikke ha kontroll over hva som formidles til leserne? Ja, hun som er livredd for å miste kontrollen, alltid er "på", osv. stoler igjen fullt og helt på sin nye kjæreste? Det virker uklokt mtp. de utallige gangene hun har skrevet om at hun har blitt rundlurt av tidligere kjærester. Brent barn skyr som kjent ilden, men ikke yngre ild fra Bærum? Jeg reagerer også på mangelen av kjælenavn som "pus", "søta" og "jenta mi" som AB i sine gjengivelser hevder at han sier hele tiden.
Lopploella Skrevet 12. april 2018 #9266 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Prinsesse788 skrev: Vel, ingen huseier kan kaste en barnefamilie på gaten. Uansett. Huseier har selvfølgelig sin fulle rett til å si opp leiekontrakten og selge huset. De har visst lenge at dette skulle skje. AB må jo bare slutte å sutre, be eller vente på at «noen skal komme og ordne opp», og finne seg en midlertidig leilighet om hun ikke kan få kjøpt seg et eget hus nå. Det ansvaret ligger på henne og ingen annen. Så får hun heller droppe svømmebassenget. Hva med de som har kjøpt huset? Det kan også være en barnefamilie. 20
Helado Skrevet 12. april 2018 #9267 Skrevet 12. april 2018 (endret) Tok jo ikke så lang tid før alt er bra igjen, så da er vel alle kriser avverget for denne gang! https://imgur.com/Vx5xDXP Endret 12. april 2018 av Helado 9
pøbelsara Skrevet 12. april 2018 #9268 Skrevet 12. april 2018 Kioskromaner nærmer seg ukens klimaks! 13
Marimba Skrevet 12. april 2018 #9269 Skrevet 12. april 2018 Bloggere og politikere har virkelig en utrolig evne til å si ekstremt mye, samtidig som de egentlig ikke sier noen ting! 13
Mrs O'Donell Skrevet 12. april 2018 #9270 Skrevet 12. april 2018 11 minutter siden, Helado skrev: Tok jo ikke så lang tid før alt er bra igjen, så da er vel alle kriser avverget for denne gang! https://imgur.com/Vx5xDXP Latterlig. Patetisk. Idiotisk. Tåpelig. Dum. Parodi. Seriøst den dummeste dama jeg noen gang har sett. 21
Gjest formula Skrevet 12. april 2018 #9271 Skrevet 12. april 2018 11 minutter siden, Helado skrev: Tok jo ikke så lang tid før alt er bra igjen, så da er vel alle kriser avverget for denne gang! https://imgur.com/Vx5xDXP Hvorfor er jeg ikke overrasket? Har vel neppe vært noen krise i det heletatt. "Jeg skal prøve å si mer i kveld om ting er i boks." Vel, jeg holder ikke pusten, for å si det sånn.
Gjest Varma Skrevet 12. april 2018 #9272 Skrevet 12. april 2018 16 minutter siden, Helado skrev: Tok jo ikke så lang tid før alt er bra igjen, så da er vel alle kriser avverget for denne gang! https://imgur.com/Vx5xDXP Så tigging etter spons/avtaler funker tydeligvis. Jeg bare håper at det ikke er an annonsør jeg faktisk respekter, det hadde i så fall ikke vært noe nytt.
Kollontaj Skrevet 12. april 2018 #9273 Skrevet 12. april 2018 For å opprettholde en smule troverdig dramaturgi, burde hun ventet noen dager med «alt ordner seg». 🙄 21
Gjest CecilieX Skrevet 12. april 2018 #9274 Skrevet 12. april 2018 (endret) Det er som å være vitne til et typisk dramaserie, der det teases over en lav sko. Dette er et velkjent bloggergrep for å lokke folk til å klikke seg inn. Jeg er overbevist om at hun har planlagt dette husdramaet fra A til Å. Det er for regissert rett og slett. Men kan ikke si noe enda. Hva med de leserne som har vært skikkelig bekymret, hvorfor ikke dele med dem hva den gode nyheten er? Men neida, det vil jo ødelegge muligheten til å tjene penger på klikkene. Hjertevarm dame... Endret 12. april 2018 av CecilieX
LilleSnupp Skrevet 12. april 2018 #9275 Skrevet 12. april 2018 2 timer siden, Senil skrev: Når man får beskjed i 2017 at huset man bor i skal selges. Ja så begyner man å lete etter ny leilighet. Eller tror AB at de som leser bloggen lider av dementhet ? Ergo tror jeg hele opplegget kun er for klikk. Litt trist, at noen har jugd så mye at man ikke tror på noe de sier. For min del har de da jugd veldig mye, da jeg har det med å tro at ingen er så dumme å juge omatt og omatt. Så dum er jeg😂 Men er ikke du Senil da? 😇 (klarte ikke å la være) 🤣 7
Gunvald Skrevet 12. april 2018 #9276 Skrevet 12. april 2018 På 11.4.2018 den 19.26, MarianneE skrev: Den var utrolig morsom. Men det var jo heller ikke frua som ble offer for oppmerksomheten, men da lokalavisa som valgte å trykke denne som en sak. Det var der den bitte lille kritikken lå, og da ikke som hets og alt lignende av frua. De har aldri lagt skjul på hva de synes om bloggere, og jeg husker LKE ble omtalt som "han fotballspilleren ingen vet hvem er/kan navnet på". Måten de snakker om dem på er ganske tydelig. Hehe. Men ja, det var fra en lokalavis, og hele poenget var, som du sier, hvorfor skriver avisen om det. Beklager avsporingen. 5
Den røde fare Skrevet 12. april 2018 #9277 Skrevet 12. april 2018 2 timer siden, Helado skrev: Tok jo ikke så lang tid før alt er bra igjen, så da er vel alle kriser avverget for denne gang! https://imgur.com/Vx5xDXP Linken funker ikke?😣 4
Oppland Skrevet 12. april 2018 #9278 Skrevet 12. april 2018 3 timer siden, Helado skrev: Tok jo ikke så lang tid før alt er bra igjen, så da er vel alle kriser avverget for denne gang! https://imgur.com/Vx5xDXP Ja, hun er psykisk høyt oppe og langt nede i løpet av noen timer. 6
Karamelle Skrevet 12. april 2018 #9279 Skrevet 12. april 2018 2 timer siden, Kollontaj skrev: For å opprettholde en smule troverdig dramaturgi, burde hun ventet noen dager med «alt ordner seg». 🙄 Hvorfor det. Dere gir henne jo så mange leseklikk= inntekt , med all oppmerksomheten dere gir henne. I det minste har hun et liv, og hun legger ut seg selv, ikke andre slik dere gjør. Hvorfor i all verden skulle hun gjøre som noen anonyme sladrekjærringer mener? Dama er smart og tydeligvis fengende . Husk all den tiden dere bruker på å snakke dritt om en dame dere ikke kjenner, er tid dere aldri får igjen. Fascinerende 👏👏👏 3
pøbelsara Skrevet 12. april 2018 #9280 Skrevet 12. april 2018 Tenk å leve av å legge ut sine høyst private kriser på nettet. Så utrolig ydmykende. OG så fælt for ungene. 35
Fremhevede innlegg