Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Bare for å konkretisere en av disse selvmotsigelsene hennes;

28. September 2016 skriver hun at hun har vært i kontakt med flere banker og alle sier at alt ligger til rette for kjøp av hus. 

Det rimer utrolig dårlig med det hun skriver denne uka om skakkkjørt økonomi og at hun har frem til slutten av 2017 jobbet med å nedbetale gjeld etter konkurser. 

Ting henger definitivt ikke på greip. 

Endret av CecilieX
Videoannonse
Annonse
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Hva er det her for noe rør,AB?

Hadde glemt deg litt,men du skaper drama og overskrifter fortsatt,ser jeg.

Du har blokkert meg på sidene dine (fb osv),så jeg kan bare skrive et inderlig LYKKE TIL her.

Det vil du trenge!

Skrevet
2 minutter siden, CecilieX skrev:

Bare for å konkretisere en disse selvmotsigelsene hennes;

28. September 2016 skriver hun at hun har vært i kontakt med flere banker og alle sier at alt ligger til rette for kjøp av hus. 

Det rimer utrolig dårlig med det hun skriver denne uka om skakkkjørt økonomi og at hun har frem til slutten av 2017 jobbet med å nedbetale gjeld etter konkurser. 

Ting henger definitivt ikke på greip. 

Det beste er å alltid være ærlig, da går man seg ikke bort i løgner

• Liker 17
Skrevet

Gi det noen uker, så kommer det garantert overskrifter på bloggen ala "Livet ordner seg alltid for snille piker" eller "Jobber man hardt nok, når man alltid målene man har satt seg". Og så har det plutselig bare ordnet seg.

• Liker 20
Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og innhold med opphavsrett. Imgur-linker må også inneholde link til originalinnlegget, da dette har opphavsrett.

Hanne Mari, forumansvarlig

Skrevet

Det er lett å le av henne og kalle henne en idiot fordi hun nå er sårbar, skriver hun i sitt siste innlegg, men jeg oppfatter det ikke slik og har heller ikke sett noen skrive "idiot". Det virker heller som om folk bekymrer seg for henne fordi hun fremstiller seg selv og situasjonen slik som hun gjør. De aller fleste leserne kommenterer at det sikkert ordner seg.

Den som ler av henne er kjæresten. Han gliser bredt i bildet som illustrerer innlegget "Anne Brith, er i panikk", og prøver å muntre henne opp på sin "humoristiske" måte. Anne Brith har delt mye om sin families utfordringer tidligere, og nå spøker kjæresten med at de kanskje må bo i telt mens Anne Brith bare strigråter. Han skriver i kommentarfeltet at de kan le av det, d.v.s. HAN ler mens Anne Brith gråter. 

• Liker 13
Skrevet

Hun burde passe seg med å spøke med å bli husløs med 4 barn.

• Liker 12
Skrevet

Jeg kan ikke med min beste vilje forstå at hun vil legge ut privatlivet sitt på denne måten.  Det vil sikkert gi mer klingende mynt i kassa og alle trenger vi penger for å klare oss, men å skaffe penger på denne måten som helt sikkert vil gå ut over ungene hennes, det er mer enn jeg kan forstå. Hadde det bare vært henne får det så være, men når det er unger inne i bildet. Nei, AB den måten du gjør det på er jeg ikke enig I,  det er godt alt for langt med å utlevere deg og dine.

• Liker 16
Gjest Vitting
Skrevet

Helt utrolig hvilken beskyttelse AB har fra Egmont! :D Tenk å ha sånn en vakthund som til og med titter inn på alle imgurs som legges ut :D

Skrevet
Akkurat nå, Vitting skrev:

Helt utrolig hvilken beskyttelse AB har fra Egmont! :D Tenk å ha sånn en vakthund som til og med titter inn på alle imgurs som legges ut :D

Er helt fånyttes å diskuterer her. Spesialbehandling får ny betydning.

• Liker 15
Skrevet (endret)
3 timer siden, neiognei skrev:

Er helt fånyttes å diskuterer her. Spesialbehandling får ny betydning.

Da skulle du vært på CBE tråden :dry: 

3 timer siden, Korsihalsen skrev:

Hun burde passe seg med å spøke med å bli husløs med 4 barn.

Ja, når har det seg slik at man kan få kaffebesøk fra en viss etat hvis noe oppleves  som en bekymring. Hva skal bloggeren svare da? "Bare tulla, det var bare for å få klikk". 

Endret av Varma
Skrevet
1 time siden, CecilieX skrev:

La oss ta et til

07.03.2017 skriver hun innlegget "min første million"

http://annebrith.blogg.no/1488866292_min_aller_frste_million.html

Det er litt ullent det hele, men hun avslutter med

»min første million, det føles herlig» Verbet er i presens så det kan ikke forstås som noe annet enn nåtid. 

Det sier jo litt om hvor stor gjeld hun har hatt når selv en inntekt på 1million går rett til nedbetaling av denne med autotrekk av alt innkommende. Og dette er i mars, hun var først ferdig nedbetalt i slutten av 2017 sier hun. 

• Liker 8
Skrevet
27 minutter siden, Varma skrev:

Ja, når har det seg slik at man kan få kaffe besøk fra en viss etat hvis noe oppleves  som en bekymring. Hva skal bloggeren svare da? "Bare tulla, det var bare for å få klikk". 

Ja etaten har vel kommet på kaffebesøk for mindre enn en bekymring over husløse barn og en mor som har "friket ut". 

Vet ikke om forklaringen om at det var for å tjene penger holder mål da nei. 

Men mor sjøl er vel ikke så bekymret for slikt...

• Liker 8
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Og midt oppi dette har hun den selvutnevnte tittelen matblogger. Noen som har sett noe mat i det siste? 

https://ocast.com/nb-no/influencers/anne-brith-3036

Tja... det er vel en stor suppe/røre alt sammen. Vet ikke om det teller nok til å kalle seg matblogger men... :fnise:

Endret av Veslefrikk
  • Liker 29
Skrevet

Vel, ingen huseier kan kaste en barnefamilie på gaten. Uansett. 

• Liker 1
Gjest formula
Skrevet
3 timer siden, Nadiahagen skrev:

Ja det skjønner jeg.. Hun provoserer. Jo mer provosering, jo mer lesere.. Jeg liker mange ting med Anne Brith, men andre ting kunne jeg selv ikke ha gjort. Nu er vi jo forskjellige,og noen ting er veldig drøyt.. Bloggere som tjener mest er de som sjokkerer mest. Men selv om har hun faktisk mange gode egenskaper som jeg liker. Hva andre her inne måtte mene om det er helt greit. Dette er jo ikke en tråd der alle misliker hva hun gjør, men en meningsutvikling:)  ( har bare hørt at jeg er like suppehode som henne siden jeg kan like mangt og meget med henne) Jeg står han av, og tåler en støyt :) 

Nå ble jeg nysgjerrig, hvilke egenskaper er det hun har som du liker? (ikke spydig ment altså, bare lurer)

Gjest formula
Skrevet
1 time siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Anne Brith har delt mye om sin families utfordringer tidligere, og nå spøker kjæresten med at de kanskje må bo i telt mens Anne Brith bare strigråter. Han skriver i kommentarfeltet at de kan le av det, d.v.s. HAN ler mens Anne Brith gråter. 

Parallelt med at han svarer under innlegget sitt  "Anne Brith, er i panikk", svarer AB på kommentarer under innlegget "Huset vårt er solgt". Dette foregår altså mens hun strigråter, friker ut, bare gråter ( sett inn det som passer). Helt i oppløsning kan hun altså ikke være:P

Skrevet (endret)

Når man får beskjed i 2017 at huset man bor i skal selges. Ja så begyner man å lete etter ny leilighet. Eller tror AB at de som leser bloggen lider av dementhet ? 

Ergo tror jeg hele opplegget kun er for klikk.

Litt trist, at noen har jugd så mye at man ikke tror på noe de sier. For min del har de da jugd veldig mye, da jeg har det med å tro at ingen er så dumme å juge omatt og omatt. Så dum er jeg😂

Endret av Senil
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...