Gjest orfeus Skrevet 9. april 2018 #9121 Skrevet 9. april 2018 44 minutter siden, formula skrev: Ja hvorfor bruker hun så mye tid og krefter for å forsvare dette forholdet? Og i går følte kjæresten at han måtte forsvare det, han også. Skulle da tro at hvis de har det fint sammen trenger de ikke gang på gang å skulle overbevise omverdenen om det? Så spennende er det da virkelig ikke. Men uansett bedre at hun blogger om forholdet enn at hun eksponerer barna. Når noen går så fullstendig i forsvar som hun gjør, i alle fall på bloggen, tenker jeg at det er noe man gjør når man er veldig usikker selv. Men, som du sier, det er jammen meg bra hun velger å utlevere eget kjærlighetsliv fremfor barna, hvis hun nå bare hadde gjort det.
Gjest Varma Skrevet 9. april 2018 #9122 Skrevet 9. april 2018 At ikke AB heller velger å skrive kioskromaner eller tilsvarende? Det er jo egentlig det innholdet i bloggen hennes ser ut til å være.
Hottrio Skrevet 9. april 2018 #9123 Skrevet 9. april 2018 Har lyst til å starte blogg jeg også! En blogg om mat, sminke og klær. Dameklær selvsagt. 2
Hottrio Skrevet 9. april 2018 #9124 Skrevet 9. april 2018 ... og; litt bilder av halvnakne menn selvsagt 5
Pæddan Skrevet 9. april 2018 #9125 Skrevet 9. april 2018 11 minutter siden, Varma skrev: At ikke AB heller velger å skrive kioskromaner eller tilsvarende? Det er jo egentlig det innholdet i bloggen hennes ser ut til å være. Hun får sende Sandemoe eller Ragde en mail, så får hun tips. 🙄 2
MissCortado Skrevet 9. april 2018 #9126 Skrevet 9. april 2018 Har inntrykk av et rolig liv på Sørumsand for tiden, og det er bra. Ingen store sensasjonsforsøk, mest drøvtygging på gamle, halvkveda viser. Håper bare ikke det er stille før stormen. 12
lillesky Skrevet 9. april 2018 #9127 Skrevet 9. april 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. /lillesky (mod)
filifjonka Skrevet 9. april 2018 #9128 Skrevet 9. april 2018 Hus, bil, båt og hytte...selve lykken i livet. 5
Førtifeitogferdig Skrevet 9. april 2018 #9129 Skrevet 9. april 2018 47 minutter siden, filifjonka skrev: Hus, bil, båt og hytte...selve lykken i livet. ..og hund. Syns ikke det virker som de har funnet den store kjærligheten i hverandre. Men at de er sammen for materielle goder. Alt i alt dreier det seg om penger. 13
Gjest formula Skrevet 9. april 2018 #9130 Skrevet 9. april 2018 45 minutter siden, filifjonka skrev: Hus, bil, båt og hytte...selve lykken i livet. Tydelig at materielle ting betyr mye. Må si jeg undrer meg over alle gavene hun øser over kjæresten - på snap viste hun nylig at de var ute og skulle finne genser som en del av bursdagsgaven fra henne. Nå er det David Wellington armbåndsur som han skal få i dag, og gopro - kamera med alt av utstyr var gave til påske. Hun sier: "Han blir nok litt over gjennomsnitt bortskjemt men sånn får det nå være. Jeg er utrolig glad i han og synes han fortjener hver eneste gave." Og det gjør han sikkert, men det er merkelig at hun som har fire barn og er opptatt av matbudsjett og sparing bruker så mye penger på gaver. Håper det er likedan den andre veien - at hun også blir overøst på samme måte.
loffen Skrevet 9. april 2018 #9131 Skrevet 9. april 2018 De der simple DW-lokkene får hun jo slengt etter seg helt gratis, som alle andre bloggere. Ikke akkurat en eksklusiv, eller dyr (om hun skulle ha kjøpt den selv), klokke. 18
terteskjell Skrevet 9. april 2018 #9132 Skrevet 9. april 2018 (endret) På 09.04.2018 den 14.51, formula skrev: Ja hvorfor bruker hun så mye tid og krefter for å forsvare dette forholdet? Og i går følte kjæresten at han måtte forsvare det, han også. Skulle da tro at hvis de har det fint sammen trenger de ikke gang på gang å skulle overbevise omverdenen om det? Så spennende er det da virkelig ikke. Men uansett bedre at hun blogger om forholdet enn at hun eksponerer barna. Er enig at det er bedre med mindre eksponering av avkom. Men jeg blir lei meg over disse snap som hun la ut i dag. Må hun virkelig vise for alle att xxxx ikke klarte stillestående flikkflakk før? At alle må se hun klarer det. Hva er vitsen liksom. Hun viser jo en snap at xxxx klarer det til slutt men helt unødvendig med de andre hun publiserer. Er jo ikke greit med eksponeringen i det hele tatt Endret 11. april 2018 av terteskjell 12
Luca_ Skrevet 9. april 2018 #9133 Skrevet 9. april 2018 57 minutter siden, terteskjell skrev: Er enig at det er bedre med mindre eksponering av avkom. Men jeg blir lei meg over disse snap som hun la ut i dag. Må hun virkelig vise for alle att rosamakronen ikke klarte stillestående flikkflakk før? At alle må se hun klarer det. Hva er vitsen liksom. Hun viser jo en snap at makronen klarer det til slutt men helt unødvendig med de andre hun publiserer. Er jo ikke greit med eksponeringen i det hele tatt Det som virkelig var ille her var jo at hun så ut som hun kunne brekke nakken😢 jeg fikk litt sjokk jeg, det var virkelig ubehagelig å se på og jeg satt med hjertet i halsen Jeg har spurt meg mange ganger når hun har lagt ut snapper om hvem som virkelig legger ut slike snapper. Men det jeg så i dag var drøyt, hvem legger ut slik? 12
Mitral Skrevet 9. april 2018 #9134 Skrevet 9. april 2018 (endret) Når er det hennes tur i Bloggerne forresten? Grugleder meg. Endret 9. april 2018 av Mitral
terteskjell Skrevet 10. april 2018 #9135 Skrevet 10. april 2018 10 timer siden, Luca_ skrev: Det som virkelig var ille her var jo at hun så ut som hun kunne brekke nakken😢 jeg fikk litt sjokk jeg, det var virkelig ubehagelig å se på og jeg satt med hjertet i halsen Jeg har spurt meg mange ganger når hun har lagt ut snapper om hvem som virkelig legger ut slike snapper. Men det jeg så i dag var drøyt, hvem legger ut slik? jeg synes også den var meget drøy.. Fikk vondt inni meg når jeg så det første fallet 2
Gjest Sorbus Skrevet 10. april 2018 #9136 Skrevet 10. april 2018 13 timer siden, formula skrev: Tydelig at materielle ting betyr mye. Må si jeg undrer meg over alle gavene hun øser over kjæresten - på snap viste hun nylig at de var ute og skulle finne genser som en del av bursdagsgaven fra henne. Nå er det David Wellington armbåndsur som han skal få i dag, og gopro - kamera med alt av utstyr var gave til påske. Hun sier: "Han blir nok litt over gjennomsnitt bortskjemt men sånn får det nå være. Jeg er utrolig glad i han og synes han fortjener hver eneste gave." Og det gjør han sikkert, men det er merkelig at hun som har fire barn og er opptatt av matbudsjett og sparing bruker så mye penger på gaver. Håper det er likedan den andre veien - at hun også blir overøst på samme måte. Lurer på om makronen har fått hodetelefoner enda. Sparingen til dette huset går tydeligvis i rykk og napp.
Gjest orfeus Skrevet 10. april 2018 #9137 Skrevet 10. april 2018 (endret) Dagens (første) innlegg på bloggen gjør meg rasende, noe som ikke skjer ofte. Full utlevering av xxxxxxx, men formet som en ren forsvarstale for mors utleveringer og at ingen forstår hvordan det er å være mor med barn som driver med idrett på høyt nivå ... Sorry, Anne Brith, men, for det første er det svært mange mødre som har barn som driver med idrett eller kultur på høyt nivå, og for det andre: Ingen av dem, I N G E N av dem henger ut barna slik du gjør. I N G E N ! Endret 11. april 2018 av orfeus satt i xxxxxx
Gjest Vitting Skrevet 10. april 2018 #9138 Skrevet 10. april 2018 13 timer siden, terteskjell skrev: Er enig at det er bedre med mindre eksponering av avkom. Men jeg blir lei meg over disse snap som hun la ut i dag. Må hun virkelig vise for alle att rosamakronen ikke klarte stillestående flikkflakk før? At alle må se hun klarer det. Hva er vitsen liksom. Hun viser jo en snap at makronen klarer det til slutt men helt unødvendig med de andre hun publiserer. Er jo ikke greit med eksponeringen i det hele tatt Men her fikk hun jo tendenser til "viral video"-preg... og den muligheten kunne hun ikke legge fra seg. Hvor mange sånne "look how hard my kid worked, and I everytime supported him/her - now look what they can!!!"-videoer har ikke fått millioner av treff på nett. Dette er det AB prøver seg på nå. Å selge en tåredryppende historie om hvor støttende og god mor hun er, og for en familie de er. I stedet selger hun sine barns privatliv på en klein og flau måte som overhodet ikke ender opp som denne rosa-inspo-gud-jeg-er-så-bra-mor-videoen hun ønsker. Trist, leit, flaut, kleint, tragisk.
Trollmora Skrevet 10. april 2018 #9139 Skrevet 10. april 2018 "Dere vil aldri forstå" ?!? Starte et blogginnlegg med dette? Tenk å undervurdere leserne sine sånn! 25
Stjernekikkeren Skrevet 10. april 2018 #9140 Skrevet 10. april 2018 5 minutter siden, orfeus skrev: Dagens (første) innlegg på bloggen gjør meg rasende, noe som ikke skjer ofte. Full utlevering av rosamakron, men formet som en ren forsvarstale for mors utleveringer og at ingen forstår hvordan det er å være mor med barn som driver med idrett på høyt nivå ... Sorry, Anne Brith, men, for det første er det svært mange mødre som har barn som driver med idrett eller kultur på høyt nivå, og for det andre: Ingen av dem, I N G E N av dem henger ut barna slik du gjør. I N G E N ! Jeg vet om flere i mine kretser som har barn som trener og er aktive i sport langt over gjennomsnittet. Fedre som kjører flere timer i uka til fotballtreninger, turneringer, kamper, de står og heier i regn og sol, helhjertet. AB klarer ikke å la noe gå forbi uten at det handler om henne selv, selv det at ungen driver idrett på høyt nivå skal hun bruke til å vise hvor tungt og vanskelig det er for henne. AB, rett deg opp i ryggen og hold kjeft, la ungene dine ha sine ting i fred uten at du skal få det til å spinne rundt deg, vær den støtten du skal være og ikke en tungt sukkende dramaqueen! 42
Fremhevede innlegg