Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Kinder skrev:

Når man ser kommentarfeltene under avisartikler på Facebook og lignende er jeg overrasket over at det ikke er flere enn to IP-adresser som går igjen med kommentarer type "håper du får kreft og dør". Gikk inn og så hvor AB ligger på bloggtoppen idag, og hun ligger på 12. plass med 8333 lesere. Med 8333 unike lesere er det overhodet ikke overraskende at hun også treffer noen lesere som av ulike grunner sender sånne type kommentarer til henne. 

Bloggere kan ikke være så naive at de tror at de ikke har lesere med en form for psykiske problemer, som fører til sånne type meldinger, eller verre. Jeg grøsser, tenk å frivillig ønske at så mange mennesker leser detaljer om sitt eget liv, og ikke minst familiens liv. Det er jo blant annet derfor det er så skummelt å utlevere barna sine på bloggen. De kan jo aldri vite hvem som leser, og hva noen lesere er kapabel til å gjøre!

Å sende meldinger om et ønske om at en person får kreft og dør av det, er selvsagt ikke greit, men det er langt i fra det verste en person kan gjøre. Og har det vært så ekstremt ille for AB å få sånne kommentarer, er det merkelig at hun ikke har stengt kommentarfeltet for lenge siden. Men hun vet vel at om hun hadde stengt kommentarfeltet tidligere, før hun hadde klatret langt opp på blogglisten med kontroversielle innlegg, som hun vet vil bli diskutert, ville hun aldri kunne levd av bloggen. Så er det sånn at det å tjene gode penger er det viktigste? 

Først nå har AB stengt kommentarfeltet, så da er det vel stopp på sånne type kommentarer også. For her på KG skrives iallfall ikke sånne type kommentarer (men blir ikke overrasket om det plutselig dukker opp ett og annet troll, som kan finne på å skrive sånne kommentarer her, bare for å kunne "bevise" at det skrives sånne kommentarer her på KG). Så får vi håpe at hun fremdeles velger å ha det stengt, om hun nå begynner å falle nedover blogglisten, eller om hun viser at penger tross alt er det viktigste for henne. 

Hun har jo ikke stengt kommentarfeltet.. En spør om dette i ene innlegget i dag å hun sier at hun vil ha det åpent om folk oppfører seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, terteskjell skrev:

Hun har jo ikke stengt kommentarfeltet.. En spør om dette i ene innlegget i dag å hun sier at hun vil ha det åpent om folk oppfører seg

Ok, det var stengt sist jeg var innom bloggen, så regnet med at det fremdeles var stengt i og med at hun nå slapp disse kommentarene hun påstår hun ikke ønsker å få. Jeg kan fortelle henne allerede nå at ikke alle vil oppføre seg i et kommentarfelt når hun har så mange unike lesere, og det vedder jeg på at hun vet veldig godt selv også. Så merkelig avgjørelse å åpne det igjen. 

Og hun bør ikke komme her å si at hun savnet kommunikasjonen med leserne, for fansen som gir henne de ukritiske kommentarene hun påstår hun kun vil ha, skriver jo uansett til henne på Facebook (eller andre arenaer de kan kommunisere med AB, som instagram/snap/mail) om kommentarfeltet på bloggen er stengt. 

Så da kan det jo hende at disse kommentarene hun sier at hun ikke ønsker, faktisk er noe hun har bruk for likevel. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Kinder skrev:

Ok, det var stengt sist jeg var innom bloggen, så regnet med at det fremdeles var stengt i og med at hun nå slapp disse kommentarene hun påstår hun ikke ønsker å få. Jeg kan fortelle henne allerede nå at ikke alle vil oppføre seg i et kommentarfelt når hun har så mange unike lesere, og det vedder jeg på at hun vet veldig godt selv også. Så merkelig avgjørelse å åpne det igjen. 

Og hun bør ikke komme her å si at hun savnet kommunikasjonen med leserne, for fansen som gir henne de ukritiske kommentarene hun påstår hun kun vil ha, skriver jo uansett til henne på Facebook (eller andre arenaer de kan kommunisere med AB, som instagram/snap/mail) om kommentarfeltet på bloggen er stengt. 

Så da kan det jo hende at disse kommentarene hun sier at hun ikke ønsker, faktisk er noe hun har bruk for likevel. 

Hun holdt det stengt noen få dager i påsken. Hun mistet vel kanskje en del lesere når hun stengte kommentarfeltet såderfor åpnet hun det igjen

• Liker 3
Skrevet

Pizzaboy  har blogget....

• Liker 2
Gjest formula
Skrevet
25 minutter siden, TinaG skrev:

Pizzaboy  har blogget....

Ikke overraskende en eneste lang hyllest av Anne Brith.

Og gjett hva? Hun visste ikke at han skulle blogge!

"Til deg pus: Husk å logg ut fra bloggen din neste gang du drar ut!"

Skrevet
2 timer siden, Emmelise skrev:

Vennligst ikke siter direkte inn barns navn, det er ikke tillatt. Du må gjerne ta skjermbilde, men da skal du fjerne barnas navn før du legger det ut.

Har redigert. Takk for at du sa i fra:)

• Liker 3
Gjest Vitting
Skrevet
8 minutter siden, formula skrev:

Det er så KLEINT at jeg får gåsehud. Ser de ikke det selv? Gjemme-seg-bak-pute-worthy.

Skrevet
8 minutter siden, formula skrev:

Ikke overraskende en eneste lang hyllest av Anne Brith.

Og gjett hva? Hun visste ikke at han skulle blogge!

Også har han husket å dele innlegget i sosiale medier. Flink! :sarkasme:

• Liker 36
Skrevet
1 minutt siden, Vitting skrev:

Det er så KLEINT at jeg får gåsehud. Ser de ikke det selv? Gjemme-seg-bak-pute-worthy.

Anna-og-Jan-kleint. Og da er det kleint!

• Liker 33
Skrevet

Jeg syntes det var et veldig hyggelig blogg innlegg fra kjæresten:) Han virker som en veldig ok mann:) 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri vært inne på bloggen til dette mennesket, men likevel klarte jeg å drømme om henne her en natt. :hoho: Leste i denne tråden før jeg sovnet. :hoho: 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Jeg har aldri vært inne på bloggen til dette mennesket, men likevel klarte jeg å drømme om henne her en natt. :hoho: Leste i denne tråden før jeg sovnet. :hoho: 

Da er man bra besatt.. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
56 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Da er man bra besatt.. 

Ikke i det hele tatt, jeg aner ikke hvem dama er en gang utover det jeg har lest her. Jeg leser ingen blogger. Men jeg leste tråden og sovnet fra den. :hoho: Jeg drømmer ofte om ting jeg ikke liker jeg, eller helt tilfeldige ting jeg ikke har tenkt på en gang, jeg trodde det gjaldt de fleste. Man kan ikke noe for hva man drømmer og ikke kan man bestemme det heller. Men det var jo litt morsomt da, hehe. :fnise: Husker ikke hva jeg drømte da, tror det var at jeg handlet kaker og makroner i konditoriet hennes eller noe sånt. :skratte: 

Endret av Salka
Trykkleif
  • Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Ikke i det hele tatt, jeg aner ikke hvem dama er en gang utover det jeg har lest her. Jeg leser ingen blogger. Men jeg leste tråden og sovnet fra den. :hoho: Jeg drømmer ofte om ting jeg ikke liker jeg, eller helt tilfeldige ting jeg ikke har tenkt på en gang, jeg trodde det gjaldt de fleste. Man kan ikke noe for hva man drømmer og ikke kan man bestemme det heller. Men det var jo litt morsomt da, hehe. :fnise: Husker ikke hva jeg drømte da, trodde det var at jeg handlet kaker og makroner i konditoriet hennes eller noe sånt. :skratte: 

Beklager min utalelse da:)) Så klart kan man drømmen om evner man diskuterer når det er det siste man gjør før man sovner.  Jeg drømmer selv syke drømmer:) Noen ganger tenker jeg - hva skjer i natt? alltid litt komisk at jeg Gelder meg til en ny sinnssyk drøm som så klart er helt logisk når jeg drømmer det:) 

Skrevet
Akkurat nå, Nadiahagen skrev:

Beklager min utalelse da:)) Så klart kan man drømmen om evner man diskuterer når det er det siste man gjør før man sovner.  Jeg drømmer selv syke drømmer:) Noen ganger tenker jeg - hva skjer i natt? alltid litt komisk at jeg Gelder meg til en ny sinnssyk drøm som så klart er helt logisk når jeg drømmer det:) 

Ingen fare, jeg tok meg ikke nær av det. Jeg syntes bare det var litt morsomt at jeg skulle drømme om henne, så måtte fortelle det her i tråden. Har sikkert drømt om andre ting jeg har lest her inne også. :fnise: Å sovne til kåge er ikke bra, hehe. Drømmer mye syke ting jeg også. :) 

Skrevet

Jeg leser ofte tråder på KG på senga hvis jeg ikke får sove. Drømmer bra mye rart enkelte netter på grunn av det. :fnise:

• Liker 13
Skrevet

At AB gidder å forsvare dette forholdet i så mange innlegg. Likedan at hun blir kalt for pus. :fnise:

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, Elisabeth 123 skrev:

At AB gidder å forsvare dette forholdet i så mange innlegg. Likedan at hun blir kalt for pus. :fnise:

Jeg beklager, men jeg tror jeg bommer litt på poenget med denne. Hun blir kalt for pus. Okey.. og? Det er da vel et ganske vanlig kjælenavn, er det ikke?

• Liker 5
Gjest formula
Skrevet (endret)
1 time siden, Elisabeth 123 skrev:

At AB gidder å forsvare dette forholdet i så mange innlegg.

Ja hvorfor bruker hun så mye tid og krefter for å forsvare dette forholdet? Og i går følte kjæresten at han måtte forsvare det, han også. Skulle da tro at hvis de har det fint sammen trenger de ikke gang på gang å skulle overbevise omverdenen om det? Så spennende er det da virkelig ikke.

Men uansett bedre at hun blogger om forholdet enn at hun eksponerer barna.

Endret av formula
Skrevet

Jeg er sjelden innom bloggen, men leser fort et par innlegg når jeg først er der, og du verden for et gnål om dette forholdet!

Ja, du har fått kjæreste etter lang og febrilsk leting. Ja, det er stor aldersforskjell, ja, han ble medlem av familien imponerende/skremmende fort og ja, det er nok mange som mener mangt. 

Men dere er ikke de første som blir forelsket (?) og rusher inn i ting. Blås i hva andre mener og nyt det. 

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...