Gjest Varma Skrevet 28. mars 2018 #8721 Skrevet 28. mars 2018 10 timer siden, Asti skrev: Fra http://konatil.blogg.no/1521844058_video_anne_brith_og_ryktene.html:: "Jeg rakk nesten møtet som begynte klokka 09.00, men litt forsinkelser til tross - det ble en kjempefin dag med Anne Brith, Stine Speiltvillingene, Maren Erdvik, Martine Halvorsen, Christina Fraas (Kirsebærhagen) og Yrja Oftedahl på Egmont-huset i Nydalen. Vi bloggerne har hatt mye fokus på nettroll de siste ukene, spesielt forum vi mener har blitt en ren arena for ryktespredning, personhets og latterliggjøring." Fra http://speiltvillingene.blogg.no/1522067050_folk_glemmer_at_jeg_er_et_menneske_blogg_er_ikkeden_jeg_er.html: "I de siste dager, de siste uker, har flere av oss toppbloggerne gått sammen om å stå i mot kvinneguidens anonyme forumsmuligheter. " De som nå ønsker å stå imot KG anonyme forumsmuligheter blogger under Egmont People. Egmont er også eier av Kvinneguiden. Jeg lurer på hvem som er pådriveren bak dette? Er det andre enn Anne Brith av disse bloggerne som har vært omdiskutert her inne før dette "stuntet" mot KG? Er de andre klar over hvorfor Anne Brith blir diskutert her inne - https://imgur.com/a/C4yla ? Er de klar over selvjustisen her? Toppbloggere?? Har knapt hørt om de eller vært på bloggen deres. At de skal mene noe om KG når noen av de aldri har blitt nevnt her, er jo morsomt. Dette minner meg om min gamle sjef (som da blir AB) som trengte noen sjeler til å fylle ut trivselsundersøkelser. Han valgte selvfølgelig de sløveste knivene i skuffen, til å fylle ut. Han fikk toppscore på alt. AB har altså gått sammen med noen som jeg opplever som hyggelige og ryddige til å fronte noe de ikke aner hva er. For å fremme sin egen sak, fortsette med blokkering av kritikkere og kneble all kritikk. Slik at eksponering av mindrårige, løgner om 1000kr budsjett, umerket reklame og løgner om at KG hetser mindreårige skal forsette. Hva med å bytte jobb? Eller blogge innenfor visse etiske rammer? Blir ikke penger av det si.
Gjest Asti Skrevet 28. mars 2018 #8722 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, Varma skrev: Toppbloggere?? Har knapt hørt om de eller vært på bloggen deres. At de skal mene noe om KG når noen av de aldri har blitt nevnt her, er jo morsomt. Dette minner meg om min gamle sjef (som da blir AB) som trengte noen sjeler til å fylle ut trivselsundersøkelser. Han valgte selvfølgelig de sløveste knivene i skuffen, til å fylle ut. Han fikk toppscore på alt. AB har altså gått sammen med noen som jeg opplever som hyggelige og ryddige til å fronte noe de ikke aner hva er. For å fremme sin egen sak, fortsette med blokkering av kritikkere og kneble all kritikk. Slik at eksponering av mindrårige, løgner om 1000kr budsjett, umerket reklame og løgner om at KG hetser mindreårige skal forsette. Hva med å bytte jobb? Eller blogge innenfor visse etiske rammer? Blir ikke penger av det si. Enig. Jeg har forresten tipset BOTB om hva disse holder på med. Har også lagt igjen forslag til hva man kan gjøre, hvis de skulle klare å stenge KG for anonymbruker-funksjonen: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/03/26/sett-og-hort-for-uke-12/#comment-12445 .
Diamant Skrevet 28. mars 2018 #8723 Skrevet 28. mars 2018 3 timer siden, Asti skrev: Jeg har forresten tipset BOTB om hva disse holder på med. Har også lagt igjen forslag til hva man kan gjøre, hvis de skulle klare å stenge KG for anonymbruker-funksjonen: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/03/26/sett-og-hort-for-uke-12/#comment-12445 . Utmerket forslag 12
Gjest pelikanen Skrevet 28. mars 2018 #8724 Skrevet 28. mars 2018 7 timer siden, Maskopi skrev: Vi skulle utfordret Egmont på nettopp dette. Kanskje sjefen i bloggeravdelingen burde rydde i egne rekker før de går løs på forumet. Det er virkelig søtt. Folk som ikke vil, eller kan forstå, nytter det ikke med. Skulle kg begynne med innlogging med Facebook? Haha. Den sjansen tør de ikke ta. Det blir som om bloggere skulle kreve innlogging med Facebook. Kona til, og husfrua...kommer med løse påstander. Hvorfor har de ikke kopiert de stygge ryktene, og lagt ut på bloggen sin? Kona til,avkrefter nå, etter en tåpelig seanse med husfruen...at ryktene ikke er sanne! Hun har ikke vært på Kg...vel. På kg ligger det mye om AB som hun selv har skrevet. Rett fra bloggen. Det rare,begge to henger ut naboer. Begge avfeier berettiget kritikk som netttroll. Ingen går av veien for å hylle de som skriver om netttroll, og det som verre er. Det har forekommet ting her, som har blitt slettet. Det samme kan jeg ikke si om kommentarer de har. Når folk ikke skjønner hvor grensene går, og avfeier alt med haha..da skjønner folk at ting ikke går inn. Noen skriver misunnelse. Hva kan en misunne en blogger? Ikke vet jeg. Det er vel en grunn til at oppegående folk, har ingen behov for å legge ut privatlivet sitt. Rosablogging..dagbokskrivere begynner å bli en svært skitten bransje. De har valgt en livsstil som å blottlegger livet bak fire vegger. Får de kritikk så kommer det jammer, og skrik. Offer. I verste fall,ligger de i fosterstilling og skriker. Noen bør gå i seg selv. Og det grundig. Kona til, hopper glatt over uthengelsen av sin egen nabo, som hun er usikker på hvem er. En bankansatt på Sørum ble uthengt...etter å ha gjort noe lovlig. Sammen med flere andre. Hun hengte ut mora til en i klassen. Er det bare rykter det også. Kanskje det akkurat er en av disse mødrene som skriver på kg? Det finnes bloggere også på Kg.
Gjest pelikanen Skrevet 28. mars 2018 #8725 Skrevet 28. mars 2018 7 timer siden, Maskopi skrev: Vi skulle utfordret Egmont på nettopp dette. Kanskje sjefen i bloggeravdelingen burde rydde i egne rekker før de går løs på forumet. Vi bloggere....hvorfor er ikke toppbloggere på dette møtet😉 Det er mange bloggere som aldri blir nevnt her på kg. Eks en toppbloggere som trines. Hvorfor? Hun farer ikke med juks. Har dannelse. Dannelse er ganske fraværende hos mange bloggere
Rosalie Skrevet 28. mars 2018 #8726 Skrevet 28. mars 2018 (endret) 57 minutter siden, pelikanen skrev: Vi bloggere....hvorfor er ikke toppbloggere på dette møtet😉 Det er mange bloggere som aldri blir nevnt her på kg. Eks en toppbloggere som trines. Hvorfor? Hun farer ikke med juks. Har dannelse. Dannelse er ganske fraværende hos mange bloggere Trine er ikke i stallen til Egmont People. Her er stallen deres. Men som man ser av lenka, er det flere i stallen som de facto kan kalle seg toppbloggere som tydeligvis ikke har vært på noe sytemøte. Edit: Leste ikke innlegget ditt skikkelig før jeg svarte deg. Sojjy... Endret 28. mars 2018 av Rosalie 6
Gjest MrsAvenger Skrevet 28. mars 2018 #8727 Skrevet 28. mars 2018 (endret) 14 minutter siden, Rosalie skrev: Trine er ikke i stallen til Egmont People. Her er stallen deres. Men som man ser av lenka, er det flere i stallen som de facto kan kalle seg toppbloggere som tydeligvis ikke har vært på noe sytemøte. Edit: Leste ikke innlegget ditt skikkelig før jeg svarte deg. Sojjy... Er dette egenbeskrivelse eller Egmont sin beskrivelse? "innimellom oppskriftene så skriver hun også personlige innlegg som skaper stort engasjement blant leserne sine" Innimellom? Sprudlende matblogger? Endret 28. mars 2018 av MrsAvenger
pøbelsara Skrevet 28. mars 2018 #8728 Skrevet 28. mars 2018 Matblogger?! Hun har jo overhodet ikke peil på matlaging. Hun baker jo litt innimellom. Men matblogger? 34
Gjest MrsAvenger Skrevet 28. mars 2018 #8729 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Matblogger?! Hun har jo overhodet ikke peil på matlaging. Hun baker jo litt innimellom. Men matblogger? Jeg tolket teksten slik, at hun baker så mye, men innimellom så kommer det litt personlige innlegg. Noe som ikke stemmer lenger, kan ikke huske sist det egentlig stemte. Jeg startet å følge med på den bloggen pga kaker
Gjest Asti Skrevet 28. mars 2018 #8730 Skrevet 28. mars 2018 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Matblogger?! Hun har jo overhodet ikke peil på matlaging. Hun baker jo litt innimellom. Men matblogger? Hun blogger jo om mat fra proviant.no, samt matbudsjett til tusen kroner i uken.
Papirfly Skrevet 28. mars 2018 #8731 Skrevet 28. mars 2018 Tråden er ryddet for ryktespredning. Papirfly, mod.
Stjernekikkeren Skrevet 28. mars 2018 #8732 Skrevet 28. mars 2018 1 time siden, MrsAvenger skrev: Er dette egenbeskrivelse eller Egmont sin beskrivelse? "innimellom oppskriftene så skriver hun også personlige innlegg som skaper stort engasjement blant leserne sine" Innimellom? Sprudlende matblogger? Dette er nok slik de hadde sett for seg og håpet på i det sterkeste og lengste.... 16
Kollontaj Skrevet 28. mars 2018 #8733 Skrevet 28. mars 2018 ...så skriver hun... hvis de droppet så ville det hørtes mer seriøst ut. Hvis det er det de prøver å få til, vel å merke. 5
Kollontaj Skrevet 28. mars 2018 #8734 Skrevet 28. mars 2018 Matblogger? 😳 Hvor? På en hemmelig blogg? Under alias? 19
Gjest Asti Skrevet 28. mars 2018 #8735 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Men har ikke konatil lest dette før hun lagde videoen? Har hun tatt Anne briths versjon av det hele for god fisk. Må si det ble massiv backfire. Konatil setter sitt eget gode rykte på spill, bruker sin egen blogg for å fronte en annen bloggere fanesak, og så blir hun lurt? Eller er hun med på det? Godt spørsmål...
Kollontaj Skrevet 28. mars 2018 #8736 Skrevet 28. mars 2018 12 minutter siden, pøbelsara skrev: Men har ikke konatil lest dette før hun lagde videoen? Har hun tatt Anne briths versjon av det hele for god fisk? Må si det ble massiv backfire. Konatil setter sitt eget gode rykte på spill, bruker sin egen blogg for å fronte en annen bloggere fanesak, og så blir hun lurt? Eller er hun med på det? Merkelig manøver, den videoen. Tror de folk er stokk dumme, eller tror de leserne deres tar alt for god fisk, når det er deres faste blogger som skriver noe? Du kan så si, men jeg tror (etter å ha lest forsvarsinnlegget dedikert KG) at hun kan være temmelig lett å overbevise. 13
Papirfly Skrevet 28. mars 2018 #8737 Skrevet 28. mars 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt, persondebatt, spekulasjoner og personangrep. Papirfly, mod.
LilleSnupp Skrevet 28. mars 2018 #8738 Skrevet 28. mars 2018 Legger dette inn igjen siden det ble slettet ved en feil: Når det kommer til mobbing kalles det at man er med på det om man står passiv å lar det skje. Hvorfor skal man da tie, stå passiv og se det skjer om man er fullstendig uenig i eksponering av barn? Det lærer vi KG-kjerringer våre barn, å si fra dersom man ser noen blir behandlet dårlig/galt! Det er ikke mobbing! Spesielt når de som blir behandlet feil er den svake parten! 20
Christiane_W Skrevet 29. mars 2018 #8739 Skrevet 29. mars 2018 8 timer siden, MrsAvenger skrev: Er dette egenbeskrivelse eller Egmont sin beskrivelse? "innimellom oppskriftene så skriver hun også personlige innlegg som skaper stort engasjement blant leserne sine" Innimellom? Sprudlende matblogger? Matblogger? Yeah right... Når har hun blitt det? Har hun noensinne vært det for den sakens skyld? Jeg trodde hun var bakeblogger i utgangspunktet og at bloggen etterhvert har blitt personlig med baking på siden. Eneste matbloggaktige jeg har sett på den bloggen er "1000-kroner-i-uka-på-mat" opplegget og samarbeidet med Proviant. Og det lyser jo ikke akkurat av at hun har verken peiling på eller lidenskap for mat. Snarere tvert i mot. 27
Mitral Skrevet 29. mars 2018 #8740 Skrevet 29. mars 2018 Mersom "Har en lidenskap for personlige innlegg som skaper stort engasjement blant leserne sine. Innimellom de personlige innleggene så skriver hun også ett og annet innlegg om baking". 17
Fremhevede innlegg