Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, MrsAvenger skrev:

Google litt på damen så kommer det opp mye rart, inkl denne linken.

Aldri sett på bloggerne jeg, og har ikke tenkt å begynne nå heller:fnise: 

http://www.side2.no/video/anne-brith---a-ha-barn-kan-noen-ganger-vre-et-helvete/3423377204.html

Jeg har aldri sett bloggerne og ble faktisk litt sjokkert over hvor mye hun eksponerer ungene der’ rommene og åpner døra med kamera etc

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Papirfly, mod.

Gjest margrit
Skrevet

Fått et fantastisk tips av AB, skal du på harrytur en dag så stikk innom en bilforhandler, lat som du skal kjøpe bil og "prøvekjør'.🤣 (og topp kransekaka med å blogg om hvor frekk du faktisk er).

Skrevet

Noe så teatralsk og tilgjort som den ranten der, og med tanke på at det omhandler barn så er det totalt upassende at tv2 lar henne holde på slik. Det der var ekkelt på så mange måter.

• Liker 26
Skrevet

Noen her som kjenner Anne Britt? Eller er alle meningene om henne basert på bloggen hennes? 

Skrevet
9 minutter siden, Nor skrev:

Noen her som kjenner Anne Britt? Eller er alle meningene om henne basert på bloggen hennes? 

Har du lest bloggen hennes?

• Liker 17
Skrevet
9 timer siden, Nor skrev:

Denne tråden handler ikke om henne personlig, men om hvordan hun iscenesetter seg selv på bloggen. Samtidig kan man jo anta en hel del om en bloggers person utifra hvordan denne iscenesettelsen skjer.

• Liker 23
Gjest margrit
Skrevet
10 timer siden, Nor skrev:

Nei. Og heldigvis for det.

Gjest formula
Skrevet

Synes ikke Anne-Brith gjorde noen spesielt dårlig figur i Bloggerne, og sett bort fra enkelte scener var mitt inntrykk at hun faktisk var ganske sjarmerende. Hadde knapt hørt om henne, men begynte å følge henne sånn halvvegs da, på blogg og snap, og fikk omtrent et lite sjokk. For der var det jo null sjarme og varme, tvertimot framstår hun både kynisk og beregnende, og nærmest grenseløs på så mange måter.

Skrevet
11 timer siden, margrit skrev:

Fått et fantastisk tips av AB, skal du på harrytur en dag så stikk innom en bilforhandler, lat som du skal kjøpe bil og "prøvekjør'.🤣 (og topp kransekaka med å blogg om hvor frekk du faktisk er).

Jeg regner med at selger regnet med et salg og derfor var villig til å gå med på at de fikk ha den bilen en stund lengre enn vanlig, det er så pinlig det her at jeg vet ikke hva jeg skal si. Skjønner at Pizzaboy synes det var en god ide, for han er en guttunge fortsatt, men det var jo ikke mer vett å hente i AB heller. 

• Liker 12
Gjest margrit
Skrevet
1 time siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg regner med at selger regnet med et salg og derfor var villig til å gå med på at de fikk ha den bilen en stund lengre enn vanlig, det er så pinlig det her at jeg vet ikke hva jeg skal si. Skjønner at Pizzaboy synes det var en god ide, for han er en guttunge fortsatt, men det var jo ikke mer vett å hente i AB heller. 

Helt fantastisk hvordan hun sparer til dyr bolig og dyr bil samtidig.🤣 Noe sier meg at hun ender opp i rekkehus på Sørumsand med en Skoda .

Gjest orfeus
Skrevet
30 minutter siden, margrit skrev:

Helt fantastisk hvordan hun sparer til dyr bolig og dyr bil samtidig.🤣 Noe sier meg at hun ender opp i rekkehus på Sørumsand med en Skoda .

Så lenge annonsørene bare tenker klikk og salg (logisk nok?) og ikke navn og rykte (ikke logisk?), kommer AB til å ha grei inntekt. Hun kommer aldri til å fronte Rolex, Dior eller Ferrari, men Europris og andre billigkjeder/-merker, og inntekt er inntekt, bankene ser bare på om du har det eller ikke, ikke hvor pengene kommer fra. Selv om hun har litt egenkapital, er det ikke nok til hus og bil, det blir jo en eventuell bank som kommer til å eie dette, og som kan ta det tilbake om hun ikke betaler ned lånet. For barnas skyld håper jeg hun har rådgivere som kan hjelpe henne med det økonomiske, hun virker ikke spesielt stødig selv, og da tenker jeg på raden med konkurser hun har bak seg. Kanskje hun burde gjøre som SE, la pappa styre finansene 🙄

Gjest pelikanen
Skrevet

Hvilke blomsterkjede skal hun annonsere for snart? Jeg kjøper roser hver uke.....

Skrevet
13 minutter siden, pelikanen skrev:

Hvilke blomsterkjede skal hun annonsere for snart? Jeg kjøper roser hver uke.....

hun nevner floriss flere  ganger i det innlegget.

• Liker 1
Gjest Sorbus
Skrevet (endret)

Jeg har hatt en liten påskeferie og har gått glipp av "interviewet" til Anne Brith og Konatil, så jeg beklager om jeg går noen blogginnlegg tilbake, men siden de (feil)siterer meg klarer jeg ikke å la være å kommentere.

Oh my gaaaaaawd (for å låne Anne Brith's ord). Er de begge like dårlige til å lese som Anne Brith er til å skrive? Jeg føler at jeg gjorde det veldig klart at jeg ikke mente at mor sjøl er schizofren, men det gikk henne tydeligvis hus forbi. Det er godt gjort av en kvinne som har fått invitasjon fra Mensa! Så jeg presiserer igjen, Anne Brith, jeg tror ikke du er schizofren. Når det er sagt er jeg veldig sikker på at du ikke du hører hjemme i Mensaklubben. 

Og av alle de motstridende rollene henners jeg plukket ut, plukket hun ut partygirl. Slik hun refererer til innlegget mitt høres det ut som om jeg kaster rundt meg med diagnoser og fornærmelser, det er ikke rart hun er krenket, stakkar.

Men Anne Brith, hva om jeg gjorde det samme med innleggene dine? La oss ta rosereklamen (usikker på om du reklamerer for Floriss eller Kiwi, siden du glemte å merke det).:

"Jeg kjøper roser hver eneste helg. Det er noe jeg fikk som vane de årene jeg bodde i Nederland. Det står derfor ofte 2 buketter her i huset. en fra uken som var og helgens ferske bukett. Dog har disse rosene her overlevd 3 nye buketter, og vil absolutt ikke dø.  "vi gir oss ikke". No way, om vi skal legge oss ned og dø."

Ser du hva som skjedde der? Veldig betryggende for de som bekymret seg for hva du drev med på brua, om ikke annet. 

OMG, altså:hjerte:

Endret av Sorbus
Skrevet

I Speiltvillingenes innlegg "Folk glemmer at jeg er et menneske, blogg er ikke den jeg er",  skriver hun blant annet
"I de siste dager, de siste uker, har flere av oss toppbloggerne gått sammen om å stå i mot kvinneguidens anonyme forumsmuligheter."

Spørs om det ikke var dette Anne Birth og konatil prøvde seg på med videoen sin. 

Det irriterer meg at mange bloggere ikke skjønner forskjell på konstruktiv kritikk og hets. Om noen ikke forguder alt de gjør, er de plutselig hatere. Ja, det er selvsagt noe innimellom som ikke er like konstruktiv på kvinneguiden, men det meste er velbegrunnet, konstruktiv kritikk. Og er det noe så er moderatorene raske til å slette, i tillegg til at vi sier i fra til hverandre. 

Gjør bloggerne feil, så later de gjerne som ingenting eller skylder på alt mulig annet og andre. Ser for eksempel at både Anne Birth og Konatil ikke har tatt bort, og unnskyldt seg, for videoen der de henger ut en av mødrene i klassen til ene barnet til Anne Birth. Så de mener tydeligvis at det er greit å henge ut mennesker selv. Men nåde om noen kommer med noe som helst kritikk til dem! Det viste jo konatil også med innlegget der hun selv hang ut en av sine naboer. Greit å henge ut naboen, både hun selv i innlegget og andre i kommentarfeltet hennes gjorde det, men at naboen mente noe om dem var absolutt ikke greit. Dobbeltmoralsk, much?

Jeg går jo ikke rundt å tenker at alle bloggere henger ut enkeltmennesker, selv om noen av dem har gjort det. Så det er merkelig at mange bloggere (selv bloggere som har hengt ut enkeltmennesker!!) virker å tenke at mer eller mindre alle kvinneguidens brukere, i det minste de som kommenterer på rampelys, hetser og hater bloggerne. Så nå har de jo til og med har bestemt seg for å gå sammen for stå opp i mot kvinneguidens brukere, så det skal bli spennende å se hvordan de har tenkt til å gjøre det. :roll:

• Liker 38
Gjest MrsAvenger
Skrevet

Så de prøver å si at de meningene de har, tankene, alt det de legger ut på bloggen ikke er den de er??

Med andre ord de er fake da, eller? Så lenge de blogger om sine liv, hva de tenker og er opptatt av, så må vel vi som leser anta at bloggen gjenspeiler HVEM de er!

Bloggere bør lære noe av ekte kjendiser og politikere, for tenk hvis de skulle bruke all tiden sin på de som gir dem negativ kritikk, og da mener jeg ikke på personnivå, men på yrkesnivå, da hadde ikke verden gått rundt.

Og hvorfor i all verdens navn er det så utrolig sårt for de å få kritikk??Hvorfor må de ha at alle skal elske dem?

I min oppvekst ble jeg fortalt at, det er ikke alle som nødvendigvis kommer til å like deg, men det kommer til å være mange som gjør det, og fokuser på de istedenfor de negative. 

Hvorfor kaste bort så mye energi i å fokusere på det negative?

Gjest formula
Skrevet
17 minutter siden, Kinder skrev:

I de siste dager, de siste uker, har flere av oss toppbloggerne gått sammen om å stå i mot kvinneguidens anonyme forumsmuligheter."

"Stå i mot" ?

Hva ser de for seg egentlig? At de skal skape seg en egen liten verden, der de kan dure fram med snikreklame og barneeksponering i fred og ro, uten at noen kritiserer dem for det? Skal de gi hverandre moralsk støtte, eller hvordan mener de at denne alliansen skal fungere? Det høres veldig ut som "typisk Anne-Brith", som etter hva hun selv sier nærmest har egne detektiver som samler informasjon til senere bruk/anmeldelser. (Ip adresser, fb-profiler etc) :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...