Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, minimymlen skrev:

Konatil er like ille på å henge ut folk på egen blogg, trenger ikke være FBI for å finne ut hvem som ble hengt ut her http://konatil.blogg.no/1479204345_vr_gode_nabo.html

Men Konatil og Pappahjerte er så gode og snille...

Hva skjer med noen bloggere? Hvorfor må de henge ut folk? 

• Liker 15
Skrevet (endret)
28 minutter siden, terteskjell skrev:

Hva skjer med noen bloggere? Hvorfor må de henge ut folk? 

De får jo skryt av ukritiske naive fans uansett hva de gjør. For hver kritiske røst finnes det 10 fans som hyller og skryter og bygger opp det som tilslutt blir helt grenseløse ego.

Endret av neiognei
  • Liker 11
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Håper hun nå skjønner at hun har lagt gullegget. Fra å være nobody til å komme på kvinneguidens svarteliste. :ler:

Skrevet
51 minutter siden, Kinder skrev:

Okei... Konatil skriver i en kommentar i det innlegget: Når det er sagt, syns jeg det er helt uvesentlig at det "bare er en liten flokk" som leser kvinneguiden. Forumet har helt sikkert flest ålreite brukere (i likhet med mannegruppa ottar), men jeg mener det er noe veldig galt når det kan produseres tråd etter tråd fullt av ræl, oppgulp og direkte sjikanering av privatpersoner uten at synlige administratorer tar grep. 

Likevel lar hun selv følgende kommentar om denne naboen stå i sitt eget kommentarfelt: All PR er god PR :-) Dette Lene-dyret (Google;Bygdedyret og janteloven) lider av akutt svartsjuke (svensk,for sjalusi,som jeg synes klinger bedre :-) I Norge er misunnelsen sterkere enn seksualdriften! Nåde den som våger å få suksess !!! Lenesnupps IQ,er mest sannsynlig lik hennes skonummer:-) Kjenner godt til denslags lavpanna,storkjefta høns;-)

Er ikke det ræl, oppgulp og direkte sjikanering av privatpersoner, så vet ikke jeg. Og hun, som administrator av sitt kommentarfelt, har selvsagt latt den kommentaren stå. :rolleyes: Det denne naboen (er jo ikke engang sikkert at det er en nabo) har skrevet var jo ingenting i forhold til den kommentaren der. 

Hvem er hun egentlig? Hun kaller bloggen sin for Konatil, så hun lever hun da egentlig bare på det at hun har en D-kjendis samboer og vil at det skal dryppe litt på henne så hun blir E-kjendis, da? Vel, da kan hun ikke kalles privatperson, kanskje hun skjønner det selv etter å ha lest de siste oppsumeringene her, for du kan knapt kalles privatperson når du forsøker å tjene penger på å selge det livet du har innenfor dine 4 vegger. Hun bør ikke snakke om at andre har lav IQ. 

• Liker 27
Gjest orfeus
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Håper hun nå skjønner at hun har lagt gullegget. Fra å være nobody til å komme på kvinneguidens svarteliste. :ler:

Hun er sikkert lykkelig over å bli lagt merke til 🙄

Rosabloggere tror veldig mye om seg selv, og virker overbeviste om at de alltid har rett. 

Har noen sett en rosablogger skrive: «Beklager, jeg tok feil»?

PS Lurer på hva AB syns om at tråden hennes er blitt kuppet av Kona 😎

Endret av orfeus
Skrevet

Jeg greier ikke å forstå hva i all verden det er som får bloggere til å tro at de må være forskånet fra å bli motsagt og kritisert. De ønsker seg en stemme og et levebrød i offentligheten, men forbeholder seg retten til å motta kun positiv oppmerksomhet? :overrasket: 

Skittprat er det overalt, både irl og på nett, men jeg vil si at det meste av kritikken og diskusjonene som foregår her inne er saklige og velbegrunnede. Går det over streken er vi flinke til å moderere hverandre. I tillegg har vi et moderatorteam som tar jobben sin på alvor, og jeg føler virkelig for å ta dem i forsvar etter Konatil sin kritikk i kommentaren sin. 

• Liker 21
Skrevet
8 minutter siden, Malum skrev:

Jeg greier ikke å forstå hva i all verden det er som får bloggere til å tro at de må være forskånet fra å bli motsagt og kritisert. De ønsker seg en stemme og et levebrød i offentligheten, men forbeholder seg retten til å motta kun positiv oppmerksomhet? :overrasket: 

Skittprat er det overalt, både irl og på nett, men jeg vil si at det meste av kritikken og diskusjonene som foregår her inne er saklige og velbegrunnede. Går det over streken er vi flinke til å moderere hverandre. I tillegg har vi et moderatorteam som tar jobben sin på alvor, og jeg føler virkelig for å ta dem i forsvar etter Konatil sin kritikk i kommentaren sin. 

Konatil mistet all saklighet når hun begynte med å omtale hele Kvinneguiden forum som «for dere som aldri har hørt om Kvinneguiden, er dette et forum der anonyme, godhjertede, søte og snille damer møtes for å spre glede og vennlig fremsnakk», hun er altså totalt blind for all form for kritikk og saklighet, og velger å bare ta offerrollen og kalle det Oss mot dem. Utrolig at det går an å være så høy på seg selv som dette. 

• Liker 31
Gjest pelikanen
Skrevet
1 time siden, MrsAvenger skrev:

Her er et utklipp av en kommentar, og det er her jeg tror problemet ligger hos de fleste bloggere. De skal blogge om sine liv så alle kan lese, men de mener de skal behandles som privatpersoner.

Enten er man privatperson eller så er man en offentlig person, og de har selv valgt å være offentlige......på større linje enn alle de som er ekte kjendiser. Og bare for å si det, hvis ingen snakker om dere bloggere lenger, vil dere heller ikke være "kjendiser" eller ha et levebrød!!

image.png.028fe13691a062a49664e1e4eef0be45.png

Var det de innenfor 100 på blogglisten som blir omtalt på kg? Har ikke sett noe om henne før, men er her nå. Hun forsto ikke hva hun bega seg utpå med saken om AB. Hun er ikke et hår bedre enn andre. Skammelig. Hun savnet å  være omtalt her?

Hun oppnådde klatring på listen i går. ..og klikk. Nå får hun ekstra i dag. Fallhøyden er stor for slike personer. 

Ser hun svare ang AB. ..vi hadde det veldig gøy...så fikk vi avkreftet ryktene. Rart det der...det er alltid de andre fæle. AB som har en tendens til å vri på ting, for å si det mildt. Hun representerer altså sannheten?

Nå er det sin egen nabo. Selv om det er gammelt, samtidig som hun sier at hun ikke er sikker på hvem det er. Skulle tro voksne folk leser teksten din, før de legger den ut. Hvem er hennes kjendismann? Ikke hørt om..

Vi har en annen blogger også. Skrev negative ting om en blogger...at noen burde ta en titt på henne pga hun eksponerte barnet. Hun ville ha omtale...hun glemte å endre navet sitt før hun sendte avgårde...dummet seg ut. Vi ser i dag hvor hun ligger på listen.

Og hvor mange bloggere driver å skriver her inne😉

Gjest pelikanen
Skrevet
8 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Konatil mistet all saklighet når hun begynte med å omtale hele Kvinneguiden forum som «for dere som aldri har hørt om Kvinneguiden, er dette et forum der anonyme, godhjertede, søte og snille damer møtes for å spre glede og vennlig fremsnakk», hun er altså totalt blind for all form for kritikk og saklighet, og velger å bare ta offerrollen og kalle det Oss mot dem. Utrolig at det går an å være så høy på seg selv som dette. 

Ja det var voldsomt til fremsnakk om sin nabo. Er nok på tide å få luftet seg litt nå. 

Skrevet (endret)

Er det bare meg som reagerte på hva AB skrev i går: Jobbene våre kommer først akkurat nå, så barna

Vi har alltid satt barna først, spesielt siden vi hadde en med større utfordinger i hverdagen. Såklart jobben var viktig, men vi omrokerte oss slik at bara alltid fikk sine behov dekket.

Men når det er sagt så er det barna til AB som går mye igjen på bloggen, alt de skal og har gjort og skal gjøre, så kanskje blander AB litt her at barna er viktig på bloggen (jobben først)

Endret av elien
  • Liker 18
Skrevet
1 time siden, elien skrev:

Er det bare meg som reagerte på hva AB skrev i går: Jobbene våre kommer først akkurat nå, så barna

Vi har alltid satt barna først, spesielt siden vi hadde en med større utfordinger i hverdagen. Såklart jobben var viktig, men vi omrokerte oss slik at baran alltid fikk sine behov dekket.

Men når det er sagt så er det barna til AB som går mye igjen på bloggen, alt de skal og har gjort og skal gjøre, så kanskje blander AB litt her at barna er viktig på bloggen (jobben først)

Akkurat den setningen der reagerte jeg også på.. Men nok en gang er det nok vi lesere som tolker feil

• Liker 15
Skrevet

Jeg har aldri hørt en mor si «jobbene våre kommer først, så barna».

• Liker 26
Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

Jeg har aldri hørt en mor si «jobbene våre kommer først, så barna».

Ikke jeg heller.........er det mulig

• Liker 11
Skrevet

Leste siste innlegg på bloggen i dag. Prøver hun å gjøre alt for å få ny sponsor? Eller har hun glemt å merke.

Er også spent på om denne konkurransen på facebook som avgjøres i dag er ett sponset innlegg. Synes det er så merkelig at en blogger gir bort en tur til 5000 kr fra egen lomme.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, terteskjell skrev:

Er da ingen annen måte å tolke den setningen på enn akkurat det hun skriver.. Men hun sier garantert noe annet

Ja, selvfølgelig gjør hun det. «Stå på en bro og tenke dystre tanker»  betyr jo at hun vurderer og slutte å blogge....

Så «jobbene våre kommer først, så barna» betyr vel: hei hå! Nå er det tilbud på proviant.no 

• Liker 21
Gjest formula
Skrevet

Anne-Brith kunne jo beklaget formuleringen sin om de dystre tankene på brua og i ettertid innrømmet at hun ordla seg klønete, i det minste av hensyn til lesere som kunne bli urolige. Men neida, det er leserne som feiltolker. Synes også hun kunne nevnt den massive kritikken Konatil ble utsatt for som den eneste av de to som har åpent kommentarfelt, og tatt sin del av ansvaret.

I stedet kommer et tøvete innlegg som i mine øyne ser omtrent sånn ut: roser:hjerte:blablabla blablabla:hjerte:roser:hjerte:blablablablaroser:hjerte:aldri dø:hjerte:blablablabla.

Skrevet
2 minutter siden, formula skrev:

Anne-Brith kunne jo beklaget formuleringen sin om de dystre tankene på brua og i ettertid innrømmet at hun ordla seg klønete, i det minste av hensyn til lesere som kunne bli urolige. Men neida, det er leserne som feiltolker. Synes også hun kunne nevnt den massive kritikken Konatil ble utsatt for som den eneste av de to som har åpent kommentarfelt, og tatt sin del av ansvaret.

I stedet kommer et tøvete innlegg som i mine øyne ser omtrent sånn ut: roser:hjerte:blablabla blablabla:hjerte:roser:hjerte:blablablablaroser:hjerte:aldri dø:hjerte:blablablabla.

Formulerte seg klønete? Hun visste akkurat hvordan hun formulerte seg.

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...