Gjest pelikanen Skrevet 24. mars 2018 #8581 Skrevet 24. mars 2018 37 minutter siden, formula skrev: Nå er jo "onaniryktene" gammelt nytt her inne, er vel en uke eller to siden det var tema? Og det ble vel også konstatert at det bare var rykter, og lagt dødt. Så hvorfor vil AB dra fram dette og holde det varmt? Det må vel være det kleineste av alt både for henne og for barna? Hun sørget jo for at en annen blogger fikk klikk også. Samtidig så ble denne bloggeren dradd ned i søla. Hun forsto det bare ikke.
Veslefrikk Skrevet 24. mars 2018 #8582 Skrevet 24. mars 2018 1 minutt siden, pelikanen skrev: Hun sørget jo for at en annen blogger fikk klikk også. Samtidig så ble denne bloggeren dradd ned i søla. Hun forsto det bare ikke. Men hvis ikke denne "andre bloggeren" har fulgt med såpass på AB at hun ikke skjønte at dette ikke ville bli en positiv greie for henne, så får hun skylde seg selv. Trenger ikke akkurat å ha en bachelor i markedsføring for å forstå at dette ikke var smart. 27
Gjest pelikanen Skrevet 24. mars 2018 #8583 Skrevet 24. mars 2018 55 minutter siden, pelikanen skrev: Hvor mange kritiske som ikke blir publisert? Hun skremme? Hvor mange kritiske kommentarer er kommet på nettet i dag? Bare ikke hos henne? Så søtt. Regner med BOTB kommer med noe. Så gleder jeg meg til Sørumsandtur i påsken. Treffe naboene 😉 En grunn til at jeg aldri går inn på bloggen. Min ip skal hun ikke få. Om jeg bor i "tromsø" og skal til Sørumsand. ..er det lett å finne ut. Sørumsand er f ikke så stort. Like lett som det er å finne ut hvem mora i nabolaget er, som har barn i samme klasse osv. Internett ermet genialt verktøy. For en evighet siden la jeg henne til instagram og snap. Ble ikke godkjent. Kan det være mye pga kakene mine?
Veslefrikk Skrevet 24. mars 2018 #8584 Skrevet 24. mars 2018 2 minutter siden, pelikanen skrev: En grunn til at jeg aldri går inn på bloggen. Min ip skal hun ikke få. Om jeg bor i "tromsø" og skal til Sørumsand. ..er det lett å finne ut. Sørumsand er f ikke så stort. Like lett som det er å finne ut hvem mora i nabolaget er, som har barn i samme klasse osv. Internett ermet genialt verktøy. For en evighet siden la jeg henne til instagram og snap. Ble ikke godkjent. Kan det være mye pga kakene mine? Til å leve av sosiale medier så har hun et meget spesielt forhold til leserne/følgerne sine. Fiendtlig... 20
kvinneguide Skrevet 24. mars 2018 #8585 Skrevet 24. mars 2018 12 minutter siden, Veslefrikk skrev: Til å leve av sosiale medier så har hun et meget spesielt forhold til leserne/følgerne sine. Fiendtlig... Pizzabakern mener det smaker mer enn det koster. Men for Anne Brith ser det ut til at bloggingen koster mer enn det smaker. 6
Scorpion57 Skrevet 24. mars 2018 #8586 Skrevet 24. mars 2018 14 minutter siden, pelikanen skrev: Hun sørget jo for at en annen blogger fikk klikk også. Samtidig så ble denne bloggeren dradd ned i søla. Hun forsto det bare ikke. For en skjevfordeling av kommentarer. konatil over 70 kommentarer der mesteparten er kritikk av innholdet. AB "toppblogger" 6 kommentarer, alle positive. 31
Gjest pelikanen Skrevet 24. mars 2018 #8587 Skrevet 24. mars 2018 34 minutter siden, Veslefrikk skrev: Men hvis ikke denne "andre bloggeren" har fulgt med såpass på AB at hun ikke skjønte at dette ikke ville bli en positiv greie for henne, så får hun skylde seg selv. Trenger ikke akkurat å ha en bachelor i markedsføring for å forstå at dette ikke var smart. Ab holdt jo sine kunnskaper skjult. ..😉
Gjest pelikanen Skrevet 24. mars 2018 #8588 Skrevet 24. mars 2018 31 minutter siden, Veslefrikk skrev: Til å leve av sosiale medier så har hun et meget spesielt forhold til leserne/følgerne sine. Fiendtlig... Og naboer
Veslefrikk Skrevet 24. mars 2018 #8589 Skrevet 24. mars 2018 Akkurat nå, pelikanen skrev: Og naboer Ja de glemte jeg 1
kvinneguide Skrevet 24. mars 2018 #8590 Skrevet 24. mars 2018 28 minutter siden, Scorpion57 skrev: For en skjevfordeling av kommentarer. konatil over 70 kommentarer der mesteparten er kritikk av innholdet. AB "toppblogger" 6 kommentarer, alle positive. Merkelig det der.. 3
Gjest pelikanen Skrevet 24. mars 2018 #8591 Skrevet 24. mars 2018 Handle inn mat, kan vel ikke vise på kiwi at hun bruker mer enn hva hun antyder
kvinneguide Skrevet 24. mars 2018 #8592 Skrevet 24. mars 2018 20 minutter siden, pelikanen skrev: Handle inn mat, kan vel ikke vise på kiwi at hun bruker mer enn hva hun antyder Tror du virkelig Kiwiansatte vil kommentere dette offentlig og risikere å bli ettersøkt eventuelt hengt ut av frøken detektiv? 2
Gjest pelikanen Skrevet 24. mars 2018 #8593 Skrevet 24. mars 2018 34 minutter siden, kvinneguide skrev: Tror du virkelig Kiwiansatte vil kommentere dette offentlig og risikere å bli ettersøkt eventuelt hengt ut av frøken detektiv? Det tror jeg ikke, og mente det heller ikke slik.Det er da andre folk på Sørum som er ute å kjøper mat og andre plasser😉
Gjest MrsAvenger Skrevet 24. mars 2018 #8594 Skrevet 24. mars 2018 1 time siden, Ostepooopp skrev: Jeg prøvde nå, og jeg får det iallefall ikke til. Det er et par «filtre» der som får ting til å gå bakover, men da får man også med stemmeforvrenger. Og hun snakket i videoen, med helt normal stemme. Jeg fant ingenting som gjorde bildet speilvendt.. Får heller ikke til å bli speilvendt, men nå er ikke jeg noen mester på sosiale medier. Er bare noen dager siden jeg fant ut det med bitmoji og at de kan brukes på snap
Gjest Leoor Skrevet 24. mars 2018 #8595 Skrevet 24. mars 2018 Ny i tråden.. Hvorfor kalles kjæresten til Anne Brith for pizzaboy?
Gjest CecilieX Skrevet 24. mars 2018 #8597 Skrevet 24. mars 2018 Leste kommentarfeltet til konatil. Vil gjerne fremheve et par kommentarer. En leser kommer mer et ekstremt godt spørsmål: Hvorfor tror du at det er AnneBrith sin blogg som blir diskutert på KG og ikke din. Jeg for min del ser et åpenbart svar: Det handler om måten å blogge på. Se bare på de mest omdiskuterte bloggene her på KG: Det er de som provoserer og bedriver klikkbaiting over en lav sko (CBE holdt utenfor). Da vil du over tid skaffe deg en leserskare som jevnt over er negativ til deg. Konatil fremstår som relativt naiv når hun ikke forstår AnneBrith sin rolle i å være en omdiskutert blogger. Hun har bygget karrieren sin på dette. Enda mer kritikkverdig er det at de skaper egne rykter i videoen. Og toppen av kransekaka er det å se konatil ty til bloggernebbethet i eget kommentarfelt. Et Kinderegg (i negativ forstand) av et stunt for Konatil. (Og nok en gang må mam spørre seg hva som skjer med evnen til å ta i mot kritikk når man har blogget en stund? Går det til hodet på dem? Blir det så mye skryt og hylling at man tror seg ufeilbarlig? Eller er det slik at man for å beskytte seg mot hets, ugyldiggjøre all negativ kritikk)?
Gjest formula Skrevet 24. mars 2018 #8598 Skrevet 24. mars 2018 Da var forklaringen på de dystre tankene på brua kommet: "Den mest dystre tanken jeg har hatt det siste året har vært: Skal jeg slutte å blogge? At du som leser det jeg skrive overtolker mine ord, kan jeg dessverre ikke gjøre noe med." Selvfølgelig var det ikke hennes feil, men dumme lesere som altså mistolket det hun skrev. LOL.
Bustefisk Skrevet 24. mars 2018 #8599 Skrevet 24. mars 2018 (endret) 15 minutter siden, formula skrev: Da var forklaringen på de dystre tankene på brua kommet: "Den mest dystre tanken jeg har hatt det siste året har vært: Skal jeg slutte å blogge? At du som leser det jeg skrive overtolker mine ord, kan jeg dessverre ikke gjøre noe med." Selvfølgelig var det ikke hennes feil, men dumme lesere som altså mistolket det hun skrev. LOL. Sannsynlig Man må mangle iq for og ikke forstå hva AB ville oppnå med det innlegget. Men altså, hun gjør jo en "god jobb". Hun lever jo av kritikken og "haters", så hun må jo fylle på.. Og jo mer aktivitet det er f.eks her inne, jo mer penger tjener dama Endret 24. mars 2018 av Bustefisk 7
hvermerjeg Skrevet 24. mars 2018 #8600 Skrevet 24. mars 2018 11 minutter siden, formula skrev: Da var forklaringen på de dystre tankene på brua kommet: "Den mest dystre tanken jeg har hatt det siste året har vært: Skal jeg slutte å blogge? At du som leser det jeg skrive overtolker mine ord, kan jeg dessverre ikke gjøre noe med." Selvfølgelig var det ikke hennes feil, men dumme lesere som altså mistolket det hun skrev. LOL. Da jeg var yngre og litt mer lovende lærte jeg at det er den som er avsender, altså den som skriver teksten, er den som er ansvarlig for hvordan det som skrives blir mottatt. Mulig det var bare jeg som lærte det😅 man bør ikke skrive om dystre tanker uten å spesifisere om man ikke vil ha rykter rundt dette, da lesere kan tolke dette som de vil, Anne Brith! Bare et tips❤️ 24
Fremhevede innlegg