Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må si jeg er skuffet over konatil. Liker henne kjempe godt og syns hun vanligvis er både morsom og koselig. Håper egentlig dette bare er noe hun ble dratt inn i uten å helt vite hva hun ble med på. Tror nok dette var en stor tabbe for hennes del. Selvfølgelig skal ingen bli utsatt for usanne og fæle rykter, men dette blir helt feil måte å angripe saken på. Synes også det er rart at det er akkurat hun som ble med på dette da hun selv sier at hun er uenig i den veldige eksponeringen av barn. 

AB fortjener selvfølgelig ikke usanne rykter spredd. Det gjør ingen. Desverre er hun og konatil med på å sørge for at flere hører ryktene 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo ganske fornøyelig å lese kommentarfeltet til Konatil.

Her har ikke AB sensurkontroll, og hadde hun hatt det, så ville det sikkert bare vært 2-3 kommentarer som hadde fått stå, og det andre hadde hun kalt hets.

Kritikken der inne er saklig og godt begrunnet, og kanskje noen av de som tror blindt på AB som kaller seg hetset, blir litt

opplyst ? 

• Liker 23
Skrevet

Så godt å se at Konatil får så mange negative tilbakemeldinger. Hun dreit seg ut og jeg håper hun har lært av det. Dette var bare kleint. 

• Liker 34
Gjest orfeus
Skrevet

Nå måtte jeg for første gang på kjempelenge ta en titt på Konatil. Svarene hennes er litt krasse, det virker ikke som om hun vil forstå kritikken. Ja, ja, litt morsomt at en flåsete kommentar om mensen og mensamedlem får et svar om at mannen hennes er mensamedlem. Nå er det jo slik at man kan være god på logisk tenkning og tall, men være ganske blåst på sosial tenkning og konsekvensproblematikk IRL, mht. eksponering av privatliv og barn i blogg.

Skrevet

Jeg har sett på konatil som mer av de fornuftige bloggerne, etter å ha lest kommentarfeltet under videoen ser man jo at hun er akkurat som alle andre bloggere! Vet ikke om hun er klar over alt AB legger ut og hvordan hun utleverer barna, men uansett burde hun ikke vært med på denne videoen nettopp pga barna. Og de snakker om nettroll så sitter de der og selv sprer rykter? Jeg er ikke i tvil om at AB har fått hetsende kommentarer, men mest av alt er det kritikk og det er jo tydelig at hun ikke tåler kritikk i det hele tatt! 

Totalt skivebom både å være med på denne videoen og den bagatelliseringen hun driver med i kommentarfeltet! 

• Liker 30
Skrevet

Har Konatil og AB gått glipp av ungdomstiden? For det er akkurat som å se to fjortisser sitte å prate

AB, du er selvskyldt i alle disse ryktene. Du eier ikke filter og det er så desperat måten du holder på. Stakkars stakkars barn

• Liker 26
Gjest pelikanen
Skrevet

AB har aldri truffet denne mora. Det er rart,  siden de har barn i samme klasse, og de er naboer.

Nå tenker jeg at det er mange mødre som er forbannet.  Det spekuleres i hvem det er. Hadde det vært meg, hadde jeg tatt det opp på foreldremøtet. Hun har skapt mistenkeliggjøring, ungene snakker, og folk mistenker hverandre. Hun skulle fått fortalt hvem det er. Jeg hadde anmeldt henen,  for å så splid, sladder og mistenkeliggjøring.  Det er enkelt å finne ut om det er " du" som har skrevet ditt på fb.

Jeg aksepterer ikke at folk skriver dritt om navngitte personer på fb, men å sitte i offentligheten slik hun har gjort, sammen med kona til, er bloggtroll og sladder. Bloggtrollet har tidligere lagt ut navn på folk. Bla en bankansatt der hun bor. Hun poengterte også, at det var i arbeidstiden. Dama har gjort noe helt lovlig, ikke i arbeidstiden, men bloggtroll gjorde noe ulovlig. Hun har ikke bedt om unnskyldning engang. Later som ikke noe

Så lurer jeg på, tenkte kona til..er dette noe jeg vil være med på? Hva betyr det? Går vi over grensen? Hva vil kommentarene bety? Er det tilfelle at det er denne moren? Hva med reaksjonene til ungene, viderefører vi mer sladder? Er metoden til AB holdbar? Hvordan vet jeg at det AB sier er riktig? Er kritikken på eks kg bare netttroll som er stygge? Eller er det en berettiget kritikk, som en blogger må tåle?

Eller vil dette medføre at jeg får klikk, og klatrer på listen. Så vi får en vinn vinn situasjon? Tipper på det siste.

Ser kona til svarer på en som har nevnt det AB har skrevet om broen. Hun hadde lest den, men ikke lest den sånn. Oh my....

Skriv samme setningen på en lapp til en som går i 6 klasse, og spør hva han tyder av det. Selv barn forstår budskapet. 

At to voksne personer sitter og skal spørre/ svare på rykter, så sitter de der og fniser. Rykter tar man alvorlig, iallefall når man har barn.

Litt kritisk bør man være om du tar på deg en slik jobb.blottet for alt. Jeg ser i kommentarfeltet til kona til, at det stort sett består av kritikk, men hun skjønner ikke kritikken...blåser det av. Jeg går ikke inn på blogger, men dette syns jeg var alvorlig, så da ble det slik.

Nå har jeg en presset dag, så jeg må avslutte. Skal på Pascal og kjøpe noen makroner.  Legge ut bilde på instagram. 

Skrevet

Hadde inntrykk av at konatil og gubben var litt opptatt av å være ordentlige og gjerne stod litt på siden av alt det bloggerdramaet som ofte oppstår, ser jeg tok kraftig feil der, hun er jo like mye med på å holde dette dramaet i gang som det AB var med å starte det. Pinlig. 

• Liker 21
Gjest orfeus
Skrevet
2 minutter siden, pelikanen skrev:

AB har aldri truffet denne mora. Det er rart,  siden de har barn i samme klasse, og de er naboer.

Nå tenker jeg at det er mange mødre som er forbannet.  Det spekuleres i hvem det er. Hadde det vært meg, hadde jeg tatt det opp på foreldremøtet. Hun har skapt mistenkeliggjøring, ungene snakker, og folk mistenker hverandre. Hun skulle fått fortalt hvem det er. Jeg hadde anmeldt henen,  for å så splid, sladder og mistenkeliggjøring.  Det er enkelt å finne ut om det er " du" som har skrevet ditt på fb.

Jeg aksepterer ikke at folk skriver dritt om navngitte personer på fb, men å sitte i offentligheten slik hun har gjort, sammen med kona til, er bloggtroll og sladder. Bloggtrollet har tidligere lagt ut navn på folk. Bla en bankansatt der hun bor. Hun poengterte også, at det var i arbeidstiden. Dama har gjort noe helt lovlig, ikke i arbeidstiden, men bloggtroll gjorde noe ulovlig. Hun har ikke bedt om unnskyldning engang. Later som ikke noe

Så lurer jeg på, tenkte kona til..er dette noe jeg vil være med på? Hva betyr det? Går vi over grensen? Hva vil kommentarene bety? Er det tilfelle at det er denne moren? Hva med reaksjonene til ungene, viderefører vi mer sladder? Er metoden til AB holdbar? Hvordan vet jeg at det AB sier er riktig? Er kritikken på eks kg bare netttroll som er stygge? Eller er det en berettiget kritikk, som en blogger må tåle?

Eller vil dette medføre at jeg får klikk, og klatrer på listen. Så vi får en vinn vinn situasjon? Tipper på det siste.

Ser kona til svarer på en som har nevnt det AB har skrevet om broen. Hun hadde lest den, men ikke lest den sånn. Oh my....

Skriv samme setningen på en lapp til en som går i 6 klasse, og spør hva han tyder av det. Selv barn forstår budskapet. 

At to voksne personer sitter og skal spørre/ svare på rykter, så sitter de der og fniser. Rykter tar man alvorlig, iallefall når man har barn.

Litt kritisk bør man være om du tar på deg en slik jobb.blottet for alt. Jeg ser i kommentarfeltet til kona til, at det stort sett består av kritikk, men hun skjønner ikke kritikken...blåser det av. Jeg går ikke inn på blogger, men dette syns jeg var alvorlig, så da ble det slik.

Nå har jeg en presset dag, så jeg må avslutte. Skal på Pascal og kjøpe noen makroner.  Legge ut bilde på instagram. 

🙌

PS Elsker avslutningen på innlegget 🤣

Skrevet

Artig hvordan bloggere, inkludert konatil, blir helt månebedotten av at andre snakker om andres privatliv. Det er jo liksom det de lever av. 🙄

• Liker 33
Gjest orfeus
Skrevet
16 minutter siden, Kollontaj skrev:

Artig hvordan bloggere, inkludert konatil, blir helt månebedotten av at andre snakker om andres privatliv. Det er jo liksom det de lever av. 🙄

De tror ingen snakker om dem, bare leser og beundrer.

:ironi:

Skrevet
39 minutter siden, Stjernekikkeren said:

Hadde inntrykk av at konatil og gubben var litt opptatt av å være ordentlige og gjerne stod litt på siden av alt det bloggerdramaet som ofte oppstår, ser jeg tok kraftig feil der, hun er jo like mye med på å holde dette dramaet i gang som det AB var med å starte det. Pinlig. 

Den gubben et jo bare dritkommersiell...

• Liker 16
Skrevet (endret)
5 timer siden, Jenki skrev:

Den videoen var klein :rodme:  To damer som sitter og "fnise-prater" om dumme rykter. Skulle dette være et slags oppgjør mot nettroll? AB kan umulig orke å blogge lenge hvis hun skal bruke SÅ mye tid på å finne alt det rare som blir sagt om henne + prøve å finne ut hvem som har sagt det.  Hun burde vel egentlig gå litt i seg selv, og beklage en del ting hun selv har gjort/ sagt før hun prøver å oppdra andre...

Måtte forresten bare innom "Kona til" og så at hun hadde fått mange kritiske kommentarer til dette stuntet.  

Ser at AB har åpnet kommentarfeltet sitt til ære for denne videoen. Og der er det ikke mange kritiske kommentarer... Sikker enklere å forholde seg til tilbakemelding, når man selv kan styre hva som publiseres:plystre:

Endret av BeverTramp
Feil
  • Liker 15
Skrevet
9 minutter siden, BeverTramp skrev:

Ser at AB har åpnet kommentarfeltet sitt til ære for denne videoen. Og der er det ikke mange kritiske kommentarer... Sikker enklere å forholde seg til tilbakemelding, når man selv kan styre hva som publiseres:plystre:

Ha,ha, kanskje hun har greid å skremme kritikerne ;)   I kommentarfeltet til  "Kona til" er det til gjengjeld mye kritikk.

• Liker 6
Gjest pelikanen
Skrevet
1 minutt siden, Jenki skrev:

Ha,ha, kanskje hun har greid å skremme kritikerne ;)   I kommentarfeltet til  "Kona til" er det til gjengjeld mye kritikk.

Hvor mange kritiske som ikke blir publisert? Hun skremme? Hvor mange kritiske kommentarer er kommet på nettet i dag? Bare ikke hos henne?  Så søtt. Regner med BOTB kommer med noe. Så gleder jeg meg til Sørumsandtur i påsken. Treffe naboene 😉

Gjest formula
Skrevet

Nå er jo "onaniryktene" gammelt nytt her inne, er vel en uke eller to siden det var tema?  Og det ble vel også konstatert at det bare var rykter, og lagt dødt. Så hvorfor vil AB dra fram dette og holde det varmt? Det må vel være det kleineste av alt både for henne og for barna?

Gjest pelikanen
Skrevet
3 minutter siden, formula skrev:

Nå er jo "onaniryktene" gammelt nytt her inne, er vel en uke eller to siden det var tema?  Og det ble vel også konstatert at det bare var rykter, og lagt dødt. Så hvorfor vil AB dra fram dette og holde det varmt? Det må vel være det kleineste av alt både for henne og for barna?

Klikk og atter klikk. Og folk klikker i veg. Er vel en grunn til at hun valgte en blogger nede på listen. Tror ikke mange andre er villige til å bli med på en slikt hodeløst stunt

Screenshot_2018-03-24-16-01-13-1.png

Gjest orfeus
Skrevet (endret)

Eneste årsaken til å dra fram disse ryktene og publisere dem på to blogger, er vel ønsket om å holde liv i dem 🙄 Ryktene, altså. 

Endret av orfeus
Gjest pelikanen
Skrevet
2 minutter siden, orfeus skrev:

Eneste årsaken til å dra fram disse ryktene og publisere dem på to blogger, er vel ønsket om å holde liv i dem 🙄

Det handler om klikk, og holde liv i bloggen. 

Skrevet
1 time siden, filifjonka skrev:

Den gubben et jo bare dritkommersiell...

Burde nok sjekket de mer ut før jeg fikk et inntrykk, ser jeg har tatt bra feil. 

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...