Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Jens skrev:

Nå må dere slappe av litt. NM i cheerleading er direkteoverført på tv2 sumo hele helgen. Lever man på hemmelig adresse, er man ikke med på det.

Nei, men det blir litt som da hun la ut de som søkte henne opp på skattelistene. Man vet jo aldri helt hvordan livssituasjonen til folk er, så man skal holde seg for god til å filme og legge ut om dem på sosiale medier uten dems samtykke.

Samtidig, så oppfatter jeg det som et irritasjonsmoment til de grader at til tross for at en tv-kanal har møtt opp med et profesjonelt tv-team som skal filme begivenheten, så står alikevel mor der med sitt mobilkamera og tenker "DETTE fanger øyeblikket tusen ganger bedre!"
Vi så det samme på Vixen Awards også. Og samtlige andre events disse menneskene møter opp på. Det filmes av profesjonelle og erfarne kamerafolk, men alikevel på første rad sitter 15 mennesker med mobiltelefonene og skal filme alt for følgerne sine med de forventningene at de gjør en SÅÅÅÅ mye bedre jobb med de små mobilkameraene sine og pipestemme om hvor gøy de har det.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella
23 timer siden, Viking-girl skrev:

OMG! He He. Enda verre enn jeg trodde :/ Det kommer umulig til å vare ;/

For en slem og svært konservativ kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Emmelise skrev:

Nei, men det blir litt som da hun la ut de som søkte henne opp på skattelistene. Man vet jo aldri helt hvordan livssituasjonen til folk er, så man skal holde seg for god til å filme og legge ut om dem på sosiale medier uten dems samtykke.

Samtidig, så oppfatter jeg det som et irritasjonsmoment til de grader at til tross for at en tv-kanal har møtt opp med et profesjonelt tv-team som skal filme begivenheten, så står alikevel mor der med sitt mobilkamera og tenker "DETTE fanger øyeblikket tusen ganger bedre!"
Vi så det samme på Vixen Awards også. Og samtlige andre events disse menneskene møter opp på. Det filmes av profesjonelle og erfarne kamerafolk, men alikevel på første rad sitter 15 mennesker med mobiltelefonene og skal filme alt for følgerne sine med de forventningene at de gjør en SÅÅÅÅ mye bedre jobb med de små mobilkameraene sine og pipestemme om hvor gøy de har det.

Jeg hadde noen kjente som var på NM i helgen.De la ut snap gjennom helgen men kun av de lagene som barna er med på. Ikke noen av de andre. Å disse snap gikk jo kun til venner og kjente

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AB:"Jeg har lært av mine tidligere feil, så nå setter jeg meg selv og mine behov foran mye annet." 

Javel? Gjør hun noe annet?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
30 minutter siden, ESFP skrev:

AB:"Jeg har lært av mine tidligere feil, så nå setter jeg meg selv og mine behov foran mye annet." 

Javel? Gjør hun noe annet?

Har hun skrevet feil og mener barna og barnas behov? Hun er jo ikke spesielt sterk skriftlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, orfeus skrev:

Har hun skrevet feil og mener barna og barnas behov? Hun er jo ikke spesielt sterk skriftlig.

Neida, det handlet ikke om barna. Hun vil forhindre at hun møter veggen og trenger derfor å prioritere egne behov. Hun mener vel egentlig at hun trenger tid helt alene. Jeg synes setningen var litt morsom siden jeg ikke ser så mye annet enn at hun setter sine egne behov først det meste av tiden. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, ESFP said:

Neida, det handlet ikke om barna. Hun vil forhindre at hun møter veggen og trenger derfor å prioritere egne behov. Hun mener vel egentlig at hun trenger tid helt alene. Jeg synes setningen var litt morsom siden jeg ikke ser så mye annet enn at hun setter sine egne behov først det meste av tiden. 

Ehm, spot on! Det var nøyaktig det jeg også tenkte. Er jo kun hun hun hun hun og hennes behov! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
42 minutter siden, ESFP skrev:

Hva er det med bloggere? Hvor høy kan den egotrippen bli? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun stengt ned facebook siden sin? Jeg er bannet -ja, men har da tidligere kunne gå inn å lese overskriftene på blogginnlegg etc. "Finner ikke siden" sier Facebook plutselig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trollmora said:

Har hun stengt ned facebook siden sin? Jeg er bannet -ja, men har da tidligere kunne gå inn å lese overskriftene på blogginnlegg etc. "Finner ikke siden" sier Facebook plutselig.

Du er nok blokkert :P Jeg fant den med en gang. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Døgnvill skrev:

Du er nok blokkert :P Jeg fant den med en gang. 

Ja jeg visste jeg var blokkert fra å kommentere etc, men trodde jeg kunne gå inn på offentlige profiler å se åkke som :/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg i går igjen:

Vil du VINNE en helg på hotell for 2, et valgfritt sted i Norge? 
Skriv JA i kommentarfeltet 2764.png<3 
LIK annebrith.no for å delta 2764.png<3

LIK & DEL gjerne 2764.png<3

Vinneren trekkes 25. mars

Fremdeles ingen merking om reklame, spons og samarbeid... Kvalmt!!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senil
3 timer siden, Trollmora skrev:

Ja jeg visste jeg var blokkert fra å kommentere etc, men trodde jeg kunne gå inn på offentlige profiler å se åkke som :/

Kan gå inn gjennom nettleser utlogget fra FB 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest formula

"Jeg har fått rørende historier fra dere denne uken og jeg har fått lov til å dele noen anonymt."

Neste uke kan vi altså glede oss over "rørende historier" som er blitt betrodd Anne-Brith. Av en eller annen grunn har jeg problemer med å tro på dette. Hvem er disse menneskene som betror seg til henne og gjerne vil ha historien sin på bloggen? Og hvordan får hun tak i disse historiene? Sitter det blogglesere der ute og skriver ned livshistorien og sender til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
2 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Det finnes faktisk slike folk. Legg merke til konkurranser på FB. Der legger folk ut hele familietragedien for å vinne et påskeegg... 😂

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Det finnes faktisk slike folk. Legg merke til konkurranser på FB. Der legger folk ut hele familietragedien for å vinne et påskeegg... 😂

Ja det er desverre sant. Tviler ikke på at noen vil bruke Anne Brith sin "mikrofon" for å fortelle sin historie. Det finnes mange rare folk.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...