Døgnvill Skrevet 17. mars 2018 #8401 Del Skrevet 17. mars 2018 36 minutter siden, Jenki said: Vel, nå er det jo bare en tullekommentar du siterer. Ikke noe Anne Brith faktisk har sagt. Jeg tror både @Christiane_W og de fleste her inne skjønner posten min 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 17. mars 2018 #8402 Del Skrevet 17. mars 2018 12 minutter siden, Døgnvill skrev: Jeg tror både @Christiane_W og de fleste her inne skjønner posten min Det kan hende du har rett i det, men jeg ser uansett ikke poenget med en tullekommentar som er skrevet slik at den fremstår som et sitat. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 17. mars 2018 #8403 Del Skrevet 17. mars 2018 7 minutter siden, Jenki said: Det kan hende du har rett i det, men jeg ser uansett ikke poenget med en tullekommentar som er skrevet slik at den fremstår som et sitat. Da er jeg redd det er en hel haug av poster her du dessverre ikke liker. Men sånn er det med et diskusjonsforum, alle kan ei tilfredsstilles. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 17. mars 2018 #8404 Del Skrevet 17. mars 2018 Og igjen har hun snappet fra konkurranse og mange unge barn er publisert på hennes snapkonto helt mot sin egen viten og vilje. Ja, det er på avstand, men man ser da drakten og vet man hvem man ser etter ser man det... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsAvenger Skrevet 17. mars 2018 #8405 Del Skrevet 17. mars 2018 6 timer siden, Nordblomst skrev: Kanskje hun også skulle tatt seg en snakk med kjæresten om hva som er greit å legge ut på nett? Jeg personlig er ikke så glad i å bli meid ned av en tulling som bare måååå snappe mens han kjører i 80 km/t... Jeg ble påkjørt bakfra for en del år siden, av ei som kjørte i 80 km/t og ikke hadde fått med seg at det ble bråstopp pga kø. Det hun sa var, at det siste hun husker var at hun sjekket mobilen og så smalt det. Ryggen og nakken min var helt stiv og smertefull i over 6 måneder, og det ble påvist brist i øverste del av virvelen på to steder, C 4 og C6 (husker ikke helt ). Det tok i alle fall lang tid til jeg ble skikkelig bra igjen til å være i fulltidsjobb, og fortsatt sliter jeg med at nakken stivner helt og nedover mellom skuldrene. Nå vet jeg hva slags øvelser jeg må gjøre for å løsne opp igjen, og er i full jobb. Men fordi ei dust måtte sjekke mobilen, så fikk jeg lide. Så uavhengig av hvem det er, så SKAL MAN IKKE drive med mobil når man kjører. Jeg blir så forbanna på sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 17. mars 2018 #8406 Del Skrevet 17. mars 2018 På 16.3.2018 den 20.19, decker skrev: Ho ser jo mest eldre ut der enn ho gjer i dag, så ho held seg i alle fall godt. Evt så hun ut som hun var 45 når hun var 25? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 17. mars 2018 #8407 Del Skrevet 17. mars 2018 4 minutter siden, Fotballfluen skrev: Evt så hun ut som hun var 45 når hun var 25? Eg prøvde å vera litt subtil. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 17. mars 2018 #8408 Del Skrevet 17. mars 2018 4 timer siden, eksiltronder skrev: Han er 11 år yngre enn henne. https://www.seher.no/kjendis/tok-med-sin-11-ar-yngre-flamme-pa-prisutdelingen/69408637 Det skulle man ikke tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 17. mars 2018 #8409 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) 7 timer siden, Nordblomst skrev: Endret 17. mars 2018 av camie Gikk litt fort i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 18. mars 2018 #8410 Del Skrevet 18. mars 2018 (endret) 9 timer siden, Nordblomst skrev: Kanskje hun også skulle tatt seg en snakk med kjæresten om hva som er greit å legge ut på nett? Jeg personlig er ikke så glad i å bli meid ned av en tulling som bare måååå snappe mens han kjører i 80 km/t... Unnskyld meg, men sitter denne gjøken og styrer med beina mens han leker fotograf med mobilen? Er dette tidlig 30-årenes svar på "sykle uten hender"? -Se nå mamma, jeg klarer det!!! Fy flate så tøff han er, skulle ønske mannen min var som han Not! Hvis han formodentlig skulle se en hindring i veien (gjennom mobilskjermen sin) så er det fysisk umulig å gjøre en unnamanøver. Endret 18. mars 2018 av Sorbus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 18. mars 2018 #8411 Del Skrevet 18. mars 2018 Han kjører i ca 80 km/t, man tenker kanskje ikke over hvor fort det er, men i den farten så kjører bilen ca 22 METER pr sekund! Om det skulle dukket opp langt der fremme så er det ikke sikkert han hadde fått med seg det selv om sikten er klar der og da. 1 sekunds oppmerksomhet fra veien, 22 meter er veldig langt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 18. mars 2018 #8412 Del Skrevet 18. mars 2018 10 timer siden, Glorious skrev: Og igjen har hun snappet fra konkurranse og mange unge barn er publisert på hennes snapkonto helt mot sin egen viten og vilje. Ja, det er på avstand, men man ser da drakten og vet man hvem man ser etter ser man det... å det vil bli mange mange flere slike snap utover dagen i dag:( desverre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 18. mars 2018 #8413 Del Skrevet 18. mars 2018 22 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Han kjører i ca 80 km/t, man tenker kanskje ikke over hvor fort det er, men i den farten så kjører bilen ca 22 METER pr sekund! Om det skulle dukket opp langt der fremme så er det ikke sikkert han hadde fått med seg det selv om sikten er klar der og da. 1 sekunds oppmerksomhet fra veien, 22 meter er veldig langt. er det ikke bare å kontakte politiet med dette bildebeviset.? er jo ikke noe problem å finne ut hvor han bor 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 18. mars 2018 #8414 Del Skrevet 18. mars 2018 11 timer siden, MrsAvenger skrev: Jeg ble påkjørt bakfra for en del år siden, av ei som kjørte i 80 km/t og ikke hadde fått med seg at det ble bråstopp pga kø. Det hun sa var, at det siste hun husker var at hun sjekket mobilen og så smalt det. Ryggen og nakken min var helt stiv og smertefull i over 6 måneder, og det ble påvist brist i øverste del av virvelen på to steder, C 4 og C6 (husker ikke helt ). Det tok i alle fall lang tid til jeg ble skikkelig bra igjen til å være i fulltidsjobb, og fortsatt sliter jeg med at nakken stivner helt og nedover mellom skuldrene. Nå vet jeg hva slags øvelser jeg må gjøre for å løsne opp igjen, og er i full jobb. Men fordi ei dust måtte sjekke mobilen, så fikk jeg lide. Så uavhengig av hvem det er, så SKAL MAN IKKE drive med mobil når man kjører. Jeg blir så forbanna på sånn! Ble selv påkjørt bakfra av en som bare skulle sjekke noe og ikke så vi stod stille og blinket til venstre. To barn i baksetet her. Heldigvis var farten litt lavere så det ble mindre fysiske skader, men fy flate så sinna jeg blir på slike idioter som tror de (og enda viktigere vi andre) er usårlige. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 18. mars 2018 #8415 Del Skrevet 18. mars 2018 Tråden er ryddet for omtale av barn. Blod, mod 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 18. mars 2018 #8416 Del Skrevet 18. mars 2018 14 timer siden, Glorious skrev: Og igjen har hun snappet fra konkurranse og mange unge barn er publisert på hennes snapkonto helt mot sin egen viten og vilje. Ja, det er på avstand, men man ser da drakten og vet man hvem man ser etter ser man det... Det er nettopp på grunn av folk som AB at barn som lever på hemmelig adresse ikke kan få delta på offentlige idrettsarrangementer! Det skal ikke mer til enn et par slike snapper fra en person med stor og offentlig snapkonto før den hemmelige adressen er avslørt og barnet med familie må flyttes til en annen kommune. Det å skjerme andres unger i fbm filming er en selvfølge for de fleste foreldre, men dessverre så finnes det noen som bare er nødt til å ødelegge 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 18. mars 2018 #8417 Del Skrevet 18. mars 2018 (endret) 54 minutter siden, Malum skrev: Jeg har ikke sett snapper fra eventet i helgen hvor andres barn var identifiserbare. Om det er tilfelle at hun har lagt ut noe sånt er det selvfølgelig ikke greit. Hun har lagt ut snap av andre lag der det i bakgrunnen står hvor laget kommer fra og om man vet hvem man skal se etter så kan man enkelt kjenne igjen barna. Jeg så lett min niese. Et lag der feks 1-2 er gutter er disse guttene meget enkle å kjenne igjen selv om bildekvaliteten er svak. Dette er en prinsippsak, for som en annen skriver er det pga slike snaps at barn som bor på hemlig adresse må ekskluderes fra mange idretter osv. Nå blir dette arrangementet sendt på TV 2 sumo, men for meg er det stor forskjell på å vise barna på en betalt TV tjeneste og på en snapkonto som bare den siste mnd har vist opp til flere «puppeglipp». Det sier litt om målgruppen til snapkontoen vs tv2 sumo. Endret 18. mars 2018 av Glorious 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 18. mars 2018 #8418 Del Skrevet 18. mars 2018 22 minutter siden, Glorious skrev: Hun har lagt ut snap av andre lag der det i bakgrunnen står hvor laget kommer fra og om man vet hvem man skal se etter så kan man enkelt kjenne igjen barna. Jeg så lett min niese. Et lag der feks 1-2 er gutter er disse guttene meget enkle å kjenne igjen selv om bildekvaliteten er svak. Dette er en prinsippsak, for som en annen skriver er det pga slike snaps at barn som bor på hemlig adresse må ekskluderes fra mange idretter osv. Nå blir dette arrangementet sendt på TV 2 sumo, men for meg er det stor forskjell på å vise barna på en betalt TV tjeneste og på en snapkonto som bare den siste mnd har vist opp til flere «puppeglipp». Det sier litt om målgruppen til snapkontoen vs tv2 sumo. Regner også med at idrettslag tar sine forbehold om de har barn som ikke skal vises på tv eller i avis. Men disse forbeholdene er vanskelige å overholde når det er så mange andre, som f.eks. bloggere, som ukritisk tar bilder og viser det til mange følgere på snap og blogg. Som sagt følger jeg ikke AB på nett, så aner ikke hva hun har lagt ut der. Men uansett slutter jeg aldri å forundre meg over at mennesker som lever av å utlevere seg på nett, ikke har lært mer om nettvett. Jeg tror jeg aldri har sett en yrkesgruppe som kan så lite om yrket sitt som bloggere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusen Skrevet 18. mars 2018 #8419 Del Skrevet 18. mars 2018 DER slutta jeg å følge henne på snap. Orker ikke, direkte slitsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 18. mars 2018 #8420 Del Skrevet 18. mars 2018 Nå må dere slappe av litt. NM i cheerleading er direkteoverført på tv2 sumo hele helgen. Lever man på hemmelig adresse, er man ikke med på det. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg