Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 minutter siden, Nordblomst skrev:

Kanskje hun også skulle tatt seg en snakk med kjæresten om hva som er greit å legge ut på nett? Jeg personlig er ikke så glad i å bli meid ned av en tulling som bare måååå snappe mens han kjører i 80 km/t...20180317_165237.thumb.png.0db6de99149b5808ddb03e6615ee6dda.png

Det der er jo strengt tatt ulovlig. Så her er det ingenting i veien for å tipse onkel politi! For jeg er enig med deg, svært lite interessert i å bli meid ned av en som bare må snappe mens han kjører:angry:

• Liker 40
Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Nordblomst skrev:

Kanskje hun også skulle tatt seg en snakk med kjæresten om hva som er greit å legge ut på nett? Jeg personlig er ikke så glad i å bli meid ned av en tulling som bare måååå snappe mens han kjører i 80 km/t...20180317_165237.thumb.png.0db6de99149b5808ddb03e6615ee6dda.png

Fast and the stupid det her, voksne folk gjør ikke sånt, umodne drittunger med horelys i bilen derimot...

• Liker 46
Skrevet
1 time siden, Stjernekikkeren skrev:

Fast and the stupid det her, voksne folk gjør ikke sånt, umodne drittunger med horelys i bilen derimot...

Det der burde jo anmeldes. Skamme seg!

• Liker 17
Gjest Max Potente
Skrevet

Ja, det burde anmeldes. 

Om jeg var AB så hadde jeg ikke latt ham kjøre andre til og fra trening, men hu mor vet vel bedre der også, tipper jeg. 

Skrevet
2 minutter siden, Max Potente skrev:

Ja, det burde anmeldes. 

Om jeg var AB så hadde jeg ikke latt ham kjøre andre til og fra trening, men hu mor vet vel bedre der også, tipper jeg. 

Hu mor vet alltid best! :fnise:

• Liker 15
Skrevet

"Anne Brith, hvordan kan du la han gjøre sånn her....?", ble jeg spurt om her om dagen. 
Jeg vet at han selvfølgelig ikke gjør slike ting. Det er jo selvfølgelig noen i baksetet som har tatt bildet. Dette vet jeg bedre enn noen andre, sånn er det bare. 

• Liker 41
Skrevet

Hvor gammel er denne karen? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor har han lagt ut det bildet? Er han ikke kommet lenger i livet enn at han synes det er tøft å kjøre ulovlig og  legge det ut for å vise hvor "tøff han er. Tror de to passer sammen jeg, ingen har tanker i hodet som ansvarsfulle, voksne.

Endret av Oppland
  • Liker 20
Gjest Oksen Anton
Skrevet (endret)

Hvor er høyrearmen hans? Den burde vært synlig dersom noen andre har tatt bilde fra den vinkelen... Eller er det ikke så viktig for ham å ha begge hendene på rattet?

Endret av Oksen Anton
Gjest Varma
Skrevet
31 minutter siden, Døgnvill skrev:

"Anne Brith, hvordan kan du la han gjøre sånn her....?", ble jeg spurt om her om dagen. 
Jeg vet at han selvfølgelig ikke gjør slike ting. Det er jo selvfølgelig noen i baksetet som har tatt bildet. Dette vet jeg bedre enn noen andre, sånn er det bare. 

Er de kjærester  eller er hun moren hans? Ikke bare en mor for de unge bloggerne tydeligvis..

Skrevet
31 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Hvor gammel er denne karen? 

Fem-seks år yngre enn hu mor på 43! 

Skrevet
2 minutter siden, Varma said:

Er de kjærester  eller er hun moren hans? Ikke bare en mor for de unge bloggerne tydeligvis..

Med de snapene og bildene hun har lagt ut så håper jeg virkelig ikke det er noe morsfølelse der i gården :sjenert::fnise:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Viking-girl skrev:

Fem-seks år yngre enn hu mor på 43! 

Trodde han bare var 32-33?

• Liker 6
Skrevet
37 minutter siden, Døgnvill skrev:

Godt gjort å ta det bildet fra baksetet!  

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Christiane_W skrev:

Vel, nå er det jo bare en tullekommentar du siterer. Ikke noe Anne Brith faktisk har sagt. 

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, Jenki skrev:

Vel, nå er det jo bare en tullekommentar du siterer. Ikke noe Anne Brith faktisk har sagt. 

Men noe hun antagelig kommer til å si :fnise:

• Liker 7
Skrevet
39 minutter siden, Christiane_W said:

I know. Men du vet... Hun vet best. Og nåde den som skulle si noe i mot henne :P

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...