Aimless Skrevet 2. mars 2018 #7721 Skrevet 2. mars 2018 Rett før uttalelsen på Facebook-siden fikk jeg følgende melding fra Proviant på messenger: Hei Xxx. Det er jo selvsagt beklagelig hvis det stemmer at folk har blitt blokkert av oss på grunn av legitime spørsmål og meningsytringer. Sånn skal det selvsagt ikke være så hvis det er tilfellet så er det en glipp i våre rutiner. Vi tar det til etterretning og sjekker det opp. Når det gjelder vårt samarbeid med Anne Brith så har vi prøvd etter beste evne å besvare de spørsmål som har blitt stilt på hennes kanaler. Dette skal vi bli enda flinkere til å følge opp. Det er beklagelig at du ikke ønsker å teste oss ut, men takker uansett for konstruktive tilbakemeldinger og takk for lykkeønskninger. God helg Hilsen Markus og resten av teamet hos Proviant. Jeg fikk bestemt inntrykk av at det begynner å gå opp for dem hva de har surret seg inn i ved å bruke AB som et ansikt utad, og at de nå ser hva de er nødt til å ordne opp i på flere fronter, også mtp selve konseptet. Veldig bra, og i grunnen det eneste de kan gjøre for å overleve den første uka som bedrift. Jeg synes dog fortsatt det er kritikkverdig å lansere en matkasse proppfull av halvfabrikata. 24
kvinneguide Skrevet 2. mars 2018 #7722 Skrevet 2. mars 2018 Åjasså, proviantens tilhengere liker også: "Danskebåten" "vi som elsker de kongelige" og pilotfruen 12
Gjest MrsAvenger Skrevet 2. mars 2018 #7723 Skrevet 2. mars 2018 38 minutter siden, Auggie skrev: Jeg leste artikkelen "Hun som alltid er på" i Romerikes Blad i dag og der forteller hun jo at hun alltid har 30-40 innlegg liggende klare til publisering. Hun burde jo bare forhåndsskrevet innlegget og gjort det klart til autopublisering på det tidspunktet hun lovet leserne at det skulle komme. Om dette fantastiske som skulle endre livene til alenemødrene er "Toro-kassen" er sitter det vel langt inne å dele det, etter all kritikken mot produktet. Tviler sterkt på at det blir stående applaus om hun i samarbeid med Proviant.no har gitt dem den matkassa i en periode. Så mye som hun sa i den artikkelen der, som er helt annerledes i dag........Ting forandrer seg på 3 år tydeligvis.....
mikrobe Skrevet 2. mars 2018 #7724 Skrevet 2. mars 2018 @kvinneguide samme her, bare bytt ut pilotfruen med paprika'n. 1
Rosalie Skrevet 2. mars 2018 #7725 Skrevet 2. mars 2018 Blogg om toppbloggere har skrevet om proviant-fadesen 13
Gjest Loffeliten Skrevet 2. mars 2018 #7726 Skrevet 2. mars 2018 Tror AB har store problemer med å få postet innlegget om disse alenemødrene hun skulle forandre livet til - ser for meg at hun og Proviant sliter voldsomt med å lokalisere et par alenemødre som vil motta denne Torokassen gratis.
Døgnvill Skrevet 2. mars 2018 #7727 Skrevet 2. mars 2018 (endret) Sitat Anne Brith sjekker leksene før de skal på skolen. – Jeg får en del kritikk for at jeg legger ut mye om ungene, men jeg mener det er en balansegang. Man kan ikke drive en slags foreldreblogg uten å skrive historier om barna sine, mener hun. Sitat Kjerneleseren på annebrith.no er voksne, kjøpesterke kvinner. Det veit annonsørene. Anne Brith sier hun kan puste litt om dagen. Senke skuldrene. Kjøpe seg sjokoladebrune skinnstøvletter til 2.000 kroner. Hun er ikke vant til en slik tilværelse. Sitat – De fem første årene hvor jeg drev bakebloggen Villa Perlesukker, hadde jeg null reklame og jeg tjente ikke ei krone på bloggen. Det vil si at jeg har bygd opp troverdighet. Jeg sa nei, og sier fortsatt nei, til mange sponsorer. Jeg ser an produktene veldig. Jeg kunne for eksempel aldri ha reklamert for et kredittkort som var rettet mot yngre målgrupper. Da får jeg heller tjene litt mindre penger den måneden. Jeg selger ikke sjela mi! Sitat Anne Brith mener mange av dagens bloggere er selvsentrerte. – Mange skriver og legger ut bilder av kun seg selv. Det blir litt sånn; se på meg, se på meg, se på meg! Og så svarer de ikke på kommentarene som blir lagt igjen på bloggen. Selv tror jeg på toveiskommunikasjon Jeg vet artikkelen er fra 2015, men... Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 3. mars 2018 av Papirfly 39
kvinneguide Skrevet 2. mars 2018 #7728 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, Loffeliten skrev: Tror AB har store problemer med å få postet innlegget om disse alenemødrene hun skulle forandre livet til - ser for meg at hun og Proviant sliter voldsomt med å lokalisere et par alenemødre som vil motta denne Torokassen gratis. Neida, det er jo en haug av damer som roper JA!!!!! på Proviantens facebookside. Kanskje de trengende ikke ønsker å bli offentliggjort på blogg? 2
steinbukk00 Skrevet 2. mars 2018 #7729 Skrevet 2. mars 2018 Men de opphever jo ikke de som er blokkert.. så det er ikke mulig å ginoe tilbakemeldinger. Å dette innlegget som frøken ab skulle komme med i dag tror jeg ikke kommer. 7
Gjest orfeus Skrevet 2. mars 2018 #7730 Skrevet 2. mars 2018 21 minutter siden, kvinneguide skrev: Åjasså, proviantens tilhengere liker også: "Danskebåten" "vi som elsker de kongelige" og pilotfruen Hvis noen skal dømme meg ut fra hva jeg følger på FB får de problemer 😂 NASA, Flat Earthers, antivaxere, Leger uten grenser, diverse chemtrailsgrupper, humorgrupper, kunstgrupper, slektsgrupper ... Men, ingen bloggere.
Mme Blavatsky Skrevet 2. mars 2018 #7731 Skrevet 2. mars 2018 Det blir interessant å se om matkassefirmaet velger å samarbeide med Anne Brith ved relanseringen av Proviant. Denne håndteringen var usedvanlig klosset, så jeg vil ønske firmaet bedre lykke neste gang. 8
Gjest Galaxy X Skrevet 2. mars 2018 #7732 Skrevet 2. mars 2018 5 minutter siden, orfeus skrev: Hvis noen skal dømme meg ut fra hva jeg følger på FB får de problemer 😂 NASA, Flat Earthers, antivaxere, Leger uten grenser, diverse chemtrailsgrupper, humorgrupper, kunstgrupper, slektsgrupper ... Men, ingen bloggere. Og skulle man dømt meg hadde man trodd jeg var bipolar. Facebooken min er 10 år gammel og jeg opprettet den da jeg var 15 år gammel, og jeg har ikke akkurat gått igjennom sider jeg har likt for un-like eller noe sånt...
Gjest orfeus Skrevet 2. mars 2018 #7733 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, Galaxy X skrev: Og skulle man dømt meg hadde man trodd jeg var bipolar. Facebooken min er 10 år gammel og jeg opprettet den da jeg var 15 år gammel, og jeg har ikke akkurat gått igjennom sider jeg har likt for un-like eller noe sånt... Hahaha 🤣
Scorpion57 Skrevet 2. mars 2018 #7734 Skrevet 2. mars 2018 Nå kunne AB kommet med en beklagelse hun med, Eller skal dette også kokes bort. Og hun må være såpass til grùnder at hun står frem med beklagelse til de hun har lurt, blokkert og avfeid. 13
Juliannaos Skrevet 2. mars 2018 #7735 Skrevet 2. mars 2018 Proviant kan faktisk takke trådstarter på FBgruppen ' Stort og smått om sosiale medier' som lå ut caset til proviant i forkledd figur. Mange som gav gode svar som de nå har tatt til seg. 27
Maskopi Skrevet 2. mars 2018 #7736 Skrevet 2. mars 2018 10 minutter siden, Juliannaos skrev: Proviant kan faktisk takke trådstarter på FBgruppen ' Stort og smått om sosiale medier' som lå ut caset til proviant i forkledd figur. Mange som gav gode svar som de nå har tatt til seg. @fru Johansen 11
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 2. mars 2018 Populært innlegg #7737 Skrevet 2. mars 2018 Sitat – Jeg er nesten glad for at barna mine har opplevd hvordan det er å ha dårlig råd. De gleder seg faktisk over noe så enkelt som at vi har kokt skinke i kjøleskapet. Hvilke barn gleder seg over noe slikt i 2015? Dette er fra den artikkelen fra 2015. Tja, jeg vet ikke Anne Brith, men hva med dette: barn i familier med dårlig råd skal helst ikke merke det når alle er i så ung alder!! De skal ikke glede seg over det at det er kokt skinke i kjøleskapet når du har farga håret og fiksa neglene, når leiligheten flommer over av dilldall og kubbelys! Da skal ikke barna dine måtte høre på pisspreket ditt om dårlig råd og glede seg over pålegg de skal ta for gitt at finnes, fordi DU er moren og de skal ikke bære dine påtatte byrder med deg! Samme om artikkelen er fra 2015, ingenting, absolutt ingenting har forandret seg på den kanten. 53
Gjest pelikanen Skrevet 3. mars 2018 #7738 Skrevet 3. mars 2018 Fra 2015 til 2018 når hun kommer med nødproviant. I dag har ikke ungene 1 skive hver med skinke pr dag. 2015....unger skal ikke ga bekymringer over foreldrenes økonomi. De skal ikke merke det på maten heller. Så 100 GR nskinke i uken...på 4-5 personer. Under en skinkeskive i uken. Hurra.
Purple Basil Skrevet 3. mars 2018 #7739 Skrevet 3. mars 2018 Jeg tok en titt på Proviant sin nettside igjen nå, og fant en liste med råvarer. Skal være ærlig og si at jeg og mannen er inne i en periode hvor vi jobber mye og vi prioriterer ikke å handle eller lage mat på samme måte som vi vanligvis gjør. Den kassen med mat til 4 kunne passet oss perfekt akkurat nå, men informasjonen man finner på den nettsiden er mildt sagt mangelfull. Hvorfor står det ikke mer info? Og hvem klarer å mette ungene sine på de mengdene der? Var det ikke 1 brød, 1 melk osv? Vi er to stk som kunne hatt den kassen for 4, men aldri i verden om jeg hadde kjøpt den hvis vi hadde hatt unger som skulle spise seg mette. Og til sist, Proviant stiller seg bak Anne Brith. Da er det ihvertfall fullstendig uaktuelt å bestille denne kassen. Ja, vi er to matlate voksne her akkurat nå som kunne trengt en svær kasse med grønnsaker og halvusunn mat på døra til en OK pris, men come on, de kunne da ha prøvd å finne noen som er mer troverdig enn Anne Brith. Vi blir ikke kunder hos Proviant, det er helt sikkert. 17
Gjest CecilieX Skrevet 3. mars 2018 #7740 Skrevet 3. mars 2018 (endret) Jeg leste proviant.no sitt innlegg på Facebooksiden der de tar selvkritikk. Umiddelbart tenkte jeg at det er noe de virkelig ikke har forstått. De har valgt å promotere via blogg, noe som for den gjengse mann i gata kan virke som en god ide. Du når vitterlig ut til mange. Problemet er at du må velge bloggere som ikke er kontroversielle. Det finnes mange måter å pumpe opp lesertall og engasjement på. Noen av disse måtene har noen baksider. Anne Brith er et slikt tilfelle. Hun har bygget opp bloggen på å provosere. Hun kjefter og smeller når hun får fortjent kritikk. Hun fremstiller seg som mye bedre enn de fleste, har et omtrentlig forhold til sannheten. Selve gullegget er 1000 kroners budsjettet som rett og slett er motbevist et antall ganger. Resultatet er at hun ikke har troverdighet, hun har fått mange i mot seg (som ellers i livet slik hun beskriver det). Proviant var sjanseløse når de knyttet til seg henne. Hennes lurvete troverdighet og omdømme smittet umiddelbart over på dem. Hennes lesertall reflekterer ikke mulige kunder, fordi leserne hennes ikke egentlig består av folk som har et positivt forhold til henne. Endret 3. mars 2018 av CecilieX
Fremhevede innlegg