Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest pelikanen
Skrevet

Jeg var inne på proviant. Ser det ligger liste ute, hva som blir levert. Pakke....pakke... pakke. Hvor mye i hver pakke? Det er veldig relevant for forbrukeren.

Den dagen en seriøs bedrift går i samarbeid  med en blogger, den dagen har de tapt.

De skriver at de ikke har noe med ab....jøss. lyver hun. Det var de som tok kontakt. Hun har vært med å lage meny. En matblogger som de skriver. 

Skrevet

Det er nødt til å være en kobling der. Ingen seriøse bedrifter sletter henvendelser de ikke liker, eller blokkerer potensielle kunder som stiller betimelige spørsmål. De eneste jeg vet om som krever navn, telefon/e-post og å få vite alt om deg før DE kontakter DEG, er visse bloggere + scientologer. 

• Liker 23
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Jeg lurer på det er retningslinjene jeg brøyt eller om de synes folkeskikken min var dårlig? Synd jeg ikke får spurt dem. 

Skrevet

Fikk svar fra Toro  (Orkla) de skulle undersøke dette nærmere og komme tilbake til meg 

• Liker 22
Skrevet

Nå har hun lovet flere ganger denne uka at innlegget om hva alenemødrene får skal komme i dag.

Men jeg har mine,tvil.. er jo full party på bloggmøte i oslo,😀

• Liker 8
Skrevet

Hvor mange avsløringer/oppdateringer/oppklaringer er det hun har annonsert men ikke kommet med nå? Noen som har oversikt? 

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Papirfly, mod.

Skrevet

Det er en dame i kommentarfeltet på Facebook som ønsker henne velkommen til Bærum. Jeg har mine tvil om at de resterende 124 004 innbyggerne i Bærum (jeg har da trukket fra denne damen, pizzagutten og hans foreldre fra innbyggertallet) stiller med like åpne armer!

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Det er en dame i kommentarfeltet på Facebook som ønsker henne velkommen til Bærum. Jeg har mine tvil om at de resterende 124 004 innbyggerne i Bærum (jeg har da trukket fra denne damen, pizzagutten og hans foreldre fra innbyggertallet) stiller med like åpne armer!

Skjønner ikke hvorfor det skulle være plagsomt å ha henne til nabo? 

• Liker 6
Skrevet

Med badebasseng og trampoline? Nei takk

• Liker 12
Skrevet
2 timer siden, steinbukk00 skrev:

Nå har hun lovet flere ganger denne uka at innlegget om hva alenemødrene får skal komme i dag.

Men jeg har mine,tvil.. er jo full party på bloggmøte i oslo,😀

Vi får vente å sjå,,,,,skulle vært lagt ut for lengst, siden søndag, dette er kanskje noe som kokte bort i kålen Virker ikke nye seriøst...holde leserene sine for narr.

• Liker 7
Skrevet
27 minutter siden, Scorpion57 skrev:

Vi får vente å sjå,,,,,skulle vært lagt ut for lengst, siden søndag, dette er kanskje noe som kokte bort i kålen Virker ikke nye seriøst...holde leserene sine for narr.

Jeg leste artikkelen "Hun som alltid er på" i Romerikes Blad i dag og der forteller hun jo at hun alltid har 30-40 innlegg liggende klare til publisering.  Hun burde jo bare forhåndsskrevet innlegget og gjort det klart til autopublisering på det tidspunktet hun lovet leserne at det skulle komme.  

Om dette fantastiske som skulle endre livene til alenemødrene er "Toro-kassen" er sitter det vel langt inne å dele det, etter all kritikken mot produktet.  Tviler sterkt på at det blir stående applaus om hun i samarbeid med Proviant.no har gitt dem den matkassa i en periode.  

• Liker 18
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Auggie skrev:

Jeg leste artikkelen "Hun som alltid er på" i Romerikes Blad i dag og der forteller hun jo at hun alltid har 30-40 innlegg liggende klare til publisering.  Hun burde jo bare forhåndsskrevet innlegget og gjort det klart til autopublisering på det tidspunktet hun lovet leserne at det skulle komme.  

Om dette fantastiske som skulle endre livene til alenemødrene er "Toro-kassen" er sitter det vel langt inne å dele det, etter all kritikken mot produktet.  Tviler sterkt på at det blir stående applaus om hun i samarbeid med Proviant.no har gitt dem den matkassa i en periode.  

Tenker det samma her;:-)  Vi venter i spenning for å få vite hvordan hun skal endre livene, til disse alenemødrene, til så mye bedre...AB har skrevet at det er så stort, så kommer hun med noen toroposer og annen mix i ei gul kasse, da blir ihvertfall jeg skuffa.

Endret av Scorpion57
  • Liker 6
Skrevet

Nå som 1000-kroners uka er enda mer blottstilt og avslørt kan det jo hende hun må endre litt på opprinnelig hjelp til disse alenemødrene. 

• Liker 13
Gjest margrit
Skrevet

Kanskje Proviant har stoppet samarbeidet?

Skrevet

Nå har proviant uttalt seg på facebook

Gjest margrit
Skrevet

Gratulerer til Proviant for tidenes dårligste markedsføringsstrategi. Rakk ikke bli en døgnflue engang.

Skrevet (endret)
26 minutter siden, Maskopi skrev:

Nå har proviant uttalt seg på facebook

https://www.facebook.com/proviant.no/posts/534165616968901

Sitat

2. Vi ga høy rating til oss selv på Facebook. Det burde vi aldri gjort. I Proviant har vi vært mange mennesker involvert fra dag 1. Dette er folk som har jobbet dag og natt for å gjøre tjenesten så bra som mulig. Når lanseringen endelig var et faktum gikk det litt over styr og dermed gav våre egne folk 5 stjerner til eget produkt. Men det er viktig å legge til at det aldri forelå noen instruks, som mange hevder, om at våre egne måtte inn å gi høy rating til oss selv. Dette ble gjort på eget initiativ av ren entusiasme selv om det ikke er noen unnskyldning.

De ansatte var såååå entusiastiske etter å ha jobbet dag og natt at så fort "satsingen endelig var et faktum" kastet de seg over tastatur og mus for å gi eget produkt høy rating på helt eget initiativ.  Og den forklaringen vil de at vi skal ta for god fisk?  

Det ville aldri falt meg inn å gi min egen arbeidsgiver eller et konsept tilknyttet dem høy rating på Facebook, selv om jeg har gode erfaringer med produktet/tjenesten personlig.  

Endret av Auggie
Rettet skrivefeil
  • Liker 13
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...