Populært innlegg Aimless Skrevet 2. mars 2018 Populært innlegg #7701 Skrevet 2. mars 2018 Selv om temaet synes å være noenlunde ferdigdiskutert her nå, synes jeg at jeg må avslutte det jeg startet, mtp kommunikasjonen med Proviant. Det tok litt tid, fordi jeg først måtte forhøre meg med et par brukere mtp blokkering på Proviant sin Facebook. Proviant: Hei igjen Vi blokkerer kun personer som bryter med retningslinjer og generell folkeskikk. Vi blokkerer ikke folk fordi vi ikke liker ubehagelige spørsmål. Tvert i mot så er vi som representanter for et nytt konsept avhengig av feedback, også de av kritisk art. Men som sagt; hets, spam og personangrep godtaes ikke. Proviant har ingenting med driften av Annebrith.no å gjøre og alle henvendelser som omhandler det du har opplevd der må nesten taes med henne og/eller de som drifter den siden. Hvis du går til denne siden så vil du kunne lese mer om produktet og forhåpentligvis få svar på dine spørsmål: https://proviant.no/om-tjenesten Har du ytterligere spørsmål ber vi deg igjen om å kontakte oss på e-post: [email protected] Håper du får en hyggelig kveld Jeg: Dette er merkelig. Jeg har nå snakket med to personer som er blitt blokkert fra deres nettside, og begge hevder å ha stilt spørsmål ved kassa sitt innhold mtp mengde/kvalitet. Ingen stygg ordbruk eller hets, hvis ikke dere mener at f.eks å hevde at folk vil føle seg lurt går inn under den kategorien. Jeg synes jo ikke dét. Jeg er klar over at Proviant ikke har noe med drift av annebrith.no å gjøre, men jeg mener likevel at dere må forholde dere til hvordan en influencer dere velger til å være Proviant sitt ansikt utad behandler potensielle kunder. For min egen del kan jeg i hvert fall si at hennes fremgangsmåte er nok til at jeg aldri kommer til å handle med dere. At en bedrift velger en influencer til å promotere sitt produkt, og deretter nekter å forholde seg til hvordan influenceren opptrer når det dukker opp spørsmål fra forbrukere om produktet som kan oppfattes som kritiske, sier i grunnen nok. Å ta dette opp med annebrith.no, som dere oppfordrer meg til, er nok fånyttes, for hennes taktikk er å slette og blokkere. Dette er hun viden kjent for. Dere hadde antagelig vært tjent med å undersøke litt nærmere hvem dere inngikk et samarbeid med, før dere gjorde det. Ønsker dere lykke til med matkassebedriften! 75
Gjest pelikanen Skrevet 2. mars 2018 #7703 Skrevet 2. mars 2018 Jeg var inne på proviant. Ser det ligger liste ute, hva som blir levert. Pakke....pakke... pakke. Hvor mye i hver pakke? Det er veldig relevant for forbrukeren. Den dagen en seriøs bedrift går i samarbeid med en blogger, den dagen har de tapt. De skriver at de ikke har noe med ab....jøss. lyver hun. Det var de som tok kontakt. Hun har vært med å lage meny. En matblogger som de skriver.
mikrobe Skrevet 2. mars 2018 #7704 Skrevet 2. mars 2018 Det er nødt til å være en kobling der. Ingen seriøse bedrifter sletter henvendelser de ikke liker, eller blokkerer potensielle kunder som stiller betimelige spørsmål. De eneste jeg vet om som krever navn, telefon/e-post og å få vite alt om deg før DE kontakter DEG, er visse bloggere + scientologer. 23
Gjest Bøff Eløff Skrevet 2. mars 2018 #7705 Skrevet 2. mars 2018 Jeg lurer på det er retningslinjene jeg brøyt eller om de synes folkeskikken min var dårlig? Synd jeg ikke får spurt dem.
steinbukk00 Skrevet 2. mars 2018 #7706 Skrevet 2. mars 2018 Fikk svar fra Toro (Orkla) de skulle undersøke dette nærmere og komme tilbake til meg 22
steinbukk00 Skrevet 2. mars 2018 #7707 Skrevet 2. mars 2018 Nå har hun lovet flere ganger denne uka at innlegget om hva alenemødrene får skal komme i dag. Men jeg har mine,tvil.. er jo full party på bloggmøte i oslo,😀 8
MissCortado Skrevet 2. mars 2018 #7708 Skrevet 2. mars 2018 Hvor mange avsløringer/oppdateringer/oppklaringer er det hun har annonsert men ikke kommet med nå? Noen som har oversikt? 9
Papirfly Skrevet 2. mars 2018 #7709 Skrevet 2. mars 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Papirfly, mod.
Ostepooopp Skrevet 2. mars 2018 #7710 Skrevet 2. mars 2018 Det er en dame i kommentarfeltet på Facebook som ønsker henne velkommen til Bærum. Jeg har mine tvil om at de resterende 124 004 innbyggerne i Bærum (jeg har da trukket fra denne damen, pizzagutten og hans foreldre fra innbyggertallet) stiller med like åpne armer! 9
kvinneguide Skrevet 2. mars 2018 #7711 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, Ostepooopp skrev: Det er en dame i kommentarfeltet på Facebook som ønsker henne velkommen til Bærum. Jeg har mine tvil om at de resterende 124 004 innbyggerne i Bærum (jeg har da trukket fra denne damen, pizzagutten og hans foreldre fra innbyggertallet) stiller med like åpne armer! Skjønner ikke hvorfor det skulle være plagsomt å ha henne til nabo? 6
Prinsesse788 Skrevet 2. mars 2018 #7712 Skrevet 2. mars 2018 Med badebasseng og trampoline? Nei takk 12
Scorpion57 Skrevet 2. mars 2018 #7713 Skrevet 2. mars 2018 2 timer siden, steinbukk00 skrev: Nå har hun lovet flere ganger denne uka at innlegget om hva alenemødrene får skal komme i dag. Men jeg har mine,tvil.. er jo full party på bloggmøte i oslo,😀 Vi får vente å sjå,,,,,skulle vært lagt ut for lengst, siden søndag, dette er kanskje noe som kokte bort i kålen Virker ikke nye seriøst...holde leserene sine for narr. 7
Auggie Skrevet 2. mars 2018 #7714 Skrevet 2. mars 2018 27 minutter siden, Scorpion57 skrev: Vi får vente å sjå,,,,,skulle vært lagt ut for lengst, siden søndag, dette er kanskje noe som kokte bort i kålen Virker ikke nye seriøst...holde leserene sine for narr. Jeg leste artikkelen "Hun som alltid er på" i Romerikes Blad i dag og der forteller hun jo at hun alltid har 30-40 innlegg liggende klare til publisering. Hun burde jo bare forhåndsskrevet innlegget og gjort det klart til autopublisering på det tidspunktet hun lovet leserne at det skulle komme. Om dette fantastiske som skulle endre livene til alenemødrene er "Toro-kassen" er sitter det vel langt inne å dele det, etter all kritikken mot produktet. Tviler sterkt på at det blir stående applaus om hun i samarbeid med Proviant.no har gitt dem den matkassa i en periode. 18
Scorpion57 Skrevet 2. mars 2018 #7715 Skrevet 2. mars 2018 (endret) 3 minutter siden, Auggie skrev: Jeg leste artikkelen "Hun som alltid er på" i Romerikes Blad i dag og der forteller hun jo at hun alltid har 30-40 innlegg liggende klare til publisering. Hun burde jo bare forhåndsskrevet innlegget og gjort det klart til autopublisering på det tidspunktet hun lovet leserne at det skulle komme. Om dette fantastiske som skulle endre livene til alenemødrene er "Toro-kassen" er sitter det vel langt inne å dele det, etter all kritikken mot produktet. Tviler sterkt på at det blir stående applaus om hun i samarbeid med Proviant.no har gitt dem den matkassa i en periode. Tenker det samma her;:-) Vi venter i spenning for å få vite hvordan hun skal endre livene, til disse alenemødrene, til så mye bedre...AB har skrevet at det er så stort, så kommer hun med noen toroposer og annen mix i ei gul kasse, da blir ihvertfall jeg skuffa. Endret 2. mars 2018 av Scorpion57 6
lillevennen Skrevet 2. mars 2018 #7716 Skrevet 2. mars 2018 Nå som 1000-kroners uka er enda mer blottstilt og avslørt kan det jo hende hun må endre litt på opprinnelig hjelp til disse alenemødrene. 13
Gjest margrit Skrevet 2. mars 2018 #7717 Skrevet 2. mars 2018 Kanskje Proviant har stoppet samarbeidet?
Gjest margrit Skrevet 2. mars 2018 #7719 Skrevet 2. mars 2018 Gratulerer til Proviant for tidenes dårligste markedsføringsstrategi. Rakk ikke bli en døgnflue engang.
Auggie Skrevet 2. mars 2018 #7720 Skrevet 2. mars 2018 (endret) 26 minutter siden, Maskopi skrev: Nå har proviant uttalt seg på facebook https://www.facebook.com/proviant.no/posts/534165616968901 Sitat 2. Vi ga høy rating til oss selv på Facebook. Det burde vi aldri gjort. I Proviant har vi vært mange mennesker involvert fra dag 1. Dette er folk som har jobbet dag og natt for å gjøre tjenesten så bra som mulig. Når lanseringen endelig var et faktum gikk det litt over styr og dermed gav våre egne folk 5 stjerner til eget produkt. Men det er viktig å legge til at det aldri forelå noen instruks, som mange hevder, om at våre egne måtte inn å gi høy rating til oss selv. Dette ble gjort på eget initiativ av ren entusiasme selv om det ikke er noen unnskyldning. De ansatte var såååå entusiastiske etter å ha jobbet dag og natt at så fort "satsingen endelig var et faktum" kastet de seg over tastatur og mus for å gi eget produkt høy rating på helt eget initiativ. Og den forklaringen vil de at vi skal ta for god fisk? Det ville aldri falt meg inn å gi min egen arbeidsgiver eller et konsept tilknyttet dem høy rating på Facebook, selv om jeg har gode erfaringer med produktet/tjenesten personlig. Endret 2. mars 2018 av Auggie Rettet skrivefeil 13
Fremhevede innlegg