Gjest orfeus Skrevet 28. februar 2018 #7561 Skrevet 28. februar 2018 (endret) Herregud hun er barnslig! Jeg er blokkert fra IG fordi jeg trykket «like» på en kommentar. Det må være derfor, det er eneste gangen jeg har gjort noe annet enn bare å bla i bildene hennes. 🙄 Edit Jeg har flere kontoer, AB, nytter ikke å blokkere meg, altså. Endret 28. februar 2018 av orfeus
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7563 Skrevet 28. februar 2018 12 minutter siden, Veslefrikk skrev: Hvis det stemmer at de har fått sponset noen matkasser, så er jeg nok enig i at det vil bidra til å forandre livene deres. Til det verre... Tviler nemlig på at disse alenemødrene har servert så dårlig mat tidligere. Tuller dere? Var det disse kassene som skulle endre livene til disse alenemødre? Altså, endre livet! Hvordan vet dere det? Er det lagt ut noe om disse alenemødre? Hva kreves tilbake? At de roser kassene? Trodde hun skulle endre livene deres pga hennes snille, raushet og nestekjærlighet. Ikke noe hun ville dra nytte av selv. Så feil kan man ta.
mikrobe Skrevet 28. februar 2018 #7564 Skrevet 28. februar 2018 39 minutter siden, kvinneguide skrev: Det skal de ha, de er veldig takknemlige for tilbakemeldinger. Når man stiller spørsmål er de veldig opptatt av å understreke at ikke hele tilbudet er lagt ut enda, mer kommer snart og bedringer kommer. Skulle nesten tro de har lagt frem et uferdig produkt for å få hjelp med produktutviklingen. De fikk sikkert hastverk da hun la ut navn, fødselsdato og bosted til dem som søkte henne opp i skattelistene. Flytt fokus. Check. 11
Gjest formula Skrevet 28. februar 2018 #7565 Skrevet 28. februar 2018 Ser hun skriver i kommentarfeltet på bloggen: " Det er ingen hemmelighet at jeg både har vært utsatt for vold i nære relasjoner og bodd på krisesenter." Ettersom det ikke er noen hemmelighet, er dette noe hun har skrevet om på bloggen? Har ikke fått det med meg i såfall. Uansett er dette drøyt og ikke noe som hører hjemme på bloggen til en firebarnsmor.
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7566 Skrevet 28. februar 2018 12 minutter siden, Dolce skrev: For mange er den allerede ødelagt. For dem som har brukt mye arbeid og penger på å bygge opp merkevarene Adams og Godt Levert må det gjøre vondt å se at så mye blir ødelagt i løpet av et par små døgn. På grunn av en nærmest ufattelig kunnskapsløshet; både om markedet, mat, frontfiguren, bloggersfæren, osv., osv. Kan umulig være samme folkene. Nå vet vel de fleste, at bloggere har minst troverdighet når det kommer til reklame. Folk som leser blogger, vet at det er kun snusk og fanteri. Så at etablerte firmaer med godt ry bruker bloggere som er kjent for å strekke grenser. Ufattelig. Har allerede kuttet ut 2 firmaer pga de bruker lite troverdige bloggere.
Coccinelle Skrevet 28. februar 2018 #7567 Skrevet 28. februar 2018 32 minutter siden, Hummingbird2 said: Jeg er helt sikker på at de har fått sponset noen matkasser fra proviant.no... Du vet, det AB kaller «å forandre livet» til disse alenemødrene. Det er så flaut at jeg gremmes 🙈 Rart hun ikke skriver noe om det.. Hun skjønner kanskje at det er litt flaut... 4
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7568 Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, Coccinelle skrev: Rart hun ikke skriver noe om det.. Hun skjønner kanskje at det er litt flaut... Ja hun tøt nå så ille i flere dager, om disse alenemødre. Skulle tro det kom opp noe. Hva hun har gjort. Har disse mødrene stått frem? Hva har ab gjort i sin snillhet og godhet...uten å få noe igjen. Bare gitt de et nytt liv. Hva er det?
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7569 Skrevet 28. februar 2018 Blir så kvalm av disse bloggene som er i fokus. Ei pille for ditt, ei pille for datt...håret vokser, huden blir super og så får du fin farge. I dag gikk jeg inn på blogg. Valgte meg ut noen blogger som ligger nede på listen. Under 50. Det er mange gode. Trykk i veg folk. Få fokuset vekk fra falskhet, pille for alt mulig.. bare drit
Monky Skrevet 28. februar 2018 #7570 Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, pelikanen skrev: Blir så kvalm av disse bloggene som er i fokus. Ei pille for ditt, ei pille for datt...håret vokser, huden blir super og så får du fin farge. I dag gikk jeg inn på blogg. Valgte meg ut noen blogger som ligger nede på listen. Under 50. Det er mange gode. Trykk i veg folk. Få fokuset vekk fra falskhet, pille for alt mulig.. bare drit Et enda bedre forslag er å lese bøker i stedet🤗 22
Pæddan Skrevet 28. februar 2018 #7571 Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, Monky skrev: Et enda bedre forslag er å lese bøker i stedet🤗 Selv Se & Hør er et bedre alternativ! 5
Populært innlegg Aimless Skrevet 28. februar 2018 Populært innlegg #7572 Skrevet 28. februar 2018 Jeg er så sjokkert og satt ut over hvordan den dama reagerer på kritiske spørsmål at jeg tok det videre til proviant.no, via Facebook/messenger: Jeg sitter her og er aldri så lite sjokkert. Jeg ble oppmerksom på denne matkassa via snap- og instagramkontoen til Anne Brith Davidsen. Konseptet er interessant for meg, men via diverse sosiale medier har jeg imidlertid fått inntrykk av at det ikke helt holder hva det lover. Som forbruker ønsker man jo å vite hva man kjøper, før man kjøper det. Jeg så at Anne Brith selv, i en kommentar under et innlegg på instagram som promoterer matkassa, skriver at hun både baker og handler i tillegg til å bruke matkassa. Dette syntes jeg var merkelig, så jeg stilte derfor et helt betimelig og fullstendig saklig spørsmål om det. Jeg fikk ikke noe svar, derimot ble kommentaren min slettet, og jeg ble blokkert fra hennes instagramkonto! Hva i all verden er dette? Står ikke Proviant.no/Anne Britt Davidsen for produktet dere promoterer og selger? Hva slags forhold ønsker dere og deres samarbeidspartnere egentlig å ha til forbrukerne? Sendte med skjermdump fra instagram så de selv kan se hva jeg skrev. Meldingen er sett, men foreløpig ikke besvart. 72
steinbukk00 Skrevet 28. februar 2018 #7573 Skrevet 28. februar 2018 Jeg sendte en Messenger til Proviant i dag.. Å tro det eller ei men jeg er jammen blokkert😂 28
Monky Skrevet 28. februar 2018 #7574 Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, Pæddan skrev: Selv Se & Hør er et bedre alternativ! Enig😂
Aimless Skrevet 28. februar 2018 #7575 Skrevet 28. februar 2018 2 minutter siden, steinbukk00 skrev: Jeg sendte en Messenger til Proviant i dag.. Å tro det eller ei men jeg er jammen blokkert😂 Du kødder??? Hva skrev du? 15
Gjest orfeus Skrevet 28. februar 2018 #7576 Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, steinbukk00 skrev: Jeg sendte en Messenger til Proviant i dag.. Å tro det eller ei men jeg er jammen blokkert😂 😂
SjokoLine Skrevet 28. februar 2018 #7577 Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, steinbukk00 skrev: Jeg sendte en Messenger til Proviant i dag.. Å tro det eller ei men jeg er jammen blokkert😂 Det er helt utrolig. Skulle nesten tro at det er AB selv som besvarer henvendelser til proviant.no, og som dermed sletter/blokkerer i kjent AB-stil.... Det er faktisk vanskelig å tro at de som står bak Adams Matkasse og Godt Levert ville holde på slik som dette med sitt nye konsept...jeg er faktisk helt sjokkert. 23
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7578 Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, orfeus skrev: 😂 Blokkert? Hva spurte du om? For en seriøs gjeng. Skulle tro de var rosabloggere hele gjengen. Det får man si er firma som er på hugget, for å skaffe seg kunder. Orker de ikke mere? Har de skjønt tabben de har gjort? Det alle andre ser, men ikke de og to bloggere. Vel, det sier sitt. Ikke bare sletter, og fjerner "matbloggeren" folk, men hun har lært opp firmaet også. Får si det gikk fort.
Jobbermedbarn Skrevet 28. februar 2018 #7579 Skrevet 28. februar 2018 En ting er at AB blokkerer selvom hun påstår at hun tåler konstruktiv kritikk, de fleste av oss vet en annen historie. Men at Proviant gjør det? Sjokkerende! 19
Gjest orfeus Skrevet 28. februar 2018 #7580 Skrevet 28. februar 2018 5 minutter siden, pelikanen skrev: Blokkert? Hva spurte du om? For en seriøs gjeng. Skulle tro de var rosabloggere hele gjengen. Det får man si er firma som er på hugget, for å skaffe seg kunder. Orker de ikke mere? Har de skjønt tabben de har gjort? Det alle andre ser, men ikke de og to bloggere. Vel, det sier sitt. Ikke bare sletter, og fjerner "matbloggeren" folk, men hun har lært opp firmaet også. Får si det gikk fort. Det var @steinbukk00 som ble blokkert av Proviant.no. Jeg bare lo av absurditeten i det hele.
Fremhevede innlegg