Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7521 Skrevet 28. februar 2018 Noen som vet hvilke merke fisken, fiskekaker, kjøttboller, kylling er fra?
pøbelsara Skrevet 28. februar 2018 #7522 Skrevet 28. februar 2018 (endret) Jeg tenker at det nå hadde vært lurt å gå ut og si at prosjektet er satt litt på hold - for så å utvikle det videre så det enten holder det de lover nå, eller lager nye tekster rundt markedsføringen slik at den nåværende kassen blir markedsført som hva den faktisk er. Noen ganger er det lurt å innrømme at man har vært litt for kjapp og begynne på nytt. Hvis man fortsetter å lyve, blokkere folk og oppføre seg som det er gjotr hittil, kommer dette til å dø ut før det kommer i gang. Og når man holder på slik som dette, er det bare et tidsspørsmål for mediene tar tak i det. Endret 28. februar 2018 av pøbelsara 33
Scorpion57 Skrevet 28. februar 2018 #7523 Skrevet 28. februar 2018 2 timer siden, Skogspike skrev: Mafia-opplegg! "Å, så man må faktisk belage seg på å handle ved siden av? Men var det ikke nettopp dét som var poenget: at man skulle slippe å dra i butikken? Og at man skulle holde seg innenfor en tusenlapp i uka? Mulig jeg har misset noe på veien her, altså, men jeg har litt vanskelig for å se hvordan dette henger på greip i forhold til hvordan produktet markedføres?"....Denne kommentaren ligger på IG pr.nå ihvertfall. 20
steinbukk00 Skrevet 28. februar 2018 #7524 Skrevet 28. februar 2018 Har sendt mail til forbrukertilsynet 9
steinbukk00 Skrevet 28. februar 2018 #7525 Skrevet 28. februar 2018 6 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tenker at det nå hadde vært lurt å gå ut og si at prosjektet er satt litt på hold - for så å utvikle det videre så det enten holder det de lover nå, eller lager nye tekster rundt markedsføringen slik at den nåværende kassen blir markedsført som hva den faktisk er. Noen ganger er det lurt å innrømme at man har vært litt for kjapp og begynne på nytt. Hvis man fortsetter å lyve, blokkere folk og oppføre seg som det er gjotr hittil, kommer dette til å dø ut før det kommer i gang. Og når man holder på slik som dette, er det bare et tidsspørsmål for mediene tar tak i det. Tror ikke det kommer noe beklagelse.. Det sitter for langt inne:-) men om de er lure så gjør de det 5
Sølv_dugg Skrevet 28. februar 2018 #7526 Skrevet 28. februar 2018 Vi har brukt Adams noen ganger, helt fra kassen spede begynnelse, og vi har alltid vært fornøyd med kassen og innholdet. Gode matvarer fra lokale bedrifter, og med enkle, sunne og næringsrike middager. Vi har ikke hatt Godt levert, men har flere venner som utelukkende bruker de annenhver uke. At disse to veterankassene som har et godt innarbeidet positivt inntrykk legger seg på denne linjen som de gjør nå, er for meg helt uforståelig. Det de har brukt flere år på å bygge opp av sin merkevare, er i løpet av få dager ødelagt med Torokassen og mor sjøl i front. 35
Moi04 Skrevet 28. februar 2018 #7527 Skrevet 28. februar 2018 45 minutter siden, Viernes skrev: Er det du som er henvendelsen fra utlandet, kanskje? 2
Dolce Skrevet 28. februar 2018 #7528 Skrevet 28. februar 2018 13 minutter siden, Sølv_dugg skrev: Vi har brukt Adams noen ganger, helt fra kassen spede begynnelse, og vi har alltid vært fornøyd med kassen og innholdet. Gode matvarer fra lokale bedrifter, og med enkle, sunne og næringsrike middager. Vi har ikke hatt Godt levert, men har flere venner som utelukkende bruker de annenhver uke. At disse to veterankassene som har et godt innarbeidet positivt inntrykk legger seg på denne linjen som de gjør nå, er for meg helt uforståelig. Det de har brukt flere år på å bygge opp av sin merkevare, er i løpet av få dager ødelagt med Torokassen og mor sjøl i front. Jeg tror det er hektisk møtevirksomhet der nå for å prøve å redde situasjonen. Og jeg tipper at noen i firmaet angrer mer enn en smule på hele prosjektet - og spesielt det å bruke Anne Brith som frontfigur. Tror ikke de visste hva de satte i gang. 30
Dolce Skrevet 28. februar 2018 #7529 Skrevet 28. februar 2018 (endret) Teksten på hjemmesiden til "Nødprovianten" er endret. Nå står det: 7 middager og godt med frokost og kvelds. Endret 28. februar 2018 av Dolce 24
filifjonka Skrevet 28. februar 2018 #7530 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 26 minutter siden, Sølv_dugg said: Vi har brukt Adams noen ganger, helt fra kassen spede begynnelse, og vi har alltid vært fornøyd med kassen og innholdet. Gode matvarer fra lokale bedrifter, og med enkle, sunne og næringsrike middager. Vi har ikke hatt Godt levert, men har flere venner som utelukkende bruker de annenhver uke. At disse to veterankassene som har et godt innarbeidet positivt inntrykk legger seg på denne linjen som de gjør nå, er for meg helt uforståelig. Det de har brukt flere år på å bygge opp av sin merkevare, er i løpet av få dager ødelagt med Torokassen og mor sjøl i front. De henvender seg vel mot to forskjellige grupper. Selv synes jeg at begge disse to aktørene blir for dyre for meg, og denne proviantkassen er vel noe som er laget for også å få oss fattigfolk med på dette matkassekjøret. Saken er den at jeg vil ha kontrollen selv med hva jeg kjøper og lager av mat. Jeg bor sentralt i Oslo, riktignok på østkanten, men kan velge mellom minst tjue forskjellige matbutikker, pluss et bredt utvalg innvandrerbutikker. Jeg lager all maten selv fra råvarer og vil ha kontroll med hva jeg spiser. Denne matkassen er vel laget for folk som ikke bare må snu på krona, men som også kanskje ikke er så interessert i god mat, eller som av nødvendighet har mulighet til å gå så opp i hva de spiser. Endret 28. februar 2018 av filifjonka 20
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7531 Skrevet 28. februar 2018 49 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tenker at det nå hadde vært lurt å gå ut og si at prosjektet er satt litt på hold - for så å utvikle det videre så det enten holder det de lover nå, eller lager nye tekster rundt markedsføringen slik at den nåværende kassen blir markedsført som hva den faktisk er. Noen ganger er det lurt å innrømme at man har vært litt for kjapp og begynne på nytt. Hvis man fortsetter å lyve, blokkere folk og oppføre seg som det er gjotr hittil, kommer dette til å dø ut før det kommer i gang. Og når man holder på slik som dette, er det bare et tidsspørsmål for mediene tar tak i det. Har det ikke kom igang? Ser folk får levert hver uke....
Gjest Pruseluskan Skrevet 28. februar 2018 #7532 Skrevet 28. februar 2018 (endret) Dette er jo litt kritisk. Jeg er sikker på at hvis man putter varene man får i pakken til proviant i Kolonial.no sin handlekurv, så går det opp i opp. På kolonial kan man velge hva man vil ha (og ikke bruke bare toroposer;)) Noen som har full liste over hva som er i pakken? Så skal jeg ta meg bryet og sjekke det ut... Endret 28. februar 2018 av Pruseluskan
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7533 Skrevet 28. februar 2018 39 minutter siden, Sølv_dugg skrev: Vi har brukt Adams noen ganger, helt fra kassen spede begynnelse, og vi har alltid vært fornøyd med kassen og innholdet. Gode matvarer fra lokale bedrifter, og med enkle, sunne og næringsrike middager. Vi har ikke hatt Godt levert, men har flere venner som utelukkende bruker de annenhver uke. At disse to veterankassene som har et godt innarbeidet positivt inntrykk legger seg på denne linjen som de gjør nå, er for meg helt uforståelig. Det de har brukt flere år på å bygge opp av sin merkevare, er i løpet av få dager ødelagt med Torokassen og mor sjøl i front. For å si det sånn....det blir som om hellstrøm skulle gått over til Toro. Fallhøyden er j....stor. Adams har jo mye fristende pakke. Å tro at dette er en kasse av mat som folk vanligvis bruker, det er å nedvurdere folk. Hvor er fiskemåltider? Ja..så en dag med sei. Fersk fisk. Feit fisk. En kjøttskive. Hvor er kosen i helgen? Hvor er gleden med matlaging?hvor er smakene? Og ikke minst, inspirasjonen til å lage maten. Skal tro hva Trines sier om denne maten....
LilleSnupp Skrevet 28. februar 2018 #7534 Skrevet 28. februar 2018 Morsomt svar under Spørsmål og svar fra en leverandør som ennå ikke har levert ett eneste produkt til kunder: ".. Vi har mange kunder med for eksempel gluten- eller melkeallergi som erstatter de få varene de ikke tåler med gluten- og melkefrie alternativer. .." 30
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7535 Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, LilleSnupp skrev: Morsomt svar under Spørsmål og svar fra en leverandør som ennå ikke har levert ett eneste produkt til kunder: ".. Vi har mange kunder med for eksempel gluten- eller melkeallergi som erstatter de få varene de ikke tåler med gluten- og melkefrie alternativer. .." Har de ikke levert? Nå er det en annen blogger som sier hun får levert ....alt for reklame. Så det er en annen blogger som lyver også?
LilleSnupp Skrevet 28. februar 2018 #7536 Skrevet 28. februar 2018 AB har også fått levert, men de har likevel ikke startet opp leveringen. Å sende ut til testpersoner eller samarbeidspartnere er ikke kunder. 8
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7537 Skrevet 28. februar 2018 17 minutter siden, LilleSnupp skrev: AB har også fått levert, men de har likevel ikke startet opp leveringen. Å sende ut til testpersoner eller samarbeidspartnere er ikke kunder. Litt feil at de skal stå for kvalitetssikringen og skrytet. Hun har betalt for å heve kassen opp til det kulinariske. Hun skjønner selv at nå har hun virkelig tatt mageplask Så i uke 10. Når du vet hvor mye grønt en skal spise hver dag, så regnet jeg lett over. Da tok jeg med boksen med hermetiske tomater. Veier 400 GR. Barn og voksne får ca 65 GR grønt i seg pr dag. Anbefalt 250 GR grønt. Total over hele dagen 500, men anbefalt halve til grønnsaker.
Coccinelle Skrevet 28. februar 2018 #7538 Skrevet 28. februar 2018 Noen som har fått med seg hva hun skulle gjøre for alenemødrene? 2
filifjonka Skrevet 28. februar 2018 #7539 Skrevet 28. februar 2018 Jeg tror ikke proviant kjenner sitt publikum. For folk som dessverre ser seg nødt til å leve av slik mat vil det å løfte på rundt tusen kroner ofte være umulig. Maten i denne kassen er noe man kjøpet når man har klart å pante flasker eller skrape sammen noen tiere til en tomatsuppepose eller lignende, ingen kjøper en hel kasse med b-produkter til 1000,- kroner. 24
Aimless Skrevet 28. februar 2018 #7540 Skrevet 28. februar 2018 1 time siden, Scorpion57 skrev: "Å, så man må faktisk belage seg på å handle ved siden av? Men var det ikke nettopp dét som var poenget: at man skulle slippe å dra i butikken? Og at man skulle holde seg innenfor en tusenlapp i uka? Mulig jeg har misset noe på veien her, altså, men jeg har litt vanskelig for å se hvordan dette henger på greip i forhold til hvordan produktet markedføres?"....Denne kommentaren ligger på IG pr.nå ihvertfall. Antagelig ikke nå lenger. Det var jeg som skrev kommentaren, og nå kommer jeg ikke lenger inn på ig'en hennes. Hun har faktisk blokkert meg for å stille et saklig og helt betimelig spørsmål. Regner da med at det jeg skrev også er slettet. Dette er altså så shady at jeg har ikke ord! (Har vært aktiv i denne tråden lenge, men skriver dette med en annen, og nesten ubrukt «reservebruker», da jeg bruker mitt fulle navn på ig, og ikke ønsker å oute meg her inne.) 21
Fremhevede innlegg