Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, MrsAvenger skrev:

Jeg har blitt slettet fra AB sin profil på FB, fordi jeg har liket flere kritiske innlegg hos Proviant:fart2:

Altså KUN liket andres saklige kritiske innlegg, ikke skrevet noe selv.....og enda så blir jeg bare slettet.

Ja ja, er vel bare et tidsspørsmål før jeg har henne bankende på døra mi, siden vi har barn som går på samme skole.....

Jeg bor i København, velkommen skal hun være :yvonne:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest MrsAvenger
Skrevet
2 minutter siden, Trollmora skrev:

Nå nei - du får et heeeelt eget innlegg på bloggen  hvor mye hat hun får  :fnise: 

Ugh....orker ikke bruke energi på å hate folk jeg, bare forventer at folk er reale, så syns det er latterlig at man blir slettet fordi man liker andre sine kommentarer.

Nei, like greit at de snart finner seg et hus et annet sted!

Skrevet
1 time siden, Moi04 skrev:

Jeg skrev en kritisk kommentar under AB sin Instagrampost i går, våkner i dag tidlig og den er slettet. konfronterer henne med dette, og hun sletter kommentar nummer to. Spør så igjen hvorfor hun sletter mine kommentarer isteden for å komme med saklig svar - blir blokkert. 

Dokumenterer det hele og spør proviant.no om de mener det er en OK måte å markedsføre et produkt ved sletting av kritiske, dog saklige kommentarer. Nå kan jeg verken kommentere oppslag eller skrive på veggen deres. Er jeg blokkert fra facebooksiden eller er det flere som opplever at de ikke kan kommentere eller lese tidligere spørsmål fra kunder?

Mafia-opplegg! 

• Liker 9
Skrevet

Får håpe for hennes del at hun ikke kommer i VG mer, der finnes det et kommentarfelt som ikke kan redigeres av henne. 

Merkelig oppførsel av en voksen kvinne med markedsføringsutdannelse. 

• Liker 20
Skrevet

Herregud for et utrolig latterlig opplegg!

• Liker 16
Skrevet (endret)

Jeg syns dette er helt utrolig. Jeg har aldri vært interessert i matkasser selv, det passer ikke for vår familie. Men jeg kjenner mange som syns det er supert, og har alltid hatt inntrykk av Adams og Godt Levert som stødige og seriøse aktører. (Liker ikke at de annonserer på foreldreblogger da) Men dette... hadde det vært AB sitt prosjekt alene ville det bare føyd seg inn i rekken av halvsannheter og dårlig kritikkhåndtering fra den kanten.Her har faktisk en hel bedrift kokt sammen et uøkonomisk og mildt sagt utilstrekkelig produkt, som de IKKE kan svare nøyaktig på hva inneholder, som de promoterer med løgn (spar tid og penger ved å unngå butikkbesøk) og som velger en ambassadør de prøver å selge inn som "matblogger", med svært utydelige grenser for hvem dette egentlig er sin lansering.

Mistet herved all respekt jeg måtte hatt for Adams/Godt Levert etter dette.

Endret av FruJohansen
  • Liker 43
Gjest pelikanen
Skrevet

Jeg har hatt positiv inntrykk av matkasser før, etter hva andre har sagt som bruker de. Det intrykket er borte nå. Når de leverer pulvermat 7 dager i uken. Pulver og ferdig bearbeidet mat. Går så langt, at jeg vil ikke kalle dette mat.

Gjest pelikanen
Skrevet

Tipper, at om ikke lenge vil det komme prisnedsettelse på kassene. Eneste måten de vil kvitte seg med de på. Så er det slutt på eventyret.

Skrevet

Har ikke tenkt så mye over det, men sjekka nå, er blokkert fra proviant.no, sikkert fordi jeg ga dem 1 stjerne :fnise:

Seriøst altså..:frkk:

• Liker 24
Skrevet
12 minutter siden, Joesi skrev:

Har ikke tenkt så mye over det, men sjekka nå, er blokkert fra proviant.no, sikkert fordi jeg ga dem 1 stjerne :fnise:

Hvordan bedrift er dette? Maken til useriøst opplegg! 

VG og FT burde seriøst lest de siste 20 sidene i denne tråden. 

Skrevet
1 hour ago, SjokoLine said:

Jeg har sendt mail - fikk bare et standard svar. Men håper flere kan kontakte også - er vi mange nok, så blir det kanskje tatt tak i. For det her er ikke greit.

Har ikke fått noe svar i det hele tatt jeg:sjenert:

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, Joesi skrev:

På insta eller Facebook 

• Liker 3
Gjest pelikanen
Skrevet

Så populær denne nødprovianten med toroposer ble, så er det rart å se fb siden deres, uten kommentarer.

Skrevet
22 minutter siden, steinbukk00 skrev:

På insta eller Facebook 

Facebook

Skrevet
1 time siden, Moi04 skrev:

Jeg bor i København, velkommen skal hun være :yvonne:

Er det du som er henvendelsen fra utlandet, kanskje? :fnise: 

• Liker 20
Skrevet
43 minutter siden, Døgnvill skrev:

Har ikke fått noe svar i det hele tatt jeg:sjenert:

Jeg har sendt inn om hvor lite seriøst dette er, ikke noe svar. 😐

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Viernes skrev:

Er det du som er henvendelsen fra utlandet, kanskje? :fnise: 

:laugh::fnise:

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, Joesi skrev:

Facebook

Ok.. Men jeg klarer ikke å få de inn på IG.har de slettet siden sin. 

Skrevet
12 minutter siden, Oppland skrev:

Jeg har sendt inn om hvor lite seriøst dette er, ikke noe svar. 😐

Sender du dette på mail eller via chat

Skrevet (endret)
9 minutter siden, steinbukk00 skrev:

Sender du dette på mail eller via chat

Sendte på mail. Kanskje mailbiksen er full som hos visse andre.🙄

Endret av Oppland
  • Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.