marthes Skrevet 28. februar 2018 #7481 Skrevet 28. februar 2018 gleder meg til neste gang det ringer noen fra godt levert eller adams matkasse til meg, da skal de få høre en enda bedre grunn til at jeg aldri vil handle fra de :D 25
steinbukk00 Skrevet 28. februar 2018 #7482 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 17 minutter siden, marthes skrev: gleder meg til neste gang det ringer noen fra godt levert eller adams matkasse til meg, da skal de få høre en enda bedre grunn til at jeg aldri vil handle fra de :D Hadde Adams Matkasse selv.. Men sa det opp rett etter jul Endret 28. februar 2018 av steinbukk00 5
Scorpion57 Skrevet 28. februar 2018 #7483 Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, steinbukk00 skrev: Gikk inn på hennes IG via en annen konto å må si ett av svarene til en leser er merkelig.. Leseren er noe kritisk men ikke ufin så svaret er: da er kanskje ikke dette produktet noe for din familie da?det passer ikke alle 😠 vi har seriøst nok mat med dette. Jeg baker brød ved siden av og handler litt melk,frukt og tok gjett en dag i uka" Har bedt Proviant om innholdsfortegnelse men får til svar at de kan ringe meg. ? Vil nå helst ha det skriftlig hva jeg får medbragt når jeg bestiller noe over nett. Antall eller vekt og fullstendig innhold. Hva slags reklamasjonsrett har man om man ikke kan vise til ufullstendig markedsført produkt, at man ikke får det man har bestilt? Hjemmesiden opplyser kun om hva det er til middag. Matkasse for 2 koster ikke 499,- den koster 699,-(tilbud, ellers 799.-. Til en person er beløpet 499,- Da de ikke legger ut alle opplysninger på hj.siden finner jeg de lite troverdig. Enten bestiller du og får kanskje katta i sekken...eller du må ringe dem. For min del vil jeg ha det svart på hvitt! 26
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7484 Skrevet 28. februar 2018 14 timer siden, Asti skrev: Anne Brith viser bilde av middagen de spiste, og der ser man brokkoli i buketter. Problemet er at i oppskriften for 4 personer, så hører ikke den med. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/ynYTT. I matkassen følger det kun med 1 brokkoli, og hele den blir brukt til kjøttkakemiddagen. Så hvor kommer den ekstra brokkolien fra? Er ikke noe rart familien blir mett, hvis de får ekstra ingredienser... Det ble ikke mange gram på hver da. Så hadde de mat til overs. Den dama er ikke sann.
Scorpion57 Skrevet 28. februar 2018 #7485 Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, pelikanen skrev: Det ble ikke mange gram på hver da. Så hadde de mat til overs. Den dama er ikke sann. De ferierer i en suite på et flott hotell som serverer masse god mat. Og så har de med seg middag fra en matkasse og tilbereder? Noe jeg har gått glipp av? For dette er for dumt. 30
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7486 Skrevet 28. februar 2018 Et firma skal lansere en matkasse. De bruker en "matblogger" til hjelp. En blogger som har 0 kunnskap om mat, sammensetning, ernæring og mengde. Forbrukeren som de vil ha til å kjøpe kassen, stiller betimelig spørsmål. Det er vage svar. Kan ikke svare på nett. Kommentarer blir slettet, for det blir oppfattet som kritikk . Lanseres nå,men sier kasse blir utviklet etterhvert. Folk vil vite hva de går inn på. Dette er så amatørmessig.
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7487 Skrevet 28. februar 2018 30 minutter siden, steinbukk00 skrev: Gikk inn på hennes IG via en annen konto å må si ett av svarene til en leser er merkelig.. Leseren er noe kritisk men ikke ufin så svaret er: da er kanskje ikke dette produktet noe for din familie da?det passer ikke alle 😠 vi har seriøst nok mat med dette. Jeg baker brød ved siden av og handler litt melk,frukt og tok gjett en dag i uka" Da bekrefter hun at budsjettet hennes på 1000 i uka ikke holder. Hva med unge som trener ekstremt mye? De trenger mye mat, og ofte. De trenger ikke bearbeidet mat. De skal ha næringsrik mat. Gi dama et kurs i matlaging.
steinbukk00 Skrevet 28. februar 2018 #7488 Skrevet 28. februar 2018 Er det noen som har kontaktet forbrukertilsynet om dette? 9
Prinsesse788 Skrevet 28. februar 2018 #7489 Skrevet 28. februar 2018 Stakkars proviant.no som må hanskes med KG-kjærringene. Når du ikke har svarene klare til lansering, bør du unngå å profilere deg med bloggere som selger ungene sine. 39
steinbukk00 Skrevet 28. februar 2018 #7490 Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, pelikanen skrev: Da bekrefter hun at budsjettet hennes på 1000 i uka ikke holder. Hva med unge som trener ekstremt mye? De trenger mye mat, og ofte. De trenger ikke bearbeidet mat. De skal ha næringsrik mat. Gi dama et kurs i matlaging. Det samme gjelder jo den andre bloggeren som skrev om dette produktet. Hun var ute å handlet brød,melk og frukt 6
SjokoLine Skrevet 28. februar 2018 #7491 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 2 timer siden, steinbukk00 skrev: Er det noen som har kontaktet forbrukertilsynet om dette? Jeg har sendt mail - fikk bare et standard svar. Men håper flere kan kontakte også - er vi mange nok, så blir det kanskje tatt tak i. For det her er ikke greit. Lagt til: Beklager - jeg husker jo feil hva gjelder svar... "Standard svar" var en bekreftelse på sendt henvendelse på selve nettsiden, med en frase som sikkert er standard. Husker ikke helt ordlyden nå.... Fikk ikke noe eget svar på e-mail i hvert fall, men tenker at jo flere som sender inn en slik henvendelse, jo større er sjansen for at Forbrukertilsynet faktisk bruker tid på å se på dette... Endret 28. februar 2018 av SjokoLine 7
Gjest Bøff Eløff Skrevet 28. februar 2018 #7492 Skrevet 28. februar 2018 Det er da ingen familier på fire som spiser så lite. I såfall er det fordi pengene ikke strekker til å mor unngår å spise, fordi barna skal få mat. Toro-kassen, slankekassen eller bare du-får-ikke-det-vi-loverkassen? Lureri er det hvertfall. Når proviant blokkerer postere av kritikk for videre kommentering sier det noe om deres kundeservice. Jeg har vært kunde hos godt levert og adam i mange år. Det er det faktisk helt slutt på nå.
Trollmora Skrevet 28. februar 2018 #7493 Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, SjokoLine skrev: Jeg har sendt mail - fikk bare et standard svar. Men håper flere kan kontakte også - er vi mange nok, så blir det kanskje tatt tak i. For det her er ikke greit. Jeg kan godt sende mail også - men jeg er ikke så flink å formulerer meg på sånt så hvis du legger ut en "mal" så kan jeg sende bade fra min og sambos mail Vi får holde trøkket oppe hos de tenker jeg, så kan de ikke unngå å ta tak. 12
Gjest formula Skrevet 28. februar 2018 #7494 Skrevet 28. februar 2018 15 minutter siden, Scorpion57 skrev: De ferierer i en suite på et flott hotell som serverer masse god mat. Og så har de med seg middag fra en matkasse og tilbereder? Noe jeg har gått glipp av? For dette er for dumt. Det høres mildt sagt latterlig ut. Men nå har de tydeligvis spist middag, og woken er kveldsmat, så ikke rart det ble nok og attpåtil mat til overs da. Men å dra med seg mat fra denne matkassen til en suite på et hotell i Hemsedal? Tror ikke på det.
Gjest Asti Skrevet 28. februar 2018 #7495 Skrevet 28. februar 2018 12 minutter siden, steinbukk00 skrev: Er det noen som har kontaktet forbrukertilsynet om dette? Jeg tipset Forbrukertilsynet om https://imgur.com/a/a2C2g. Lenke til FT: https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage .
Moi04 Skrevet 28. februar 2018 #7496 Skrevet 28. februar 2018 15 minutter siden, steinbukk00 skrev: Er det noen som har kontaktet forbrukertilsynet om dette? Jeg skriver en Mail i kveld, med bildebevis på sletting/blokkering 14
Gjest MrsAvenger Skrevet 28. februar 2018 #7497 Skrevet 28. februar 2018 (endret) Jeg har blitt slettet fra AB sin profil på FB, fordi jeg har liket flere kritiske innlegg hos Proviant Altså KUN liket andres saklige kritiske innlegg, ikke skrevet noe selv.....og enda så blir jeg bare slettet. Endret 28. mars 2018 av MrsAvenger
Trollmora Skrevet 28. februar 2018 #7498 Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, Asti skrev: Jeg tipset Forbrukertilsynet om https://imgur.com/a/a2C2g. Lenke til FT: https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage . Da har jeg også gjort det 9
Gjest Snusen Skrevet 28. februar 2018 #7499 Skrevet 28. februar 2018 Jeg er så stolt over oss som forbrukere idag, og spesielt KG kjerringene, det er kjerringer med driv det. Så bra at snusk og fanteri ikke skal lønne seg👏👏
Trollmora Skrevet 28. februar 2018 #7500 Skrevet 28. februar 2018 Akkurat nå, MrsAvenger skrev: Jeg har blitt slettet fra AB sin profil på FB, fordi jeg har liket flere kritiske innlegg hos Proviant Altså KUN liket andres saklige kritiske innlegg, ikke skrevet noe selv.....og enda så blir jeg bare slettet. Ja ja, er vel bare et tidsspørsmål før jeg har henne bankende på døra mi, siden vi har barn som går på samme skole..... Nå nei - du får et heeeelt eget innlegg på bloggen hvor mye hat hun får 12
Fremhevede innlegg