Pittelille Skrevet 25. februar 2018 #7061 Skrevet 25. februar 2018 På 25.2.2018 den 12.43, Maskopi skrev: Velvel, hadde ikke satset sparepengene mine på å få noe igjen for samarbeidet her med de regnskapstallene: https://www.proff.no/selskap/brandhub-as/bergen/catering/Z0IB0VJR/ Det er tidligere Adams matkasse, og det er en dårlig skjult hemmelighet at det ikke akkurat går som det griner i matkassemarkedet lengre... Hadde ikke akkurat satset på noe samarbeid med henne heller. Etter 3 konkurser så har jo det meste hun har tatt i blitt til gråstein. Ja bortsett fra eksponerering av barn da,der er hun god, så det har gitt penger i kassa. 24
Viernes Skrevet 25. februar 2018 #7062 Skrevet 25. februar 2018 Bet meg merke i spesielt to snapper fra klatreveggen i går. Et barn klatrende oppover veggen, ikke merket med reklame. Neste snap viste samme barn på vei nedover igjen, da merket som reklame. Hvordan er det mulig? Var kun nedoverturen sponset da, eller? 47
Døgnvill Skrevet 25. februar 2018 #7063 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Viernes said: Bet meg merke i spesielt to snapper fra klatreveggen i går. En makron klatrende oppover veggen, ikke merket med reklame. Neste snap viste samme makron på vei nedover igjen, da merket som reklame. Hvordan er det mulig? Var kun nedoverturen sponset da, eller? Hun fikk vel bare 50% sponsing av det hun egentlig ønsket? 13
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7064 Skrevet 25. februar 2018 En person sier på Facebook at hun vil bestille kassa til kun 1 person men får det ikke til. Svaret fra AB er jo til å le av.. Hun må bestille til 2 personer i 2 uker så vil det nok være mulig å få bestilt til 1 stk etter det 18
Viernes Skrevet 25. februar 2018 #7065 Skrevet 25. februar 2018 9 minutter siden, steinbukk00 skrev: En person sier på Facebook at hun vil bestille kassa til kun 1 person men får det ikke til. Svaret fra AB er jo til å le av.. Hun må bestille til 2 personer i 2 uker så vil det nok være mulig å få bestilt til 1 stk etter det Nå overdriver du vel litt, det er vel ikke helt det AB svarer? "Tror du da må bestille en uke for to og ha dette i 2 uker " er svaret hennes.❤️ 7
Dompapp Skrevet 25. februar 2018 #7066 Skrevet 25. februar 2018 De leverer jo mest rundt Oslo men de sier jo det vil bli tilbud til resten av oss snart 🤤Jeg vil uansett ikke kjøpe dette produktet .Prøver å lage mat fra bunn av og unngå poser mest mulig. Og mengden er jo alt for liten selv til to voksne og en ungdom 🤔 9
xinnia Skrevet 25. februar 2018 #7067 Skrevet 25. februar 2018 Skrev hun ikke nettopp at de var blitt sponset med en del mat fra kiwi- som var i tillegg til matbudsjettet? Er folk virkelig så dumme at de fortsatt tror på at den familien kun bruker 1000 kr i mat PR uke?? 27
Oktnxbye Skrevet 25. februar 2018 #7068 Skrevet 25. februar 2018 11 minutter siden, xinnia skrev: Skrev hun ikke nettopp at de var blitt sponset med en del mat fra kiwi- som var i tillegg til matbudsjettet? Er folk virkelig så dumme at de fortsatt tror på at den familien kun bruker 1000 kr i mat PR uke?? Jepp. Folk er faktisk så dumme. Dessverre. 17
Christiane_W Skrevet 25. februar 2018 #7069 Skrevet 25. februar 2018 At noen nærmest hyller AB og sporenstreks klikker seg inn for å bestille "Torokassen" er jo helt utrolig. Dama er jo forøvrig en studie i selvskryt (ikke at det er noe nytt, jeg slutter bare ikke å la meg "fascinere" av det oppblåste selvbildet hennes). Innleder reklamen for matkassa med skryt av at VG saken ikke bare var en helside sak, men den var på hele forsiden av VG faktisk. Og at hun fikk skyt av "sjefen" sin, Stian Blipp, for å a en av de mest leste artiklene på VGs nettside på julebordet det året. Biter meg også merke i at hun i omtalen av matkassa hun har vært med å forme forteller at hun maste på kokkene for å få dem til å lage "norske klassikere". Man kan vel på sett og vis si at Toros gryteretter og posesupper er klassikere, så det er kanskje innafor? I kommentarfeltet er det en som skriver hun hadde lyst til å prøve, men at kassa til 3-4 personer nok blir for lite mat til dem, siden de er 5, 2 av barna er tenåringer og mannen i huset er håndverker. AB svarer at de har prøvd i flere uker og de har alltid mat til overs. Og at man kan jo spe på litt ved behov (kanskje med en levering eller tre fra Pizzabakeren?). Altså, det er veldig sjelden en Torogryte havner på middagsbordet her i huset, men i forrige uke ble jeg litt nostalgisk og kjøpte en pose Meksikansk gryte (det var lørdagskos i oppveksten). Tilsatte ikke noe ekstra, kun 400 g kjøttdeig og vann som anvist på pakken. Vi var to voksne og det var ikke engang en porsjon igjen da vi var ferdige å spise. Skal sies at mannen min kom rett fra trening og var skrubbsulten altså, men det er jo flere som trener mye hos AB også, så at en sånn gryterett uten "noe attåt" er middag med mat til overs tror jeg ikke på. Det er bare tull! http://annebrith.blogg.no/1519545601_nr_drmmer_blir_virkelige.html 33
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7070 Skrevet 25. februar 2018 53 minutter siden, Viernes skrev: Nå overdriver du vel litt, det er vel ikke helt det AB svarer? "Tror du da må bestille en uke for to og ha dette i 2 uker " er svaret hennes.❤️ Jeg trekker tilbake det jeg skrev.. Misforsto svaret hennes. Takk for at du sa ifra:) 7
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7071 Skrevet 25. februar 2018 45 minutter siden, xinnia skrev: Skrev hun ikke nettopp at de var blitt sponset med en del mat fra kiwi- som var i tillegg til matbudsjettet? Er folk virkelig så dumme at de fortsatt tror på at den familien kun bruker 1000 kr i mat PR uke?? Er jo rart hun lager sin egen matkasse og blir sponset av kiwi.. Lurer på om hun fortsatt holder seg til 1000 kr uka når de har 1 voksen til på middag innimellom? 4
Kinder Skrevet 25. februar 2018 #7072 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, Christiane_W skrev: At noen nærmest hyller AB og sporenstreks klikker seg inn for å bestille "Torokassen" er jo helt utrolig. Dama er jo forøvrig en studie i selvskryt (ikke at det er noe nytt, jeg slutter bare ikke å la meg "fascinere" av det oppblåste selvbildet hennes). Innleder reklamen for matkassa med skryt av at VG saken ikke bare var en helside sak, men den var på hele forsiden av VG faktisk. Og at hun fikk skyt av "sjefen" sin, Stian Blipp, for å a en av de mest leste artiklene på VGs nettside på julebordet det året. Biter meg også merke i at hun i omtalen av matkassa hun har vært med å forme forteller at hun maste på kokkene for å få dem til å lage "norske klassikere". Man kan vel på sett og vis si at Toros gryteretter og posesupper er klassikere, så det er kanskje innafor? I kommentarfeltet er det en som skriver hun hadde lyst til å prøve, men at kassa til 3-4 personer nok blir for lite mat til dem, siden de er 5, 2 av barna er tenåringer og mannen i huset er håndverker. AB svarer at de har prøvd i flere uker og de har alltid mat til overs. Og at man kan jo spe på litt ved behov (kanskje med en levering eller tre fra Pizzabakeren?). Altså, det er veldig sjelden en Torogryte havner på middagsbordet her i huset, men i forrige uke ble jeg litt nostalgisk og kjøpte en pose Meksikansk gryte (det var lørdagskos i oppveksten). Tilsatte ikke noe ekstra, kun 400 g kjøttdeig og vann som anvist på pakken. Vi var to voksne og det var ikke engang en porsjon igjen da vi var ferdige å spise. Skal sies at mannen min kom rett fra trening og var skrubbsulten altså, men det er jo flere som trener mye hos AB også, så at en sånn gryterett uten "noe attåt" er middag med mat til overs tror jeg ikke på. Det er bare tull! http://annebrith.blogg.no/1519545601_nr_drmmer_blir_virkelige.html Dette er jo helt misvisende svar fra AB! Hun som i flere uker nå har promotert matbudsjettet sitt på 1000kr, og vist til at hun har handlet på Kiwi og hvilken mat de har spist. Hun kan umulig ha levd på bare matkassen i flere uker, det stemmer i alle fall ikke overens med alt hun har skrevet om matbudsjettet sitt og kiwi-handlingen de siste ukene. Men jeg skjønner jo at det er en del mat til overs om hun både har levd på matbudsjettet på 1000 kr i uka og torokassen til 999 kr i uka. Matkassen i seg selv virket heller ikke mye å skryte av. Mye Toro, det kan jeg lett kjøpe meg på nærbutikken om jeg skulle få lyst på. 22
Oktnxbye Skrevet 25. februar 2018 #7073 Skrevet 25. februar 2018 (endret) Coop har til stadighet uker med Toro på f.eks 40% avslag. Da kan man kjøpe opp litt ekstra å ha liggende i skuffa til dager hvor det er ekstra travelt og tiden ikke strekker helt til (suppelert med ekstra såklart, det er ikke mat for en hel familie i en pose suppe liksom..) Jeg trenger på ingen måte å kjøpe en dyr matkasse (som skal rekke over alle måltid, men du må kjøpe ekstra utenom?!) full av Toro, når det likevel må suppeleres med diverse. Endret 25. februar 2018 av Oktnxbye 21
Oktnxbye Skrevet 25. februar 2018 #7074 Skrevet 25. februar 2018 En annen ting! Kan det være at den hjelpen disse "stakkarslige alenemødrene" hun i følge seg selv har reddet livet til, får, har noe med disse matkassene å gjøre? Hun kunne jo ikke nevne sponsor enda 19
Gjest Touchy Skrevet 25. februar 2018 #7075 Skrevet 25. februar 2018 Den matkasse- geskjeften der kommer aldri til å overleve.
Kollontaj Skrevet 25. februar 2018 #7076 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Touchy skrev: Den matkasse- geskjeften der kommer aldri til å overleve. Nei. 9
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7077 Skrevet 25. februar 2018 8 minutter siden, Oktnxbye skrev: En annen ting! Kan det være at den hjelpen disse "stakkarslige alenemødrene" hun i følge seg selv har reddet livet til, får, har noe med disse matkassene å gjøre? Hun kunne jo ikke nevne sponsor enda Kanskje de får 1 år med denne matkassen.? Jeg har sendt mail til proviant for å høre hva som inngår i denne frokost,lunsj og kveldsmaten. Om hun mener at kunden skal få frokost,lunsj,middag og kvelds til 4 personer for 999 kr i en uke så må man jo vite hva som er i denne summen 21
monkey business Skrevet 25. februar 2018 #7078 Skrevet 25. februar 2018 17 minutter siden, Oktnxbye skrev: En annen ting! Kan det være at den hjelpen disse "stakkarslige alenemødrene" hun i følge seg selv har reddet livet til, får, har noe med disse matkassene å gjøre? Hun kunne jo ikke nevne sponsor enda Jeg hadde ikke blitt overrasket hvis AB mener de (alenemødrene) hadde dødd av sult hadde det ikke vært for henne, nei. 12
mikrobe Skrevet 25. februar 2018 #7079 Skrevet 25. februar 2018 Heh, jeg spiser og drikker for ca 1500 i uka. Om jeg måtte delt den maten med tre store unger, ville kroppen min streiket på onsdagen. Om hun virkelig vil hjelpe, så gi dem frukt og grønt i stedet for halvfabrikata. Grønnsaker kan bli dyrt om 3-5 personer skal ha i seg nok i løpet av en uke, men det gir masse energi og næring i motsetning til Toroposene. 16
Maskopi Skrevet 25. februar 2018 #7080 Skrevet 25. februar 2018 (endret) 13 minutter siden, steinbukk00 skrev: Kanskje de får 1 år med denne matkassen.? Jeg har sendt mail til proviant for å høre hva som inngår i denne frokost,lunsj og kveldsmaten. Om hun mener at kunden skal få frokost,lunsj,middag og kvelds til 4 personer for 999 kr i en uke så må man jo vite hva som er i denne summen https://imgur.com/a/Kexkk Har på følelsen at det er relativt mye som blir ekstra her, da er jo hele greia bortkasta Endret 25. februar 2018 av Maskopi 13
Fremhevede innlegg