steinbukk00 Skrevet 24. februar 2018 #7021 Skrevet 24. februar 2018 2 minutter siden, Frukthage skrev: Fra et annet firma Ok. Ja da er jo siste innlegg feilmerket.. Noen som har gjort henne oppmerksom på det? 7
Frukthage Skrevet 24. februar 2018 #7022 Skrevet 24. februar 2018 (endret) 2 minutter siden, steinbukk00 skrev: Ok. Ja da er jo siste innlegg feilmerket.. Noen som har gjort henne oppmerksom på det? Luene er fra "House of Hygge", og ble merket som reklame i et innlegg hun postet 19. februar. Så fort kan man altså glemme🙄 Jeg har gjort henne oppmerksom på det, men kommentaren min er ikke synlig enda. Endret 24. februar 2018 av Frukthage 15
steinbukk00 Skrevet 24. februar 2018 #7023 Skrevet 24. februar 2018 4 minutter siden, Frukthage skrev: Luene er fra "House of Hygge", og ble merket som reklame i et innlegg hun postet 19. februar. Så fort kan man altså glemme🙄 Jeg har gjort henne oppmerksom på det, men kommentaren min er ikke synlig enda. Så mye som hun har å gjøre om dagen så er det jo ikke rart det går i glemmeboka😀 9
Scorpion57 Skrevet 24. februar 2018 #7024 Skrevet 24. februar 2018 Er ikke helt med vedr. merking av reklame. AB skriver " Reklame // Hemsedal Destination - SkiStar Lodge Hemsedal Suits ." Ikke et ord om stedet men viser masse bilder om barnas luer. Skjønner at turen er sponset..og da burde vel innholdet vært viet det produktet. 11
steinbukk00 Skrevet 24. februar 2018 #7025 Skrevet 24. februar 2018 2 timer siden, Scorpion57 skrev: Er ikke helt med vedr. merking av reklame. AB skriver " Reklame // Hemsedal Destination - SkiStar Lodge Hemsedal Suits ." Ikke et ord om stedet men viser masse bilder om barnas luer. Skjønner at turen er sponset..og da burde vel innholdet vært viet det produktet. Kommer nok ett innlegg iløpet av helgen om oppholdet. Jeg er bare glad for at det ikke dukker opp noe på bloggen. Det viser at de koser seg fremfor å være opptatt av og få alt ut på sosiale medier. 3
Døgnvill Skrevet 24. februar 2018 #7026 Skrevet 24. februar 2018 16 minutter siden, steinbukk00 said: Kommer nok ett innlegg iløpet av helgen om oppholdet. Jeg er bare glad for at det ikke dukker opp noe på bloggen. Det viser at de koser seg fremfor å være opptatt av og få alt ut på sosiale medier. Helgen er ikke over enda, så jeg mistenker som deg at det kommer noe i morgen eller mandag ja. 2
KaraThrace Skrevet 24. februar 2018 #7027 Skrevet 24. februar 2018 33 minutter siden, steinbukk00 skrev: Kommer nok ett innlegg iløpet av helgen om oppholdet. Jeg er bare glad for at det ikke dukker opp noe på bloggen. Det viser at de koser seg fremfor å være opptatt av og få alt ut på sosiale medier. Er masse snaps fra oppholdet. De slipper ikke unna... 6
Trollmora Skrevet 25. februar 2018 #7028 Skrevet 25. februar 2018 Veeel ene katta i sekken er ute....matkasse med all mat til 4 pers til 999 i uka. Liker konseptet, men - med de små menyene hun serverer er ikke dette noe for oss 4 her hjemme hvertfall. 11
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7030 Skrevet 25. februar 2018 (endret) 999 kr for 4 måltider til 4 personer. Gikk inn på proviant.no å dette var etter min mening en dårlig nettside. Burde det ikke stå hva man får levert. til frokost,lunsj og kveldsmat? Det står jo ingenting Endret 25. februar 2018 av steinbukk00 10
Trollmora Skrevet 25. februar 2018 #7031 Skrevet 25. februar 2018 25 minutter siden, LilleSnupp skrev: Anne B, har du glemt av lunsj? Det kjøpes på skolen av lommepenger 21
Gjest MrsAvenger Skrevet 25. februar 2018 #7033 Skrevet 25. februar 2018 Holder ikke her i huset, vi er 5 stk, og handler kun en til to ganger i uken og fornuftig. Baker også alt brød selv, men vi kommer aldri billigere unna enn ca 1500 kr uken , og da sper vi på med pålegg og litt ekstra til helgen som fort blir 500 kr, altså ca totalt 2000 kr uken. Dette er fortsatt innafor det økonomer beregner for en familie på 5 for å kunne dekke basis uten luksus. Jeg er også opptatt av god økonomi, (fordelen/bakdelen av å vokse opp med siviløkonom som far), og sunn mat, men det er helt umulig å skulle leve av mat for 1000 kr uka når man er 4-5 stk. Og i mine beregninger sparer man ingenting på å bruke matkasser, når man skal ha frokost, lunsj(matpakker til 3 barn ) middag og litt til mellommåltider i 7 dager.
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7034 Skrevet 25. februar 2018 3 minutter siden, MrsAvenger skrev: Holder ikke her i huset, vi er 5 stk, og handler kun en til to ganger i uken og fornuftig. Baker også alt brød selv, men vi kommer aldri billigere unna enn ca 1500 kr uken , og da sper vi på med pålegg og litt ekstra til helgen som fort blir 500 kr, altså ca totalt 2000 kr uken. Dette er fortsatt innafor det økonomer beregner for en familie på 5 for å kunne dekke basis uten luksus. Jeg er også opptatt av god økonomi, (fordelen/bakdelen av å vokse opp med siviløkonom som far), og sunn mat, men det er helt umulig å skulle leve av mat for 1000 kr uka når man er 4-5 stk. Og i mine beregninger sparer man ingenting på å bruke matkasser, når man skal ha frokost, lunsj(matpakker til 3 barn ) middag og litt til mellommåltider i 7 dager. Hun svarer en leser at det ble igjen mat når de 5 spiste av denne kassa. Ifølge bilde på nettsiden til de som leverer er jo det meste av middagene Toro pose mat. 10
lillevennen Skrevet 25. februar 2018 #7035 Skrevet 25. februar 2018 Litt overrasket over bruken av halvfabrikata i menyene på Proviant. Kikket på den første oppskriften med meksikansk gryte og den har ulike ingredienser avhengig om man velger for 1, 2 eller 3-4 personer. Snodige greier. 17
Gjest MrsAvenger Skrevet 25. februar 2018 #7036 Skrevet 25. februar 2018 2 minutter siden, steinbukk00 skrev: Hun svarer en leser at det ble igjen mat når de 5 spiste av denne kassa. Ifølge bilde på nettsiden til de som leverer er jo det meste av middagene Toro pose mat. Toro poser og halvfabrikata holder knapt til 2 maks 3 personer hvis de er småspiste, og ikke lønnsomt eller ernæringsmessig sunt. Blir i så fall dumt å reklamere for det, hvis man skal prøve å fremstå som opptatt av riktig ernæring og pris.
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7037 Skrevet 25. februar 2018 Akkurat nå, MrsAvenger skrev: Toro poser og halvfabrikata holder knapt til 2 maks 3 personer hvis de er småspiste, og ikke lønnsomt eller ernæringsmessig sunt. Blir i så fall dumt å reklamere for det, hvis man skal prøve å fremstå som opptatt av riktig ernæring og pris. Nå har vel ikke AB vært opptatt av riktig ernæring før. Hun har jo stort sett brukt pose mat. Jeg hadde ikke bestilt en slik pakke før jeg visste hva som var med for den prisen.. Hun skriver at det følger med ost,egg,melk,leverpostei og noen flere produkter for frokost og lunsj. Men da må jo vi som kjøper få vite om det er med 1 eller 2 liter melk. 1 eller 2 leverposteibokser,1 pakke skivet ost eller 500 gr ost.. 21
Stjernekikkeren Skrevet 25. februar 2018 #7039 Skrevet 25. februar 2018 9 minutter siden, MrsAvenger skrev: Toro poser og halvfabrikata holder knapt til 2 maks 3 personer hvis de er småspiste, og ikke lønnsomt eller ernæringsmessig sunt. Blir i så fall dumt å reklamere for det, hvis man skal prøve å fremstå som opptatt av riktig ernæring og pris. Jeg skjønner heller ikke hvordan de kan bli mette av de måltidene der. Jeg trodde jeg var litt småspist, men jeg hadde ikke klart å føle meg bra etter en uke med ABs menyer..! Det er rett og slett for lite mat fordelt på så mange personer, mye av de toroposene er stort sett salt og saus, bør ikke serveres flere ganger i uka. 11
Lopploella Skrevet 25. februar 2018 #7040 Skrevet 25. februar 2018 Hvis en skal leve på stramt matbudsjett og samtidig lage sunn mat til familien som gjør at alle blir mette, så er ikke Toro veien å gå. AB burde lære seg litt basic matlaging, da er det mye lettere å vite hva en skal kjøpe på tilbud, hva som er lurt å kjøpe inn i stort, og hvordan en setter sammen et fullverdig måltid som ikke trenger å koste så mye. 18
Fremhevede innlegg