Gjest engangstilfelle Skrevet 7. februar 2018 #6201 Skrevet 7. februar 2018 19 minutter siden, Christiane_W skrev: Kan noen linke til diskusjonen som nevnes? https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1607466012670181/?comment_id=1607588489324600&reply_comment_id=1609388662477916&comment_tracking={"tn"%3A"R"}
Gjest Sorbus Skrevet 7. februar 2018 #6202 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, halvehimmelen skrev: Snakk om saklig debatt, når man blokkerer alle som er uenig. Fantastisk opplegg. Den tråden der må jo være noe av det mest underholdende de har hatt på gruppa, en studie i hersketeknikk. Når hun ene sier at det ikke er et kvalitetsstempel å være en del av Vixen har Anne Brith sitt på det tørre for hun var bare der for å vise frem kjæresten sin. Og kollegaer og venner, det er viktig å kunne vise til at man har venner hvis man skal diskutere i den tråden, ref trådstarter.
Malum Skrevet 7. februar 2018 #6203 Skrevet 7. februar 2018 Innlegget mitt fra et par dager tilbake ble slettet pga brudd på regel om persondebatt. Jeg har fått tilbud om å legge det ut på nytt i redigert form, så da gjør jeg det, og håper at budskapet jeg ønsket å få fram kommer igjennom likevel, for det er så viktig! «Hva AB har eller ikke har av undertøy under kjolen driter jeg egentlig skikkelig langt i. Det er behovet hennes for å kringkaste det jeg reagerer på, spesielt mtp at hun har barn, og for svarte svingende må skjønne at om de ikke får den informasjonen med seg på egenhånd, via blogg eller snap, så er sannsynligheten stor for at de får den med seg via omveier. Hadde ikke folk blitt grundig informert om manglende undertøy på forhånd, så hadde selvsagt ingen lagt merke til det. Ikke før hun ettertrykkelig understreket det hele ved å dra ned kjolen og flashe pupp i beste fjortisfylla-stil, i hvert fall. Så utrolig trashy oppførsel, og så jævlig dårlig gjort å utsette egne barn for risikoen for å bli konfrontert med å komme fra en baker som holder på sånn!« 22
Gjest Newroz Skrevet 7. februar 2018 #6204 Skrevet 7. februar 2018 13 minutter siden, Sorbus skrev: Den tråden der må jo være noe av det mest underholdende de har hatt på gruppa, en studie i hersketeknikk. Når hun ene sier at det ikke er et kvalitetsstempel å være en del av Vixen har Anne Brith sitt på det tørre for hun var bare der for å vise frem kjæresten sin. Og kollegaer og venner, det er viktig å kunne vise til at man har venner hvis man skal diskutere i den tråden, ref trådstarter. Haha, ja den var fin det lille stikket: "Håper du også har noen å være med". Jøyemeg.
Gjest pelikanen Skrevet 7. februar 2018 #6205 Skrevet 7. februar 2018 56 minutter siden, Sorbus skrev: Wow, Anne Brith har oppdaget en Vixen-tråd på SoMe gruppe på Facebook og kaster seg inn i diskusjonen med syrlig hersketeknikk, bastante konstateringer, synsing og en liten løgn(?). BOTB har stjålet bilder av henne og det vet hun er ulovlig for det har Hans Petter skrevet i bloggen sin. Dessuten er saker som det prøvd ut i retten forlengst og det er satt en klar presedens. Det er i hvertfall hennes erfaring og mening. Jeg er litt usikker her, for jeg var ikke klar over at det var så mange slike saker som hadde vært i retten? I så fall hadde vel Vixen-sirkuset vist til tidligere dommer når de disket BOTB. Og hva mener hun med at det er hennes erfaring? Har HUN vært i retten. Eller skal vi forholde oss til det siste: Det er hennes mening.... Det er forøvrig over 60 stykker som har betalt Anne Brith penger for dette etter å ha møtt advokaten hennes. Drømmehuset kommer stadig nærmere.... Betaler folk henne penger? Hvor tett kan man bli? Mener de, ved sine fulle fem at hun ikke har råd til advokat? Vet de hvilke advokat som har tatt på seg saken? Eller dette, noe som renner ut i sanden? Jeg skjønner nå, hvilke folk som følger henne
Gjest pelikanen Skrevet 7. februar 2018 #6206 Skrevet 7. februar 2018 58 minutter siden, Sorbus skrev: Wow, Anne Brith har oppdaget en Vixen-tråd på SoMe gruppe på Facebook og kaster seg inn i diskusjonen med syrlig hersketeknikk, bastante konstateringer, synsing og en liten løgn(?). BOTB har stjålet bilder av henne og det vet hun er ulovlig for det har Hans Petter skrevet i bloggen sin. Dessuten er saker som det prøvd ut i retten forlengst og det er satt en klar presedens. Det er i hvertfall hennes erfaring og mening. Jeg er litt usikker her, for jeg var ikke klar over at det var så mange slike saker som hadde vært i retten? I så fall hadde vel Vixen-sirkuset vist til tidligere dommer når de disket BOTB. Og hva mener hun med at det er hennes erfaring? Har HUN vært i retten. Eller skal vi forholde oss til det siste: Det er hennes mening.... Det er forøvrig over 60 stykker som har betalt Anne Brith penger for dette etter å ha møtt advokaten hennes. Drømmehuset kommer stadig nærmere.... Ja, han er troverdig!!!!
Gjest pelikanen Skrevet 7. februar 2018 #6207 Skrevet 7. februar 2018 43 minutter siden, Louiah skrev: Også skriver hun videre at hun har for mye å gjøre i hverdagen til å ta tak i dette, så det var kun det hun ville kommentere. Altså, hvorfor kaste seg inn i en debatt hvis en ikke har tid til å følge den opp videre? Ser bare utrolig naivt ut å henvise til HPs blogg og at det er presedens i slike saker etter «hennes mening og erfaring». Må jo holde seg inne med han....Jan jo vanke en pris neste år.
Gjest Newroz Skrevet 7. februar 2018 #6208 Skrevet 7. februar 2018 4 minutter siden, pelikanen skrev: Betaler folk henne penger? Hvor tett kan man bli? Mener de, ved sine fulle fem at hun ikke har råd til advokat? Vet de hvilke advokat som har tatt på seg saken? Eller dette, noe som renner ut i sanden? Jeg skjønner nå, hvilke folk som følger henne Kommentaren hennes var mynta på den gangen noen stjal et kakebilde fra henne, og brukte det til å promotere seg selv. De firmaene som hadde gjort dette måtte betale henne for bildebruken, og det er helt riktig. Hun bruker tydeligvis denne erfaringen, og det eksempelet som et "bevis" på at BOTB har brutt regelverket.
Gjest orfeus Skrevet 7. februar 2018 #6209 Skrevet 7. februar 2018 38 minutter siden, Louiah skrev: Kanskje de bare ikke ser hvor kommentarene er. De er under Christine Calverts reklameinnlegg fra Vixen, men under en av underkommentarene https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1607466012670181/ For en herlig tråd!
Gjest ricecrispies Skrevet 7. februar 2018 #6211 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, Femilie skrev: Jeg kan fremdeles se ABs kommentarer. Kan dere være blokkert av henne? Jeg ble blokkert engang jeg likte noe en annen skrev på fb-siden hennes. Haha
Oppland Skrevet 7. februar 2018 #6212 Skrevet 7. februar 2018 Jeg klarer ikke å forstå på noen måte makronfrua (med fire barn) vil dumme seg slik ut som med dette puppestuntet. Hun må da forstå at mange av foreldrene i klassene til ungene hennes ser dette for ikke å snakke om de andre elevene ungene går sammen med, pluss naboer og andre bekjente. Klarer hun virkelig ikke å tenke at andre reagrer på slik oppførsel på ei godt over 40. Håper den nye kjæresten reagerte og ikke synes dette var stas. 24
Gjest Sorbus Skrevet 7. februar 2018 #6213 Skrevet 7. februar 2018 7 minutter siden, Maskopi skrev: Jeg og, selv om jeg aldri har diskutert med eller om henne på facebook. Har sikkert trykket liker på noe hun ikke var enig i da. Fint å blokkere de man er uenig med å skape sitt eget ekkokammer 🙈 Det er jo Anne Brith i et nøtteskall. Stenger kommentarfeltet på bloggen så fort noen tillater seg å stille kritiske spørsmål. Henvise til Facebook, for da kan ingen være anonyme. Alt som ikke er hjerter og tommelopp blir slettet og vedkommende blir blokkert. Og tilsynelatende blokkerer hun vennene til disse også. Det blir litt Trump/Kim Jung-un over det hele, hun omgir seg kun med folk som stryker henne med hårene og alle andre er haters og loosers. Diktatur er vel ordet jeg er ute etter. Det er ikke rart dama blir rar...
Gjest orfeus Skrevet 7. februar 2018 #6214 Skrevet 7. februar 2018 11 minutter siden, Oppland skrev: Jeg klarer ikke å forstå på noen måte makronfrua (med fire barn) vil dumme seg slik ut som med dette puppestuntet. Hun må da forstå at mange av foreldrene i klassene til ungene hennes ser dette for ikke å snakke om de andre elevene ungene går sammen med, pluss naboer og andre bekjente. Klarer hun virkelig ikke å tenke at andre reagrer på slik oppførsel på ei godt over 40. Håper den nye kjæresten reagerte og ikke synes dette var stas. Det er bare trist og jeg er redd hun møter veggen snart
Gjest Tull_a Skrevet 7. februar 2018 #6215 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, halvehimmelen skrev: Jeg ser også kommentarene til Anne Brith. For dere som ikke gjør det: https://imgur.com/a/lUOYU Men hvor har det blitt av den siste kommentaren i imguren, der det spørres om AB sine kommentarer er slettet?
Populært innlegg Pæddan Skrevet 7. februar 2018 Populært innlegg #6216 Skrevet 7. februar 2018 Husker jeg kommenterte noe positivt på bloggen hennes for 1 år tilbake, og dama sendte meg en mail om jeg kunne fortsette å skrive positive kommentarer, slik at det ble et hyggelig kommentarfelt i innleggene!! OK, der sluttet jeg å kommentere! 64
mikrobe Skrevet 7. februar 2018 #6217 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, Pæddan skrev: Husker jeg kommenterte noe positivt på bloggen hennes for 1 år tilbake, og dama sendte meg en mail om jeg kunne fortsette å skrive positive kommentarer, slik at det ble et hyggelig kommentarfelt i innleggene!! OK, der sluttet jeg å kommentere! 15
Gjest orfeus Skrevet 7. februar 2018 #6218 Skrevet 7. februar 2018 9 minutter siden, Pæddan skrev: Husker jeg kommenterte noe positivt på bloggen hennes for 1 år tilbake, og dama sendte meg en mail om jeg kunne fortsette å skrive positive kommentarer, slik at det ble et hyggelig kommentarfelt i innleggene!! OK, der sluttet jeg å kommentere! Det er det drøyeste. Makan.
Oppland Skrevet 7. februar 2018 #6219 Skrevet 7. februar 2018 14 minutter siden, Pæddan skrev: Husker jeg kommenterte noe positivt på bloggen hennes for 1 år tilbake, og dama sendte meg en mail om jeg kunne fortsette å skrive positive kommentarer, slik at det ble et hyggelig kommentarfelt i innleggene!! OK, der sluttet jeg å kommentere! Stakkars menneske. Det var jo veldig spesielt å skrive noe slik. 10
Malum Skrevet 7. februar 2018 #6220 Skrevet 7. februar 2018 Whaaat? Det er jo bare sykt drøyt. Og morsomt!! 7
Fremhevede innlegg