Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
15 timer siden, ashanti skrev:

Uff, jeg kjenner jeg blir litt uvel av hele det forholdet. På en måte fremstår det litt som at han er en litt sosialt klønete fyr (som gikk på et par dates med en sosialt klønete dame) og vips, så har han rotet seg inn i noe han ikke kommer ut av. Det er jo mye press på han ettersom hun har delt alt på bloggen sin og i tillegg har hatt med filmteam for å introdusere han for barna sine osv. Det gikk jo i rasende fart alt dette her. Og i intervjuet på TV2 (?), hvor reporteren spør om de er kjærester og de står der og bare "EHH HMMM" og begge ser på hverandre spørrende. VÆR SÅ SNILL. Du drar ikke med deg en random fyr på rød løper og introduserer han for barna dine, om dere ikke er kjærester for svarte svingende.

Jeg får VONDT av at TV2 misbruker mennesker som burde beskyttes mot seg selv, som Anne Brith og Mammatilmichelle.

Ja, dette er som vanlig kleinere en kleinest....

Fyren er sikkert snill og grei, men det blir jo bare til at han står å gliser fårete i bakgrunnen. Mannen jå trotts allt over tretti og bør kunne evne å uttale seg i hele setninger. Jeg tror ikke han har noe som helst snøring på hvem, eller hva han har innvolvert seg i.

En pitzzabaker var nok ikke helt hva hun hadde sett for seg (tenker hun Selv annser seg ner som sånn "Kjell Ola Kleiven-type" dame), men denne pizzamannen var jo nå heldigvis fra "rett" side av byen, og såpass ung, at det ble vel for fristende å la være.

Endret av Perle
  • Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I dag har jeg klikket meg inn på bloggen hennes for siste gang på LENGE! Jeg skal ikke være en av klikkene for at hun skal få nå sitt mål om x antall lesere på en mnd..... Bare svada og clickbait.

Puppeglippen som hun reklamerte med på et innlegg bade på snap og facebook, er nevn med ei setning om at det ikke kom til å bli skrevet eller nevnt mer om den - det var en pupp liksom..... Om hun ikke forstår konsekvensene og tenker på de rundt, så har hun noen mindre klikk I mnd nå!

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 22
Skrevet (endret)

Det slo meg nå at AB har MTM ( AR) som et stort forbilde. Ikke at det er en fordel men.... Sammenliknet kjolene deres. AR hadde vel en slik kjole for noen år siden på seg i en tilstelning? Og hadde samme puppeglipp???

Kjerringa er på min alder og direkte FLAUT at hun oppfører seg som ei umoden jente! 

Endret av Pæddan
  • Liker 28
Skrevet

Pizzaboy var kanskje ikke klar for Facebook-forhold siden han ikke ønsker å vise statusen offentlig? 😅💜

• Liker 15
Skrevet (endret)
5 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Pizzaboy var kanskje ikke klar for Facebook-forhold siden han ikke ønsker å vise statusen offentlig? 😅💜

Tidslinjen her er fascinerende. Jeg aner ikke når de møttes, men 7. januar er Anne Brith trygg nok på Pizzaboy at hun slettet Tinder. Drøye to uker etter introduseres han til makronene, mens mor selv knipset biler og TV2 filmet seansen. Men de kunne bare si ifra hvis de ikke likte han, altså, no pressure! 

Uka etter, 1. februar, har de fremdeles ikke formalisert noe, for Pizzaboy har ikke "spurt". Men han deltar i familien (og på bloggen). Først i verdens kleineste interview på Vixen på søndag, etter mye knising og nøling, klarte Anne Brith å skjære igjennom og erklære dem som kjærester. Jeg orket ikke å se mer enn innledningen, men jeg la merke til at den unge mannen så ut som et rådyr fanget av billys da reporteren spurte om hva han falt for hos Anne Brith. Men han hentet seg greit inn og svarte diplomatisk, om enn litt diffust, at han falt for "alt sammen". Og han fulgte opp med at hun var søt og hyggelig. Jeg blir alltid varm om hjertet når mannen min beskriver meg som "søt og hyggelig" for ingenting beskriver vel forelskelse bedre enn det?

Nå mangler det bare at han publiserer at han er i et forhold på Facebook, så kan Anne Brith begynne å prøve brudekjoler. Det blir interessant, for jeg elsker brudekjoler og jeg regner med at mor selv finner noe hvitt og jomfruelig. Gleder meg!

I en ideell verden ville man ventet med å introdusere barn før man selv var trygg på et forhold.

Endret av Sorbus
Gjest ashanti
Skrevet

@Sorbus haha, innlegget ditt er helt spot on. Jeg fikk nesten fysisk vondt av å se på Erik når Anne Brith sa at de er kjærester i intervjuet. Samtidig tenker jeg at han er langt fra den skarpeste kniven i skuffen som selv har satt seg i en slik kinkig situasjon. Han skjønte vel hva som lå i kortene når han sa ja til å stille på rød løper? 

Og jeg måtte le når jeg så hun har skrevet «pizza <3» på Facebook siden sin. 

Skrevet

Hun la vel ut på snap I går at AB D er I forhold med Eirik Skaar med bilde fra fjasboka?

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Vipser skrev:

43 minutter siden, Trollmora skrev:

Hun la vel ut på snap I går at AB D er I forhold med Eirik Skaar med bilde fra fjasboka?

Men han har ikke skrevet på sin Facebook at han er i noe forhold.

Å jeg synes han ser ut til å være en fin mann. Men han virket veldig ukomfortabel på vixen. Tror ikke han forventet alt dette oppstyret å jeg fatter ikke at det er så mye styr rundt det. Er det pga alderen eller hva? Er jo ikke noe unormalt at to stykker blir kjærester. Er jo ikke "queen Elisabeth" han har funnet seg

• Liker 12
Skrevet
41 minutter siden, Lapper skrev:

Men han har ikke skrevet på sin Facebook at han er i noe forhold.

Å jeg synes han ser ut til å være en fin mann. Men han virket veldig ukomfortabel på vixen. Tror ikke han forventet alt dette oppstyret å jeg fatter ikke at det er så mye styr rundt det. Er det pga alderen eller hva? Er jo ikke noe unormalt at to stykker blir kjærester. Er jo ikke "queen Elisabeth" han har funnet seg

Styret kommer av at hu mor sjøl har spilt opp mot dette. Hun har helt sikkert i tillegg oppsøkt media, med daten på slep, for å få oppslag. Er jo ikke all verdens å skrive om for media på slike tilstelninger. 

• Liker 17
Gjest pelikanen
Skrevet (endret)
4 timer siden, Sorbus skrev:

Tidslinjen her er fascinerende. Jeg aner ikke når de møttes, men 7. januar er Anne Brith trygg nok på Pizzaboy at hun slettet Tinder. Drøye to uker etter introduseres han til makronene, mens mor selv knipset biler og TV2 filmet seansen. Men de kunne bare si ifra hvis de ikke likte han, altså, no pressure! 

Uka etter, 1. februar, har de fremdeles ikke formalisert noe, for Pizzaboy har ikke "spurt". Men han deltar i familien (og på bloggen). Først i verdens kleineste interview på Vixen på søndag, etter mye knising og nøling, klarte Anne Brith å skjære igjennom og erklære dem som kjærester. Jeg orket ikke å se mer enn innledningen, men jeg la merke til at den unge mannen så ut som et rådyr fanget av billys da reporteren spurte om hva han falt for hos Anne Brith. Men han hentet seg greit inn og svarte diplomatisk, om enn litt diffust, at han falt for "alt sammen". Og han fulgte opp med at hun var søt og hyggelig. Jeg blir alltid varm om hjertet når mannen min beskriver meg som "søt og hyggelig" for ingenting beskriver vel forelskelse bedre enn det?

Nå mangler det bare at han publiserer at han er i et forhold på Facebook, så kan Anne Brith begynne å prøve brudekjoler. Det blir interessant, for jeg elsker brudekjoler og jeg regner med at mor selv finner noe hvitt og jomfruelig. Gleder meg!

I en ideell verden ville man ventet med å introdusere barn før man selv var trygg på et forhold.

Når du er kvitt den rosa skyen som ligger over hjernen, i en heit forelskelse. .da begynner du å se hva du har dratt på deg. Det går begge veier. Forelskelse er som en sinnsykdom, har jeg hørt. Husker jo det. Men, når du har barn så må du, og du klarer å skille bart fra snørr i en forelskelse.  Dette gikk veldig fort,  syns jeg. Dra fyren inn i hus, presentere på blogg....jeg har kjæreste. Drar han ned så se og hør er orientert. Stakkars mann....nå er det offisielt. Blir kleint å feige ut nå. Det blir som å binde en mann på hender og føtter.

Så har de felles mål for fremtiden. 

Ryddet for persondebatt.

Endret av pelikanen
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Papirfly, mod.

Skrevet

Uff...dette er puteflaut. Anne Brith var riktig så fin på Vixen, både hår og sminke var kledelig. Kjolen var fin, men det ble litt for mye hud. Hun er ikke 21 lenger. Men jeg får så assosiasjoner til #hasjtægg-serien som gikk på NRK 🙈🙈🙈 

Hun vil så gjerne stråle på den røde løpern med en kjekk mann ved sin side...men hun klarer det bare ikke. Toget har gått, men hun hoppet på likevel liksom...uten billett...Hva er det denne pizzagutten har rotet seg borti? "Ung og lovende", også har han hengt seg på en avdanka firebarnsmor fra Sørumstrand...My god.

• Liker 33
Skrevet
2 timer siden, pelikanen skrev:

Så har de felles mål for fremtiden

Badestampen?

• Liker 17
Skrevet

Man er vel ikke avdanket som noen og 40, men som rosablogger som prøver hardt å være i den hippe (mulig avdanket begrep det også? ☺️) kretsen, kan begrepet kanskje anvendes. Er vel ingen av de nominerte eller vinnere som har hatt så mange innlegg om denne prisutdelingen. 

• Liker 13
Skrevet

Mente avdanket i forhold til det å skulle holde et image som man forlengst har vokst fra.

• Liker 19
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Jeg har nå selv passert 40 og anser meg ikke som avdanket - tvert imot, MEN det stor forskjell på å føle seg vel og vel være tacky som dessverre AB har vist seg å være nå senest i helga. Når man faktisk har ansvar for barn så kan man ikke bare kjøre sitt eget løp. Det handler om å ta hensyn. At hun ikke evner å se det er bare tragisk og rett og slett patetisk. Prøver å være noe som hun ikke er. Jeg må innrømme at jeg la Espen Hilton på Snap bare for å få med meg dette - å se ei full dame på over 40 med trutmunn - vel ikke særlig lekkert.....

Skrevet

Hei.

Hvor kan jeg se dette intervjuet med AB og kjæææresten? Hørt så mye snakk om det nå at er litt nysgjerrig. 

Skrevet

Jeg må si jeg blir oppgitt og trist over å lese så stygge kommentarer om et annet menneske. "Patetisk, desperat, avdanka kjærring, stakkars fyr.". Kan man virkelig ikke holde seg for å god til å komme med slikt usakelig oppgulp?! Dama er 40 år, det er da vel ingen alder? Og han hun dater er over 30 år og er i stand til å ta sine egne valg. Hva så om hun er eldre, han har da vel frivillig gått inn i dette forholdet. De om det.

Dere klager over hennes egenskaper som mor. Ta dere en titt i speilet.

• Liker 10
Skrevet
9 timer siden, Sorbus skrev:

😂👏🏼

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, Akbn89 skrev:

Hei.

Hvor kan jeg se dette intervjuet med AB og kjæææresten? Hørt så mye snakk om det nå at er litt nysgjerrig. 

https://www.tv2.no/v/1295664/

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...